Forum  Forum Miłośników Suzuki SV650/1000, TL1000 i Gladius Strona Główna Forum Miłośników Suzuki SV650/1000, TL1000 i Gladius
Forum dla dojrzałych motocyklistów.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Jakie opony [opony]
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 14, 15, 16 ... 24, 25, 26  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Miłośników Suzuki SV650/1000, TL1000 i Gladius Strona Główna -> Układ jezdny (rama, zawieszenie, hamulce, napęd, opony)
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kanapa
Kontaktowy


Dołączył: 01 Gru 2008
Posty: 371
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Czw 22:36, 14 Maj 2009    Temat postu:

Na ile wystarczy sportmax? Dotrwa do 6 tyś?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dzwonek
Gość





PostWysłany: Czw 23:04, 14 Maj 2009    Temat postu:

No trochę mnie zszokowałeś z tymi 6tyś. km Wesoly
Pooglądałem fora i opinie. Podobno w oczach znika i wcale taka wypasiona nie jest Smutny
Tyle opinii ilu użytkowników... Takie życie.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kolecik
Gość





PostWysłany: Pią 6:17, 15 Maj 2009    Temat postu:

dzwonek napisał:
ED: Znalazłem ich aukcję: [link widoczny dla zalogowanych]

Z przesyłką taka sama cena prawie ...


Ja od nich brałem Maxxisy. Też mi pisał, że 2009 rok, a dostałem 49 tydzień 2008. Mi osobiście to w niczym nie przeszkodziło.
Przesyłka OK, ale ja miałem małe zamieszanie. Wysłali mi dwie przednie i dopiero jak im powiedziałem to dosłali tył (na ich koszt). Druga przednia leży u mnie (nie odsyłałem im) i koleś wystawił ją na aukcję z niższymi kosztami przesyłki lub odbiorem w WAW.
Ogólnie wrażenie pozytywne i kontakt bardzo dobry!

carlos napisał:
kolecik napisał:


Wymiary raczej nie SV-kowe :?


Do 1000 w sam raz Wesoly


Tego nie wziąłem pod uwagę :oops:
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
cyber_human
SV Rider


Dołączył: 02 Mar 2009
Posty: 195
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Pią 16:08, 15 Maj 2009    Temat postu:

No dobra: wybór padł na Michelin Road Pilot 2 - to na tył.
Ale na przodzie mam jeszcze w bardzo dobrym stanie Michelin Pilot Road..
No i pytanie: mogę tak zostawić, czy przód wymieniać na PR2???
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
selisek
Stały bywalec


Dołączył: 06 Maj 2008
Posty: 591
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Kęty/Kraków
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Pią 17:28, 15 Maj 2009    Temat postu:

Moim zdaniem tak, ale PR2 na tyl jest lepsza od PR na przod, nie wykorzystasz tylu do konca, ale jezdzic mozna Wesoly
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lukas
Stały bywalec


Dołączył: 27 Kwi 2008
Posty: 1022
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin

PostWysłany: Pią 17:35, 15 Maj 2009    Temat postu:

Dobra, komplet roadsmartów made in japan jest już u mnie w poczekalni. Na oryginalnych D220 śmignę jeszcze w Dolomity, gdzie dokończą swojego żywota i później wymiana. Dodam, że w tych d220 tył jak i przód u mnie zużywają się równomiernie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
cyber_human
SV Rider


Dołączył: 02 Mar 2009
Posty: 195
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Sob 11:54, 16 Maj 2009    Temat postu:

Okeyos: PR2 założona... Ja na razie ostrożnie, choć powiem Wam, że chyba jednak bardzo wolno jeżdżę, bo nie czuję, żeby była śliska jakaś szczególnie (póki się ten silikon, czy co tam nie wytrze)... Co prawda dopiero kilkanaście KMów zrobiłem, więc niewiele mogę powiedzieć, ale na starej od 115 km/h już czułem, że moto lekko jakby wibruje, czy myszkuje... Teraz tego nie ma, ale na razie tylko tak do 125 się rozkręciłem i to kawałek...
Będę raportował na bieżąco...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rafał
Moderator


Dołączył: 27 Lip 2007
Posty: 1528
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wa_wa/Jabłonna
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Sob 22:05, 16 Maj 2009    Temat postu:

Susel1981 napisał:
(...)Kupiłem komplet Dunlopów Sportmaxów D208(...)

IMO żałować nie będziesz. Bro wyposażył swoją SV w ten sam model Dunlopów i nie narzeka. Chociaż ciągle są na nich jakieś takie dziwne frendzle ... :twisted:

dzwonek napisał:
No trochę mnie zszokowałeś z tymi 6tyś. km Wesoly
Pooglądałem fora i opinie. Podobno w oczach znika i wcale taka wypasiona nie jest Smutny
Tyle opinii ilu użytkowników... Takie życie.

Wszystko zależy od tego jak jeździsz ...


Ostatnio zmieniony przez Rafał dnia Sob 22:09, 16 Maj 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
B2RT
Moderator


Dołączył: 16 Mar 2008
Posty: 4262
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław / Goleniów / Szczecin
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Nie 7:39, 17 Maj 2009    Temat postu:

Ja mam sportmaxa z przodu i miałem z tyłu. Przód ma prawie 30tyś tył wytrzymał 20k km. No ale tak jak Rafał napisał. Zależy kto jak jeździ. Mnie nie można nazwać mistrzem toru.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PęDZEL
Stały bywalec


Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 583
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Opolskie
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Nie 7:54, 17 Maj 2009    Temat postu:

B2RT napisał:
Ja mam sportmaxa z przodu i miałem z tyłu. Przód ma prawie 30tyś tył wytrzymał 20k km. No ale tak jak Rafał napisał. Zależy kto jak jeździ. Mnie nie można nazwać mistrzem toru.


No tak, ale Ty B2RT mówisz pewnie o oryginalnych SV-kowych SPORTMAX'ach D220 a Rafał mówi o D208 a to zupełnie inna bajka, ja tam oryginalne Sportmaxy d220 wywaliłem przy przebiegu 10 tys km bo jak dla mnie te opony to klocki do jazdy na wprost i od tej pory z racji dostępu doużywanych opon staram się testować jak najwięcej modeli i dobierać sobie odpowiedni model opony do konkretnego wyjazdu.
Dzisiaj jadę testować Michelin'a Pilot Roada w oryginalnym rozmiarze (ostatnio też miałem Pilot Roada ale w rozmiarze 170/60/17) w komplecie z Metzelerem Sportec m-1 na przodzie, zobaczymy jak się spiszą na czeskich winklach


Ostatnio zmieniony przez PęDZEL dnia Nie 7:55, 17 Maj 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
B2RT
Moderator


Dołączył: 16 Mar 2008
Posty: 4262
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław / Goleniów / Szczecin
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Nie 14:37, 17 Maj 2009    Temat postu:

PęDZEL napisał:
B2RT napisał:
Ja mam sportmaxa z przodu i miałem z tyłu. Przód ma prawie 30tyś tył wytrzymał 20k km. No ale tak jak Rafał napisał. Zależy kto jak jeździ. Mnie nie można nazwać mistrzem toru.


No tak, ale Ty B2RT mówisz pewnie o oryginalnych SV-kowych SPORTMAX'ach D220 a Rafał mówi o D208 a to zupełnie inna bajka, ja tam oryginalne Sportmaxy d220 wywaliłem przy przebiegu 10 tys km bo jak dla mnie te opony to klocki do jazdy na wprost..


Tak masz rację. Nie doczytałem z tymi sportmaxami.

Co do jazdy "na wprost" to fakt tylna na winklach była słaba. Przednia jeszcze daje radę ale niedługo zmieni się na Roadsmarta. Tylko te ceny :|.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PęDZEL
Stały bywalec


Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 583
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Opolskie
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Nie 17:36, 17 Maj 2009    Temat postu:

Tak jak wyżej wspominałem byłem dzisiaj przetestować opony na czeskich winklach.
Opona przednia - METZELER SPORTEC M-1 (120/60/17)
Opona Tylna - MICHELIN PILOT ROAD (160/60/17)

Zrobiłem dzisiaj około 300 km, z czego około 150 km po samych winklach.
Rozczarowałem się trochę możliwościami Metzelera Sportec m-1 na przodzie, można było odczuć, że przód zaczynał uciekać jak tylko chciałem przytrzeć podnóżkiem więc zawsze musiałem odpuszczać, przy pokonywaniu bardzo szybkich winkli przy umiarkowanym złożeniu też jakoś nie czułem się pewnie, myślałem że trzeba ją jeszcze lepiej rozgrzać więc jeszcze mocniej dawałem w palnik, opona była już bardzo ciepła, można nawet powiedzieć, że gorąca ale to i tak nie poprawiło sytuacji, tylko raz udało mi się dotknąć podnóżkiem nawierzchni.
Co do tyłu, czyli Michelina pilot road'a, z pewnością ta oponka ma bardzo duże możliwości, bardzo szybko się rozgrzewa, bardzo stabilna przy mocnych złożeniach, ale i tak zamknąć mi się jej nie udało a to tylko ze względu na przód, myślę że po założeniu lepszej gumy na przód spokojnie tego michelinka zamknę. Po około 50 km winklowania opona tak się rozgrzała, że pojawiły się moje ulubione "frędzelki" rozgrzanej gumy :wink: Podczas powrotu już je powycierałem a miałem zrobić fotki, no ale byłem w transie winklowania - wtajemniczeni wiedzą jak to wciąga Wesoly


Oto jeszcze fotki tylnej opony przed wyjazdem i po powrocie (szkoda, że przód nie pozwolił na więcej):





Podsumowując, moja ocena w sklali od 1-10 (10 najlepsza):
- Opona przednia - ocena na 4
- Opona tylna - ocena na dobre 9

Niedługo zmienie na jakiś inny komplet i znowu poddam opony testom :wink:
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kronos
Stały bywalec


Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 737
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Nie 18:06, 17 Maj 2009    Temat postu:

Pędzel rewelacyjna oceny czekam niecierpliwie na ponowny test.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
golkow
Kontaktowy


Dołączył: 29 Wrz 2007
Posty: 414
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Piaseczno
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Nie 19:07, 17 Maj 2009    Temat postu:

Jak to niebyłoby problemem, pochwal się coż to za kręta trasa w tych Czechach była ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PęDZEL
Stały bywalec


Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 583
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Opolskie
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Nie 20:52, 17 Maj 2009    Temat postu:

golkow napisał:
Jak to niebyłoby problemem, pochwal się coż to za kręta trasa w tych Czechach była ?


Hmmm... Ogólnie mówiąc jechałem dzisiaj na "oślep" nie mają żadnego określonego planu, wjechałem do Czech przez przejście Głuchołazy-Mikulovice, później kierunek na Jesennik, kiedy wyjeźdzałem z Jesennika pomyślałem, że pojadę na "Pradziada" ale przez przypadek pomyliłem drogę i zamiast odbić na Bruntal pojechałem w kierunku na Sumperek i tu mnie czekała bardzo miła niespodzianka - zupełnie nowy odcinek drogi prowadzący na górę (nie wiem jak się nazywała ta góra, wysokość około 1500 m.n.p.m) i tak wspinałem się po super trasie z mega zakrętami przez jakieś 25 km aż do szczytu, nic mnie nie goniło więc ciąłem sobie dalej z góry nie wiedząc gdzie jadę ale nowy odcinek był tylko do szczytu, po drugiej stronie nawierzchnia już była troszkę gorsza ale zakręty były co chwila 180 stopni, zjechałem po takich zakrętach jakieś 20 km i postanowiłem zawrócić, więc ponownie w górę po serpentynach po średniej nawierzchni aż do szczytu i później już ogień z góry po nowej trasie (motocykli od groma - czułem się tam jak amator - Czesi potrafią jeździć ale Ich atutem było to że znali już pewnie te zakręty na pamięć, ja tam byłem pierwszy raz ale i tak starałem się dotrzymać im kroku :wink: ), gdy już zjechałem na sam dół odbiłem na Bruntal i trasą na "Pradziada", tutaj powtórka z rozrywki, 20 km w górę po mega zakrętach z ładną nawierzchnią i później dalej z góry już w kierunku na Zlote Hory robią spore kółko, tą trasę już trochę znałem więc dawałem w palnik ile się dało aby jak najlepiej przetestować opony Przed granicą jeszcze chwilowy postój na zakup koniaczku i do Polski już przez przejście Konradów-Zlote Hory. To by było na tyle na temat czeskiej trasy, numerów dróg nie znam więc nie potrafię konkretnie powiedzieć którymi jechałem, ale zapraszam do mnie to wyskoczymy jakieś winklowanie i na smażony syr do Czech Wesoly OGÓLNIE PRZESYMPATYCZNY WYPADZIK


Kronos napisał:
Pędzel rewelacyjna oceny czekam niecierpliwie na ponowny test.


Mariusz, z pewnością będzie jeszcze niejeden test, ostro zaczynam wchodzić w temat ściągania i sprzedaży opon więc produktów do testowania mi nie zabraknie co mnie niezmiernie cieszy :wink:


EDIT:
Zajrzałem na mapę i mniej więcej zaznaczyłem jaką trasa jechałem - tak mi się przynajmniej wydaje :wink:
- kolor zielony - trasa w tamtą stronę
- kolor czerwony - trasa powrotna



Ostatnio zmieniony przez PęDZEL dnia Nie 21:33, 17 Maj 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
opal
Stały bywalec


Dołączył: 11 Sty 2007
Posty: 955
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Skierniewice
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Nie 22:38, 17 Maj 2009    Temat postu:

PEDZEL.... Super opis. Na takie oceny chyba wszyscy czekają. Jeszcze kilka wypadów do Czech i się zrobi mały przegląd rynku :-) Czekamy na więcej :-)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gonzo911
Kontaktowy


Dołączył: 30 Maj 2008
Posty: 371
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin / Kalisz Pomorski
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Pon 7:14, 18 Maj 2009    Temat postu:

Pedzel dziwne masz odczucia po jedzie na M1. Ja mam przód M1 tył M3 i jet naprawdę jestem zadowolony. Moto reaguje na każdy ruch kierownicą błyskawicznie i naturalnie. Przód prawie zamknięty podczas pierwszej jazdy w tym sezonie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
golkow
Kontaktowy


Dołączył: 29 Wrz 2007
Posty: 414
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Piaseczno
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Pon 7:21, 18 Maj 2009    Temat postu:

No cóż, tylko pozazdrościć miejsca zamieszkania - dzięki za opis trasy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kanapa
Kontaktowy


Dołączył: 01 Gru 2008
Posty: 371
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Pon 16:40, 18 Maj 2009    Temat postu:

Moje zdanie na temat pilotroad 180
długo się rozgrzewają i jak sie trochę mocniej złożyłem to mi 2 razy tył uciekł na rozgrzanych oponach i czystym asfalcie...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lukas
Stały bywalec


Dołączył: 27 Kwi 2008
Posty: 1022
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin

PostWysłany: Pon 19:37, 18 Maj 2009    Temat postu:

Hmm. Zastanawia mnie jedna rzecz. Piszecie tutaj o tym jak wam tylna opona się ślizga, a mi nigdy cosik takiego się nie przydarzyło. Latałem już trochę po torze - mniej lub bardziej ostro - na seryjnych D220 i też nic. Czy ja jeżdżę jakoś nie tak? Czy może jestem mistrzem świata w unikaniu poślizgów :twisted:
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PęDZEL
Stały bywalec


Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 583
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Opolskie
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Pon 20:24, 18 Maj 2009    Temat postu:

gonzo911 napisał:
Pedzel dziwne masz odczucia po jedzie na M1. Ja mam przód M1 tył M3 i jet naprawdę jestem zadowolony. Moto reaguje na każdy ruch kierownicą błyskawicznie i naturalnie. Przód prawie zamknięty podczas pierwszej jazdy w tym sezonie.


A ja mam wręcz przeciwne odczucia, może to dlatego że jeździłem już na wielu gumach i ta M1 wydaje mi się jakaś taka toporna jeżeli chodzi o ostrzejszą jazdę, do turystyki i dość spokojnej jazdy po winklach jest idealna ale nie ma co za dużo od niej wymagać, w końcu do ostrzejszej jazdy wymyślone inne gumy. W trasie ta M1 spisuje się świetnie, przejechałem ostatnio na niej trasę ponad 1000 km i byłem zadowolony to daje dobry komfort. Tak czy siak ja jej nie skreślam, teraz przynajmniej wiem do jakich celów będę ją zakładał


Lukas napisał:
Hmm. Zastanawia mnie jedna rzecz. Piszecie tutaj o tym jak wam tylna opona się ślizga, a mi nigdy cosik takiego się nie przydarzyło. Latałem już trochę po torze - mniej lub bardziej ostro - na seryjnych D220 i też nic. Czy ja jeżdżę jakoś nie tak? :Evil or Very Mad: Czy może jestem mistrzem świata w unikaniu poślizgów :Twisted Evil:


Lukas, wydaje mi się, że niektóre uślizgi to tylko takie subiektywne odczucia choć w rzeczywistości uślizgi też się zdarzają, ogólnie wszystko zależy od bardzo wielu czynników, na przykład jaką masz pozycję podczas pokonywania winkla, jakie obroty silnika, bardzo ważną rzeczą jest dostrojenie zawieszenia do swojej wagi, ja niestety tego nie zrobiłem i być może dlatego test przedniej gumy M1 wypadł w mojej ocenie dość nijako ale jeszcze coś poreguluje i powtórzę test na zmienionych ustawieniach, myślę że wyjdzie trochę lepiej
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
koroviov
SV Rider


Dołączył: 08 Sie 2007
Posty: 166
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Trzebinia/kraków
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Wto 10:24, 19 Maj 2009    Temat postu:

Ktoś wcześniej napisał, żę D220 to plastikowe klocki czy jakoś tak. Ja jak kupiłem motor to miałem założoną z tyłu Exedrę w rozmiarze takim, że wyglądało jak kółko od chopera. Oponka była jak z plastiku i ślizgała się na wszystkim.
Zmieniłem na D220 (obie) i zwariowałem. Motor zaczął jeździć sam, a zakręty okazywały się tak łatwe, że jeszcze w tym samym tygodniu poprzycierałem podnóżki. Jeśli mowicie, że D208 są lepsze to będą to następne jakie kupię. Dodam jeszcze że w zasadzie wszyscy moi znajomi kupują opony używane i na ogół nie w kompletach tylko jak się zdarzy. Też tak kiedyś robiłem i stąd moje marne doświadczenia.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Arnold
Świeżak


Dołączył: 23 Kwi 2009
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Pon 9:18, 25 Maj 2009    Temat postu:

Witam,

Z przodu posiadam prawie nówkę (tak zgaduję Mruga ) Pirelli Diablo Strada, z tyłu zostało mi tak na oko 1mm . Jak łatwo zgadnąć, muszę zmienić Wesoly.

Jeżdzę turystycznie, nie umiem się jeszcze składać, nie przycieram podnóżków, nie domykam opony.

Pytania (szukałem, czytałem Mruga )

1. Czy mogę dać inną oponę na tył? Wiem, nie powinno się, ale tutaj pytanie biorąc pod uwagę mój styl jazdy.
2. Czy warto kupić używki? Nowa opona to 680, używka innej firmy to ok 200?
3. Czy Strada jest ciągle rewelacyjną oponą, tak jak o niej piszą? Posty na necie sa z 2004, a od tej pory wiele się pewnie zmieniło w oponach.

W ostateczności wysupłam te prawie 7 stów, ale nie ukrywam że chciałbym wydać je na coś innego Wesoly
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dzwonek
Gość





PostWysłany: Pon 13:26, 25 Maj 2009    Temat postu:

Arnold napisał:
Witam,

Z przodu posiadam prawie nówkę (tak zgaduję Mruga ) Pirelli Diablo Strada, z tyłu zostało mi tak na oko 1mm . Jak łatwo zgadnąć, muszę zmienić Wesoly.

Jeżdzę turystycznie, nie umiem się jeszcze składać, nie przycieram podnóżków, nie domykam opony.

Pytania (szukałem, czytałem Mruga )

1. Czy mogę dać inną oponę na tył? Wiem, nie powinno się, ale tutaj pytanie biorąc pod uwagę mój styl jazdy.
2. Czy warto kupić używki? Nowa opona to 680, używka innej firmy to ok 200?
3. Czy Strada jest ciągle rewelacyjną oponą, tak jak o niej piszą? Posty na necie sa z 2004, a od tej pory wiele się pewnie zmieniło w oponach.

W ostateczności wysupłam te prawie 7 stów, ale nie ukrywam że chciałbym wydać je na coś innego Wesoly


Kupując używaną nigdy nie masz pewności co z nią jest dopóki nie założysz jej na koło. W sumie to nie samochód, że jak jedna strzeli to się jeszcze spokojnie zatrzymasz. W motocyklu masz dwie wąskie oponki, które muszą utrzymać motocykl i pasażera na drodze. Ja tam uważam, że moje zdrowie jest najważniejsze Wesoly

Za to mój kumpel już drugi raz kupił używaną oponkę... Jakiegoś Metzelera za całe 100 zł z przesyłką. Jest zadowolony i jeździ Mruga

Dziś dojechały do mnie oponki. Dunlop D207E. O 16 jadę zakładać na ulicę Narocz 23. Ktoś coś słyszał o tym wulkanizatorze?
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
slayer
Gość





PostWysłany: Pon 13:44, 25 Maj 2009    Temat postu:

dzwonek napisał:



Dziś dojechały do mnie oponki. Dunlop D207E. O 16 jadę zakładać na ulicę Narocz 23. Ktoś coś słyszał o tym wulkanizatorze?

Różne opinie są na temat tego wulkanizatora.Przeważnie pozytywne ale kwiatki też się zdarzały.Ja bym do POL POS pojechał.Cena podobna.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
drugdill
Świeżak


Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 88
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: UK
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Pon 13:51, 25 Maj 2009    Temat postu:

Motorem jeżdżę codziennie - Więc istotne jest dla mnie to jak się opona szybko nagrzewa i jak zachowuje się na mokrym.
Weekendy u mnie to opcja turystyka - Tu istotna jest jej żywotność.
Natomiast jak trafię (przypadkiem lub specjalnie) na ładną trasę z pięknymi zakrętami, niezniszczonym asfaltem i o niewielkim natężeniu ruchu to szukam tylko miejsca gdzie się można pozbyć bagażu (jeśli go zabrałem ze sobą) i jak nawiedzony katuję :twisted: . Po godzinnym pałowaniu - jeżdżę spokojnie jak baranek przez następne kilka dni..

Więc zdecydowałem się na:
Przód - Pirelli Diablo Strada
Tył - Pirelli Angel zakładana w kwiecień 2009 - miała być strada, ale już nie produkują

Arnold napisał:

Jeżdzę turystycznie, nie umiem się jeszcze składać, nie przycieram podnóżków, nie domykam opony.

Składania się wcześniej czy później nauczysz. Więc warto wybrać oponę, która będzie Ci pozwalała rozwijać umiejętności.

Cytat:
1. Czy mogę dać inną oponę na tył? Wiem, nie powinno się, ale tutaj pytanie biorąc pod uwagę mój styl jazdy.

Moim zdaniem -Jeżeli ta turystyka nie łączy się z ostrzejszą jazdą to czas nagrzewania nie odgrywa aż tak istotnej roli, więc dobierz tylko taką (high milage)oponę co by się na mokrym dobrze zachowywała - jako tako zgra się wtedy z przodem.

Cytat:
3. Czy Strada jest ciągle rewelacyjną oponą, tak jak o niej piszą? Posty na necie sa z 2004, a od tej pory wiele się pewnie zmieniło w oponach.

Czy jest rewelacyjna - dla mnie bajka, prowadzi się stabilnie i pozwala zejść na kolanko bez zbędnego podnoszenia ciśnienia we krwi... Jest o niebo lepsza od standardowej opony - ale od tej to chyba większość opon jest lepsza..
A Zmieniło się to, że już "świerzej" strady nie dostaniesz :? . - masz za to Angel


Co do pytania nr 2 - niech się inni wypowiedzą.


Ostatnio zmieniony przez drugdill dnia Pon 14:01, 25 Maj 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
cyber_human
SV Rider


Dołączył: 02 Mar 2009
Posty: 195
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Pon 14:06, 25 Maj 2009    Temat postu:

@Arnold:
Sądziłem, że urodą golasa jest trzęść się powyżej 100 km/h - miałem tam Michelin Pilot Road. Że normalne jest na mikro piasku na asfalcie rzucanie całym moto... Nie miałem pojęcia, że po założeniu <u>nowej</U> gumy będzie tak drastyczna różnica - Michelin Pilot Road 2.
Chłopie: jeśli możesz, zakładaj nówkę, dotrzyj przez 200 km a potem ciesz się tym, co daje nowa guma.
Dodam, że też nie umiem winklować...


Ostatnio zmieniony przez cyber_human dnia Pon 14:07, 25 Maj 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dzwonek
Gość





PostWysłany: Pon 17:33, 25 Maj 2009    Temat postu:

slayer napisał:
dzwonek napisał:



Dziś dojechały do mnie oponki. Dunlop D207E. O 16 jadę zakładać na ulicę Narocz 23. Ktoś coś słyszał o tym wulkanizatorze?

Różne opinie są na temat tego wulkanizatora.Przeważnie pozytywne ale kwiatki też się zdarzały.Ja bym do POL POS pojechał.Cena podobna.


Pojechałem do niego i obyło się bez kwiatków Wesoly Wyważanie z opcją dopasowywania. Maszyna powiedziała im, że mają oponę przesunąć to ją zdemontowali i przekręcili kawałek na feldze. Do tego dmuchnięte gazem i na odjazd zostałem pouczony, że mam spokojnie jeździć przez jakieś 200-300 km.

Przy okazji zobaczyłem 44 letni skuter jednego z nich Wesoly Chyba właściciela Wesoly
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
selisek
Stały bywalec


Dołączył: 06 Maj 2008
Posty: 591
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Kęty/Kraków
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Pon 18:16, 25 Maj 2009    Temat postu:

Arnold - jak dla mnie kupuj uzywke.

Kolega Pedzel ma dobre na allegro - ostatnio fajna Michelin Pilot Sport z 2006 z 5 mm bieznika mi sie podobala Wesoly

Pozdro Wesoly
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PęDZEL
Stały bywalec


Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 583
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Opolskie
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Pon 19:31, 25 Maj 2009    Temat postu:

selisek napisał:
Arnold - jak dla mnie kupuj uzywke.

Kolega Pedzel ma dobre na allegro - ostatnio fajna Michelin Pilot Sport z 2006 z 5 mm bieznika mi sie podobala Wesoly

Pozdro Wesoly


Dzięki selisek za reklamę :wink:
Faktycznie, mam dostęp do opony nowych i używanych, w środę jadę po świeży towar więc z pewnością będzie jakiś wybór ciekawych opon.

Była już mowa w tym temacie o używkach i nowych oponach, każdy zakłada to na co go stać, ja osobiście jeżdżę tylko i wyłącznie na używkach. Jak ktoś ma za dużo pieniążków to jak najbardziej polecam kupić nowe


P.S. Niedługo przeprowadzę kolejny test opon, tym razem będą to prawdopodobnie Michelin Pilot Power lub Pirelli Supercorsa pro - zapowiada się ostra jazda Jezyk
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Miłośników Suzuki SV650/1000, TL1000 i Gladius Strona Główna -> Układ jezdny (rama, zawieszenie, hamulce, napęd, opony) Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 14, 15, 16 ... 24, 25, 26  Następny
Strona 15 z 26

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin