Forum  Forum Miłośników Suzuki SV650/1000, TL1000 i Gladius Strona Główna Forum Miłośników Suzuki SV650/1000, TL1000 i Gladius
Forum dla dojrzałych motocyklistów.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Główka ramy
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Miłośników Suzuki SV650/1000, TL1000 i Gladius Strona Główna -> Układ jezdny (rama, zawieszenie, hamulce, napęd, opony)
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Adam Wojewoda
Kontaktowy


Dołączył: 27 Maj 2007
Posty: 333
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: 3-MIASTO

PostWysłany: Śro 0:14, 13 Cze 2007    Temat postu: Główka ramy

Muszę dokręcić główkę ramy bo ma luzy, robił ktoś sam. Czy to słaby punkt Sv (chociaż jakiś) czy po porostu względy eksploatacyjne.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Sienkos
Kontaktowy


Dołączył: 25 Lut 2007
Posty: 241
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Kraków/NT
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Śro 6:11, 13 Cze 2007    Temat postu:

ile masz nawiniete km?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Adam Wojewoda
Kontaktowy


Dołączył: 27 Maj 2007
Posty: 333
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: 3-MIASTO

PostWysłany: Śro 7:18, 13 Cze 2007    Temat postu:

15 000
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
slayer
Gość





PostWysłany: Śro 7:36, 13 Cze 2007    Temat postu:

Adam Wojewoda napisał:
15 000

To szybko ci sie luzy zrobily.Chyba ktos lubil na gumie latac.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Sienkos
Kontaktowy


Dołączył: 25 Lut 2007
Posty: 241
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Kraków/NT
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Śro 11:38, 13 Cze 2007    Temat postu:

a jak sprawdzacie ten luz bo tez mnie to martwi i chcialem sam sobie sprawdzic. na moto odciazonym?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
slayer
Gość





PostWysłany: Śro 11:53, 13 Cze 2007    Temat postu:

Sienkos napisał:
a jak sprawdzacie ten luz bo tez mnie to martwi i chcialem sam sobie sprawdzic. na moto odciazonym?

Odciazone kolo przod.Chwytasz oburacz za 2 lagi tuz pod dolna polka i probujesz ciagnac do przodu i do tylu.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Adam Wojewoda
Kontaktowy


Dołączył: 27 Maj 2007
Posty: 333
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: 3-MIASTO

PostWysłany: Śro 11:59, 13 Cze 2007    Temat postu:

Lub pchasz moto zgaszony i gwałtownie delikatnie naciskasz przedni hamulec, luz będzie stukał w głuwce. Lub naciskasz hamulec kładziesz rękę na główce i pchasz cały moto do przodu i z powrotem . Podczas jazdy po nierównościach również da się wyczuć luz. Jazda z luzem uszkadza łożysko i większy koszt naprawy niż dokręcenie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
slayer
Gość





PostWysłany: Śro 12:46, 13 Cze 2007    Temat postu:

Najpewniejsza metoda to odciazenie przedniego kola bo tylko wtedy upewnisz sie ze jest to luz na glowce.Metody ktore opisales sa ok ale nie daja jednoznacznej odpowiedzi czy luz wystepuje tylko na glowce(moze byc tez na kole, golen-laga).
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Adam Wojewoda
Kontaktowy


Dołączył: 27 Maj 2007
Posty: 333
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: 3-MIASTO

PostWysłany: Śro 12:54, 13 Cze 2007    Temat postu:

Może wiesz jak dokręcić żebym nie musiał jechać do serwisu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ruleś
Gość





PostWysłany: Śro 13:14, 13 Cze 2007    Temat postu:

najlepiej kluczem ........... WesolyWesoly
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Sienkos
Kontaktowy


Dołączył: 25 Lut 2007
Posty: 241
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Kraków/NT
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Śro 13:16, 13 Cze 2007    Temat postu:

ale dokrecamy ta duza srebrna srube na gorze polki tak?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Złoty
Kontaktowy


Dołączył: 20 Lip 2006
Posty: 287
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Biała Podlaska

PostWysłany: Śro 13:26, 13 Cze 2007    Temat postu:

zdejmujesz polke i dokrecasz kluczep pazurkowym/ hakowym ta srbue ktore jest pod lułka ( takie sloneczko) albo odrecasz jak masz wymienic lozysko a co do latania z wystukanym lozyskiem to jest tak ze moto gorzej sie prowadzi i wkurza te stukanie a tak po za tym bez zmian ja mam nawiniete 19ts i tez juz zaczyna stukac tylko ze u mnie to poprzedni wlasciciel sie przyczynil do tego bo byl idiota i beztalenciem
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Adam Wojewoda
Kontaktowy


Dołączył: 27 Maj 2007
Posty: 333
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: 3-MIASTO

PostWysłany: Śro 13:32, 13 Cze 2007    Temat postu:

Jeszcze nie rozkręcałem tego, tam wygląda jak by dwie nakrętki były (te słoneczka) jedna to kontra czy to jest jedna nakrętka (rozkręcałeś to picz to sobie wieczorem zorbie) czy motor muzę stać normalnie na kolach, dokręcać do oporu czy jak (dawaj szczegóły)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
slayer
Gość





PostWysłany: Śro 14:26, 13 Cze 2007    Temat postu:

Tak jak pisze Zloty, dokrecasz kluczem pazurkowym.Najlepiej gdy kolo bedzie w gorze bo wtedy bedziesz mogl sprawdzicz czy nie dokreciles zbyt mocno(czy sie nie zacina).
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Adam Wojewoda
Kontaktowy


Dołączył: 27 Maj 2007
Posty: 333
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: 3-MIASTO

PostWysłany: Śro 21:28, 13 Cze 2007    Temat postu:

Dokręciłem se tą główkę, zobaczę jutro na dziurach. Ile można zrobić na jednych świecach?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Złoty
Kontaktowy


Dołączył: 20 Lip 2006
Posty: 287
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Biała Podlaska

PostWysłany: Śro 21:56, 13 Cze 2007    Temat postu:

to zalezy ja robie okolo 5 tys do smieci ale mozna wiecej, ogolnie to jak czuje ze cos nie tak jest to zmieniam, mam teraz irydowe ktore podobno sa trwalsze
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PiotrFF
Stały bywalec


Dołączył: 19 Wrz 2006
Posty: 1146
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Czw 6:23, 14 Cze 2007    Temat postu:

5tys na kpl swiec? Kurde, troche ich szkoda bo z tego co wiem o wymianie trzeba pomyslec przy przebiegu ok.12tys
Pzdr
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Sienkos
Kontaktowy


Dołączył: 25 Lut 2007
Posty: 241
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Kraków/NT
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Czw 7:39, 14 Cze 2007    Temat postu:

no mi tez sie szykuje wymiana swieczek teraz przy 12tys.mozecie mi cos polecic? czy wziasc zalecane przez producenta swieczki z manuala - NKG? Czy moze zamienniki Denso(chyb Mruga )
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Złoty
Kontaktowy


Dołączył: 20 Lip 2006
Posty: 287
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Biała Podlaska

PostWysłany: Czw 11:20, 14 Cze 2007    Temat postu:

ogolnie mozna latac na takich swieczkach po przebiegu 5 tys ale ja akurat mam takie zboczenie Mruga A co do swiec to polecam denso bezprownania lepsze od ngk ,swiece ngk nie sa rewelacyjne, sa malo odporne na wszelkiego rodzaju uszkodzenia badz zalania.Swieca ngk po jednym wypaleniu nadaje sie na smietnik praktycznie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Sienkos
Kontaktowy


Dołączył: 25 Lut 2007
Posty: 241
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Kraków/NT
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Pon 10:39, 10 Wrz 2007    Temat postu:

nie zakładam nowego wiec odswiezam.
wymianial ktos lozyska w glowce? ile taki zabieg kosztuje wraz z kosztami materialu?
dzieki za odpowiedz.

pozdrawaim
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ruleś
Gość





PostWysłany: Pon 18:00, 10 Wrz 2007    Temat postu:

a cos ci sie stalo ze chcesz to robic?? o ile pamietam mowiles kiedys cos o shimmie czy nadal to masz i z tego powodu chcesz to robic??

osobiscie nie mam pojecia ile to mzoe kosztowac ale zadzown do serwisu to ci powiedza napewno !!

pozro
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Sienkos
Kontaktowy


Dołączył: 25 Lut 2007
Posty: 241
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Kraków/NT
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Pon 20:00, 10 Wrz 2007    Temat postu:

tak dlatego chce to zrobic. tylko mi to pozostalo nic innego mi do glowy nie przychodzi. i nie mylcie klasycznego shimmy z tym co ja mam. bo to co ja mam to sa stale drgania kierownicy w zakresie od najmniejszych predkosci do tych ponad 140...i raz maja one miejsce raz nie... mechanik mi powiedzial ze luzu na glowce nie ma i ze nie ma co robic ale ja innego pomyslu nie mam..
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PiotrFF
Stały bywalec


Dołączył: 19 Wrz 2006
Posty: 1146
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Pon 20:30, 10 Wrz 2007    Temat postu:

Sienkos napisał:
tak dlatego chce to zrobic. tylko mi to pozostalo nic innego mi do glowy nie przychodzi. i nie mylcie klasycznego shimmy z tym co ja mam. bo to co ja mam to sa stale drgania kierownicy w zakresie od najmniejszych predkosci do tych ponad 140...i raz maja one miejsce raz nie... mechanik mi powiedzial ze luzu na glowce nie ma i ze nie ma co robic ale ja innego pomyslu nie mam..


Sorry bo może pomyślisz że piszę głupoty ale czasami (szczególnie w aucie) wydaje się że coś puka czy np. drży przy przednim kole a po sprawdzeniu okazuje się że przyczyną jest np. amortyzator z tyłu. Może dla świętego spokoju sprawdź tylne koło (łożysko, opona itp)
Pzdr Piotr
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Sienkos
Kontaktowy


Dołączył: 25 Lut 2007
Posty: 241
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Kraków/NT
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Pon 21:23, 10 Wrz 2007    Temat postu:

tyl jest ok jesli chodzi o lozysko sprawdzane przy wymianie opon na nowe. gumy mam nowe.. na poprzednim komplecie opon bylo to samo...

A to coś to co to takiego?
kermadec


Ostatnio zmieniony przez Sienkos dnia Wto 20:17, 11 Wrz 2007, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PiotrFF
Stały bywalec


Dołączył: 19 Wrz 2006
Posty: 1146
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Wto 17:55, 11 Wrz 2007    Temat postu:

a śmigałeś kiedyś na innej SV-ce? Może warto spróbować, a z tego co widzę Krk rośnie w siłę więc nie będzie pewnie z tym problemu. (może inne też tak mają)
Pzdr
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bartman
Stały bywalec


Dołączył: 27 Paź 2006
Posty: 752
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Kraków

PostWysłany: Wto 19:57, 11 Wrz 2007    Temat postu:

PiotrFF napisał:
a śmigałeś kiedyś na innej SV-ce? Może warto spróbować, a z tego co widzę Krk rośnie w siłę więc nie będzie pewnie z tym problemu. (może inne też tak mają)
Pzdr



Ja mu więcej nie dam, bo ostatnio nie chciał oddać :twisted:
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Sienkos
Kontaktowy


Dołączył: 25 Lut 2007
Posty: 241
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Kraków/NT
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Wto 20:22, 11 Wrz 2007    Temat postu:

jechalem na moto z tego samego rocznika i nie ma tej dolegliwosci...pozatym jak tak moze miec ze kazdy..puszczam kiere a ta sie telepie...bez sensu..tak chyba nie wychodzi z fabryki Jezyk...a moze to taka opcja podnoszaca adrenalinke i cisnienie bo sie tylko czlowiek wkurza... Wesoly

ta Bartman, kto nie chcial oddac to nie chcial Jezyk
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Złoty
Kontaktowy


Dołączył: 20 Lip 2006
Posty: 287
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Biała Podlaska

PostWysłany: Śro 8:49, 12 Wrz 2007    Temat postu:

Kupilem wczoraj łozyska u Olka zaplacilem 108 zl za dwa nie wiem jak do nowszego sv a do roboty to zrobisz to sam wystarczy klucz imbusowy do owiewek podstawka jakas zeby wyjac przod i klucze nasadowe badz oczkowe.Zabieg prosty jak zmiana oleju a zaoszczedzisz 100zl
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Sienkos
Kontaktowy


Dołączył: 25 Lut 2007
Posty: 241
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Kraków/NT
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Śro 9:01, 12 Wrz 2007    Temat postu:

mozliwe ale boje sie jak to jest z dokrecaniem, nie chce tego zrobic za slabo albo za mocno

Złoty jaki masz przebieg?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Złoty
Kontaktowy


Dołączył: 20 Lip 2006
Posty: 287
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Biała Podlaska

PostWysłany: Śro 23:47, 12 Wrz 2007    Temat postu:

mam nalatane 20 tys wlasnie dzisiaj pykło, wymienilem lozysko i wszystko jest ok, po zmianie lozyska trzeba i tak je dokrecic jak sie ulozy wiec dokrac tak azeby polka chodzila lekko lecz z lekkim oporem a pozniej jak polatasz i okaze sie ze nadal stuka to dokrecisz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Miłośników Suzuki SV650/1000, TL1000 i Gladius Strona Główna -> Układ jezdny (rama, zawieszenie, hamulce, napęd, opony) Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin