Forum  Forum Miłośników Suzuki SV650/1000, TL1000 i Gladius Strona Główna Forum Miłośników Suzuki SV650/1000, TL1000 i Gladius
Forum dla dojrzałych motocyklistów.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Jakie opony [opony]
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 13, 14, 15 ... 24, 25, 26  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Miłośników Suzuki SV650/1000, TL1000 i Gladius Strona Główna -> Układ jezdny (rama, zawieszenie, hamulce, napęd, opony)
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kolecik
Gość





PostWysłany: Śro 12:39, 29 Kwi 2009    Temat postu:

dzikus330 napisał:
...raczej małe upalanko

To wszystko tłumaczy :wink:
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
cyber_human
SV Rider


Dołączył: 02 Mar 2009
Posty: 195
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Śro 12:41, 29 Kwi 2009    Temat postu:

A ja wciąż bez podjętej decyzji...
Typowe: z 3 możliwości Polak sugeruje 4-tą WesolyWesolyWesoly

Podchodzę do tematu bardzo poważnie i proszę każdą osobę, podającą życie opony (szczególnie tak krótkie), by podać okoliczności lub historię życia... Inaczej, skądinąd dobrą gumę, może ktoś odczytać za małotrwałą, a tak przecież nie jest...


Ostatnio zmieniony przez cyber_human dnia Śro 12:44, 29 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dzikus330
Gość





PostWysłany: Śro 12:42, 29 Kwi 2009    Temat postu:

kolecik napisał:
dzikus330 napisał:
...raczej małe upalanko

To wszystko tłumaczy :wink:


..ręka mi się ze sprzęgła ześliznęła
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
slayer
Gość





PostWysłany: Śro 12:43, 29 Kwi 2009    Temat postu:

Ledwo co dotarta i już spalona...
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
cyber_human
SV Rider


Dołączył: 02 Mar 2009
Posty: 195
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Śro 12:46, 29 Kwi 2009    Temat postu:

dzikus330: fajnie, że nas informujesz, jak palisz gumy, i to takie dobre, ale ma to zerowe znaczenie w tym poście... żadna wartość dodana...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dzikus330
Gość





PostWysłany: Śro 13:03, 29 Kwi 2009    Temat postu:

cyber_human napisał:
A ja wciąż bez podjętej decyzji...
Typowe: z 3 możliwości Polak sugeruje 4-tą WesolyWesolyWesoly

Podchodzę do tematu bardzo poważnie i proszę każdą osobę, podającą życie opony (szczególnie tak krótkie), by podać okoliczności lub historię życia... Inaczej, skądinąd dobrą gumę, może ktoś odczytać za małotrwałą, a tak przecież nie jest...


...pierwsze wrażenia z jazdy na tych oponach opisałem na poprzedniej stronie i do końca bardzo sobie chwialiłem te opony, to że kupiłem od razu drugą identyczną to chyba najlepsza opinia dla tej opony a to jak skończyła żywot to tylko żartobliwa puenta testu i nie musisz do każdej spalonej opony podchodzić tak emocjonalnie. Mruga
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
cyber_human
SV Rider


Dołączył: 02 Mar 2009
Posty: 195
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Śro 13:33, 29 Kwi 2009    Temat postu:

Ha, no spoko Wesoly

Zatem jesteś z nich zadowolony... Tyle, że wyciskasz z nich dużo... Ja nie stawiam (może dlatego, bo nie umiem) moto na koło, choć chciałbym znaleźć oponę/y, które w razie ostrzejszego potraktowania nie sprowadzą mnie na glebę...
Moje Pilot Road'y jak na razie oceniam tak sobie... Może dlatego, że tył ma już dosyć... Czuję, że mi moto czasem myszkuje, szczególnie tył, choć odkręcam sprzęta lekko i maks do 7k...
Patrząc na bieżnik Twoja opona jest typową torówką/winkłówką i obawiam się, że z tą gładkością na środku, podczas deszczu byłoby cienko...
Jakie masz wrażenie z mokrego? Przy czym mam tu na myśli jazdę w strugach deszczu... ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dzikus330
Gość





PostWysłany: Śro 13:37, 29 Kwi 2009    Temat postu:

cyber_human napisał:
Ha, no spoko Wesoly

Zatem jesteś z nich zadowolony... Tyle, że wyciskasz z nich dużo... Ja nie stawiam (może dlatego, bo nie umiem) moto na koło, choć chciałbym znaleźć oponę/y, które w razie ostrzejszego potraktowania nie sprowadzą mnie na glebę...
Moje Pilot Road'y jak na razie oceniam tak sobie... Może dlatego, że tył ma już dosyć... Czuję, że mi moto czasem myszkuje, szczególnie tył, choć odkręcam sprzęta lekko i maks do 7k...
Patrząc na bieżnik Twoja opona jest typową torówką/winkłówką i obawiam się, że z tą gładkością na środku, podczas deszczu byłoby cienko...
Jakie masz wrażenie z mokrego? Przy czym mam tu na myśli jazdę w strugach deszczu... ?


...chciałbym Ci odpowiedzieć ale nie mogę bo w deszcz wogóle nie ruszam się na metr na o2o, ale wiem że te torówki w deszcz wogóle nie jadą (chociaż mój brat na torowej wracał w mocny deszcz ostatnio i dojechał do domu Wesoly ). Natomiast po suchym jest rewelacyjnie a to dla mnie najważniejsze. Po drugie w strugach deszczu to chyba żadna opona nie jest jakos super przyczepna i zawsze najważniejszy jest rozsądek kierownika.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
cyber_human
SV Rider


Dołączył: 02 Mar 2009
Posty: 195
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Śro 13:51, 29 Kwi 2009    Temat postu:

how about that: http://www.youtube.com/watch?v=se9DOJQyW00 ??
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dzikus330
Gość





PostWysłany: Śro 17:56, 29 Kwi 2009    Temat postu:

Wszystko się zgadza, ale ile jeździsz w taki deszcz na kolanie? Ja przedkladam nad uniwersalność opony jest właściwości na suchej drodze w ostrzejszym traktowaniu Mruga
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
cyber_human
SV Rider


Dołączył: 02 Mar 2009
Posty: 195
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Śro 22:16, 29 Kwi 2009    Temat postu:

Fakt, nie jeżdżę na kolanie, nawet wcale. Ale ten film pokazuje, jaki zapas bezpieczeństwa ma ta opona na mokrym.
Do tego będzie się lepiej zachowywała na jakiś śmieciach/piasku na drodze.
I oba powyższe dla mnie, akurat teraz, mają znaczenie.
Szczęśliwie istnieją różne opony, i każdy znaleźć może coś dla siebie... Wesoly

Czyli nasza wymiana zdań ma sens: odpowiedź znalazłem na swoje pytanie i już wiem, jaką gumę wybiorę.
A być może w przyszłości jakiejś uznam, że Diablo będzie odpowiednie na tamten etap mojej przygody z 2oo... Wesoly lub inna guma, bardziej agresywna Wesoly niż Road Pilot...


Ostatnio zmieniony przez cyber_human dnia Śro 22:20, 29 Kwi 2009, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dzwonek
Gość





PostWysłany: Śro 22:50, 29 Kwi 2009    Temat postu:

No tu się nie do końca zgodzę. Na piasku wysypanym na asfalt to niestety żadna opona się lepiej nie będzie sprawowała ...

Mi też się tył kończy... Opony mam z 2003 roku to komplet wymienię. 98,7 % że będzie to D208.


Ostatnio zmieniony przez dzwonek dnia Śro 22:52, 29 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
cyber_human
SV Rider


Dołączył: 02 Mar 2009
Posty: 195
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Czw 7:26, 30 Kwi 2009    Temat postu:

dzwonek: chciałbym podyskutować, zaznaczając, że małe mam doświadczenie:
ale tak na inżynierski rozum: więcej nacięć w oponie np. Pilot Road lepiej wgryzie się w cienką warstwę piasku niż bardziej gładka powierzchnia np. D208.
Mylę się?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dzikus330
Gość





PostWysłany: Czw 7:45, 30 Kwi 2009    Temat postu:

A na chłopski rozum luźny piasek na drodze nie jest aż takim punktem zaczepienia dla rowków w oponie i chyba lepiej w zakręcie utrzyma Cie bardzo miekka guma torowa, ale mogę się mylić i lepiej nei spotykać piasku na zakręcie w pełnym złożeniu. Mruga
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
samogonek
Stały bywalec


Dołączył: 29 Sie 2007
Posty: 1054
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław\Oława\Siecieborowice

PostWysłany: Czw 11:08, 30 Kwi 2009    Temat postu:

dzikus330 napisał:
A na chłopski rozum luźny piasek na drodze nie jest aż takim punktem zaczepienia dla rowków w oponie i chyba lepiej w zakręcie utrzyma Cie bardzo miekka guma torowa, ale mogę się mylić i lepiej nei spotykać piasku na zakręcie w pełnym złożeniu. Mruga


Nie bez powodów w crossowej oponie typowo na piach, kostka jest mniejsza i rozłożona po oponie o wiele rzadziej niż w oponie na zwykłe drogi nie asfaltowe :wink:


Ostatnio zmieniony przez samogonek dnia Czw 11:08, 30 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lasooch
Gość





PostWysłany: Czw 12:13, 30 Kwi 2009    Temat postu:

Na rozum chłopski, inżynierski i jakikolwiek jeszcze - im gęstszy bieżnik będzie, tym lepiej przy wjechaniu w piach na asfalcie. Nadal do dupy, ale nie aż tak jak na oponie gładkiej Jezyk Rozsypany piasek nie różni się aż tak zbytnio od kałuży wody (z punktu widzenia kontaktu opony z asfaltem).
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dzwonek
Gość





PostWysłany: Czw 20:13, 30 Kwi 2009    Temat postu:

No tu też nie koniecznie Wesoly Woda jednak ucieka na boki i kontakt z asfaltem jest, chyba, że wjedziesz bardzo szybko to wtedy zachowuje się jak lód. Czy jest dużo rowków czy ich nie ma to w sumie i tak jest cholernie złośliwy. Jest drobny i w mojej mało inżynierskiej wyobraźni turla się pod oponą co powoduje uślizg. Jak będą drobne rowki to się może w nie trochę zmieści piachu ale on złośliwie nie chce się rozpływać jak woda tylko uparcie się turla...
Taka jest moja teoria, a jak ktoś chce po piachu pojeździć to zakłada kostkę i jeździ ale po głębokim i świadomie. Wtedy wie, że musi się inaczej zachowywać. Tak czy inaczej drogi to nie tor i można się spodziewać wszystkiego. Piach, krowi placek, cegła, olej bo komuś na zakręcie uszczelka popuściła ... Życie jest jedno i nie ma co szaleć po ulicach. Jak się chce poszaleć w zakrętach to się jedzie tam gdzie są znane warunki. Można najpierw rekonesans jakiś mały zrobić spokojnie, a później już mocniej... Polecam parkingi przy marketach, tam fajne ronda czasem są Mruga

PS: Bredzę jakbym się znał ... Nie czytajcie tego, ja też świeżak jestem Wesoly
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
cyber_human
SV Rider


Dołączył: 02 Mar 2009
Posty: 195
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Wto 8:13, 12 Maj 2009    Temat postu:

Słuchajcie: wczoraj dostałem jeszcze ofertę na Dunlop Sportmax Roadsmart... Ktoś ma może jakieś doświadczenia z tymi gumami?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lasooch
Gość





PostWysłany: Wto 18:44, 12 Maj 2009    Temat postu:

cyber_human napisał:
Słuchajcie: wczoraj dostałem jeszcze ofertę na Dunlop Sportmax Roadsmart... Ktoś ma może jakieś doświadczenia z tymi gumami?


Słyszałem o nich bardzo dobre opinie. Mój zaufany kolega jeździ na takich VFRą, testował je w pełnym zakresie prędkości, w różnych warunkach atmosferycznych. Podobno głębokie złożenia w mocnym deszczu nie robią na nich żadnego wrażenia. Sporo km na nich nawinął, łącznie z wypadem do Chorwacji... Sam się do nich przymierzałem, ale zabiła mnie cena Mruga


Ostatnio zmieniony przez lasooch dnia Wto 18:46, 12 Maj 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
B2RT
Moderator


Dołączył: 16 Mar 2008
Posty: 4262
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław / Goleniów / Szczecin
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Wto 18:51, 12 Maj 2009    Temat postu:

lasooch napisał:
cyber_human napisał:
Słuchajcie: wczoraj dostałem jeszcze ofertę na Dunlop Sportmax Roadsmart... Ktoś ma może jakieś doświadczenia z tymi gumami?


Słyszałem o nich bardzo dobre opinie. Mój zaufany kolega jeździ na takich VFRą, testował je w pełnym zakresie prędkości, w różnych warunkach atmosferycznych. Podobno głębokie złożenia w mocnym deszczu nie robią na nich żadnego wrażenia. Sporo km na nich nawinął, łącznie z wypadem do Chorwacji... Sam się do nich przymierzałem, ale zabiła mnie cena Mruga


Mam, używam. Po 5k km widać już, że sporo śmigałem na prostych, lekko wytarły się na środku. Na zakrętach prowadzą się bardzo dobrze. W Chorwacji prawie pozamykałem opony jadąc z kuframi. Na mokrym bez zastrzeżeń. Ponoć są długowieczne. Zobaczymy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lukas
Stały bywalec


Dołączył: 27 Kwi 2008
Posty: 1022
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin

PostWysłany: Wto 20:33, 12 Maj 2009    Temat postu:

B2RT napisał:
lasooch napisał:
cyber_human napisał:
Słuchajcie: wczoraj dostałem jeszcze ofertę na Dunlop Sportmax Roadsmart... Ktoś ma może jakieś doświadczenia z tymi gumami?


Słyszałem o nich bardzo dobre opinie. Mój zaufany kolega jeździ na takich VFRą, testował je w pełnym zakresie prędkości, w różnych warunkach atmosferycznych. Podobno głębokie złożenia w mocnym deszczu nie robią na nich żadnego wrażenia. Sporo km na nich nawinął, łącznie z wypadem do Chorwacji... Sam się do nich przymierzałem, ale zabiła mnie cena Mruga


Mam, używam. Po 5k km widać już, że sporo śmigałem na prostych, lekko wytarły się na środku. Na zakrętach prowadzą się bardzo dobrze. W Chorwacji prawie pozamykałem opony jadąc z kuframi. Na mokrym bez zastrzeżeń. Ponoć są długowieczne. Zobaczymy.


Ano zobaczymy. Ja dzisiaj zmówiłem na mynetmoto te oponki. Tylko nie dostałem od nich żadnego potwierdzenia, że zamówienie jest w realizacji. Zobaczymy co z tego wyjdzie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dudus007
Świeżak


Dołączył: 07 Sty 2009
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WPR
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Śro 21:45, 13 Maj 2009    Temat postu:

Czy ktoś jeździł na Metzelerach MEZ1?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
selisek
Stały bywalec


Dołączył: 06 Maj 2008
Posty: 591
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Kęty/Kraków
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Czw 6:03, 14 Maj 2009    Temat postu:

Bylo juz o nich.
Twarde w chu.... Straszne klocki ale nie do zdarcia Jezyk

Pozdro Wesoly
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Susel1981
Stały bywalec


Dołączył: 17 Lut 2009
Posty: 548
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Czw 11:42, 14 Maj 2009    Temat postu:

Lukas napisał:

Ano zobaczymy. Ja dzisiaj zmówiłem na mynetmoto te oponki. Tylko nie dostałem od nich żadnego potwierdzenia, że zamówienie jest w realizacji. Zobaczymy co z tego wyjdzie.


Lukas tam się po Barbarzyńskiemu wszystko załatwia?? Ile życzą sobie za przesyłkę i czy wysyłają do Polski?? Bo ceny mają jak najbardziej przystępne mimo kiepskiego kursu ojro.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lukas
Stały bywalec


Dołączył: 27 Kwi 2008
Posty: 1022
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin

PostWysłany: Czw 17:29, 14 Maj 2009    Temat postu:

Przesyłka 20 ojro. Po pierwsze primo, żeby kupić opony trzeba się na stronie zarejestrować. Jak już sobie jakiś komplet upatrzycie to składacie zamówienie.
Aha istotna sprawa: podane ceny są bez vatu!!! - dopiero później tuż przed samym złożeniem zamówienia pokazuje kwotę z VAT-em. W moim przypadku, przez ten VAT opony kosztowały 100 PLN więcej. Mimo to i tak się bardziej opłaca u nich kupić niż u nas w kraju.
Po zakupie nie wysyłają mejla z potwierdzeniem zamówienia, ale za to jak się zalogujesz - powiedzmy następnego dnia po zakupie - są wtedy dostępne pdf-y z całym info. Nr przesyłki też podają, więc można śledzić co się z nią dzieje. A wysyłają GLS-em.
Moje opony będę miał jutro, nie ruszając się z domu Wesoly
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kanapa
Kontaktowy


Dołączył: 01 Gru 2008
Posty: 371
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Czw 18:22, 14 Maj 2009    Temat postu:

Metzeler z6 w promocyjnej cenie, rok 2008
[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kolecik
Gość





PostWysłany: Czw 19:00, 14 Maj 2009    Temat postu:

kanapa napisał:
Metzeler z6 w promocyjnej cenie, rok 2008
[link widoczny dla zalogowanych]


Wymiary raczej nie SV-kowe :?
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Susel1981
Stały bywalec


Dołączył: 17 Lut 2009
Posty: 548
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Czw 21:45, 14 Maj 2009    Temat postu:

Ja w końcu olałem Niemiochów żeby zasilić jakiegoś Polaka. Kupiłem komplet Dunlopów Sportmaxów D208 [link widoczny dla zalogowanych] . Typek może nie wystawia wszystkiego na allegro ale ma nasz komplecik 120 i 160/60 - 17 za 890 zł (905 zł z przesyłką kurierem). Jak doleci do mnie to powiem wam czy warto od niego brać.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dzwonek
Gość





PostWysłany: Czw 22:00, 14 Maj 2009    Temat postu:

Susel1981 napisał:
Ja w końcu olałem Niemiochów żeby zasilić jakiegoś Polaka. Kupiłem komplet Dunlopów Sportmaxów D208 [link widoczny dla zalogowanych] . Typek może nie wystawia wszystkiego na allegro ale ma nasz komplecik 120 i 160/60 - 17 za 890 zł (905 zł z przesyłką kurierem). Jak doleci do mnie to powiem wam czy warto od niego brać.


Z tego co kojarzę on ma końcówkę 2008 roku. Z Angli w tej samej cenie są z 2009 ale to już chyba nie jest taka wielka różnica kilku miesięcy. Podobno oponki dochodzą w 4 dni ale zginęła mi gdzieś ich aukcja i nie mogę znaleźć Wesoly

Czekam na wieści bo też muszę komplecik zamówić. Też mi się D208 podobają to może poczekam jednak chwilę na opinię o nich Mruga

ED: Znalazłem ich aukcję: [link widoczny dla zalogowanych]

Z przesyłką taka sama cena prawie ...


Ostatnio zmieniony przez dzwonek dnia Czw 22:13, 14 Maj 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
carlos
Świeżak


Dołączył: 14 Gru 2008
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mikołów
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Czw 22:01, 14 Maj 2009    Temat postu:

[/quote]

Wymiary raczej nie SV-kowe :?[/quote]

Do 1000 w sam raz Wesoly
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Miłośników Suzuki SV650/1000, TL1000 i Gladius Strona Główna -> Układ jezdny (rama, zawieszenie, hamulce, napęd, opony) Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 13, 14, 15 ... 24, 25, 26  Następny
Strona 14 z 26

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin