Forum  Forum Miłośników Suzuki SV650/1000, TL1000 i Gladius Strona Główna Forum Miłośników Suzuki SV650/1000, TL1000 i Gladius
Forum dla dojrzałych motocyklistów.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Ktory zestaw napedowy ?

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Miłośników Suzuki SV650/1000, TL1000 i Gladius Strona Główna -> Układ jezdny (rama, zawieszenie, hamulce, napęd, opony)
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ryba1979
Świeżak


Dołączył: 01 Mar 2009
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Ostrow Wlkp
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Śro 23:46, 11 Mar 2009    Temat postu: Ktory zestaw napedowy ?

Witam

Mam taki dylemat, szukam zestawu napedowego do SV650S z 2003 roku.

Z tego co wyczytalem to powinienem kupic zestaw z zebatkami na przod 15 zebow, na tyl 45, lancuch 108 ogniw.

Znalazlem zestaw w Motopasji:
[link widoczny dla zalogowanych]
products=product&prod_id=1545
niestety maja tylko zebatki JT (15 przod i 45 tyl + lancuch DID`a X-ringowy) a wolalbym Sunstar`a

drugi zestaw w sklepie scigacz.pl:
[link widoczny dla zalogowanych]
ten jest ok, jednak liczba w zebatce na tyl to 44 wiec niewiem czy bedzie pasowac.

Prosze o szybka pomoc.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
B2RT
Moderator


Dołączył: 16 Mar 2008
Posty: 4262
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław / Goleniów / Szczecin
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Czw 8:12, 12 Mar 2009    Temat postu:

Motopasja ma problemy z zębatkami na przód. Sam czekam na tą zębatkę i powoli się wkurzam.

Napisz do ścigacza i podpytaj. Spokojnie można się dogadać.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
opal
Stały bywalec


Dołączył: 11 Sty 2007
Posty: 955
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Skierniewice
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Czw 23:41, 12 Mar 2009    Temat postu:

Jeżeli masz wersję S to łańcuch # 525, 108 ogniw, a zębatki 15 i 44 zęby. 45 zębów ma wersja N (chodzi oczywiście o tylną zębatkę). A nie lepiej dołożyć trochę i kupić X-ring? Jest sporo trwalszy.

Ostatnio zmieniony przez opal dnia Czw 23:58, 12 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kamilo_p1 SV650S
Kontaktowy


Dołączył: 25 Gru 2008
Posty: 307
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Pią 0:01, 13 Mar 2009    Temat postu:

Ja kupiłem zestaw DID+SunStar w Motopasji 15/45, łańcuch 110 ogniw. I moge polecic ten zestaw, wczesniej były troche mniejsze zębatki (w starym zestawie napędowym).
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
opal
Stały bywalec


Dołączył: 11 Sty 2007
Posty: 955
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Skierniewice
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Pią 0:03, 13 Mar 2009    Temat postu:

kamilo_p1 SV650S napisał:
Ja kupiłem zestaw DID+SunStar w Motopasji 15/45, łańcuch 110 ogniw. I moge polecic ten zestaw, wczesniej były troche mniejsze zębatki (w starym zestawie napędowym).


To kupiłeś zestaw dla wersji N. Będziesz miał mniejszą Vmax, ale lepsze przyspieszenie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kamilo_p1 SV650S
Kontaktowy


Dołączył: 25 Gru 2008
Posty: 307
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Pią 0:14, 13 Mar 2009    Temat postu:

I własnie o to chodziło... Tak naprawde o wiele Vmax nie zmalał, ale zato dzięki większej z tyłu zębatce moto stało się mocniejsze i szybsze.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
B2RT
Moderator


Dołączył: 16 Mar 2008
Posty: 4262
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław / Goleniów / Szczecin
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Pią 7:43, 13 Mar 2009    Temat postu:

kamilo_p1 SV650S napisał:
I własnie o to chodziło... Tak naprawde o wiele Vmax nie zmalał, ale zato dzięki większej z tyłu zębatce moto stało się mocniejsze i szybsze.


Czekaj V-max zmalał ale moto jest szybsze? Coś waść ściemniasz Mruga
Tak czy siak masz to co N ki mają w standardzie Jezyk
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kamilo_p1 SV650S
Kontaktowy


Dołączył: 25 Gru 2008
Posty: 307
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Pią 16:29, 13 Mar 2009    Temat postu:

Teoretycznie jest wolniejsza bo jeszcze nawet nie miałem kiedy tego sprawdzić ile pójdzie, ale napewno jest mocniejsza przy starcie i łatwiej na koło sie podnosi względem starego napędu z mniejszą zębatka z tyłu, akurat to sprawdziłem i mogę potwierdzić. Nie jest to jakaś powalajaca róznica ale troche napewno sie zmieniło.

B2RT : nie chodzi o to że jest moto szybsze w sensie prędkosci maksymalnej tylko o to że szybciej przyśpiesza jest żwawsze i zrywniejsze.


Ostatnio zmieniony przez kamilo_p1 SV650S dnia Pią 16:34, 13 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Miłośników Suzuki SV650/1000, TL1000 i Gladius Strona Główna -> Układ jezdny (rama, zawieszenie, hamulce, napęd, opony) Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin