Forum  Forum Miłośników Suzuki SV650/1000, TL1000 i Gladius Strona Główna Forum Miłośników Suzuki SV650/1000, TL1000 i Gladius
Forum dla dojrzałych motocyklistów.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Żywotność łańcucha i napędu + wybór zestawu napędowego.
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Miłośników Suzuki SV650/1000, TL1000 i Gladius Strona Główna -> Układ jezdny (rama, zawieszenie, hamulce, napęd, opony)
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
murek
Świeżak


Dołączył: 14 Lis 2009
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kołobrzeg / Szczecin
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Śro 20:57, 27 Sty 2010    Temat postu:

selisek napisał:
S - ka ma tez 44 zebow zebatke z tylu 110 ogniw
N - ka ma 45 zebow z tylu 108 ogniw

Przod to 15 dla obu przypadkow

Z tego co pamietam.


Niestety na odwrót, właśnie trzymam przed sobą manual i dla:
N - Przełożenie przekładni głównej 3.000 45/15
Łańcuch napędowy DID 525v8, 110 ogniw

S - Przełożenie przekładni głównej 2,933 44/15
Łańcuch napędowy DID 525v8, 108 ogniw

/
(dane dla 650 po lifcie, nie wiem jak to było wcześniej)


Ostatnio zmieniony przez murek dnia Śro 20:58, 27 Sty 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Owca007
Gość





PostWysłany: Śro 22:24, 27 Sty 2010    Temat postu:

Ja w swojej mam moda i mam 45/16 i też 110 ogniw Wesoly.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
radek
SV Rider


Dołączył: 16 Gru 2009
Posty: 134
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nowy Targ
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Śro 22:36, 27 Sty 2010    Temat postu:

Ja dla ciekawostki powiem, że w k8 nka i ska mają takie same przełożenia 3.0 45/15 natomiast ska ma 108 ogniw a nka 110

Tak manual przynajmniej mówi.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
selisek
Stały bywalec


Dołączył: 06 Maj 2008
Posty: 591
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Kęty/Kraków
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Czw 0:20, 28 Sty 2010    Temat postu:

Murek - moja wiedza opiera sie na starej SV i w tym zakresie doradzam.
Po to wlasnie mam taki podpis i do tego on sluzy, zeby wiedziec kto na jakim sprzecie smiga i jak mu pomoc.

Lepiej sprawdz sobie Macko - jeden zabek moze zrobic bardzo duza roznice

Pozdro Wesoly
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
macko
Gość





PostWysłany: Czw 10:50, 28 Sty 2010    Temat postu:

...

Ostatnio zmieniony przez macko dnia Wto 13:51, 23 Lut 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gacza
Świeżak


Dołączył: 12 Maj 2008
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź

PostWysłany: Sob 23:29, 06 Lut 2010    Temat postu:

Mam pytanie. Czy jak łańcuch jest nierównomiernie rozciągnięty grozi to np. jego zerwaniem? Czy ktoś się spotkał z takimi konsekwencjami?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
opal
Stały bywalec


Dołączył: 11 Sty 2007
Posty: 955
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Skierniewice
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Pon 10:50, 08 Lut 2010    Temat postu:

Na koniec żywota mój łańcuch był nierówno rozciągnięty. Wiadomo, że kwalifikuje się wtedy już tylko do wymiany, ale jak musisz na nim pojeździć do czasu wymiany to musisz znaleźć miejsce obracając kołem gdzie łańcuch jest najmocniej naciągnięty i w tym położeniu dokonać regulacji. Jeśli byś regulował w miejscu, gdzie jest najbardziej rozciągnięty, to podczas jazdy we dwie osoby, na dużym dołku gdy zawieszenie pracuje na granicy możliwości (głębokie ugięcie sprężyn i zwiększone napięcie łańcucha) w skrajnym wypadku może być nie za hallo.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Miłośników Suzuki SV650/1000, TL1000 i Gladius Strona Główna -> Układ jezdny (rama, zawieszenie, hamulce, napęd, opony) Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4
Strona 4 z 4

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin