Forum  Forum Miłośników Suzuki SV650/1000, TL1000 i Gladius Strona Główna Forum Miłośników Suzuki SV650/1000, TL1000 i Gladius
Forum dla dojrzałych motocyklistów.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Półki SV-S a SV-N

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Miłośników Suzuki SV650/1000, TL1000 i Gladius Strona Główna -> Układ jezdny (rama, zawieszenie, hamulce, napęd, opony)
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
seba
Świeżak


Dołączył: 15 Gru 2008
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: łódzkie
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Pon 23:08, 09 Lut 2009    Temat postu: Półki SV-S a SV-N

Witajcie mam pytanie.
Zmieniał ktoś z was półki w S-ce na półki od N-ki?
Jeżeli tak to trzeba zmienić obie tzn. górną i dolną czy wystarczy tylko górną?
Chce zmienić mocowanie kierownicy, mam już górną półkę od N-ki niby otwory lag i główki ramy się pokrywają, ale coś mi nie do końca pasuje. Z tego co wiem N-ki mają mniejszy promień skrętu, więc wydaje mi się że lagi powinny być bardziej wysunięte niż w S-ce w dolnej półce.
Może ktoś rozwiać moje obawy, nie chce lag pokrzywić! Mowa a roczniku 2000.
Z góry dziękuję.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kanapa
Kontaktowy


Dołączył: 01 Gru 2008
Posty: 371
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Pon 23:26, 09 Lut 2009    Temat postu:

To S ma mniejszy promień skrętu.

Był temat o tym jak jakiś typek wywiercił tylko dziurki w półce S.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lasooch
Gość





PostWysłany: Wto 0:02, 10 Lut 2009    Temat postu:

Myślę, że skoro masz w ręku półkę od N i od S, to najprościej będzie jeżeli sam porównasz te półki Mruga Jeżeli jakikolwiek wymiar by się nie się zgadzał (w co szczerze wątpię), to nowa półka po prostu nie da się zamontować.

Co do większego promienia skrętu wersji S - wahacz jest 5mm dłuższy, ale to ma raczej śladowy wpływ. Głównym powodem jest inna kierownica. Kąt skrętu kierownicy w S-ce jest ograniczony, żeby clip-on nie uderzał w zbiornik. Pewnie ograniczniki skrętu na dolnej półce są nieco inaczej umiejscowione i ot cała różnica.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
B2RT
Moderator


Dołączył: 16 Mar 2008
Posty: 4262
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław / Goleniów / Szczecin
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Wto 7:33, 10 Lut 2009    Temat postu:

Czyli szlifierka kątowa w dłoń i upgrade promienia skrętu Mruga
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
seba
Świeżak


Dołączył: 15 Gru 2008
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: łódzkie
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Wto 9:37, 10 Lut 2009    Temat postu:

Dzięki za pomoc. Wesoly
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Miłośników Suzuki SV650/1000, TL1000 i Gladius Strona Główna -> Układ jezdny (rama, zawieszenie, hamulce, napęd, opony) Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin