Forum  Forum Miłośników Suzuki SV650/1000, TL1000 i Gladius Strona Główna Forum Miłośników Suzuki SV650/1000, TL1000 i Gladius
Forum dla dojrzałych motocyklistów.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

tylny hamulec sv 1000

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Miłośników Suzuki SV650/1000, TL1000 i Gladius Strona Główna -> Układ jezdny (rama, zawieszenie, hamulce, napęd, opony)
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kanapa
Kontaktowy


Dołączył: 01 Gru 2008
Posty: 371
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Pią 17:17, 10 Kwi 2009    Temat postu: tylny hamulec sv 1000

U mnie skok na końcu dźwigni hamulca nożnego wynosi jakieś 10-12mm :shock: To norma?
Płyn wymieniłem i jest tak samo jak przed wymianą.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dzikus330
Gość





PostWysłany: Pią 19:57, 10 Kwi 2009    Temat postu:

A ktoś wogóle używa tylnego hamulca?? Przyznam się szczerze że ja nie pamietam kiedy go użyłem w ciągu ostanich paru sezonów
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kanapa
Kontaktowy


Dołączył: 01 Gru 2008
Posty: 371
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Pią 20:25, 10 Kwi 2009    Temat postu:

Ja bardzo często używam jako wspomagacza przodu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Razor
Gość





PostWysłany: Pią 20:41, 10 Kwi 2009    Temat postu:

Ja też nie używam (czasem na światłach by się nie stoczył) , ale u mnie jest taki sam skok Wesoly
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
opal
Stały bywalec


Dołączył: 11 Sty 2007
Posty: 955
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Skierniewice
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Pią 21:25, 10 Kwi 2009    Temat postu:

SV akurat ma duży moment obrotowy i zamkniecie rolgazu daje taki sam skutek jak wciśnięcie tylnego hebla. Czytałem jednak, że warto go użyć na początku hamowania, żeby moto ustabilizować ładnie i później zaraz za nim gnieść klamkę przedniego.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dzikus330
Gość





PostWysłany: Pią 21:35, 10 Kwi 2009    Temat postu:

Dla mnie to szczerze mogą wogóle go nie montować w moto, jest tak mało kontrolowalny że lepiej go wcale nie używać, 100 razy wolę opone o miękkiej mieszance na przodzie i dobre klocki. Teraz mysle o jakiejś dobrej tarczy na przod jeszcze. Opone już mam pirelli diablo supercorsa SC1, dziś ładnie sie mi tył podnosił przy dohamowaniu ostrzejszym.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gonzo911
Kontaktowy


Dołączył: 30 Maj 2008
Posty: 371
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin / Kalisz Pomorski
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Pią 23:51, 10 Kwi 2009    Temat postu:

Jak ci się ta diablo rozgrzewa?? ja miałem bodajże wersje pro i dość długo robiła się ciepła, ale stopale to fakt co hamowanie:P
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Razor
Gość





PostWysłany: Sob 11:26, 11 Kwi 2009    Temat postu:

Powiem tak, ja mam komplet Pirelli Super Corsa III. Przednia opona super się trzyma, tylna raczej już średniawo... chociaż dużo osób twierdzi, że to przez duży moment obrotowy w lytrze i wymiana na nową dużo by nie zmieniła :wink:

Ostatnio zmieniony przez Razor dnia Sob 13:09, 11 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
scr
Kontaktowy


Dołączył: 21 Sty 2009
Posty: 293
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Białystok
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Sob 11:32, 11 Kwi 2009    Temat postu:

Hamowanie silnikiem czasem przeszkadza. Jeśli nie wdusisz lewej klamki i hamujesz przodem musisz więcej walczyć niż byś hamował przodem na sprzęgle.
Ostatnio się zagapiłem i miałem awaryjne hamowanie - żeby nie pomoc tylnego byłoby nieciekawie
Oczywiście tylni polecam wyregulować na ABSa.
opal napisał:
SV akurat ma duży moment obrotowy i zamkniecie rolgazu daje taki sam skutek jak wciśnięcie tylnego hebla
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kanapa
Kontaktowy


Dołączył: 01 Gru 2008
Posty: 371
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Sob 14:03, 11 Kwi 2009    Temat postu:

Na ile km wytrzymuje miękka guma z przodu w litrze? Dotrwa do 6000 km?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dzikus330
Gość





PostWysłany: Sob 15:50, 11 Kwi 2009    Temat postu:

gonzo911 napisał:
Jak ci się ta diablo rozgrzewa?? ja miałem bodajże wersje pro i dość długo robiła się ciepła, ale stopale to fakt co hamowanie:P


...no właśnie dość szybko w porownaniu z Michelinem Pilotem poprzednim.
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Miłośników Suzuki SV650/1000, TL1000 i Gladius Strona Główna -> Układ jezdny (rama, zawieszenie, hamulce, napęd, opony) Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin