Forum  Forum Miłośników Suzuki SV650/1000, TL1000 i Gladius Strona Główna Forum Miłośników Suzuki SV650/1000, TL1000 i Gladius
Forum dla dojrzałych motocyklistów.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

napiecie wstepne tylu
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Miłośników Suzuki SV650/1000, TL1000 i Gladius Strona Główna -> Układ jezdny (rama, zawieszenie, hamulce, napęd, opony)
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pm2z
Kontaktowy


Dołączył: 20 Wrz 2008
Posty: 270
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: 101-lica :)
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Nie 15:25, 18 Kwi 2010    Temat postu:

misiekmis4 napisał:
dla osoby wazacej ok 65 jakie ust najlepsze z tylu a jakie z przodu?tyl wiem jak regulowac a przod jak?

Przód tylko w nowych (>2003) wersjach. Na górze widelca masz takie śruby na śrubokręt płaski, po jednej śrubie na każdą goleń. I trzeba pilnować, żeby obie lagi były ustawione tak samo.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lukas
Stały bywalec


Dołączył: 27 Kwi 2008
Posty: 1022
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin

PostWysłany: Nie 15:37, 18 Kwi 2010    Temat postu:

pm2z napisał:
Przód tylko w nowych (>2003) wersjach.


NIE TYLKO. W gaźnikowych modelach K2, czyt. 2002r. też jest ta regulacja.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Owca007
Kontaktowy


Dołączył: 16 Mar 2010
Posty: 226
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław i Tłustomosty (granica opolskiego i ślaskiego)

PostWysłany: Nie 16:45, 18 Kwi 2010    Temat postu:

W starszych niż K2 też można mieć jak zmienisz sobie korki w lagach lub je przerobisz troszkę Wesoly.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
misiekmis4
Świeżak


Dołączył: 20 Lut 2010
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Pon 10:53, 19 Kwi 2010    Temat postu:

małe sprostowanie...myslalem ze wiem a jednak nie dokonca wiem jak tyl regulowac:-) tam sa 2 mozliwosci czy jak? jest taja jakby zębatka na amortyzatorze to raz a drugie to taka jakby sroba w srubie na srubokret, to jest ponoc gazowe czy cos, wiec ktorym regulowac? a jak poznac na ktorym jest teraz ustawione? 7 stopni regulacji -w prawo to twardsze tak?a przod tez jakies stopnie regulacji?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomek_K.
Moderator


Dołączył: 05 Wrz 2009
Posty: 983
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bielsko-Biała
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Pon 11:54, 19 Kwi 2010    Temat postu:

Misiekmis4 ogarnij proszę pisownię, bo naprawdę jest ciężko zrozumieć Twoje posty. Zmianę napięcia tyłu zmienia się kluczem hakowym, kręcąc w lewo utwardzasz. Przód reguluje się śrubokrętem, przekręcając śruby umiejscowione na półce (?). Kręcąc zgodnie z wskazówkami zegara utwardzasz.

Ja w swojej małej SVce w tej chwili mam ustawiony przód na 1, tył na 5 - przy mojej skromnej wadze i emeryckim stylu jazdy jest to najlepsze ustawienie.

Edycja: fabrycznie jest 3 przód, 4 (3 w N) tył. W lagach mam olej 15W, ważę 65kg.


Ostatnio zmieniony przez Tomek_K. dnia Pon 12:14, 19 Kwi 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
misiekmis4
Świeżak


Dołączył: 20 Lut 2010
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Pon 22:09, 19 Kwi 2010    Temat postu:

a do czego służy z tyłu ta śruba, którą się reguluje przy pomocy śrugokręta stojąc z prawej str moto? tam właśnie obok amorka?rozpoznam jakoś jak jest ustawione? czy musze zacząc kręcic w jedna stronę i wtedy ustawiając się dowiem na którym obecnie mam?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomek_K.
Moderator


Dołączył: 05 Wrz 2009
Posty: 983
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bielsko-Biała
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Wto 4:32, 20 Kwi 2010    Temat postu:

Nie wiem co to za śruba. Policz sobie "rowki", pierwszy od prawej to 7. Najlepiej ściągnij sobie instrukcję, tam jest wszystko dokładnie opisane. Wraz z rysunkami. Mruga
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lukas
Stały bywalec


Dołączył: 27 Kwi 2008
Posty: 1022
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin

PostWysłany: Wto 6:01, 20 Kwi 2010    Temat postu:

misiekmis4 napisał:
a do czego służy z tyłu ta śruba, którą się reguluje przy pomocy śrugokręta stojąc z prawej str moto? tam właśnie obok amorka?rozpoznam jakoś jak jest ustawione? czy musze zacząc kręcic w jedna stronę i wtedy ustawiając się dowiem na którym obecnie mam?


W sv 1000 jest chyba jeszcze regulacja odbicia/dobicia - jakoś tak. W 650 tego nie ma. Może to jest to - ale nie wiem bo na żywca nie widziałem.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomek_K.
Moderator


Dołączył: 05 Wrz 2009
Posty: 983
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bielsko-Biała
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Pią 11:24, 28 Maj 2010    Temat postu:

Koniec końców po wielu testach metodą prób i błędów znalazłem optimum: przód wyregulowałem na 0 (olej 15W), tył na 4 (ustawienie fabryczne w S-kach). Na 5 też było dobrze, ale co za twardo to nie zdrowo, opona nie wyłapuje wszystkich nierówności. Ciśnienie w oponach 32 przód, 35 tył - 1PSI na strone mniej niż zalecane, w celu szybszego nagrzewania się. Ważę ~70kg w pełnym rynsztunku. Może komuś przyda się ta informacja i nie będzie musiał testować różnych kombinacji przez 7 tygodni tak jak ja "musiałem". Mruga
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pm2z
Kontaktowy


Dołączył: 20 Wrz 2008
Posty: 270
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: 101-lica :)
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Pią 12:46, 28 Maj 2010    Temat postu:

Jak przytyjesz, albo zaczniesz jeździć z pasażerką (lub bez, jeśli teraz jeździsz) i wyliczenia szlag trafi Wesoly
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomek_K.
Moderator


Dołączył: 05 Wrz 2009
Posty: 983
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bielsko-Biała
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Pią 14:09, 28 Maj 2010    Temat postu:

Z przodem nie da się już nic zrobic bez wymiany sprężyn*, a jak w przyszłym sezonie zacznę jeździć z pasażerką to tył ustawię na 5 i myślę że będzie dobrze. Wesoly

*O wymianie sprężyn na tą chwilę nie myślę, bo najsłabszym ogniwem jestem ja, a potem opony.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Miłośników Suzuki SV650/1000, TL1000 i Gladius Strona Główna -> Układ jezdny (rama, zawieszenie, hamulce, napęd, opony) Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin