Forum  Forum Miłośników Suzuki SV650/1000, TL1000 i Gladius Strona Główna Forum Miłośników Suzuki SV650/1000, TL1000 i Gladius
Forum dla dojrzałych motocyklistów.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Jakie opony [opony]
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 12, 13, 14 ... 24, 25, 26  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Miłośników Suzuki SV650/1000, TL1000 i Gladius Strona Główna -> Układ jezdny (rama, zawieszenie, hamulce, napęd, opony)
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kolecik
Gość





PostWysłany: Wto 7:07, 14 Kwi 2009    Temat postu:

opal napisał:
Będę celował raczej w Conti RoadAttack, albo Maxxis SuperMaxx.


Ja dzisiaj zakładam komplet Maxxisów więc za jakiś czas mogę zdać relację.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wasior
Gość





PostWysłany: Wto 9:35, 14 Kwi 2009    Temat postu:

kolecik napisał:
opal napisał:
Będę celował raczej w Conti RoadAttack, albo Maxxis SuperMaxx.


Ja dzisiaj zakładam komplet Maxxisów więc za jakiś czas mogę zdać relację.

To dawaj recenzję bo chce na takie zmienić. Zastanawiam się miedzy supermaxx, a presa sport.

Ile ta przyjemność cię kosztowała?


Ostatnio zmieniony przez wasior dnia Wto 10:46, 14 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
opal
Stały bywalec


Dołączył: 11 Sty 2007
Posty: 955
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Skierniewice
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Wto 23:21, 14 Kwi 2009    Temat postu:

kolecik napisał:
opal napisał:
Będę celował raczej w Conti RoadAttack, albo Maxxis SuperMaxx.


Ja dzisiaj zakładam komplet Maxxisów więc za jakiś czas mogę zdać relację.


Bardzo chętnie poczytam opinie o Maxxisach. Nowo zarejestrowany kolega na forum ze Skierniewic śmiga od niedawna na SV 1000 i ma założony komplet Maxxisów. Nie jeździł na innych i nie ma porównania, ale mieszanka wydaje się przyzwoicie miękka i dobrze trzyma.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kolecik
Gość





PostWysłany: Śro 6:16, 15 Kwi 2009    Temat postu:

Wczoraj założyli mi Maxxisy ale zrobiłem tylko 10 km. Musicie jeszcze trochę poczekać bo podobno opona jest pokryta jakimś środkiem żeby nie przylegała do formy podczas odlewania (czy jakoś tak) więc na razie nie można z niej korzystać na maksa. Podobno świeże gumy na winklach słabo łapią, a jak jest mokro to już zupełna padaka. Muszę trochę pośmigać, przetrzeć i dopiero przetestować Mruga Powyższe teorie nie są mojego autorstwa tylko mechanika z Free&Fun Mruga
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rafał
Moderator


Dołączył: 27 Lip 2007
Posty: 1528
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wa_wa/Jabłonna
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Śro 6:27, 15 Kwi 2009    Temat postu:

kolecik napisał:
(...)Podobno świeże gumy na winklach słabo łapią, a jak jest mokro to już zupełna padaka. Muszę trochę pośmigać, przetrzeć i dopiero przetestować Mruga Powyższe teorie nie są mojego autorstwa tylko mechanika z Free&Fun Mruga

O ile się dobrze orientuję, to sporo silikonu wsiąka w zewnętrzną część gumy podczas jej tworzenia. Trzeba pojeździć do czasu aż ten syf wylezie na wierzch i się wytrze na asfalcie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Yyveel
Gość





PostWysłany: Śro 17:10, 15 Kwi 2009    Temat postu:

kolecik napisał:
Wczoraj założyli mi Maxxisy ale zrobiłem tylko 10 km. Musicie jeszcze trochę poczekać bo podobno opona jest pokryta jakimś środkiem żeby nie przylegała do formy podczas odlewania (czy jakoś tak) więc na razie nie można z niej korzystać na maksa. Podobno świeże gumy na winklach słabo łapią, a jak jest mokro to już zupełna padaka. Muszę trochę pośmigać, przetrzeć i dopiero przetestować Mruga Powyższe teorie nie są mojego autorstwa tylko mechanika z Free&Fun Mruga


Zgadza sie:), mozna zrobic przez to tak:

http://www.youtube.com/watch?v=FxbHyEIkgdU
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
carlos
Świeżak


Dołączył: 14 Gru 2008
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mikołów
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Śro 17:39, 15 Kwi 2009    Temat postu:

Życzę powodzenia z Maxxis na mokrym Smutny
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kolecik
Gość





PostWysłany: Śro 19:25, 15 Kwi 2009    Temat postu:

carlos napisał:
Życzę powodzenia z Maxxis na mokrym Smutny

Coś wiesz o czym ja nie wiem? :roll:
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bartek
SV Rider


Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 105
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Rzeszów
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Śro 23:05, 15 Kwi 2009    Temat postu:

Ja kupiłem Michelin Pilot Power, a ten filmik pokazuję co potrafią te oponki Wesoly

http://www.youtube.com/watch?v=se9DOJQyW00
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dzikus330
Gość





PostWysłany: Czw 7:08, 16 Kwi 2009    Temat postu:

Ja jestem po tygodniu testowania Pirreli Diablo Supercorsa SC2 tył i SC1 przód, o2o trzyma sie rewelacyjnie, na poprzednich Michelinach pilotach przy ostrym odkręceniu na 2 koło tylko sie ślizgało teraz ładnie sie sprzęt podnosi i zero uślizgu, zakręty też inna bajka chociaż na razie nie da się zamknąć opony przy tym syfie co nadal zalega na ulicach. Za miesiąc kolejne wrażenia opisze.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rafał
Moderator


Dołączył: 27 Lip 2007
Posty: 1528
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wa_wa/Jabłonna
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Śro 7:38, 22 Kwi 2009    Temat postu:

Tiber - przyjeżdżasz do Wawy aby mi wpie...., tzn. "podziękować" za mieszanie w głowie, czy D209 przypadły Ci do gustu?

Jak tam na imprezie "pomarańczowych"?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tiber
Kontaktowy


Dołączył: 04 Maj 2006
Posty: 395
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Zabrze

PostWysłany: Śro 20:00, 22 Kwi 2009    Temat postu:

Dzis wrocilem. Niestety bylem tylko jeden dzien ale i tak wypas. Z koncem tygodnia powinienem miec jakies filmiki i fotki to wrzuce z jakims opisem to dego tematu o KTM - jesli go znajde. Oponka spisywala sie bez zarzutu takze mozesz spac spokojnie :wink: Na przodzie mialem seryjna BT016 z przebiegiem jakies 8,5kkm i tez dala rade. Musze szybko szukac jakiejs kolejnej imprezy bo to jest poprostu ogien z d*py Wesoly
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rafał
Moderator


Dołączył: 27 Lip 2007
Posty: 1528
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wa_wa/Jabłonna
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Śro 20:22, 22 Kwi 2009    Temat postu:

Tiber napisał:
(...)Musze szybko szukac jakiejs kolejnej imprezy bo to jest poprostu ogien z d*py Wesoly

:lol: :lol: :lol: Kolejny zarażony lub też uzależniony. Piniu - mamy kolejnego wariata Wesoly
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PęDZEL
Stały bywalec


Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 583
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Opolskie
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Pon 14:03, 27 Kwi 2009    Temat postu:

Ma ktoś może porównania Michelinów Pilot Roadów z Pilot Sportami, co byście wybrali z tych dwóch oponek?
Ja latam teraz na Pilot Roadach i zastanawiam się czy Pilot Sporty będą się lepiej zachowywać w mocniejszych złożeniach, więc jeżeli ktoś jeździł już takich oponach to chętnie wysłucham spostrzeżeń bo jutro jadę zmienić oponę i zastanawiam się którą ze sobą zabrać na wymianę :roll:


A, i jeszcze jedno, wie może ktoś gdzie można dostać oponę na przód Bridestona Battlaxa BT090 ? Nidzie nie mogę namierzyć modelu tej opony a moja też mi się już kończy i nie chce innej jak ta, dla mnie rewelacja pod każdym względem, maksimum przyczepności w pełnym pochyle przy krzesaniu iskier, nawet jak tył już łapie drifta, przód na tej oponie nigdy mi nie zwiał


Ostatnio zmieniony przez PęDZEL dnia Pon 14:08, 27 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bartek
SV Rider


Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 105
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Rzeszów
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Pon 16:32, 27 Kwi 2009    Temat postu:

PęDZEL napisał:
Ma ktoś może porównania Michelinów Pilot Roadów z Pilot Sportami, co byście wybrali z tych dwóch oponek?
Ja latam teraz na Pilot Roadach i zastanawiam się czy Pilot Sporty będą się lepiej zachowywać w mocniejszych złożeniach, więc jeżeli ktoś jeździł już takich oponach to chętnie wysłucham spostrzeżeń bo jutro jadę zmienić oponę i zastanawiam się którą ze sobą zabrać na wymianę :roll:


Czytałem trochę o PR i o PS i ja osobiście wybrałbym PR ciekawie mają rozmieszczoną mieszankę gumy. Mój kolega ma PR i trzymają się znakomicie (jechałem z nim wczoraj na zlot do Małej k. Rzeszowa).

Edit.

Ale z drugiej strony co Ci szkodzi spróbować tych PS skoro jeździsz obecnie na PR :wink: . Sprawdzisz i sam ocenisz.


Ostatnio zmieniony przez bartek dnia Pon 16:34, 27 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
cyber_human
SV Rider


Dołączył: 02 Mar 2009
Posty: 195
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Wto 7:59, 28 Kwi 2009    Temat postu:

Panowie: jestem zgubiony w tych oponach...
Potrzebuję na tył, mogę kupić jednocześnie set.
Z tego co czytam widzę, że interesują mnie:
1. Michelin (mam teraz Pilot Road) i są OK, ale nie mam porównania
2. Dunlop Qualifier II?
3. Pierlli

Mój styl jazdy: no cóż, uczę się... Na pewno zaciągnę SVkę na tor, ale to nie będzie ostra jazda, raczej nauka... Na pewno będę jeździł coraz więcej... Jeżdżę głównie gdy jest sucho, ale planuję kilka wypadów dalszych i nie chcę mieć stresu, gdy zacznie lać... Poza tym temp. na zewnątrz nie ma znaczenia, bo zacząłem sezon na początku marca.
Wczoraj byłem w takim pewnym znanym nieco sklepie w Pń - znanym jako "za kebabem". I tam "znawca" sprzedawca rzekł (mając w ofercie tylko Pierlli), że generalnie wszystko to to samo... Otóż, mimo, że stawiam pierwsze obroty koła na 2oo (>1,5 kkm), to mam już bagaż doświadczeń z samochodów różnorakich i wiem, że <u>każda</u> guma jest inna! W samochodach turystycznych nie lubię Dunlopów, bo są twarde i dość łatwo tracą przyczepność na mokrym, bo z racji auta turystycznego nie utrzymuję ich w należytym rozgrzaniu...
I przy 2oo nie chcę popełnić błędu, bo generalnie nie śmigam zbyt szybko...
Ale z drugiej strony chcę mieć zapas, że w razie W będę mógł spokojnie pokonać winkiel dość szybko...
Oczekuję też, że opona wystarczy na dłużej niż 3-4 kkm przy moim stylu jazdy...
Cena, choć nie bez znaczenia, ma wartość dalszą, bo to w końcu bezpieczeństwo i jedyny łączniki ja/2oo - asfalt...

Proszę o pomoc...


Ostatnio zmieniony przez cyber_human dnia Wto 8:00, 28 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gonzo911
Kontaktowy


Dołączył: 30 Maj 2008
Posty: 371
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin / Kalisz Pomorski
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Wto 9:09, 28 Kwi 2009    Temat postu:

Mezeler Z6, na mokro dobre, na sucho dobre, na zimno dobre. Jedna z lepszych opon uniwersalnych to dynamicznego ganiania. zrobisz na nich ponad 10k km i szybko dość się grzeją.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
cyber_human
SV Rider


Dołączył: 02 Mar 2009
Posty: 195
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Wto 9:32, 28 Kwi 2009    Temat postu:

No widzisz... A słyszałem, że Metzeler sobie odpuścić... I bądź tu mądry...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gonzo911
Kontaktowy


Dołączył: 30 Maj 2008
Posty: 371
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin / Kalisz Pomorski
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Wto 9:36, 28 Kwi 2009    Temat postu:

Zależy kto jakie Metzelery miał namyśli. Naprawdę Z6 są całkiem spoko.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
cyber_human
SV Rider


Dołączył: 02 Mar 2009
Posty: 195
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Wto 9:58, 28 Kwi 2009    Temat postu:

Mam wrażenie, że segment, w który celuję to:
1. Michelin Pilot Road 2
2. DUNLOP SPMAX ROADSMART lub DUNLOP SPMAX QUALIFIER II (chyba raczej mniej)
3. PIRELLI Diablo Rosso

Metzeler Z6 zdaje się być do klasy Big Enduro, sprzętów bardziej turystycznych: [link widoczny dla zalogowanych]

Hmm...

Co ciekawe, pierwsze 3 miejsca się zmieniają, w zależności który koncern robi test... Być może jest to jak z badaniami statystycznymi: wynik determinujemy sposobem skonstruowania pytań...


Ostatnio zmieniony przez cyber_human dnia Wto 10:00, 28 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PęDZEL
Stały bywalec


Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 583
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Opolskie
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Wto 10:04, 28 Kwi 2009    Temat postu:

cyber_human napisał:
Mam wrażenie, że segment, w który celuję to:
1. Michelin Pilot Road 2
2. DUNLOP SPMAX ROADSMART lub DUNLOP SPMAX QUALIFIER II (chyba raczej mniej)
3. PIRELLI Diablo Rosso


Z tej Twojej listy wybrałbym z pewnością Dunlopy Qualifier II, bardzo dużo dobrego słyszałem o tych oponach, są to opony nowej generacji, ale ogólnie wszystkie oponki z Twojej listy są z najwyższej póki i co byś nie wybrał będziesz zadowolony
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
cyber_human
SV Rider


Dołączył: 02 Mar 2009
Posty: 195
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Wto 10:07, 28 Kwi 2009    Temat postu:

PęDZEL: a nie sądzisz, że Q II to opony dla trochę szybszego śmigania? Może ich nie rozgrzeję tak mocno, jak powinny...
Oczywiście kusi mnie mocniejsze odkręcanie rolgazu, ale śmigam (przynajmniej na razie) głównie po mieście, choć, jak pisałem, planuję małe traski...
Staram się nie szaleć, bo miasto to nie poligon czy tor, do czego przekonują nas w reklamach typu coś-tam-coś-tam Street Fighter...

Teoretycznie najlepszym dla mnie rozwiązaniem być może jest Michelin PR2, bo mam na przodzie w całkiem niezłym stanie Pilot Road'a...


Ostatnio zmieniony przez cyber_human dnia Wto 10:42, 28 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PęDZEL
Stały bywalec


Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 583
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Opolskie
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Wto 11:19, 28 Kwi 2009    Temat postu:

Myślę, że Q II bardzo szybko się nagrzewają i gwarantują znakomitą przyczepność, także będziesz miał sporą barierę bezpieczeństwa, ale jak mówisz że głownie latasz spokojnie to bierz PR2, świetne gumy do sportowo-turystycznej jazdy :lol:
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pszym
Kontaktowy


Dołączył: 01 Mar 2008
Posty: 389
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto 12:35, 28 Kwi 2009    Temat postu:

PęDZEL napisał:
Myślę, że Q II bardzo szybko się nagrzewają i gwarantują znakomitą przyczepność, także będziesz miał sporą barierę bezpieczeństwa, ale jak mówisz że głownie latasz spokojnie to bierz PR2, świetne gumy do sportowo-turystycznej jazdy :lol:


Potwierdzam, fajne gumy do jazdy w każdych warunkach.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
opal
Stały bywalec


Dołączył: 11 Sty 2007
Posty: 955
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Skierniewice
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Wto 21:31, 28 Kwi 2009    Temat postu:

A ja bym wybrał Conti RoadAttack. Mają super trzymanie i są naprawdę uniwersalne. Obecnie mam komplet Metzeler Z6 i następny komplet będzie na pewno bardziej miękki niż ten obecny. Z6 bym proponował do ciężkiego turystyka, a dla lekkiej SV, z dużym momentem według mnie są za twarde ciutkę, jeśli chcesz odrobinę powinklować. Conti są bardziej miękkie, ale nie przesadnie, wystarczą na dość długo i super trzymają w każdych warunkach. W wielu testach zajmują I lub II miejsce w każdych warunkach. Mam dwóch kumpli, którzy dobrze znają te gumy i bardzo je chwalili. Jeden zakłada już tylko Conti. Jeśli chcesz coś tańszego, to fajne są też maxxisy, ale na mokrym trochę gorzej się sprawują. Słyszałem też dobre opinie o niepozornej oponie Shinko, ale raczej też na suchą nawierzchnię się nadaje. Trzyma bardzo dobrze i ma dość dobrą żywotność. Jeśli Cię stać, to przemyśl Conti. POLECAM.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dzikus330
Gość





PostWysłany: Wto 22:52, 28 Kwi 2009    Temat postu:

A moja tylna Pirelli Diablo Supercorsa dziś zakończyła żywot a co za tym idzie i test Wesoly wytrzymała 600km ale już jutro będzie nowa Wesoly
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kanapa
Kontaktowy


Dołączył: 01 Gru 2008
Posty: 371
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Śro 9:00, 29 Kwi 2009    Temat postu:

dzikus330 napisał:
A moja tylna Pirelli Diablo Supercorsa dziś zakończyła żywot a co za tym idzie i test Wesoly wytrzymała 600km ale już jutro będzie nowa Wesoly


Chcesz powiedzieć ,że nowa opona wytrzymała tylko 600km? :shock:
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bartek
SV Rider


Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 105
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Rzeszów
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Śro 11:00, 29 Kwi 2009    Temat postu:

dzikus330 napisał:
A moja tylna Pirelli Diablo Supercorsa dziś zakończyła żywot a co za tym idzie i test Wesoly wytrzymała 600km ale już jutro będzie nowa Wesoly


Gdzie Ty tak jeździłeś że po 600km padła? Tylko tor?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
slayer
Gość





PostWysłany: Śro 12:07, 29 Kwi 2009    Temat postu:

bartek napisał:
dzikus330 napisał:
A moja tylna Pirelli Diablo Supercorsa dziś zakończyła żywot a co za tym idzie i test Wesoly wytrzymała 600km ale już jutro będzie nowa Wesoly


Gdzie Ty tak jeździłeś że po 600km padła? Tylko tor?

Pewnie dziurka...
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dzikus330
Gość





PostWysłany: Śro 12:15, 29 Kwi 2009    Temat postu:

slayer napisał:
bartek napisał:
dzikus330 napisał:
A moja tylna Pirelli Diablo Supercorsa dziś zakończyła żywot a co za tym idzie i test Wesoly wytrzymała 600km ale już jutro będzie nowa Wesoly


Gdzie Ty tak jeździłeś że po 600km padła? Tylko tor?

Pewnie dziurka...


...raczej małe upalanko
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Miłośników Suzuki SV650/1000, TL1000 i Gladius Strona Główna -> Układ jezdny (rama, zawieszenie, hamulce, napęd, opony) Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 12, 13, 14 ... 24, 25, 26  Następny
Strona 13 z 26

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin