Forum  Forum Miłośników Suzuki SV650/1000, TL1000 i Gladius Strona Główna Forum Miłośników Suzuki SV650/1000, TL1000 i Gladius
Forum dla dojrzałych motocyklistów.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Żywotność łańcucha i napędu + wybór zestawu napędowego.
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Miłośników Suzuki SV650/1000, TL1000 i Gladius Strona Główna -> Układ jezdny (rama, zawieszenie, hamulce, napęd, opony)
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
B2RT
Moderator


Dołączył: 16 Mar 2008
Posty: 4262
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław / Goleniów / Szczecin
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Wto 10:06, 21 Kwi 2009    Temat postu:

lasooch napisał:
B2RT, jesteś pewny, że zębatki mają tą samą liczbę zębów co montowane fabrycznie? Opisany wyżej problem zdarza się bardzo często, gdy chce się zmienić przełożenie zębatkami. Trzeba wtedy żonglować ilością zębów przedniej i tylnej, żeby dopasować jeszcze do tego długość łańcucha i żeby złożyć całość na początku regulacji... Dziwne :?


Zębatki standard 15 i 45. Łańcuch taki jak w serwisówce 110 ogniw.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
slayer
Gość





PostWysłany: Wto 10:37, 21 Kwi 2009    Temat postu:

Wymieniałem zestaw napędowy DID+Sunstar. Łańcuch standardowa ilość ogniw+standardowe zębatki. Sytuacja taka sama jak u Bartka czyli połowa skali.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
B2RT
Moderator


Dołączył: 16 Mar 2008
Posty: 4262
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław / Goleniów / Szczecin
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Wto 11:10, 21 Kwi 2009    Temat postu:

slayer napisał:
Wymieniałem zestaw napędowy DID+Sunstar.Lańcuch standardowa ilość ogniw+standardowe zębatki.Sytuacja taka sama jak u Bartka czyli połowa skali.


Mechanik specjalnie zwrócił moją uwagę na to. Bo jak sam powiedział nie raz miał sytuacje, że ktoś mu nie wierzył.
Pokazał mi na próbę jak by było ze 108 ogniwami. Nie było opcji spięcia łańcucha przy całkowicie wkręconej regulacji.

Dodam jeszcze, że niby poprzedni łańcuch miał jeszcze 3,5 kreski do końca. Czyli tylko jedną kreskę mniej niż nowy, ale luzy na zębatce były w okolicach 2milimetrów. Na nowym nie ma prawie w ogóle luzów.
Stary łańcuch podciągnąłem od 12 tyś do 20 praktycznie o jedną kreskę. Czyli w teorii wypadało by, że jest to około 2 kresek na 10 tyś km w takim wypadku regulacja powinna być na 4 a nie 6,5.

Myślę że pozycja "na środku" z nowym zestawem ma sens. Gdyby zaczynało się od zera to włożenie jakiejkolwiek większej zębatki nie wchodziło by w rachubę.

Z drugiej strony nie wiem jak to robią w nowych że jest na zero Wesoly. Chyba, że nie jest na zero Wesoly?!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
HUNTERKILLER
Honorowy SV Rider


Dołączył: 18 Lip 2008
Posty: 945
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Wto 20:05, 21 Kwi 2009    Temat postu:

Dołączę do tematu (pomimo że mam S-kę z '99) bo właśnie założyłem nowy zestaw. Jest to DID 108 + Chiarawalli 15 - 45. Założyłem 45 specjalnie żeby sprawdzić jak się będzie zachowywać w takim zestawieniu. Regulacja jest między I a II kreską, ale jeszcze nie jeździłem, a na pewno się trochę naciągnie jeszcze. Pamiętam, że na standardowym przełożeniu było między połówką a jedną kreską przed nią. Ja myślę, że zanim dociągniecie do końca regulacji łańcuch i tak będzie do wywalenia. :wink:
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
opal
Stały bywalec


Dołączył: 11 Sty 2007
Posty: 955
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Skierniewice
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Śro 23:05, 22 Kwi 2009    Temat postu:

A ja mam w tej chwili przedostatnią kreskę, łańcuch już kończy żywot, ale jeszcze go męczę. Nie wiem czy nówka była na początku regulacji, czy też nie. Jeśli była na początku regulacji to wniosek z tego, że fajnie jest jak mamy prawie cały zakres do dyspozycji.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
B2RT
Moderator


Dołączył: 16 Mar 2008
Posty: 4262
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław / Goleniów / Szczecin
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Czw 6:57, 23 Kwi 2009    Temat postu:

opal napisał:
A ja mam w tej chwili przedostatnią kreskę, łańcuch już kończy żywot, ale jeszcze go męczę. Nie wiem czy nówka była na początku regulacji, czy też nie. Jeśli była na początku regulacji to wniosek z tego, że fajnie jest jak mamy prawie cały zakres do dyspozycji.


Opal ale to tak nie działa. Ja miałem 3,5 kreski. Łańcuch naciągnięty na maxa, luz około 20mm a na zębatce odchodził na 3mm.
Łańcucha nie można wyciągać w nieskończoność a zużyciu ulegają również zębatki.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
opal
Stały bywalec


Dołączył: 11 Sty 2007
Posty: 955
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Skierniewice
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Czw 10:36, 23 Kwi 2009    Temat postu:

B2RT napisał:
opal napisał:
A ja mam w tej chwili przedostatnią kreskę, łańcuch już kończy żywot, ale jeszcze go męczę. Nie wiem czy nówka była na początku regulacji, czy też nie. Jeśli była na początku regulacji to wniosek z tego, że fajnie jest jak mamy prawie cały zakres do dyspozycji.


Opal ale to tak nie działa. Ja miałem 3,5 kreski. Łańcuch naciągnięty na maxa, luz około 20mm a na zębatce odchodził na 3mm.
Łańcucha nie można wyciągać w nieskończoność a zużyciu ulegają również zębatki.


Zdaję sobie sprawę z tego. Podałem taki przykład. U mnie kiedy regulacja była na połowie, to łańcuch na zębatce siedział sztywno. Teraz na zębatce łańcuch ma już spory luz.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
B2RT
Moderator


Dołączył: 16 Mar 2008
Posty: 4262
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław / Goleniów / Szczecin
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Czw 10:59, 23 Kwi 2009    Temat postu:

Fakt jest taki że gdybym facet mi nie zwrócił na to uwagi czym zmusił mnie do myślenia. Też bym się dziwił: "Jak to, regulacja na połowie przy nowym zestawie?"
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bartman
Stały bywalec


Dołączył: 27 Paź 2006
Posty: 752
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Kraków

PostWysłany: Nie 17:50, 03 Maj 2009    Temat postu:


U mnie po wymianie wygląda to tak, może po prostu miałem więcej szczęścia.
Nie wiem..........
Mechanik powiedział ze zależy to od motocykla.

A tak na marginesie, ile jest tych wszystkich kresek: 6 czy 8?
Trochę zmieniłem.
Zamiast URL do fotek dajemy Img i link z zakładki "direct" to od razu wchodzi do posta.
HUNTERKILLER
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
opal
Stały bywalec


Dołączył: 11 Sty 2007
Posty: 955
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Skierniewice
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Pon 22:57, 04 Maj 2009    Temat postu:

Zmieniłem pod koniec minionego tygodnia u siebie napęd i mam poza połową regulacji. Łańcuch DID i zębatki JT (zestaw jak na foto u Bartmana). Jak kupiłem moto, to miałem więcej zakresu regulacji niż po wymianie na nowy. Widocznie tak musi być. Zębatki 15 i 45 zębów, łańcuch 110 ogniw, czyli tak jak w oryginale dla wersji N. Naciąg i zakres wygląda identycznie jak u B2RT po wymianie.

Bartman napisał:
A masz jakieś doświadczenia z czymś takim?
[link widoczny dla zalogowanych]


Ja mam doświadczenia i chwalę sobie taki zestaw. Mój domowy wynalazek:
http://www.sv650.fora.pl/akcesoria-tuning,3/scottoiler-home-made-by-opal,3302.html


Ostatnio zmieniony przez opal dnia Pon 23:06, 04 Maj 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lasooch
Gość





PostWysłany: Śro 13:43, 20 Maj 2009    Temat postu:

Mój łańcuch właśnie dogorywa, więc właśnie obdzwoniłem większość sklepów w Polsce. Prawie wszyscy oferują tylko zębatki JT i do tego dowolny łańcuch DID. Ceny - bardzo zróżnicowane.

Pomimo perypetii Bartka zadzwoniłem też do motopasji. Gość z którym rozmawiałem wydaje się rozgarnięty. Mówi, że ma możliwość złożenia zestawu z łańcucha X-ring DID i na zębatkach sunstar - przednią ma na stanie, tylną załatwi, ale ostatecznie ma do mnie jeszcze wieczorem zadzwonić. Cena: 520~530zł.

Napisałem też maila do jotte, odpowiedź po 5min:
"Zestaw oparty na zebatkach Sunstar oraz lancuchu DID x-ring super
wzmocnionym mozemy zaoferowac za 450 pln.
Mam nadzieje, ze oferta jest atrakcyjna?"

Mruga Podoba mi się takie podejście.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
B2RT
Moderator


Dołączył: 16 Mar 2008
Posty: 4262
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław / Goleniów / Szczecin
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Śro 13:52, 20 Maj 2009    Temat postu:

Z jotte mam pozytywne doświadczenia.

Do motopasji się zraziłem. Mi też mówili, że wszystko jest na miejscu itp. prawda okazała się inna. Oczywiście co do samego zestawu napędowego nie mogę mieć zastrzeżeń. Tylko obsługa do kitu.


Ostatnio zmieniony przez B2RT dnia Śro 13:52, 20 Maj 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
slayer
Gość





PostWysłany: Śro 14:26, 20 Maj 2009    Temat postu:

Jak do tej pory same pozytywne opinie o jotte słyszałem choć nigdy tam nic nie zamawiałem :wink: Chyba pora to zmienić...
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
B2RT
Moderator


Dołączył: 16 Mar 2008
Posty: 4262
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław / Goleniów / Szczecin
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Śro 16:27, 20 Maj 2009    Temat postu:

Ja rozmawiałem z Panem Tomkiem Pawluk (nie wiem czy się odmienia).

Na allegro figurują pod nazwą użytkownika "www-motobagaz-pl". Zasadniczo to ta sama firma co jotte, czyli -> [link widoczny dla zalogowanych] i [link widoczny dla zalogowanych] to to samo.

Ściągałem przez nich kufry z Włoch (kappa + stelaż). Pomimo ich sporej straty na kursie € nie było żadnych dyskusji z ich strony(+darmowa wysyłka). Informowany byłem praktycznie o każdym ruchu (kiedy jadą po towar itp) nie było sytuacji, żeby coś obiecali i zapomnieli zadzwonić tak jak to było w motopasji.

Mieli dobre ceny na akcesoria GIVI i Kappy. Plus opcja negocjacji.


Ostatnio zmieniony przez B2RT dnia Czw 6:14, 21 Maj 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
opal
Stały bywalec


Dołączył: 11 Sty 2007
Posty: 955
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Skierniewice
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Śro 23:48, 20 Maj 2009    Temat postu:

Ja w jotte.pl brałem filtr K&N. Pozytywne wrażenia. Niestety jak kupowałem zestaw napędowy, to odpowiedź uzyskałem po 3 dniach... ich strona też wtedy wyglądała dziwnie. Nie działała poprawnie. Myślałem, że może zakończyli jakimś trafem działalność i dałem sobie z nimi spokój. Zamówiłem u kogoś innego zestaw. I oczywiście jak to w życiu bywa po przelewie kasy otrzymałem odp od jotte.pl. Plułem sobie w brodę, bo w jotte.pl były zębatki Sunstar i w dużo lepszej cenie niż zestaw oparty ja JT, który zamówiłem. Wtedy akurat jakoś się ociągali z odpowiedzią.... o pół dnia za długo :-/
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lasooch
Gość





PostWysłany: Pią 12:52, 22 Maj 2009    Temat postu:

Zarówno motopasja jak i jotte najwyraźniej prezentują ten sam poziom Mruga Obie firmy najpierw niby mają sunstara, a jak przychodzi do płacenia i wysyłki, to następuje długa seria głupawych i średnio artykułowanych dźwięków i okazuje się, że zamiast sunstara mogą mi dać zębatki JT Mruga
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
B2RT
Moderator


Dołączył: 16 Mar 2008
Posty: 4262
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław / Goleniów / Szczecin
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Pią 13:48, 22 Maj 2009    Temat postu:

Jeśli to co mówili ludzie z motopasji jest prawdą to z sunstarem są w PL problemy. Związane są ze zmianą "koordynatora" na Polskę, facet ponoć zawalił sprawę. Ale na ile to prawda nie jestem wstanie ocenić.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
opal
Stały bywalec


Dołączył: 11 Sty 2007
Posty: 955
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Skierniewice
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Pią 22:52, 22 Maj 2009    Temat postu:

Odnośnie Sunstara...Szukając zestawu do swojego konia natrafiłem na kontakt do głównego importera. Zadzwoniłem i otrzymałem odp, że będą dopiero w czerwcu, więc coś jest nie za hallo z Sunstara zębatkami w Polsce. Musiałem założyć JT.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
B2RT
Moderator


Dołączył: 16 Mar 2008
Posty: 4262
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław / Goleniów / Szczecin
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Sob 9:18, 23 Maj 2009    Temat postu:

opal napisał:
Odnośnie Sunstara...Szukając zestawu do swojego konia natrafiłem na kontakt do głównego importera. Zadzwoniłem i otrzymałem odp, że będą dopiero w czerwcu, więc coś jest nie za hallo z Sunstara zębatkami w Polsce. Musiałem założyć JT.


Dokładnie, to już jest kolejny sygnał, z kolejnego źródła(tym razem bezpośredniego). Wiec jeśli komuś ktoś oferuje, że może sprowadzić sunstara to radze uważać.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zelu
Świeżak


Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin / Gryfino
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Czw 23:12, 28 Maj 2009    Temat postu:

Witam

Potrzebuję porady. Muszę wymienić napęd, faktycznie z zębatkami Sunstar'a jest problem. Chyba, że kupię zębatki o niestandardowych przełożeniach. Mam S-ke '99 napęd to 15/44 = 2,93 ( 108 ogniw ). Obecnie, dostępne modele zębatek pasujące do sv-ki jakie znalazłem to:
-przód SUNR1-14 i -16
-tył SUNR-4386-44, -45, -46

Smutny Help jestem tu nowy jak dołączyć obrazek, mam fajną tabelkę opisującą stosunek przełożeń różnych zestawów zębatek.

Bardziej zależy mi na przyśpieszeniu niż na prędkości. Na standardowych przełożeniach motocykl jechał 210km/h. Z moich obliczeń wynika, że przy takiej samej prędkości obrotowej jak (15/44) przy 210km/h, moto osiągnie następujące prędkości:
1- 14/44 196V
2- 14/45 192V
3- 14/46 188V
4- 16/44 225V
5- 16/45 220V
6- 16/46 215V

W rachubę wchodzi tylko pierwszy zestaw, ale tu nasuwa się pytanie czy 108 ogniw to czasem nie za dużo? Ma może ktoś doświadczenie w tym zakresie? (nie wiem czy jeden ząbek robi jakąś dużą różnicę)

Nie znalazłem co prawda Sunstar'a z 47 zębami ale 16/47 (4 ząbki więcej) ma się tak samo jak 15/44. Ma ktoś jakiś pomysł jak wówczas sprawdzić ile ogniw musi mieć łańcuch?

Czy nie bawić się i kupić zębatki JT Sprockets (łańcuch: DID 525 X-VM)?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bart322
Świeżak


Dołączył: 24 Sty 2009
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tychy / Kraków
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Pią 7:08, 29 Maj 2009    Temat postu:

W poprzednim moto, jak okazalo sie, ze lancuch przyszedl 2 ogniwa za krotki, to kupilem przednia zebatke 1 zabek mniejsza i udalo sie to zalozyc tak, ze oska kola byla na samym poczatku regulacji, a lancuch byl naciagniety moze nawet troszke za bardzo.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
spazz
Kontaktowy


Dołączył: 04 Lut 2009
Posty: 429
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Śląsk
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Wto 16:07, 16 Cze 2009    Temat postu:

A do lytra? Wymienial juz ktos? Ile ogniw maja zebatki od Nki a ile od Ski?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
murek
Świeżak


Dołączył: 14 Lis 2009
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kołobrzeg / Szczecin
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Wto 15:11, 19 Sty 2010    Temat postu:

Ja zapytam o zębatki SJ, w jotta.pl powiedzieli o tym że DID poleca je jako zamiennik, zna ktoś? Jak to wygląda w porównaniu z Sunstarem czy JT?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
TomK-Dgun
Świeżak


Dołączył: 01 Gru 2009
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Wto 18:34, 19 Sty 2010    Temat postu:

Czytam tak o tych różnicach w długości łańcucha, problemów że naciąg wychodzi w połowie.

Może to dlatego że SV650S ma wahacz dłuższy o 5 mm w porównaniu ze swoim nieobudowanym rodzeństwem. Wesoly
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kacperski
Stały bywalec


Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 581
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Milanówek
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Wto 19:32, 19 Sty 2010    Temat postu:

TomK-Dgun napisał:
Czytam tak o tych różnicach w długości łańcucha, problemów że naciąg wychodzi w połowie.

Może to dlatego że SV650S ma wahacz dłuższy o 5 mm w porównaniu ze swoim nieobudowanym rodzeństwem. Wesoly

Dokładnie, łańcuch do S powinien być o 2 oczka dłuższy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
selisek
Stały bywalec


Dołączył: 06 Maj 2008
Posty: 591
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Kęty/Kraków
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Wto 19:58, 19 Sty 2010    Temat postu:

S - ka ma tez 44 zebow zebatke z tylu 110 ogniw
N - ka ma 45 zebow z tylu 108 ogniw

Przod to 15 dla obu przypadkow

Z tego co pamietam.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
macko
Gość





PostWysłany: Śro 11:19, 27 Sty 2010    Temat postu:

...

Ostatnio zmieniony przez macko dnia Wto 13:51, 23 Lut 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sirmariano
Gość





PostWysłany: Śro 11:51, 27 Sty 2010    Temat postu:

Nie chciałem specjalnie zakładać nowego tematu ale skoro ktos już odgrzał kotleta to się podepnę. Wszyscy zamawiają łańcuch DiD z kosmosu to rozumiem i jest to oczywiste. Ale każdy też wskazuje przewagę zębatek Sunstara nad zębatkami JT. I tu pytanie. Czy ktoś z was wymieniał napęd ze względu na zębatki? Czy może zawsze pada łańcuch a zębatki zmieniacie przy okazji bo trzeba? Pytam bo zastanawiam się nad tym, sensem pakowania się w zębatki z kosmosu skoro one mogą nie mieć szansy się uszkodzić. Nie mowie tu o zębatkach z papieru tylko o zębatkach JT.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lasooch
Gość





PostWysłany: Śro 12:22, 27 Sty 2010    Temat postu:

sirmariano napisał:
Nie chciałem specjalnie zakładać nowego tematu ale skoro ktos już odgrzał kotleta to się podepnę. Wszyscy zamawiają łańcuch DiD z kosmosu to rozumiem i jest to oczywiste. Ale każdy też wskazuje przewagę zębatek Sunstara nad zębatkami JT. I tu pytanie. Czy ktoś z was wymieniał napęd ze względu na zębatki? Czy może zawsze pada łańcuch a zębatki zmieniacie przy okazji bo trzeba? Pytam bo zastanawiam się nad tym, sensem pakowania się w zębatki z kosmosu skoro one mogą nie mieć szansy się uszkodzić. Nie mowie tu o zębatkach z papieru tylko o zębatkach JT.

Przeważnie jest tak jak piszesz. Ale w którymś motocyklu miałem też tak, że łańcuch jeszcze był dobry, a zęby były już zaostrzone w szpilki i zaczynały się pochylać. Więc może kupując super-hiper-turbo wzmocniony łańcuch DIDa, warto też dobrać porządne zębatki. A różnica cenowa między Sunstarem i JT nie jest znowu taka duża.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sirmariano
Gość





PostWysłany: Śro 13:16, 27 Sty 2010    Temat postu:

No cenowo różnicy nie ma wielkiej ale jakoś zawsze jest problem z dostępnością. Myślę, że do 650 nie ma sie co spuszczać nad wyciąganiem sunstarów spod ziemi skoro to nei zębatka jest najsłabszym ogniwem Wesoly
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Miłośników Suzuki SV650/1000, TL1000 i Gladius Strona Główna -> Układ jezdny (rama, zawieszenie, hamulce, napęd, opony) Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Strona 3 z 4

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin