Forum  Forum Miłośników Suzuki SV650/1000, TL1000 i Gladius Strona Główna Forum Miłośników Suzuki SV650/1000, TL1000 i Gladius
Forum dla dojrzałych motocyklistów.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Jakie opony [opony]
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 11, 12, 13 ... 24, 25, 26  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Miłośników Suzuki SV650/1000, TL1000 i Gladius Strona Główna -> Układ jezdny (rama, zawieszenie, hamulce, napęd, opony)
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
samogonek
Stały bywalec


Dołączył: 29 Sie 2007
Posty: 1054
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław\Oława\Siecieborowice

PostWysłany: Pią 19:11, 03 Kwi 2009    Temat postu:

Ja wczoraj zamówiłem na Alledrogo Dunlop D208 sportmax. Oponka nowa z 2008r. Jak tylko przyjdzie to ją założe i wrzuce porównanie z Metzeler Wesoly Mam nadzieje, że nie będę zawiedziony.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bartek
SV Rider


Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 105
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Rzeszów
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Śro 22:33, 08 Kwi 2009    Temat postu:

Dzisiaj przyszły mi dopiero Pilot Powery, założę je jednak dopiero za ok. miesiąc dlatego relację z tych opon zdam dopiero po pewnym czasie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dzikus330
Gość





PostWysłany: Śro 23:03, 08 Kwi 2009    Temat postu:

Ja w sobotę zakładam już swoje Diablo Supercorsa z mieszanki medium-soft, wrażenia opisze po jakimś czasie, ale z poprzednich moto wiem że trzymaja się drogi rewelacyjnie
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
artix
Stały bywalec


Dołączył: 27 Sty 2009
Posty: 571
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: BOCHNIA (KBC)
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Czw 5:41, 09 Kwi 2009    Temat postu:

Ja założyłem właśnie Conti Road Attack.

W porównaniu ze starymi , zdartymi ,kwadratami Michelin Pilot Power 2CT
(z takimi już kupiłem moto) to pezja jazdy , jak narazie dla mnie rewela.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wasior
Gość





PostWysłany: Czw 13:51, 09 Kwi 2009    Temat postu:

artix napisał:
Ja założyłem właśnie Conti Road Attack.

W porównaniu ze starymi , zdartymi ,kwadratami Michelin Pilot Power 2CT
(z takimi już kupiłem moto) to pezja jazdy , jak narazie dla mnie rewela.


Ile zapłaciłeś?
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Seba88
Świeżak


Dołączył: 01 Lut 2009
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Czw 16:48, 09 Kwi 2009    Temat postu:

Ja niedawno zakupiłem Dunlop Sportmax Qualifier II zobaczymy co ta ich nowość jest warta:))
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jaack
SV Rider


Dołączył: 14 Sie 2006
Posty: 111
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Świętokrzyskie

PostWysłany: Czw 19:31, 09 Kwi 2009    Temat postu:

artix napisał:
Ja założyłem właśnie Conti Road Attack.

W porównaniu ze starymi , zdartymi ,kwadratami Michelin Pilot Power 2CT
(z takimi już kupiłem moto) to pezja jazdy , jak narazie dla mnie rewela.


Jakbyś tak napisał na czym polega ta "rewela" w stosunku do poprzednich to pewnie wielu osobom by to pomogło. Przecież MPP 2CT to całkiem dobre gumy i w przyczepności między nimi a Conti nie powinno byc dużej różnicy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tiber
Kontaktowy


Dołączył: 04 Maj 2006
Posty: 395
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Zabrze

PostWysłany: Czw 19:31, 09 Kwi 2009    Temat postu:

Ja spodziewam sie jutro mojej D209. Jak nie bedzie zajefajna do jade do Wawy wiadomo do kogo Wesoly
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rafał
Moderator


Dołączył: 27 Lip 2007
Posty: 1528
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wa_wa/Jabłonna
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Czw 22:49, 09 Kwi 2009    Temat postu:

Tiber napisał:
Ja juz bylem prawie zdecydowany na supercorsy ale Rafal mi namieszal z tymi D209. Teraz koles mi mowi ze 209 zostana zastapione przez 208 - co wydaje mi sie troche bez sensu.
Jesli chodzi o michelinki i pirelli to obie gumy podobna sa wypas. Za michelinki pewnie trzeba bedzie zaplacic jakies 200zl wiecej niz za pirelki, ale mysle, ze na powerach przejedziesz jakis 1kkm wiecej.
Aha i supercorsy wystepuja chyba w tzrech rodzajach mieszanek, wiec tu tez warto wybrac cos odpowiedniego dla siebie.

Przepraszam - odpuściłem czytanie tego tematu :oops:
Trochę ciężko rozbić moje koszty na 209 bo mam już 1,5 kompletu Wesoly Kupiłem 1 kpl, który przejechał 1 wyścig w GSX-R cup (przód 90%, tył - tylko do jazdy po prostej i lewe zakręty) + 1 Michelina 190kę (4 kółka w Poznaniu) tak aby sprawdzić jak się motocykl będzie sprawował, łącznie za 700 PLN. Do tego dokupiłem sobie GP Racera nowego na tył za 450 PLN.

208 nie zastępują 209 - 208 to opona wypuszczona w 2007 roku - najceikawsza jest IMO Race Replika - sportowa z homologacją. Chłopaki w GSX-R cup nadal będą śmigać na GP Racerach. Fakt - nr "209" wypadł z opisu opony. Sam jestem ciekaw z czego to wynika (coś słyszałem o D211 ...). Spróbuje się dowiedzieć.

EDIT: o k....cze Wesoly ale to opony są drogie w tych wszystkich sklepach internetowych. No po prostu masakra. Gdzieś znalazłem 209 GP Racer za ponad 1K PLN. Chyba tych "sklepikarzy" pogięło :lol:


Ostatnio zmieniony przez Rafał dnia Pią 8:36, 10 Kwi 2009, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
simryc
Świeżak


Dołączył: 11 Paź 2008
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Kraków
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Czw 23:16, 09 Kwi 2009    Temat postu:

Ja w swojej zuzi mam starty lekko przód (jeszcze max 1k) i zastanawiam się nad Pirelli Diablo Rosso podobno bardzo dobra gumka. Na scigaczu był nawet test:
[link widoczny dla zalogowanych] Ktoś może używał, ma o nich jakieś zdanie?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
artix
Stały bywalec


Dołączył: 27 Sty 2009
Posty: 571
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: BOCHNIA (KBC)
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Pią 7:26, 10 Kwi 2009    Temat postu:

wasior napisał:
artix napisał:
Ja założyłem właśnie Conti Road Attack.

W porównaniu ze starymi , zdartymi ,kwadratami Michelin Pilot Power 2CT
(z takimi już kupiłem moto) to pezja jazdy , jak narazie dla mnie rewela.


Ile zapłaciłeś?


Strasznie długo się zastanawiałem nad oponkami , miałem za 920zet
ale zanim sie zdecydowałem to kosztował 1029zet z przesyłką .

Kupowałem tutaj [link widoczny dla zalogowanych]


jaack napisał
Cytat:
Jakbyś tak napisał na czym polega ta "rewela" w stosunku do poprzednich to pewnie wielu osobom by to pomogło. Przecież MPP 2CT to całkiem dobre gumy i w przyczepności między nimi a Conti nie powinno byc dużej różnicy.



Ze względu na moje bardzo małe doświadczenie jako motocyklista mogę
powiedzieć , że tak jak napisałeś MPP 2CT w testach i opiniach wypadają
nawet ciut lepiej niż Conti R.A.
Moje stare 2CT były , jak napisałem KWADRATOWE i ŁYSE bo takie dostałem w spadku po poprzednim właścicielu , właściwie to na nich uczyłem się jeździć i było ciężko , uślizgi na łukach jakieś dziwne podskoki do góry na suchym i czystym asfalcie , blokowanie koła przy redukcji , myślałem , że tak musi być , ale grubo się myliłem.
Po odzianiu w nowe obuwie Conti R.A. moto już jak widzi łuk to sam się w niego składa , a jak łuk sie kończy sam wyprowadza (takie inteligentne oponki) przy redukcji biegów czy hamowaniu oponka trzyma się asfaltu jak przyklejona na taśmie , takie są moje odczucia , podejrzewam , że gdyby mój wybór padł na nowe 2CT było by podobnie bo co nowe to nowe. Wesoly Wesoly Wesoly
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kolecik
Gość





PostWysłany: Pią 9:29, 10 Kwi 2009    Temat postu:

artix napisał:
Ze względu na moje bardzo małe doświadczenie jako motocyklista mogę
powiedzieć , że tak jak napisałeś MPP 2CT w testach i opiniach wypadają
nawet ciut lepiej niż Conti R.A.
Moje stare 2CT były , jak napisałem KWADRATOWE i ŁYSE bo takie dostałem w spadku po poprzednim właścicielu , właściwie to na nich uczyłem się jeździć i było ciężko , uślizgi na łukach jakieś dziwne podskoki do góry na suchym i czystym asfalcie , blokowanie koła przy redukcji , myślałem , że tak musi być , ale grubo się myliłem.
Po odzianiu w nowe obuwie Conti R.A. moto już jak widzi łuk to sam się w niego składa , a jak łuk sie kończy sam wyprowadza (takie inteligentne oponki) przy redukcji biegów czy hamowaniu oponka trzyma się asfaltu jak przyklejona na taśmie , takie są moje odczucia , podejrzewam , że gdyby mój wybór padł na nowe 2CT było by podobnie bo co nowe to nowe. Wesoly Wesoly Wesoly

Pewnie podświadomość też odgrywa tu jakąś rolę :roll:
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jaack
SV Rider


Dołączył: 14 Sie 2006
Posty: 111
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Świętokrzyskie

PostWysłany: Pią 9:31, 10 Kwi 2009    Temat postu:

kolecik napisał:
artix napisał:
Ze względu na moje bardzo małe doświadczenie jako motocyklista mogę
powiedzieć , że tak jak napisałeś MPP 2CT w testach i opiniach wypadają
nawet ciut lepiej niż Conti R.A.
Moje stare 2CT były , jak napisałem KWADRATOWE i ŁYSE bo takie dostałem w spadku po poprzednim właścicielu , właściwie to na nich uczyłem się jeździć i było ciężko , uślizgi na łukach jakieś dziwne podskoki do góry na suchym i czystym asfalcie , blokowanie koła przy redukcji , myślałem , że tak musi być , ale grubo się myliłem.
Po odzianiu w nowe obuwie Conti R.A. moto już jak widzi łuk to sam się w niego składa , a jak łuk sie kończy sam wyprowadza (takie inteligentne oponki) przy redukcji biegów czy hamowaniu oponka trzyma się asfaltu jak przyklejona na taśmie , takie są moje odczucia , podejrzewam , że gdyby mój wybór padł na nowe 2CT było by podobnie bo co nowe to nowe. Wesoly Wesoly Wesoly

Pewnie podświadomość też odgrywa tu jakąś rolę :roll:


I to chyba niemałą. Połykasz tabletkę i natychmiast głowa przestaje boleć :-)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
artix
Stały bywalec


Dołączył: 27 Sty 2009
Posty: 571
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: BOCHNIA (KBC)
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Pią 12:18, 10 Kwi 2009    Temat postu:

Tak właśnie jest , świadomość tego ,że ma się nowe obuwie też pomaga.

A tebletki oooo takkk , bez nich nie wsiadam na moto , i niezła jazda... :roll: :roll: :roll: DŻOŁK
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tiber
Kontaktowy


Dołączył: 04 Maj 2006
Posty: 395
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Zabrze

PostWysłany: Sob 11:44, 11 Kwi 2009    Temat postu:

Wczoraj odebralem moja d209. W nastepny poniedzialek bedzie miala ostry test. Najpierw traska na Wegry, a nastepnie pare sesji na torze. Zobaczymy co jest warta. Mam tylko nadzieje, ze przednia bt016 dotrzyma jej kroku.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rafał
Moderator


Dołączył: 27 Lip 2007
Posty: 1528
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wa_wa/Jabłonna
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Sob 22:53, 11 Kwi 2009    Temat postu:

Tiber napisał:
Wczoraj odebralem moja d209. W nastepny poniedzialek bedzie miala ostry test. Najpierw traska na Wegry, a nastepnie pare sesji na torze. Zobaczymy co jest warta. Mam tylko nadzieje, ze przednia bt016 dotrzyma jej kroku.

:? Ja się nie odważę założyć różnych opon na motocykl. Dlaczego? A za cholerę nie wiem Wesoly W gazetach jest napisane aby tego nie robić, więc się tego trzymam.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tiber
Kontaktowy


Dołączył: 04 Maj 2006
Posty: 395
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Zabrze

PostWysłany: Sob 23:00, 11 Kwi 2009    Temat postu:

Jak mialem Sv nigdy nie zdazylo mi sie miec opon tego samego producenta na przodzie i tyle. Szkoda mi wywalac przodu bo jeszcze sporo go zostalo.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
opal
Stały bywalec


Dołączył: 11 Sty 2007
Posty: 955
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Skierniewice
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Sob 23:42, 11 Kwi 2009    Temat postu:

Najważniejsze, żeby opony przednia i tylna miały podobną twardość/miękkość jak kto woli. Co z tego, że założysz z tyłu miękka gumę i będziesz mógł odkręcać na zakrętach, gdy z przodu będzie twarda guma i nie pozwoli na takie manewry, bo będzie się uślizgiwać. Kiedy opony są w dobrym stanie i mają podobną twardość to ujdzie jeszcze montaż różnych marek .Wiadomo, że jak jest komplet, to jest w 100 % pewnie i nie ma różnic pomiędzy tyłem i przodem. To jest najlepsze rozwiązanie, ale jaka jest polska rzeczywistość....każdy wie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
samogonek
Stały bywalec


Dołączył: 29 Sie 2007
Posty: 1054
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław\Oława\Siecieborowice

PostWysłany: Nie 10:00, 12 Kwi 2009    Temat postu:

W samochodzie jest praktycznie obowiązek, aby dwa sąsiednie koła miały takie same bieżniki. Jednak para przednich i tylnych mogą się różnić. Nie wiem jak można analogie zrobić do moto. Jednak u mnie w poprzednim sezonie przód Metzeler tył Bridgestone, teraz przód Dunlop, a tył bez zmian :wink: Jak Opal słusznie zauważył:

opal napisał:
ale jaka jest polska rzeczywistość....każdy wie.


Chociaż moje moto było sprowadzone z Włoch i na tylnym kole była torówka już nie pamiętam jakiej firmy, a przód normalna oponka Metzelera.


Ostatnio zmieniony przez samogonek dnia Nie 10:02, 12 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rafał
Moderator


Dołączył: 27 Lip 2007
Posty: 1528
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wa_wa/Jabłonna
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Nie 14:22, 12 Kwi 2009    Temat postu:

opal napisał:
Najważniejsze, żeby opony przednia i tylna miały podobną twardość/miękkość jak kto woli. Co z tego, że założysz z tyłu miękka gumę i będziesz mógł odkręcać na zakrętach, gdy z przodu będzie twarda guma i nie pozwoli na takie manewry, bo będzie się uślizgiwać.

Rozumiem, że chodzi ci o mieszankę stosowaną na bocznej części opon. Z tym się zgodzę, ale ...
1. U każdego producenta oznaczenie medium/soft oznacza coś innego, więc dobór różnych producentów/modeli skutkuje różnicami w przyczepności na zakrętach. Podany przez Ciebie sposób niweluje tylko te różnice. Niestety, nie wiem w jakim stopniu.
2. Producenci projektują opony do pracy jako para: odprowadzanie stojącej wody przez bieżnik, przyczepność, czas nagrzewania, sposób trzymania temperatury, tempo stygnięcia, etc.

Może ma to znaczenie tylko przy ostrym zapierdzielaniu - nie wiem.

Opony są jedynym kontaktem z Matką Ziemią (zazwyczaj :twisted: ) dla mojego motocykla. Nie mam zamiaru na nich oszczędzać. Tak jak nie będę oszczędzał na oleju, filtrach, płynie hamulcowym, klockach Wesoly

Rozumiem podejście tzw. "ekonomiczne" lub też "polskie realia". Tylko jak często zmieniacie opony w Waszych motocyklach? :roll:


Ostatnio zmieniony przez Rafał dnia Nie 14:24, 12 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Yyveel
Gość





PostWysłany: Nie 15:52, 12 Kwi 2009    Temat postu:

No jak wychodza druty i uderzaja o blotnik to juz chyba trzeba pomyslec o wymianie, ewentualnie wczesniej gdy DOT skruszal i nie mozna go odczytac. Mruga
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tiber
Kontaktowy


Dołączył: 04 Maj 2006
Posty: 395
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Zabrze

PostWysłany: Nie 18:58, 12 Kwi 2009    Temat postu:

Mysle, ze nie ma co popadac w paranoje. Majac na motocyklu dwie sportowe opony tego samego lub roznych producentow, niewierze aby ktokolwiek z tego forum mogl stwierdzic roznice w jezdzie. Roznice w mieszankach tez nie powinny byc problemem. Zreszta zawodnicy podczas wyscigow czesto maja na przodzie twarda, a na tyle miekka gume i odwrotnie.
Ja osobiscie wymieniam oponki kiedy wskazuje na to punkty zuzycia lub jak robi sie kwadtratowa/plaska. Na komplecie bt16 nawinalem 7kkm i w przyszlym tygodniu zmieniam tyl. Przod ma sie calkiem dobrze i mysle, ze pociagnie jeszcze jakies 2-3kkm.


Ostatnio zmieniony przez Tiber dnia Nie 19:02, 12 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
samogonek
Stały bywalec


Dołączył: 29 Sie 2007
Posty: 1054
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław\Oława\Siecieborowice

PostWysłany: Nie 19:51, 12 Kwi 2009    Temat postu:

Co do tego oszczędzania to: "Jak sobie pościelisz tak się wyśpisz".
Ja na jeden sezon zmieniam dwa razy olej(mimo tego, że muszę już zwracać uwagę na stan oleju), dwa razy daje do regulacji i czyszczenia gaźniki, wymieniam co sezon świece(obie Wesoly ). Zaraz po kupnie zmieniłem płyn hamulcowy przód i tył. Może w tym sezonie zmienię przewody na oplot.
Często natomiast spotykam się z podejściem typu: "Jeżdżę aż się nie zrąbie". Jak to Yyveel zauważył. Dosłownie normalką dla wielu jest drut czy nitki na wierzchu.
No i wracając do tematu, to zacząłem się przekonywać do tych opon. Teraz będę miał spokój na dwa sezony. Dziś nawinąłem troszkę kilometrów na nowej oponie z przodu. Dunlop D208 sportmax. Jestem krótko mówiąc zadowolony.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rafał
Moderator


Dołączył: 27 Lip 2007
Posty: 1528
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wa_wa/Jabłonna
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Nie 20:44, 12 Kwi 2009    Temat postu:

Tiber napisał:
Mysle, ze nie ma co popadac w paranoje.

Też tak myślę Wesoly

Tiber napisał:
Majac na motocyklu dwie sportowe opony tego samego lub roznych producentow, nie wierze aby ktokolwiek z tego forum mogl stwierdzic roznice w jezdzie.

Sprawdzę czy odczuję różnicę - założę Bt16 na przód i zobaczę jak będzie Wesoly

Tiber napisał:
Ja osobiscie wymieniam oponki kiedy wskazuje na to punkty zuzycia lub jak robi sie kwadtratowa/plaska. Na komplecie bt16 nawinalem 7kkm i w przyszlym tygodniu zmieniam tyl. Przod ma sie calkiem dobrze i mysle, ze pociagnie jeszcze jakies 2-3kkm.

Ja na komplecie BT16 zrobiłem dokładnie 2062 km. Przód jeszcze jest ok.

Mam nadzieję, że 209 starczą na trochę więcej :lol:


Ostatnio zmieniony przez Rafał dnia Nie 20:47, 12 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tiber
Kontaktowy


Dołączył: 04 Maj 2006
Posty: 395
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Zabrze

PostWysłany: Nie 21:27, 12 Kwi 2009    Temat postu:

2kkm?? Wyjatkowo malo. Ja robie sporo trasek wiec oponki czesto starczaja mi na dluzej ale Twoj wynik to jakis kosmos. Do wymiany byly boki czy srodek?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rafał
Moderator


Dołączył: 27 Lip 2007
Posty: 1528
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wa_wa/Jabłonna
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Nie 22:30, 12 Kwi 2009    Temat postu:

Tiber napisał:
2kkm?? Wyjatkowo malo. Ja robie sporo trasek wiec oponki czesto starczaja mi na dluzej ale Twoj wynik to jakis kosmos. Do wymiany byly boki czy srodek?

Wesoly boki. Wyglądała mniej więcej tak:


Jak na razie na 3/4 tras nie robiłem. I chyba już tak pozostanie :? W tym roku będę miał tylko czas na winklowanie i rodzinę Wesoly
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kacperski
Stały bywalec


Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 581
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Milanówek
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Pon 7:33, 13 Kwi 2009    Temat postu:

Rafał napisał:
Tiber napisał:
2kkm?? Wyjatkowo malo. Ja robie sporo trasek wiec oponki czesto starczaja mi na dluzej ale Twoj wynik to jakis kosmos. Do wymiany byly boki czy srodek?

Wesoly boki. Wyglądała mniej więcej tak:

Jak na razie na 3/4 tras nie robiłem. I chyba już tak pozostanie :? W tym roku będę miał tylko czas na winklowanie i rodzinę Wesoly

Bo pałowanie to kosztowna zabawa :wink:
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
opal
Stały bywalec


Dołączył: 11 Sty 2007
Posty: 955
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Skierniewice
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Pon 9:40, 13 Kwi 2009    Temat postu:

Rafał napisał:

Ja na komplecie BT16 zrobiłem dokładnie 2062 km. Przód jeszcze jest ok.

Mam nadzieję, że 209 starczą na trochę więcej :lol:


No to nie źle. Ja mam komplet Metzelera Z6. Czytałem trochę o różnych oponach i ten model wypada nawet nie źle, jeśli jeździsz rekreacyjnie i czasem małe winklowanie Ci się przydarzy. Kupiłem moto z tymi oponami...były całkiem świeże, ale już używane. Zrobiłem na nich ok 7 tys. kilometrów i są jeszcze OK. Tył powoli dojeżdzam, ale mam już kolejną Z6 na tył i czekam na koniec żywota poprzedniej. Przód prawie jak nowy. Zdażyło mi się kilkakrotnie przypalić tylną gumę gdzieś na skrzyżowaniu i mimo tego jeszcze się trzyma. Ten model jest dość żywotny, ale w chłodniejsze dni i na nierozgrzanych oponach raczej nie polecam mocnego winklowania. Opony żywotne, ale jak będę zmieniał komplet to chyba zakupię coś bardziej miękkiego. Będę celował raczej w Conti RoadAttack, albo Maxxis SuperMaxx.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tomjag
Stały bywalec


Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 667
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Pon 18:26, 13 Kwi 2009    Temat postu:

Ja mam to szczęście, że kupiłem moto z dwoma oponami tego samego producenta, czyli Pirelli Dragon (w dodatku nówki - rocznik 2008!). Zgadzam sie z kolegami, którzy twierdzą, że powinny być takie same opony jak z przod, taki i styłu. Chodzi mi o markę i beżnik.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Benon
SV Rider


Dołączył: 23 Mar 2009
Posty: 134
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wiry/Poznań
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Pon 20:29, 13 Kwi 2009    Temat postu:

Rafał napisał:

Wesoly boki. Wyglądała mniej więcej tak:


Jak na razie na 3/4 tras nie robiłem. I chyba już tak pozostanie :? W tym roku będę miał tylko czas na winklowanie i rodzinę Wesoly


Po prostej widać nie lubisz śmigac, tylko zakręty Wesoly

Moim zdaniem różnicę w prowadzeniu na różnych gumach czuć tylko przy ostrej jeździe, przy względnie wolnym lataniu bez ciągłego sprawdzania granicy przyczepności taka różnica jest mało zauważalna.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Miłośników Suzuki SV650/1000, TL1000 i Gladius Strona Główna -> Układ jezdny (rama, zawieszenie, hamulce, napęd, opony) Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 11, 12, 13 ... 24, 25, 26  Następny
Strona 12 z 26

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin