Forum  Forum Miłośników Suzuki SV650/1000, TL1000 i Gladius Strona Główna Forum Miłośników Suzuki SV650/1000, TL1000 i Gladius
Forum dla dojrzałych motocyklistów.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Ustawienie przedniego zawieszenia SV k4

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Miłośników Suzuki SV650/1000, TL1000 i Gladius Strona Główna -> Układ jezdny (rama, zawieszenie, hamulce, napęd, opony)
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ludi
SV Rider


Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Kępno
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Czw 19:57, 06 Lis 2008    Temat postu: Ustawienie przedniego zawieszenia SV k4

Witam! Tak jak w temacie, chce wiedzieć jak ustawic przedni amor. Chodzi mi o to że jak przyspieszam to mocno przod do góry unosi. Idzie jakoś skręcić żeby tak nie było?

Jeszcze jedno pytanko, ile jest rezerwy [L] w zbiorniku paliwa?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
B2RT
Moderator


Dołączył: 16 Mar 2008
Posty: 4262
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław / Goleniów / Szczecin
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Czw 22:04, 06 Lis 2008    Temat postu:

Za wikipedią:

[link widoczny dla zalogowanych]

Sv 2003-08: 17 L (4.5 gal.) z czego bodajże 4,5 to rezerwa.


Ostatnio zmieniony przez B2RT dnia Czw 22:11, 06 Lis 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bobo
Kontaktowy


Dołączył: 01 Paź 2008
Posty: 406
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nowy Dwór Mazowiecki
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Czw 22:12, 06 Lis 2008    Temat postu:

Ja gdzieś przeczytałem że rezerwa zaczyna się od 3 litrów. Ale mogę się mylić.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
B2RT
Moderator


Dołączył: 16 Mar 2008
Posty: 4262
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław / Goleniów / Szczecin
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Czw 22:13, 06 Lis 2008    Temat postu:

Hmm no mi zaczyna mrugać tak po około 12litrach świeci po 13/14 więc wychodzi circa~4L na rezerwie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lasooch
Gość





PostWysłany: Czw 23:34, 06 Lis 2008    Temat postu:

A co do zawieszenia, to jedyne co mi do głowy przychodzi, to nie odwijaj tak mocno lub postaraj się dociążyć ciałem przód Jezyk
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pm2z
Kontaktowy


Dołączył: 20 Wrz 2008
Posty: 270
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: 101-lica :)
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Pon 16:55, 10 Lis 2008    Temat postu: Re: Ustawienie przedniego zawieszenia SV k4

Ludi napisał:
Witam! Tak jak w temacie, chce wiedzieć jak ustawic przedni amor. Chodzi mi o to że jak przyspieszam to mocno przod do góry unosi. Idzie jakoś skręcić żeby tak nie było?

Jak się mylę, to mnie poprawcie, ale wydaje mi się, że jeżeli przyczyn szukać w twardości zawieszenia, to nie przedniego, a tylnego. Przód, jak podnosi z gazu, to nie ważne czy jest sztywny jak pała na wieczorze kawalerskim, czy miękka jak u pana po 60-ce :-) Wydaje mi się, że ew. można skręcić tylny amor, by mniej się uginał... Mam rację?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rafał
Moderator


Dołączył: 27 Lip 2007
Posty: 1528
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wa_wa/Jabłonna
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Pon 21:13, 10 Lis 2008    Temat postu:

Po prostu zrób max. twardy tył i gdy ostro ruszasz przenoś ciężar ciała (poprzez bak lub w ekstremalnej wersji opierając się o clipy:D).

W moim przypadku tylko taki sposób pozwalał odwijać przy starcie na 100% bez stawiania na koło.

P.S.
IMO w SV przód trzeba mieć skręcony na max. Im twardziej tym lepiej Wesoly
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
slayer
Gość





PostWysłany: Wto 21:17, 11 Lis 2008    Temat postu:

Rafał napisał:

P.S.
Im twardziej tym lepiej Wesoly

Im twardszy tym lepszy Wesoly
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Miłośników Suzuki SV650/1000, TL1000 i Gladius Strona Główna -> Układ jezdny (rama, zawieszenie, hamulce, napęd, opony) Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin