Forum  Forum Miłośników Suzuki SV650/1000, TL1000 i Gladius Strona Główna Forum Miłośników Suzuki SV650/1000, TL1000 i Gladius
Forum dla dojrzałych motocyklistów.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Jakie opony [opony]
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5 ... 24, 25, 26  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Miłośników Suzuki SV650/1000, TL1000 i Gladius Strona Główna -> Układ jezdny (rama, zawieszenie, hamulce, napęd, opony)
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
slayer
Gość





PostWysłany: Śro 21:23, 28 Maj 2008    Temat postu:

To jesli jest taka mala roznica w cenie to wybralbym Micheliny.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kronos
Stały bywalec


Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 737
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Czw 6:21, 29 Maj 2008    Temat postu:

Kupiłem komplet Michelin Pilot Sport. Opony 2 składnikowe następca modelu Road 2. Nowy komplet 799 zł z przesyłką. Jeszcze ich nie zakładałem więc nie mogę się podzielić doświadczeniami z jazdy. W każdym razie mam pytanie, czy ślimak licznika w SV znajduje się w przednim kole ? Bo jeśli tak to rozmiar 120/70/17 przedniej opony mija się z sensem bo licznik będzie zdecydowanie zaniżał prędkość.

Ostatnio zmieniony przez Kronos dnia Czw 6:22, 29 Maj 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Michal
SV Rider


Dołączył: 20 Paź 2007
Posty: 199
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Radom / Warszawa
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Czw 9:23, 29 Maj 2008    Temat postu:

Kronos napisał:
Kupiłem komplet Michelin Pilot Sport. Opony 2 składnikowe następca modelu Road 2. Nowy komplet 799 zł z przesyłką. Jeszcze ich nie zakładałem więc nie mogę się podzielić doświadczeniami z jazdy. W każdym razie mam pytanie, czy ślimak licznika w SV znajduje się w przednim kole ? Bo jeśli tak to rozmiar 120/70/17 przedniej opony mija się z sensem bo licznik będzie zdecydowanie zaniżał prędkość.


Z tego co wiem to tak, z przodu. Nastepca Pilot Road 2 jest Pilot Sport ? Napewno ? Chodzi mi o to ze to chyba inne zastosowanie jest tych opon. Jedne sa do jazdy turystyczno sportowej, drugie do sportowej. Tak mi sie wydaje. Poza tym ja mam Pilot Road 2 od chyba konca kwietnia/poczatku maja i zaplacilem kolo tysiaka za komplecik. Jestem mega zadowolony. Sa swietne. Wreszcie moge sie skladac w zakrety jak chce, nie ma zadnych poslizgow, czy czegos tam.. W koleinach tez lepiej sie prowadza niz poprzedniki (metzeler me z4 czy jakos tak Wesoly ) Sa super Wesoly
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pszym
Kontaktowy


Dołączył: 01 Mar 2008
Posty: 389
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Czw 12:24, 29 Maj 2008    Temat postu:

To może ja się podłącze do tematu. Jakie opony polecalibyście dla kogoś kto jeździ raczej spokojnie, generalnie po mieście i przez cały rok ( no może jak śnieg leży to nie ). Chodzi mi raczej o bezpieczne i komfortowe gumy na różną pogodę niż takie, co się same w zakręty składają... Myślałem o Michelinach Pilot Road. Dobry wybór?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Michal
SV Rider


Dołączył: 20 Paź 2007
Posty: 199
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Radom / Warszawa
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Czw 17:13, 29 Maj 2008    Temat postu:

pszym napisał:
To może ja się podłącze do tematu. Jakie opony polecalibyście dla kogoś kto jeździ raczej spokojnie, generalnie po mieście i przez cały rok ( no może jak śnieg leży to nie ). Chodzi mi raczej o bezpieczne i komfortowe gumy na różną pogodę niż takie, co się same w zakręty składają... Myślałem o Michelinach Pilot Road. Dobry wybór?


Ja mam pilot road 2 (to chyba juz kolejna generacja tych opon) i jestem bardzo zadowolony. Polecam Wesoly Wybieralem sposrod Pirelli Diablo Strada i Metzelerow z6. Chyba jeszcze na cos patrzylem, ale Michelin okazaly sie najlepsze (jak dla mnie).
Pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lukas
Stały bywalec


Dołączył: 27 Kwi 2008
Posty: 1022
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin

PostWysłany: Czw 20:22, 29 Maj 2008    Temat postu:

Ja z kolei polecam mezelery roadtec Z6. Brat ma takie w swojej svce K2 i bardzo je chwali. I przebiegi ponoc całkiem niezłe można na niej robic - ale to już z obiegowych opini słyszałem bo te w motorku braciaka obecnie mają przebieg ok 2 tys.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pszym
Kontaktowy


Dołączył: 01 Mar 2008
Posty: 389
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Czw 22:51, 29 Maj 2008    Temat postu:

Znalazłem na ebay sklep z oponami w Anglii - ceny niezłe - za Pilot Road2 komplet około 750 PLN!

link do sklepu:
[link widoczny dla zalogowanych]

Nazwa sklepu: BIKE TYRES LEEDS, jak zniknie z ebay, to można znaleźć w google.
Nie wiem jeszcze ile za dostarczenie, ale sie dowiem...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lolek
Stały bywalec


Dołączył: 27 Paź 2007
Posty: 544
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Pią 12:28, 30 Maj 2008    Temat postu:

Kurcze czytam i czytam.... i jednego nie moge pojąć. Pytacie się o opony. Jedn piszą że te sa super, drugi że tamto jest super, z trzebci to wogóle wymienia 3 rodzaje i mówi że tamte są najlepsze.... kurna czy możecie podawać konkrety. Np.
Dla mnie są najlepsze PILOT SPORT bo!!!!!!!............!!!!!!!! a jak jeździłem na PILOT ROAD to miałem takie coś że !!!!!!!!!!!!......!!!!!!!!! ldatego odradzam bo !!!!!...!!!!!!! OK? Bo takie gadanie jest bezsensowne...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
B2RT
Moderator


Dołączył: 16 Mar 2008
Posty: 4262
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław / Goleniów / Szczecin
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Pią 12:38, 30 Maj 2008    Temat postu:

Bo każdy swoje chwali Mruga

A tak na poważnie to Lolek ma rację. Wpiszcie swoje odczucia, lub jakieś konkretne obserwacje. Bo tak wychodzi, że "mojsze jest bardziej mojsze od twojszego" i nic to nie wnosi.


Ostatnio zmieniony przez B2RT dnia Pią 12:39, 30 Maj 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lolek
Stały bywalec


Dołączył: 27 Paź 2007
Posty: 544
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Pią 13:17, 30 Maj 2008    Temat postu:

Najczęściej zadawane pytania :
1. Jak długa jest gwarancja na opony?

Avon daje nawet 5 lat gwarancji na wady konstrukcyjne. Robert Rost, Avon

Dwa lata. Dotyczy tylko wad obecnych w chwili sprzedaży. Nie obejmuje uszkodzeń powstałych w trakcie użytkowania. Ronald Kabella, Dunlop

2. Jaki jest obecnie maksymalny kąt pochylenia w zakręcie w motocyklach GP?

Nawet ponad 55°. Jest to możliwe dzięki efektowi zazębiania się” bieżnika i asfaltu.
Bez niego możliwe byłoby maksymalnie 45°. Ronald Kabella, Dunlop

3. Dlaczego opony deszczowe i slicki nie są dopuszczone do użytku na drogach?

Opony muszą mieć odpowiednią rzeźbę bieżnika. Całkowicie gładkie slicki są więc zakazane na drogach publicznych. Wyścigowe opony deszczowe mają zaś na suchej nawierzchni skrajnie niską żywotność. Christoph D. Kroerger, Metzeler

4. Jak długo można przechowywać opony, nie narażając ich na uszkodzenie?

Przy fachowym przechowywaniu (w suchym, ciemnym i chłodnym pomieszczeniu, bez dostępu świeżego powietrza) do 6 lat. Thomas Poltrock, Continental

5. Dlaczego producenci nie mogą dostarczać opon bez cienkiej warstwy, która sprawie, że pierwszy kilometr jedzie się jak po rozbitym jajku?

Gdyby to była tylko warstwa, moglibyśmy ją usunąć. W rzeczywistości zabiegu tego wymaga struktura powierzchni powstającej w trakcie wulkanizacji i składowania. Ronald Kabella, Dunlop

Rozjeżdżanie opony jest konieczne, ponieważ powstającej w eksploatacji szorstkiej struktury nie da się uzyskać podczas produkcji. Christoph D. Kroeger, Metzeler

6. Czy w przerwach pomiędzy wyścigami podgrzewacze opon powinny cały czas pracować, czy lepiej schłodzić opony?

Podgrzewacze opon powinny być używane przez maksymalnie sześćdziesiąt minut. Lepiej jest ogrzewać felgę, aby uzyskać jednolitą temperaturę wewnątrz opony. Robert Rost, Ayon

Podgrzewacze służą do tego, żeby doprowadzić bieżniki opon do temperatury roboczej. Jeśli będą pracować zbyt długo, spowoduje to fizykalne wtórne usieciowanie” gumy, które może doprowadzić do zmiany właściwości mieszanki, Najbardziej ucierpi na tym przyczepność. Aaron Lang, Pirelli

7. Czy opony, które już od dawna są na rynku, będą poddawane modernizacjom?

Modernizacje istniejących opon ograniczają się z reguły do nieznacznych przeróbek, jak np. drobnych korekt charakterystyki bieżników. Każda zmiana konstrukcyjna wymaga bowiem nowej homologacji opony. Ronald Kabella, Dunlop

8. Dlaczego opony są czarne?

Ponieważ do gumy dodawana jest sadza. Opony Michelin Pilot Sport, Pilot Road i Anakee dzięki zastosowaniu mieszanki ze 100-procentowym udziałem krzemianów zamiast sadzy, mogą mieć dowolny kolor. Reinhard Sucher, Michelin

Możliwe są wszystkie kolory, jednakże klienci akceptują tylko czarne opony. Robert Rost, Avon

9. Jaką ma funkcję boczna ścianka opony?

Jest to łącznik pomiędzy bieżnikiem a stopką opony, przenosi wszystkie siły i przejmuje na siebie część funkcji resorującej i tłumiącej. Aaron Lang, Pirelli

Zapewnia elastyczność opony w pożądanych ramach. Wysoka ścianka boczna podnosi komfort i tłumienie własne, niska poprawia precyzję i przydatność do jazdy z maksymalną prędkością. Ronald Kabella, Dunlop

10. Jaki wpływ na zachowanie podczas jazdy ma bieżnik?

Głębszy bieżnik zapewnia lepszą przyczepność na mokrej nawierzchni, mniejszy zaś przedłuża żywotność opony. Robert Rost, Avon

Ukształtowanie bieżnika ma bezpośredni wpływ na odprowadzanie wody podczas w deszczu oraz na charakterystykę zużycia. A pośrednio na precyzję, przyczepność i temperaturę roboczą opon. Ronald Kabella, Dunlop

11. Czy opony zużyte pośrodku mają mniejszą przyczepność w przechyle?

Takie opony mają w przechyle mniejszą powierzchnię przylegania do podłoża i tym samym mniejszą przyczepność. Poza tym brakuje im stabilności na zakrętach. A podczas jazdy na wprost, z powodu zwiększonej powierzchni przylegania do podłoża, łatwiej wpadają w koleiny. Ronald Kabella, Dunlop

Oznaczenia

Spotyka się dwa rodzaje oznaczeń wymiarów opony. tradycyjne, gdzie szerokość i średnicę opony określa się w calach, np: 2,75-18 lub 3,50-18. Nowe oznaczenie podaje szerokość opony w milimetrach oraz wysokość opony przez procentowy stosunek wysokości do szerokości np: 110/90-18.

Myślnik pomiędzy cyframi określającymi szerokość opony i jej średnicę wewnętrzną oznacza diagonalny typ opony. Opona diagonalna z opasaniem oznaczona jest literą B w miejscu myślnika np: 150/80VB17. Opona radialna oznaczona jest literą R np: 180/55ZR17.

Opony diagonalne to takie, w których warstwy kordu ułożone są na krzyż, czyli pod kątem do osi symetrii opony. Opony opasane mają dodatkową warstwę kordu ułożoną wzdłuż obwodu opony, tuż pod warstwą bieżnika. Ta dodatkowa warstwa wzmacnia oponę, zapobiegając odkształceniom bieżnika powstającym pod wpływem siły odśrodkowej przy dużej prędkości jazdy. Im mniejsze odkształcenia, tym mniejsze tarcie pomiędzy warstwami kordu wewnątrz opony, a co za tym idzie, niższa temperatura i dalej bardziej stabilne zachowanie. Wynika z tego mniejsze zużycie i większa trwałość ogumienia. Opony diagonalne poprzez wielowarstwowe kątowe ułożenie karkasu są twardsze. Dlatego idealnie nadają się do ciężkich motocykli. W najbardziej obciążonych oponach motocykli sportowych używa się opon radialnych, w których nitki kordu ułożone są promieniście. Dodatkowa warstwa kordu opasuje oponę dookoła, tuż pod bieżnikiem. Taka konfiguracja pozwala najskuteczniej przeciwstawić się olbrzymim siłom powstającym podczas szybkiego ruchu motocykla i wynikających z tego obciążeń, a także niebagatelnej sile odśrodkowej. W ekstremalnie obciążonych tylnych oponach przeznaczonych do najszybszych motocykli stosuje się opasanie tzw. kordem monospiralnym JLB (Joint-Less-Belt), na który składa się pojedyncza nić kordu nawinięta niczym nitka na szpulce. Tego typu rozwiązanie znacznie wzmacnia oponę i dzięki niewielkim odkształceniom zmniejsza wewnętrzne tarcie pomiędzy warstwami tkaniny kordu i chroni oponę przed przegrzaniem. Opona taka jest dużo trwalsza i mniej podatna na odkształcenia.

Indeks nośności (Load Index) jest zakodowaną liczbą określającą maksymalne obciążenie opony. Litera za cyfrą określającą średnicę opony to indeks prędkości określający maksymalną szybkość eksploatacyjną opony.

Warto także zwrócić uwagę na znajdujący się na boku każdej opony numer DOT.

Pierwsze dwie cyfry tego numeru oznaczają kolejny numer tygodnia, a trzecia - ostatnią cyfrę roku produkcji np: 149 oznacza 14 tydzień roku 1999.

Nie mniej istotnym oznaczeniem są strzałki. Oznaczają one wymagany kierunek obrotów opony. Wynika to z wewnętrznej budowy opony, skonstruowanej tak, by sprostać obciążeniom powstającym podczas przenoszenia dużych mocy przez koło napędzane i powstających podczas hamowania w przednim kole.

Należy również pamiętać, że większość opon ma oznaczenie przeznaczenia na przednie (ang. front) lub tylne (ang. rear) koło. Tylko niektóre nowoczesne opony mają charakter uniwersalny i mogą być bez przeszkód zamieniane.

o i to są konkrety!!!!


Ostatnio zmieniony przez Lolek dnia Pią 13:19, 30 Maj 2008, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pszym
Kontaktowy


Dołączył: 01 Mar 2008
Posty: 389
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pią 14:40, 30 Maj 2008    Temat postu:

Dlatego też pytając o opony zaznaczyłem, że jeżdżę raczej nie sportowo i mniejszą wagę przywiązuję do zamykania opony niż np. do dobrego prowadzenia w deszczu i w niskiej temperaturze - moto służy mi praktycznie przez cały rok jako transport do pracy ( wk...urzają mnie korki i nie chce mi się stać w nich w samochodzie ) .

Ostatnio zmieniony przez pszym dnia Pią 14:40, 30 Maj 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Komin-Maciek
SV Rider


Dołączył: 11 Wrz 2007
Posty: 159
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wejherowo-Kąpino

PostWysłany: Czw 21:46, 05 Cze 2008    Temat postu:

A ja właśnie zamówiłem na mynetmoto.com CONTI ROAD ATTACK i z przesyłką wyjdzie mnie 762 zł.
Jak założe to powiem co i jak
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PiotrFF
Stały bywalec


Dołączył: 19 Wrz 2006
Posty: 1146
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Pią 19:52, 06 Cze 2008    Temat postu:

Ja rownież kupiłem nowe oponki Pirelli Diablo Strada -jak zrobię kilka kilometrów postaram się opisać wrażenia
Piotr
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
samogonek
Stały bywalec


Dołączył: 29 Sie 2007
Posty: 1054
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław\Oława\Siecieborowice

PostWysłany: Sob 17:47, 07 Cze 2008    Temat postu:

Ja kupilem sobei bridgestone batlax bt020r no i fajnie sie motorek na niej sprawuje;] Jednak jezeli ktos jezdzi w bardzo dynamiczny sposob i szybko to nie polecam jej. Jak ostrzej wchodze w zakrety to mam nieprzyjemne uczczucie uslizgu tylnego kola...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lubon
SV Rider


Dołączył: 06 Gru 2007
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Brno

PostWysłany: Sob 19:23, 07 Cze 2008    Temat postu:

samogonek napisał:
Ja kupilem sobei bridgestone batlax bt020r no i fajnie sie motorek na niej sprawuje;] Jednak jezeli ktos jezdzi w bardzo dynamiczny sposob i szybko to nie polecam jej. Jak ostrzej wchodze w zakrety to mam nieprzyjemne uczczucie uslizgu tylnego kola...


Ja mam BT21F i póki co jestem bardzo zadowolony. Właśnie czytałem o BT20, że potrafią się poslizgnąć, ale podobno poprawili to w BT21 Wesoly

Pozdro
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Komin-Maciek
SV Rider


Dołączył: 11 Wrz 2007
Posty: 159
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wejherowo-Kąpino

PostWysłany: Wto 21:15, 10 Cze 2008    Temat postu:

Słuchajcie oznaczenie daty opony *500* oznacza 5 tydzień 2000r.?
Czy może ja źle to czytam.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kermadec
Administrator


Dołączył: 21 Mar 2006
Posty: 3537
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Wto 21:21, 10 Cze 2008    Temat postu:

Tak. Piąty tydzień 2000 roku.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Komin-Maciek
SV Rider


Dołączył: 11 Wrz 2007
Posty: 159
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wejherowo-Kąpino

PostWysłany: Wto 21:40, 10 Cze 2008    Temat postu:

O żesz ku*%wa mać muszę to jeszcze sprawdzić bo chyba właśnie taki przysłali mi przód ze stronki mynetmoto.com. Tył jest ok 1408.

Ostatnio zmieniony przez Komin-Maciek dnia Wto 21:42, 10 Cze 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kermadec
Administrator


Dołączył: 21 Mar 2006
Posty: 3537
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Śro 7:04, 11 Cze 2008    Temat postu:

Hmmm.... Ale przy roku 2000 powinno być oznaczenie "0500" .... Sprawdź. Może wprowadziłem Cię w błąd.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Komin-Maciek
SV Rider


Dołączył: 11 Wrz 2007
Posty: 159
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wejherowo-Kąpino

PostWysłany: Śro 14:46, 11 Cze 2008    Temat postu:

Pojechałem do wulkanizacji i gościu powiedział, że
data opony jest 4 cyfrowa dla opon od 2000r.
a 3 cyfrowa dla opon przed 2000r. Czyli ten numer u mnie *500* oznaczałoby że opona pochodzi z 50 tygodnia 1990r. Ale te opony nie były jeszcze produkowane w tym czasie.
Nie dało mi to spokoju.
Przyjechałem do domu opone na stół i okazało się że na tym numerze jest cienka błonka gumy która z deka zasłania numer. Sczypce w dłoń i ukazał mi się numer *5007* co oznacza że opona jest z 50 tygodnia 2007r. Wesoly Wesoly Wesoly Wesoly

Aha dziwi mnie jedno że tył jest produkcji Niemieckiej a przód Koreańskiej :?


Ostatnio zmieniony przez Komin-Maciek dnia Śro 14:47, 11 Cze 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kermadec
Administrator


Dołączył: 21 Mar 2006
Posty: 3537
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Śro 14:49, 11 Cze 2008    Temat postu:

Spokojnie. Ja mam obie wyprodukowane w Brazylii Mruga.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Komin-Maciek
SV Rider


Dołączył: 11 Wrz 2007
Posty: 159
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wejherowo-Kąpino

PostWysłany: Sob 21:13, 14 Cze 2008    Temat postu:

A więc założyłem narazie tylko przód bo na tylnym kapciu troszkę jeszcze przelatam.
Jak zrobie troszkę km to opowiem co i jak.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PęDZEL
Stały bywalec


Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 583
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Opolskie
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Nie 14:09, 29 Cze 2008    Temat postu:

Zmieniłem jakiś czas temu oponki, przód BRIDESTONE BATTLAX BT090, tył - BRIDGESTONE BATTLAX BT020.

Przejechałem już na nich jakieś 800 km i moje odczucia są jak najbardziej pozytywne, w porównaniu z fabrycznymi oponami Dunlop'a dają dużo lepszą amortyzację a co za tym idzie komfort jazdy jest większy, przyczepność jest bardzo dobra, oponki szybko się nagrzewają i ładnie się kleją nawet przy maksymalnym złożeniu, szczególnie przednia jest godna polecenia - na prawdę super się klei i nie ma obaw że straci przyczepność

Teraz można sobie spokojnie pojeździć bo na fabrycznych oponkach cały czas były momenty że mi uciekały oponki i traciły przyczepność na zakrętach, osobiście zawiodłem się na tym modelu opon Dunlop'a :?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piter
Świeżak


Dołączył: 20 Cze 2008
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Wto 14:07, 08 Lip 2008    Temat postu:

U mnie siedzą Micheliny Road2, przód profil 60. Są ok, znajomi potwierdzają duży przebieg, na mokrym pewnie się prowadzi po białych strzałkach.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lasooch
Gość





PostWysłany: Wto 22:11, 08 Lip 2008    Temat postu:

A ma ktoś może w swojej SV dunlopy road smarty? Kumpel ma takie w VFR i bardzo sobie chwali, ale chciałbym usłyszeć więcej opinii. Słyszeliście coś o nich?
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Komin-Maciek
SV Rider


Dołączył: 11 Wrz 2007
Posty: 159
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wejherowo-Kąpino

PostWysłany: Wto 22:32, 08 Lip 2008    Temat postu:

Piter napisał:
na mokrym pewnie się prowadzi po białych strzałkach.


:lol: :lol: Jeszcze nie słyszałem o oponach które pewnie się prowadzą na białym i to mokrym. No chyba że na białych myszkach :lol: :lol: :lol: :lol:


Ostatnio zmieniony przez Komin-Maciek dnia Wto 22:32, 08 Lip 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pszym
Kontaktowy


Dołączył: 01 Mar 2008
Posty: 389
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Śro 13:39, 09 Lip 2008    Temat postu:

Piter napisał:
U mnie siedzą Micheliny Road2, przód profil 60. Są ok, znajomi potwierdzają duży przebieg, na mokrym pewnie się prowadzi po białych strzałkach.


Właśnie je zamówiłem w atrakcyjnej cenie... Miały być przesłane w poniedziałek, a tu nic... Kasę wpłaciłem gościowi na konto.
Zaczynam się martwić...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Yyveel
Gość





PostWysłany: Śro 23:04, 16 Lip 2008    Temat postu:

Ja na przyszły sezon zbieram na komplet Metzelerów M3, z tego co czytałem dają dobrze rade, i na suchym i na mokrym, ciekawi mnie ile wytrzymają??
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lasooch
Gość





PostWysłany: Pią 22:41, 18 Lip 2008    Temat postu:

Przeczytałem z trudem wszystkie strony tematu. A teraz zadanie bojowe dla Was - rozszyfrujcie mi tę datę produkcji - "DOT 36149". Mam taką oponę do zakupu, ale za chiny ludowe nie jestem w stanie wykombinować w jakim ona jest wieku
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kermadec
Administrator


Dołączył: 21 Mar 2006
Posty: 3537
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Pią 23:07, 18 Lip 2008    Temat postu:

Ale to nie jest data produkcji. Szukaj oznaczenia z czterema cyframi.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Miłośników Suzuki SV650/1000, TL1000 i Gladius Strona Główna -> Układ jezdny (rama, zawieszenie, hamulce, napęd, opony) Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5 ... 24, 25, 26  Następny
Strona 4 z 26

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin