Forum  Forum Miłośników Suzuki SV650/1000, TL1000 i Gladius Strona Główna Forum Miłośników Suzuki SV650/1000, TL1000 i Gladius
Forum dla dojrzałych motocyklistów.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Zębatka - przód.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Miłośników Suzuki SV650/1000, TL1000 i Gladius Strona Główna -> Układ jezdny (rama, zawieszenie, hamulce, napęd, opony)
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
B2RT
Moderator


Dołączył: 16 Mar 2008
Posty: 4262
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław / Goleniów / Szczecin
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Czw 13:51, 26 Mar 2009    Temat postu: Zębatka - przód.

Witam.
Z racji tego, że nie udało się dostać zębatek sunstara. Chciałbym poprosić was o opinię co wybrać:
1. PBR.
2. JT.
3. Chiaravelli.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lasooch
Gość





PostWysłany: Czw 15:14, 26 Mar 2009    Temat postu:

O PBR słyszałem tylko pochlebne opinie. Są dość popularne w MX/enduro, a to dobre pole testowe - panujące warunki są niezbyt korzystne dla zestawu napędowego Mruga
O JT nie mam zdania, o Chiaravelli pierwszy raz usłyszałem od Ciebie Mruga
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
spazz
Kontaktowy


Dołączył: 04 Lut 2009
Posty: 429
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Śląsk
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Czw 16:24, 26 Mar 2009    Temat postu:

Nawiazujac do tematu zebatek. Czy ktorys z kolegow dawal wieksza zebate zeby przyspiesznie poprawic?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dzikus330
Gość





PostWysłany: Czw 16:28, 26 Mar 2009    Temat postu:

Ja myślę o wiekszej ale na tył...musze popatrzeć co w temacie sie da zrobić.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
spazz
Kontaktowy


Dołączył: 04 Lut 2009
Posty: 429
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Śląsk
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Czw 17:42, 26 Mar 2009    Temat postu:

Ja tez mysle o tyle. Sorry jak napisalem niezrozumiale. Doszedlem do wniosku ze jak bede mial juz ta moja Nke to na cholere mi v max 250 km\h? Tak mi leb urwie przy 220.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
B2RT
Moderator


Dołączył: 16 Mar 2008
Posty: 4262
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław / Goleniów / Szczecin
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Czw 18:23, 26 Mar 2009    Temat postu:

Do tematu mi tu wracać Mruga
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
slayer
Gość





PostWysłany: Czw 19:00, 26 Mar 2009    Temat postu:

1.Tak jak lasooch słyszałem o nich pozytywne opinie.
2.Nie wiem jak się sprawują w mocniejszych moto ale znam 2 GS-y i jedną ER 5 w których po kilku kkm nie było widać żadnych śladów zużycia.
3.Nie znam.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kamilo_p1 SV650S
Kontaktowy


Dołączył: 25 Gru 2008
Posty: 307
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Czw 21:23, 26 Mar 2009    Temat postu: Re: Zębatka - przód.

B2RT napisał:
Witam.
Z racji tego, że nie udało się dostać zębatek sunstara. Chciałbym poprosić was o opinię co wybrać:
1. PBR.
2. JT.
3. Chiaravelli.


Co do JT mogę sie wypowiedzieć: bo kolega takie założył do Cebry (F4). Sam też ich nie był pewny, SunStar'ów nie mógł dostać i odziwo jest zadowolony, a znam go to wybredny typek i na JT nie narzeka więc chyba można je zastosować bez zastrzezeń. Stawia moto na koło, pali, szaleje i cuduje co się da i łańcuch(DID złoty) i zębatki JT dobrze sie spisują.

spazz co do Twojego pytania - już było na forum o tym link poniżej.
Ja uważam że warto zmienić na trochę większą, bo na codzień sie Vmaxa nie wykożystuje, a do jazdy miejskiej wieksza zębatka na tyle się przydaje.
http://www.sv650.fora.pl/porady,12/ktory-zestaw-napedowy,3066.html


Ostatnio zmieniony przez kamilo_p1 SV650S dnia Czw 21:34, 26 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
spazz
Kontaktowy


Dołączył: 04 Lut 2009
Posty: 429
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Śląsk
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Czw 22:48, 26 Mar 2009    Temat postu:

Dzieki za podpowiedz. Mowisz ze jeden zabek i roznica odczuwalna jest? Ciekawe co by bylo jkaby byly dwa wiecej i jak taki zabieg bedzie wygladal w lytrze?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Carry
Stały bywalec


Dołączył: 15 Sty 2008
Posty: 1700
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Aachen
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Czw 23:17, 26 Mar 2009    Temat postu:

Ja bym na twoim miejscu poszukał dobrze Sunstara jednak...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dzikus330
Gość





PostWysłany: Czw 23:37, 26 Mar 2009    Temat postu:

Jak sie sprawują 4 zęby wiecej na tyle to opisze za jakiś czas na podstawie moto brata, ZX12 robione pod wyscigi na 1/4, własnie zębatka ma 4 zęby wiecej, tu nasz projekt do wglądu:

[link widoczny dla zalogowanych]


sorry za OT Wesoly
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
B2RT
Moderator


Dołączył: 16 Mar 2008
Posty: 4262
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław / Goleniów / Szczecin
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Pią 8:31, 27 Mar 2009    Temat postu:

Grrrrryyyyy :twisted:

Hmm no to mam teraz dylemat.

PBR czy JT :|
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dzikus330
Gość





PostWysłany: Pią 9:35, 27 Mar 2009    Temat postu:

Weź PBRa, mi się wydaję że są lepsze od JT. Nie słyszalem żeby ktoś narzekał na PBR.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
B2RT
Moderator


Dołączył: 16 Mar 2008
Posty: 4262
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław / Goleniów / Szczecin
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Pią 9:43, 27 Mar 2009    Temat postu:

dzikus330 napisał:
Weź PBRa, mi się wydaję że są lepsze od JT. Nie słyszalem żeby ktoś narzekał na PBR.


Póki co też się skłaniam ku PBR.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Susel1981
Stały bywalec


Dołączył: 17 Lut 2009
Posty: 548
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Pią 20:23, 27 Mar 2009    Temat postu:

Ale też nie słyszałem i wy chyba też żeby ktoś się skarżył na JT. Ja biorę JT, jutro jadę po zestaw do Kobyłki do motopasji a w poniedziałek będę montował.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kamilo_p1 SV650S
Kontaktowy


Dołączył: 25 Gru 2008
Posty: 307
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Sob 0:43, 28 Mar 2009    Temat postu:

spazz napisał:
Dzieki za podpowiedz. Mowisz ze jeden zabek i roznica odczuwalna jest? Ciekawe co by bylo jkaby byly dwa wiecej i jak taki zabieg bedzie wygladal w lytrze?


U mnie nie jest różnica tylko jednego ząbka... W swojej Sv jak ją kupiłem miałem stary napęd tzn. on był pirwszy od nowości nie zmieniany. Przynajmniej tak mi oznajmił mój mechnik. Moto jest z Francji ściągnięte przez komis jako nowe które kupiła dziewczyna - pierwsza właścicielka w PL ja kupiłem moto od niej. Ona od poczatku jeździła na seryjnym napędzie zębatki były "Made In France" a łąńcuch niewim jaki był ale napewno zużyty... Tylna zębatka miała 42zęby, a nowa która ja założyłem 45 więc różnica trzech ząbków. Dodam też że przednia miała seryjnie u mnie 14ząbków - ja założyłem 15, obie nowe zebatki Sun Star, łańcuch DID kupiony w Motopasji-którą polecam.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lasooch
Gość





PostWysłany: Sob 1:01, 28 Mar 2009    Temat postu:

kamilo_p1 SV650S napisał:
spazz napisał:
Dzieki za podpowiedz. Mowisz ze jeden zabek i roznica odczuwalna jest? Ciekawe co by bylo jkaby byly dwa wiecej i jak taki zabieg bedzie wygladal w lytrze?


U mnie nie jest różnica tylko jednego ząbka... W swojej Sv jak ją kupiłem miałem stary napęd tzn. on był pirwszy od nowości nie zmieniany. Przynajmniej tak mi oznajmił mój mechnik. Moto jest z Francji ściągnięte przez komis jako nowe które kupiła dziewczyna - pierwsza właścicielka w PL ja kupiłem moto od niej. Ona od poczatku jeździła na seryjnym napędzie zębatki były "Made In France" a łąńcuch niewim jaki był ale napewno zużyty... Tylna zębatka miała 42zęby, a nowa która ja założyłem 45 więc różnica trzech ząbków. Dodam też że przednia miała seryjnie u mnie 14ząbków - ja założyłem 15, obie nowe zebatki Sun Star, łańcuch DID kupiony w Motopasji-którą polecam.


Czyli zmieniłeś przełożenie 42/14=3 na 45/15=3 Wesoly Różnica musiała być mocno odczuwalna Wesoly
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kamilo_p1 SV650S
Kontaktowy


Dołączył: 25 Gru 2008
Posty: 307
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Sob 1:14, 28 Mar 2009    Temat postu:

lasooch
Mówie odrazu niema jakiegoś wielkiego szału że jest wielka różnica, tylko trochę ją czuć wiadomo jak to zwykle jest na nowym napędzie, a zębatka tylna niewiele wieksza od starej z resztą i przednia większa wiec to pewnie znikoma poprawa... Ale jak ktoś ma mozliwość może sobie zarzucić wiekszą, a napewno to nie zaszkodzi.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lasooch
Gość





PostWysłany: Sob 1:22, 28 Mar 2009    Temat postu:

kamilo_p1 SV650S napisał:
lasooch
Mówie odrazu niema jakiegoś wielkiego szału że jest wielka różnica, tylko trochę ją czuć wiadomo jak to zwykle jest na nowym napędzie, a zębatka tylna niewiele wieksza od starej z resztą i przednia większa wiec to pewnie znikoma poprawa... Ale jak ktoś ma mozliwość może sobie zarzucić wiekszą, a napewno to nie zaszkodzi.


Nie wiem o jakiej różnicy piszesz, bo obie nowe zębatki o których piszesz, są idealnie równo proporcjonalnie większe od starych. Przełożenie, moc, moment, przyspieszenie oraz prędkość maksymalna - pozostały absolutnie bez zmian Wesoly Jedynie łańcuch masz dłuższy o 2 ogniwa Mruga To się chyba nazywa autosugestia Jezyk
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kamilo_p1 SV650S
Kontaktowy


Dołączył: 25 Gru 2008
Posty: 307
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Sob 1:29, 28 Mar 2009    Temat postu:

Może i tak jest jak piszesz, ale napewno lepiej na nowym łańcuchu sie jeździ i przynajmniej mam wrażenie że coś się polepszyło, ale może to złudzenie sugerowne całym nowym zestawem napędowym, który już nie szarpie i nie "strzela"...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
B2RT
Moderator


Dołączył: 16 Mar 2008
Posty: 4262
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław / Goleniów / Szczecin
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Sob 7:50, 28 Mar 2009    Temat postu:

Carry napisał:
Ja bym na twoim miejscu poszukał dobrze Sunstara jednak...


Szukałem Carry, naprawdę.
Jedyny plus to że obiecali jakiś smar do łańcucha w ramach przeprosin. Mimo wszystko strzeliłem im oficjalnego FOCHA Mruga.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Miłośników Suzuki SV650/1000, TL1000 i Gladius Strona Główna -> Układ jezdny (rama, zawieszenie, hamulce, napęd, opony) Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin