Forum  Forum Miłośników Suzuki SV650/1000, TL1000 i Gladius Strona Główna Forum Miłośników Suzuki SV650/1000, TL1000 i Gladius
Forum dla dojrzałych motocyklistów.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Jakie opony [opony]
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 24, 25, 26  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Miłośników Suzuki SV650/1000, TL1000 i Gladius Strona Główna -> Układ jezdny (rama, zawieszenie, hamulce, napęd, opony)
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kolecik
Gość





PostWysłany: Pią 21:21, 13 Mar 2009    Temat postu:

Ponieważ najprawdopodobniej nie wybiorę się na motobajzel to proszę Was o radę, które opony wybrać:
1. [link widoczny dla zalogowanych]
2. [link widoczny dla zalogowanych]

Z zestawienia zamieszczonego powyżej wynika, że są bardzo do siebie zbliżone. Na korzyść Dunlopów przemawia to, że są tp Dunlopy :lol: , a na korzyść Avonów to, że obie gumy są z 2008 roku, no i cena atrakcyjniejsza. Które wybrać? No chyba, że macie inne propozycje do 850 zł...
Z góry dziękuję za rady.
Pozdrawiam,
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
opal
Stały bywalec


Dołączył: 11 Sty 2007
Posty: 955
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Skierniewice
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Pią 21:55, 13 Mar 2009    Temat postu:

PęDZEL napisał:
Ma ktoś obecnie założoną oponkę na tyle w rozmiarze 170/60/17 ?

Chciałbym założyć teraz taką oponę na tył tylko odpowiedzcie mi na pytania:
Czy jest jakaś różnica w prowadzeniu, jak o2o zachowuje się w winklach (wydaje mi się że powinna być lepsza przyczepność bo przecież jest większa powierzchnia styku z podłożem), czy ma to jakiś wpływ na wskazania prędkościomierza ???


Na wskazania prędkościomierza nie ma to żadnego wpływu, ponieważ napęd prędkościomierza masz na przedniej osi. Jeśli nei zmienisz rozmiaru z przodu to będzie OK.
Ad.2 Niby tolerancja +,- 10 jest dopuszczalna, ale raczej polecany jest rozmiar oryginalny. Moto może być trochę gorzej wyczuwalne na zakrętach. Tak sądzę.

kolecik napisał:
Ponieważ najprawdopodobniej nie wybiorę się na motobajzel to proszę Was o radę, które opony wybrać:
1. [link widoczny dla zalogowanych]
2. [link widoczny dla zalogowanych]

Z zestawienia zamieszczonego powyżej wynika, że są bardzo do siebie zbliżone. Na korzyść Dunlopów przemawia to, że są tp Dunlopy :lol: , a na korzyść Avonów to, że obie gumy są z 2008 roku, no i cena atrakcyjniejsza. Które wybrać? No chyba, że macie inne propozycje do 850 zł...
Z góry dziękuję za rady.
Pozdrawiam,


Ja słyszałem dużo dobrych opinii o oponkach Maxxis. Masz tutaj komplet w dobrej cenie:
[link widoczny dla zalogowanych]

Koszty wysyłki są spore. Może by się zebrało kilku chętnych i byśmy się podzielili kosztami przesyłki. Ja bym był chętny na sztukę tylnią:
[link widoczny dla zalogowanych]


Ostatnio zmieniony przez opal dnia Pią 22:04, 13 Mar 2009, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PęDZEL
Stały bywalec


Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 583
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Opolskie
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Pią 22:08, 13 Mar 2009    Temat postu:

opal napisał:

Ad.2 Niby tolerancja +,- 10 jest dopuszczalna, ale raczej polecany jest rozmiar oryginalny. Moto może być trochę gorzej wyczuwalne na zakrętach. Tak sądzę.


Chyba jedna założę i sam się przekonam, w sumie i tak nie mam za bardzo alternatywy, kasy na nowe oponki nie mam, ta co mam na kole już łysa, mam jedną ładną używkę 160/60/17 ale z 2002 no i mam kilka bardzo ładnych 170/60/17 z 2007 roku więc wybór panie na szerszą do czasu aż nie załatwię nic ładnego z oryginalnego rozmiaru, dam znać jak o2o zachowuje się na szerszym laczku ale jakoś jestem dobrej myśli :wink:
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
opal
Stały bywalec


Dołączył: 11 Sty 2007
Posty: 955
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Skierniewice
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Pią 22:27, 13 Mar 2009    Temat postu:

Nie jest to duża zmiana przecież. Różnica może być wyczuwalna, ale nie druzgocąca.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Yyveel
Gość





PostWysłany: Sob 19:15, 14 Mar 2009    Temat postu:

Ja mam 170 i nie jest to dobry pomysl (poprzedni wlasciciel), opona wystaje za felge.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PęDZEL
Stały bywalec


Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 583
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Opolskie
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Sob 22:29, 14 Mar 2009    Temat postu:

Yyveel napisał:
Ja mam 170 i nie jest to dobry pomysl (poprzedni wlasciciel), opona wystaje za felge.


A co masz na myśli mówiąc, że opona wystaje za felgę, tzn. że jest za szeroka, o coś obciera? Z tego co patrzyłem to z powodzeniem zmieści się tam nawet 180 ale to już za wielki balon, 170 myślę że jest jeszcze do zaakceptowania, tak czy siak założę tą 170 i sam się przekonam jak jest różnica w porównaniu z oryginalnym rozmiarem :wink:
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wasior
Gość





PostWysłany: Pon 15:21, 16 Mar 2009    Temat postu:

Jeździłem już na teoretycznie "akceptowalnym" większym o 10 rozmiarze. Moim zdaniem negatywnie to wpłynęło na prowadzenie w zakrętach.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kolecik
Gość





PostWysłany: Wto 8:37, 17 Mar 2009    Temat postu:

opal napisał:
Ja słyszałem dużo dobrych opinii o oponkach Maxxis. Masz tutaj komplet w dobrej cenie:
[link widoczny dla zalogowanych]

Koszty wysyłki są spore. Może by się zebrało kilku chętnych i byśmy się podzielili kosztami przesyłki. Ja bym był chętny na sztukę tylnią:
[link widoczny dla zalogowanych]

Zdecydowałem się na te oponki co poleciłeś, dam znać jak się sprawują :wink:
Tu jest mały test tych opon [link widoczny dla zalogowanych] Kwestia tylko czy obiektywny skoro mają te opony w swojej ofercie :roll:
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PęDZEL
Stały bywalec


Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 583
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Opolskie
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Czw 18:08, 19 Mar 2009    Temat postu:

wasior napisał:
Jeździłem już na teoretycznie "akceptowalnym" większym o 10 rozmiarze. Moim zdaniem negatywnie to wpłynęło na prowadzenie w zakrętach.


Założyłem tą szerszą oponę, wcześniej miałem Bridgeston'a Battlax Bt020 w rozmiarze 160/60/17, teraz mam Michelin'a Pilot Road 170/60/17, to tyle wstępu, a teraz spostrzeżenia:
1. Po pierwsze wizualnie nic się nie zmieniło, nie widać praktycznie w ogóle że jest szerszy laczek, no może minimalnie ale to tylko na plus
2. Po drugie mam zupełnie inne wrażenie niż Wasior, polatałem dzisiaj trochę na tej oponce i jestem bardzo miło zaskoczony, o wiele stabilniej czuje się w zakrętach, nie wiem czy to za sprawa modelu opony czy tego, że jest trochę szersza i ma większą" powierzchnie" na bokach
3. A po trzecie to jestem zadowolony ze zmiany bo w końcu mogę znowu poskładać się na winklach :wink:
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bojkar
Kontaktowy


Dołączył: 23 Cze 2008
Posty: 225
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Biala Podlaska
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Czw 18:29, 19 Mar 2009    Temat postu:

A u mnie w pokoju wlasnie lezy komplet nowiutkich Dunlopow sportmax d208. W tym tygodniu pewnie zaloze i zobaczymy jak sie spisza.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gonzo911
Kontaktowy


Dołączył: 30 Maj 2008
Posty: 371
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin / Kalisz Pomorski
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Czw 19:25, 19 Mar 2009    Temat postu:

Pedzęl ten BT020 to kupa niesamowita jest, miałem komplet. Do ostrej jazdy w ogóle się nie nadają, a na mokrym też nieciekawie. Gumy raczej to latania po prostej i to daleko i pomału.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PęDZEL
Stały bywalec


Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 583
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Opolskie
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Czw 20:09, 19 Mar 2009    Temat postu:

gonzo911 napisał:
Pedzęl ten BT020 to kupa niesamowita jest, miałem komplet. Do ostrej jazdy w ogóle się nie nadają, a na mokrym też nieciekawie. Gumy raczej to latania po prostej i to daleko i pomału.


No nie wiem, ja tam nie narzekałem za bardzo na tą tylną oponę, nigdy mi się nie uślizła, a spokojnie ją zamykałem no ale też rewelki nie było, ogólnie Bt020 to opona turystyczna z jakimiś tam małymi możliwościami szaleństw na winklach :wink:
Jak dla mnie osobiście to najważniejsza jest przednia opona, ona musi mieć przyczepność zawsze większą od tylnej, tyły zawsze może Ci zrobić power slide'a ale przód musi być jak przyklejony, obecnie mam założonego Bridgestona BT090 i szczerze powiem, że na lepszej oponie jeszcze nie jeździłem
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gonzo911
Kontaktowy


Dołączył: 30 Maj 2008
Posty: 371
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin / Kalisz Pomorski
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Czw 20:25, 19 Mar 2009    Temat postu:

BT090 też chyba nie jest typowo sport oponą. Ja na przodzie jak do tej pory miałem Bt020, Bt56 i Pireli Diablo Corsa i ta ostania to kozak był. Szkoda tylko że tak długo się nagrzewała. Ten sezon jeszcze się dla mnie nie zaczął bo znajomi wkręcili mnie w malowanie Sv ale już mam nowe oponki założone. Przód ME Sportec M1 i M3 na tyle. Jak się nie położę na silikonie z odlewu to opisze wrażenia.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bartek
SV Rider


Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 105
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Rzeszów
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Pią 1:36, 20 Mar 2009    Temat postu:

Co myślicie żeby kupić Metzeler Roadtec Z6 takie mam obecnie (kupiłem razem z motorem) ale w sumie jeszcze na nich nie jeździłem bo już pasuje wymienić. Cena na allegro tył 550zł 160/60/17
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gonzo911
Kontaktowy


Dołączył: 30 Maj 2008
Posty: 371
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin / Kalisz Pomorski
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Pią 7:54, 20 Mar 2009    Temat postu:

Z6 starczy gdzieś na 12-15 w sv i dobrze trzyma na suchym i na mokrym. Taki kompromis między winklami a żywotnością.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
artix
Stały bywalec


Dołączył: 27 Sty 2009
Posty: 571
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: BOCHNIA (KBC)
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Pią 8:02, 20 Mar 2009    Temat postu:

Również zastanawiałem się dosyć poważnie nad Z6 , ale mój wybór padł na Conti Road Attack
właśnie czekam na przesyłkę , jako początkujący motocyklista , czyli raczej spokojna jazda powinienem być z nich zadowolony , no i ten kształt bieżnika sztuka dla sztuki – przepiękny.:lol:
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lubon
SV Rider


Dołączył: 06 Gru 2007
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Brno

PostWysłany: Pią 10:27, 20 Mar 2009    Temat postu:

gonzo911 napisał:
Pedzęl ten BT020 to kupa niesamowita jest, miałem komplet. Do ostrej jazdy w ogóle się nie nadają, a na mokrym też nieciekawie. Gumy raczej to latania po prostej i to daleko i pomału.


Już chyba to wspominałem tutaj, ale ja używałem BT021F (przednia). Słyszałem o BT020, że nie są najlepsze, ale za to złego słowa nie powiem na 021. Dla mnie rewelacyjna. Nigdy sie nie poslizgnęła, świetnie trzymała na mokrym no i zrobiła 13 tys bez najmniejszych problemów.

Teraz kupiłem michelina pilot road 2. Zobaczymy rożnicę.

Pozdro
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bartek
SV Rider


Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 105
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Rzeszów
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Pią 13:07, 20 Mar 2009    Temat postu:

Co myślicie o tym żeby mieć 2 różzne opony tzn z przodu Metzeler Z6 (mam jeszcze dobrą) a z tyłu kupić nową ale jakąś innąa? Wpływa to jakoś na jazdę? Nie znam sięe na tym dlatego pytam, ponieważ miałbym okazjęe kupić nową M Pilot Road doęsć tanio.

Proszę o konsekwentne używanie polskich znaków.
Ostrzegałem, prosiłem. Teraz punkt.
HUNTERKILLER
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
opal
Stały bywalec


Dołączył: 11 Sty 2007
Posty: 955
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Skierniewice
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Pią 20:53, 20 Mar 2009    Temat postu:

Najlepiej jak z przodu i z tyłu masz taki sam model, ale jak będą różne to nic złego się nie stanie. Po prostu nie będziesz mógł wykorzystać do winklowania tej gumy, która lepiej trzyma, bo będziesz uważał, żeby się nie poślizgnąć na tej, która trzyma gorzej.

Mam też pytanie dla was. Jeżdżę na Metzelerach Z6. Uważam, że mają bardzo dobrą żywotność. Na mokrym trzymają nie źle, ale na suchym czasem zdarzy się mały poślizg. W szczególności, gdy na dworze zimniej, lub jest troszkę brudny asfalt. Na tyle guma mi się już kończy, ale kupiłem ponownie Z6, bo z przodu guma bardzo zdrowa i trafiłem tył w dobrej cenie. Miałem wielką chęć na Conti Road attack. Czy ktoś jest w stanie porównać Conti Road i Me Z6? Chodzi głównie o przyczepność i przebiegi.


Ostatnio zmieniony przez opal dnia Pią 20:54, 20 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
selisek
Stały bywalec


Dołączył: 06 Maj 2008
Posty: 591
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Kęty/Kraków
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Pią 21:15, 20 Mar 2009    Temat postu:

Czyz nie tu masz test tych opon ?
[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
opal
Stały bywalec


Dołączył: 11 Sty 2007
Posty: 955
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Skierniewice
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Pią 21:31, 20 Mar 2009    Temat postu:

Dzięki :-) Ciekaw jestem na ile obiektywny jest ten test. Wiadomo, że najcenniejsze są opinie użytkowników.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bartek
SV Rider


Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 105
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Rzeszów
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Sob 1:46, 21 Mar 2009    Temat postu:

Z tego co czytałem to te Metzlery Z6 to całkiem dobre oponki. Myślę że mogę zaryzykować i kupić Z6-kę. Znacie jakiś sklep gdzie mógłbym kupić tanio (nową) 160/60/17?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
LucaToni
Świeżak


Dołączył: 22 Lis 2008
Posty: 85
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Sob 8:38, 21 Mar 2009    Temat postu:

UUUU Gonzo jak masz taki zestaw ME to powiem Ci krótko: następny zestaw będzie taki sam, zobaczysz. Ewentualnie na przód też ME3 wrzucisz:) Miałem okazję u brata na tym jeździć, poezja:) W zeszłym roku zresztą chyba najlepsza opona w testach to ME3. Mówię o oponach nie tylko an tor.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Yyveel
Gość





PostWysłany: Sob 14:02, 21 Mar 2009    Temat postu:

ME3 i sportec M3 to dwie rozne opony.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
LucaToni
Świeżak


Dołączył: 22 Lis 2008
Posty: 85
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Sob 20:45, 21 Mar 2009    Temat postu:

No to chodziło mi o M3 (te, które Gonzo napisał), sprawdziłem, że się pomyliłem. SRY
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wasior
Gość





PostWysłany: Sob 22:58, 21 Mar 2009    Temat postu:

gonzo911 napisał:
Pedzęl ten BT020 to kupa niesamowita jest, miałem komplet. Do ostrej jazdy w ogóle się nie nadają, a na mokrym też nieciekawie. Gumy raczej to latania po prostej i to daleko i pomału.


Potwierdzam. Gumy wyglądają na profesjonalne, a nie są. BT020 składanie się w zakrętach takie sobie, często występują uślizgi tyłu przy średnio ostrym przyspieszaniu. W deszczu jako tako...
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bartek
SV Rider


Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 105
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Rzeszów
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Nie 4:14, 22 Mar 2009    Temat postu:

A co myślicie o Mich Pilot Power? Poniżej podaję link z allegro:

[link widoczny dla zalogowanych]

komplet

[link widoczny dla zalogowanych]

albo

MICHELIN PILOT SPORT

[link widoczny dla zalogowanych]


Ostatnio zmieniony przez bartek dnia Nie 4:43, 22 Mar 2009, w całości zmieniany 5 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gonzo911
Kontaktowy


Dołączył: 30 Maj 2008
Posty: 371
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin / Kalisz Pomorski
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Nie 16:39, 22 Mar 2009    Temat postu:

Chciałem też M3 na przód ale ciężko znaleźć 120/60 nową za rozsądne pieniądze. Nowa M1 też da rade:) Plusem tych opon jest to że dość szybko się nagrzewają no i w deszczu z 3 biegu nie będzie dupa latała na lewo i prawo co miało miejsce na tych BT20:P
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tiber
Kontaktowy


Dołączył: 04 Maj 2006
Posty: 395
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Zabrze

PostWysłany: Nie 23:09, 22 Mar 2009    Temat postu:

Mnie tez czeka zakup opony na tyl. Myslalem o bridgestone bt16. Mam takiego kapcia od nowosci ale podobno te rynkowe roznia sie mieszankami od tych seryjnie zakladanych do gixerow i chyba r6. Z motocyklem przychodza 2wu skladnikowe, a te w sklepach sa 3oj skladnikowe. Ktos moze sprawdzal ten sklep [link widoczny dla zalogowanych]? Maja calkiem niezle ceny - przynajmniej na bt016.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bartek
SV Rider


Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 105
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Rzeszów
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Pon 20:09, 23 Mar 2009    Temat postu:

Tiber, no ten sklep ma dość tanie oponki jestem ciekaw czy wszystkie są nowe znalazłem komplet Mch Pilot Sport za 800zł. Znacie jeszcze jakieś tanie sklepy z nowymi oponami?

PS. chyba zamówię oponki w tym sklepie. Zobaczymy co i jak Mruga


Ostatnio zmieniony przez bartek dnia Pon 20:16, 23 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Miłośników Suzuki SV650/1000, TL1000 i Gladius Strona Główna -> Układ jezdny (rama, zawieszenie, hamulce, napęd, opony) Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 24, 25, 26  Następny
Strona 10 z 26

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin