Forum  Forum Miłośników Suzuki SV650/1000, TL1000 i Gladius Strona Główna Forum Miłośników Suzuki SV650/1000, TL1000 i Gladius
Forum dla dojrzałych motocyklistów.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Jakie opony [opony]
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 24, 25, 26  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Miłośników Suzuki SV650/1000, TL1000 i Gladius Strona Główna -> Układ jezdny (rama, zawieszenie, hamulce, napęd, opony)
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
opal
Stały bywalec


Dołączył: 11 Sty 2007
Posty: 955
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Skierniewice
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Pon 22:00, 23 Mar 2009    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]

To jest mega promocja... cena wyjściowa niższa od promocyjnej :-P


Ostatnio zmieniony przez opal dnia Pon 22:01, 23 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bartek
SV Rider


Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 105
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Rzeszów
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Wto 15:41, 24 Mar 2009    Temat postu:

Jeździł ktoś na Michelin Pilot Sport? Zamierzam takie kupić. Co o nich sądzicie?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
macko
Gość





PostWysłany: Wto 15:46, 24 Mar 2009    Temat postu:

bartek napisał:
Jeździł ktoś na Michelin Pilot Sport? Zamierzam takie kupić. Co o nich sądzicie?


Mam założony taki komplecik - fajnie się sprawuje, czy mokro czy sucho, zużycie śladowe - no ale to zależy od stylu jazdy. Ogólnie polecam.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bartek
SV Rider


Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 105
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Rzeszów
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Wto 16:22, 24 Mar 2009    Temat postu:

Dzięki macko za odpowiedź jeszcze się zastanowię ale myślę że to będzie to Wesoly.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
shadow
Stały bywalec


Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 749
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: ZST
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Śro 20:44, 25 Mar 2009    Temat postu:

Stała się tragedia... Mam założone opony Metzelera Z4 z przodu i z tyłu. Z tyłu napis DOT głosi 3507, bieżnik w porządku. Z przodu nawet nie sprawdzałem, bo ten sam bieżnik, zużycie troszkę większe jak z tyłu, no ale jak komplet to komplet (handlarz tak powiedział). Ostatnio coś sobie grzebałem przy motocyklu i rzucił mi się w oczy napis na oponie przedniej. DOT 4500 :shock: Na 9cio letniej oponie to chyba strach jeździć, nie? Z drugiej strony moja straszna głupota, że od razu tego nie sprawdziłem.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bartek
SV Rider


Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 105
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Rzeszów
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Śro 21:50, 25 Mar 2009    Temat postu:

shadow z tego co czytałem to nie warto kupować starszych opon niż obecnie 2005r a jeszcze 5 lat w tył to spora różnica.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wasior
Gość





PostWysłany: Śro 23:19, 25 Mar 2009    Temat postu:

Mam bardzo podobną sytuację, nie wiem jak to się stało, ale mam z przodu prawie nową ponad 9 letnią oponę. Widoczne są pęknięcia miedzy bieżnikiem. Trochę strach jeździć...
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
B2RT
Moderator


Dołączył: 16 Mar 2008
Posty: 4262
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław / Goleniów / Szczecin
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Czw 7:40, 26 Mar 2009    Temat postu:

Ja mam 6 letnią nie popękana i zmieniam ją w tym sezonie Mruga więc Panowie bez jej, zbierać kasuczi i wymieniać.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bartek
SV Rider


Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 105
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Rzeszów
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Czw 18:30, 26 Mar 2009    Temat postu:

Kurde, nie jestem zdecydowany jakie opony kupić... doradźcie mi proszę, co wybrać? Cena się tutaj nie liczy. Chodzi o funkcjonalność. Potrzebuję opon aby przejechać na nich min. 10k i trzymały się dobrze drogi.

Mam do wyboru:

Michelin Pilot Sport
Michelin Pilot Power
Michelin Pilot Road 2

Proszę o uzasadnione odpowiedzi.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
covboy
Kontaktowy


Dołączył: 22 Mar 2008
Posty: 421
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Supraśl Podlaskie

PostWysłany: Czw 19:01, 26 Mar 2009    Temat postu:

Ja miałem nowe 10-cio letnie metzelery Wesoly Na ten sezon założyłem też nowe Michelin Pilot Road 2 ... jak pojeżdżę to powiem, wybrałem te bo wiele osób je poleca.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
macko
Gość





PostWysłany: Czw 19:08, 26 Mar 2009    Temat postu:

Kumpel miał w CBR 954 Pilot Power, przejeździł na nich 18kkm, przy częstym przypalaniu, bardzo częstym gumowaniu, czasem też tor, jest tym modelem zachwycony. Wytrzymuje naprawdę sporo.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
selisek
Stały bywalec


Dołączył: 06 Maj 2008
Posty: 591
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Kęty/Kraków
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Czw 19:19, 26 Mar 2009    Temat postu:

Najlepsze opony uniwersalne na rynku to Miechelin Pilot Road 2.
We wszystkich testach wygrywaja.
Na allegro komplet typowy dla naszej sv 120/60 i 160/60 z wysylka za jakies 1200 zl.
Użytkownik bossRS - dobre komentarze, ktos tez od niego kupowal od nas z forum i mowil ze ok.

Pozdro Wesoly
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Yyveel
Gość





PostWysłany: Czw 20:30, 26 Mar 2009    Temat postu:

bartek napisał:
Kurde, nie jestem zdecydowany jakie opony kupić... doradźcie mi proszę, co wybrać? Cena się tutaj nie liczy. Chodzi o funkcjonalność. Potrzebuję opon aby przejechać na nich min. 10k i trzymały się dobrze drogi.

Mam do wyboru:

Michelin Pilot Sport
Michelin Pilot Power
Michelin Pilot Road 2

Proszę o uzasadnione odpowiedzi.


Z tej trojki Pilot Power.

Uzasadnienie: Bo jest najlepszy z tej trojki, najlepsze zachowanie, przyczepnosc itd. Niestety tez najdrozszy.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pszym
Kontaktowy


Dołączył: 01 Mar 2008
Posty: 389
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Czw 20:38, 26 Mar 2009    Temat postu:

Ja jeżdżę na Pilot Road 2. Bardzo sobie chwalę - bardzo fajne na deszcz, pewnie się prowadzi. Zaznaczam, że mój styl jazdy jest mało sportowy...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PęDZEL
Stały bywalec


Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 583
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Opolskie
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Czw 20:53, 26 Mar 2009    Temat postu:

Yyveel napisał:
bartek napisał:
Kurde, nie jestem zdecydowany jakie opony kupić... doradźcie mi proszę, co wybrać? Cena się tutaj nie liczy. Chodzi o funkcjonalność. Potrzebuję opon aby przejechać na nich min. 10k i trzymały się dobrze drogi.

Mam do wyboru:

Michelin Pilot Sport
Michelin Pilot Power
Michelin Pilot Road 2

Proszę o uzasadnione odpowiedzi.


Z tej trojki Pilot Power.

Uzasadnienie: Bo jest najlepszy z tej trojki, najlepsze zachowanie, przyczepnosc itd. Niestety tez najdrozszy.



Częściowo masz racje, Pilot Power jest najlepszy pod względem przyczepności ale tylko jak jest sucho, wtedy można kłaść się aż do bólu, gorzej jak jest mokro, wtedy lubi się ślizgać, wtedy polecałbym Pilot Road2.
Ogólnie zanim zdecydujesz się na jakieś oponki musisz sobie odpowiedzieć jaki styl jazdy preferujesz? Jeżeli jeździsz dość agresywnie i w większości tylko jak jest ciepło i słonecznie a chcesz mieć poczucie bezpieczeństwa w najmocniejszych złożeniach to bez wahania wybrałbym PILOT POWERy, a jeżeli jeździsz w rożnych warunkach, głownie turystycznie, a czasem lubisz poszaleć na zakrętach to wybrałbym Sporty lb Roady 2 !!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bartek
SV Rider


Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 105
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Rzeszów
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Czw 22:15, 26 Mar 2009    Temat postu:

PęDZEL napisał:
Yyveel napisał:
bartek napisał:
Kurde, nie jestem zdecydowany jakie opony kupić... doradźcie mi proszę, co wybrać? Cena się tutaj nie liczy. Chodzi o funkcjonalność. Potrzebuję opon aby przejechać na nich min. 10k i trzymały się dobrze drogi.

Mam do wyboru:

Michelin Pilot Sport
Michelin Pilot Power
Michelin Pilot Road 2

Proszę o uzasadnione odpowiedzi.


Z tej trojki Pilot Power.

Uzasadnienie: Bo jest najlepszy z tej trojki, najlepsze zachowanie, przyczepnosc itd. Niestety tez najdrozszy.



Częściowo masz racje, Pilot Power jest najlepszy pod względem przyczepności ale tylko jak jest sucho, wtedy można kłaść się aż do bólu, gorzej jak jest mokro, wtedy lubi się ślizgać, wtedy polecałbym Pilot Road2.
Ogólnie zanim zdecydujesz się na jakieś oponki musisz sobie odpowiedzieć jaki styl jazdy preferujesz? Jeżeli jeździsz dość agresywnie i w większości tylko jak jest ciepło i słonecznie a chcesz mieć poczucie bezpieczeństwa w najmocniejszych złożeniach to bez wahania wybrałbym PILOT POWERy, a jeżeli jeździsz w rożnych warunkach, głownie turystycznie, a czasem lubisz poszaleć na zakrętach to wybrałbym Sporty lb Roady 2 !!!


Dzięki Twojej wypowiedzi myślę że mogę zdecydować się już na pewno na Pilot Power'y Wesoly Głównie dzięki tej wypowiedzi:

Cytat:
w większości tylko jak jest ciepło i słonecznie a chcesz mieć poczucie bezpieczeństwa w najmocniejszych złożeniach to bez wahania wybrałbym PILOT POWERy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tiber
Kontaktowy


Dołączył: 04 Maj 2006
Posty: 395
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Zabrze

PostWysłany: Nie 9:46, 29 Mar 2009    Temat postu:

Wczoraj bylem zagadac o oponki w mijscowym serwisie. Polecali mi strasznie opony torowe pirelli. Taka nowa guma w rozmiarze 180 kosztuje u nich jakies 400zł. Podobno starczaja na podobne przebiegi co sportowe opony drogowe. Z tego co mowil to:
zalety:
- zdecydowanie lepiej na suchym
- sporo tansze

wady:
- gorzej na mokrym

Ktos ma jakies opinie na ten temat??
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lasooch
Gość





PostWysłany: Nie 10:35, 29 Mar 2009    Temat postu:

Tiber napisał:
Wczoraj bylem zagadac o oponki w mijscowym serwisie. Polecali mi strasznie opony torowe pirelli. Taka nowa guma w rozmiarze 180 kosztuje u nich jakies 400zł. Podobno starczaja na podobne przebiegi co sportowe opony drogowe. Z tego co mowil to:
zalety:
- zdecydowanie lepiej na suchym
- sporo tansze

wady:
- gorzej na mokrym

Ktos ma jakies opinie na ten temat??


Taka opona zaczyna właściwie funkcjonować dopiero po rozgrzaniu do odpowiedniej temperatury. Jeżeli masz w garażu koce grzewcze i ujeżdżasz moto na ulicy z taką dynamiką, jak zawodnicy na torze, to są to opony dla Ciebie Wesoly
A co do tego, że lepiej na suchym, gorzej na mokrym... Jak kupisz oponę torową przeznaczoną na suchy tor, to będzie zdecydowanie lepiej na sychym, jak dedykowaną na mokry tor, to będzie lepiej na mokrym, ale wszystko kosztem szybkiego zużycia, no i oczywiście dopiero po rozgrzaniu Wesoly
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tiber
Kontaktowy


Dołączył: 04 Maj 2006
Posty: 395
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Zabrze

PostWysłany: Nie 12:37, 29 Mar 2009    Temat postu:

Koles ma je zalozone na XX'sie. Z tego co mowil to ma nawiniete na nich jakies 5kkm. Srodek nie wygladal gorzej niz na moich bt016 (teraz maja jakies 6,8kkm), boki dosc popalone ale mysle, ze na kazdej oponie wygladalyby podobnie. Pytalem go jak wyglada sprawa z temperatura oponki i powiedzial, ze nie widzi roznic w porownaniu do sportowych opon drogowych.
Poszperalem tez troche w sieci i okazuje sie ze sporo ludzi smiga na tych gumach, a bardzo czesto pojawia sie stwierdzenia, ze jak raz zalozy sie takie gumy to juz nigdy sie nie wroci do zwyklych.
Oczywiscie ja caly czas porownuje tylko do opon sportowych-drogowych, a nie do sportowo-turystycznych gdzie mozna nawinac 10-12-14kkm.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rafał
Moderator


Dołączył: 27 Lip 2007
Posty: 1528
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wa_wa/Jabłonna
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Nie 20:29, 29 Mar 2009    Temat postu:

Tiber - IMO BT016 zakładane fabrycznie to jakaś totalna kupa i pomyłka Smutny Nie udało mi się ich ani razu odpowiednio dogrzać. Twarde toto jak jakiś kamień, na wyjściu z winkla ślizga się nawet po 20 minutach ciągłego zapierdzielania.

O jakich Pirellkach myślisz? Pamiętaj, że torówki nie mają homologacji na drogę, a niebiescy są coraz bardziej wyedukowani ...

Ja zmieniłem na Dunlopy Sportmax GP Racer D209 (przód i tył w specyfikacji soft/medium) i zaczynam rozumieć co znaczy dobra opona. Wczoraj zrobiłem na nich pierwsze km (łącznie 215 Wesoly ) i jestem zachwycony. Dlaczego? Początkowo tył łapał takie same uślizgi jak BT016. Więc pierwsze 40 km zrobiłem bardzo ostrożnie. Gdy dotarłem do garażu okazało się, że przód i tył są ciepłe - coś co w BT016 nigdy nie miało miejsca. No to wybrałem się na wieczorną wycieczkę. Na zimnych znowu mikroślizgi, ale po kilkudziesięciu heblowaniach na prostej (naprzemiennie przód i tył) uwierzyłem, że są już ciepłe i zacząłem winkle nadzegrzańskie. Karwas, jakie to cudne uczucie, gdy daję w palnik i mam wrażenie, że teraz to już na pewno coś się ślizgać zacząć musi, a tutaj nic ... Yeah Wesoly

Mam ustawiony flesh na 11k RPM, tak aby wiedzieć gdzie mam maks. Nm. No i się zaświecił kilka razy na wyjściu na 1 biegu Wesoly Pierwszy raz odkąd mam 3/4.

Widzę jednak jeden minus takich opon:
1 Jak się przyzwyczaję do takiej przyczepności to ciężko będzie zaakceptować coś słabszego.
2 Kiedyś będzie gorszy dzień gdy opona "puści". Jak na torze to "pół bidy", ale na drodze w owiewkach torowych nie da się jeździć (chociaż zaczyna mi się po łbie tłuc koncepcja zamontowania latarki czołowej Wesoly )
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tiber
Kontaktowy


Dołączył: 04 Maj 2006
Posty: 395
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Zabrze

PostWysłany: Nie 20:39, 29 Mar 2009    Temat postu:

To sa takie opony jak w tej aukcji. [link widoczny dla zalogowanych]
Co do tych bt016 to juz gdzies o tym pisalem. Te montowane seryjnie to sciema i roznia sie zdecydowanie od tych sklepowych. Sklepowki zbieraly bardzo dobre opinie. W zeszlym roku byl spory artykul, w ktoryms WMC. Ja raczej zdecydowalem sie juz na te dragony. Zobaczymy co to jest warte.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rafał
Moderator


Dołączył: 27 Lip 2007
Posty: 1528
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wa_wa/Jabłonna
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Nie 21:02, 29 Mar 2009    Temat postu:

Wesoly Też kupowałem u tego gościa. Twoje Pirellki są "legalne" - nie ma więc problemu.

Ja się zafixowałem na D209 bo to wymagane kapcie w GSX-R Cup (przynajmniej w zeszłym roku) - więc mam możliwości kupienia taniej od znajomych jeżdżących w pucharze.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tiber
Kontaktowy


Dołączył: 04 Maj 2006
Posty: 395
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Zabrze

PostWysłany: Nie 22:06, 29 Mar 2009    Temat postu:

Te 209ki takie wypasy powiadasz? Nie jestem pewien ale kumpel mial je chyba w zeszlym roku na fazerku. Fajnie sie jezdzilo ale skonczyly sie jakos po 4kkm - oczywiscie mowie o srodku Wesoly. Nic mam jeszcze jakis 1kkm na przemyslenie sprawy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bartek
SV Rider


Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 105
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Rzeszów
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Pon 14:16, 30 Mar 2009    Temat postu:

Ja zakupiłem wczoraj Nowe Michelin Pilot Power 37tydz 2007r. komplet. Jutro powinny mi przyjść. Jak się jeździ powiem jak zrobię trochę km'ów bo "dotrzeć" je trzeba będzie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rafał
Moderator


Dołączył: 27 Lip 2007
Posty: 1528
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wa_wa/Jabłonna
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Pon 19:42, 30 Mar 2009    Temat postu:

Bartek - czekam na info. Właśnie szukamy z Bro opon do SV Wesoly

Tiber napisał:
Te 209ki takie wypasy powiadasz? Nie jestem pewien ale kumpel mial je chyba w zeszlym roku na fazerku. Fajnie sie jezdzilo ale skonczyly sie jakos po 4kkm - oczywiscie mowie o srodku Wesoly. Nic mam jeszcze jakis 1kkm na przemyslenie sprawy.

Postaram się wkleić link do zdjęcia D209, która ma TYLKO dobry środek (nakręcone 900 km). Muszę się tylko do garażu dostać... :twisted:

Przy 150 KM to raczej żadna guma długo nie wytrzyma :wink:


Ostatnio zmieniony przez Rafał dnia Pon 20:00, 30 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tiber
Kontaktowy


Dołączył: 04 Maj 2006
Posty: 395
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Zabrze

PostWysłany: Pon 20:16, 30 Mar 2009    Temat postu:

Dzis bylem pytac u mojego oponiarza o te 209ki. Narazie podal mi jakas wysoka cene. Pokazalaem mu link z allegro i powiedzial ze przemysli sprawe. Ile ty dales za swoje? W necie najtaniej znalazlem jakos za 490zl.


Wlasnie mialem tel od kumpla z serwisu. Powiedzial, ze 209 wychodza ze sprzedazy i podobno na ich miejsce beda wprowadzane 208 sprotmax. Mata jakies informacje na ten temat?


Ostatnio zmieniony przez Tiber dnia Śro 18:54, 01 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dzikus330
Gość





PostWysłany: Pią 11:40, 03 Kwi 2009    Temat postu:

Ja też mam teraz dylemat, chce kupic opony i cały czas się zastanawiam czy brać Michelina Pilot Power 2CT, czy Pirelli Dragon Supercorsa doradzcie coś to zawsze będe miał na kogo winę później zwalić Wesoly
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tiber
Kontaktowy


Dołączył: 04 Maj 2006
Posty: 395
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Zabrze

PostWysłany: Pią 13:28, 03 Kwi 2009    Temat postu:

Ja juz bylem prawie zdecydowany na supercorsy ale Rafal mi namieszal z tymi D209. Teraz koles mi mowi ze 209 zostana zastapione przez 208 - co wydaje mi sie troche bez sensu.
Jesli chodzi o michelinki i pirelli to obie gumy podobna sa wypas. Za michelinki pewnie trzeba bedzie zaplacic jakies 200zl wiecej niz za pirelki, ale mysle, ze na powerach przejedziesz jakis 1kkm wiecej.
Aha i supercorsy wystepuja chyba w tzrech rodzajach mieszanek, wiec tu tez warto wybrac cos odpowiedniego dla siebie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dzikus330
Gość





PostWysłany: Pią 15:46, 03 Kwi 2009    Temat postu:

Ten Pilot Power podobno ma miękką mieszanke gumy po bokach i twardą na środku, ciekawe jak to na żywo wychodzi...
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bartek
SV Rider


Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 105
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Rzeszów
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Pią 17:05, 03 Kwi 2009    Temat postu:

dzikus330, ja się wiele zastanawiałem i powiem jedno... Pilot Power ale nie 2 CT tylko zwykłe, chyba że jeździsz na torze. Moim zdaniem lepiej te 200-250zł (na komplecie) dać na paliwo. Czytałem trochę o zwykłych i 2CT i nie ma sensu kupować 2CT.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Miłośników Suzuki SV650/1000, TL1000 i Gladius Strona Główna -> Układ jezdny (rama, zawieszenie, hamulce, napęd, opony) Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 24, 25, 26  Następny
Strona 11 z 26

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin