Forum  Forum Miłośników Suzuki SV650/1000, TL1000 i Gladius Strona Główna Forum Miłośników Suzuki SV650/1000, TL1000 i Gladius
Forum dla dojrzałych motocyklistów.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Jakie opony [opony]
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 22, 23, 24, 25, 26  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Miłośników Suzuki SV650/1000, TL1000 i Gladius Strona Główna -> Układ jezdny (rama, zawieszenie, hamulce, napęd, opony)
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PęDZEL
Stały bywalec


Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 583
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Opolskie
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Pon 18:52, 28 Gru 2009    Temat postu:

oczko82 napisał:
Ja mam takie pytanie: czym różni się Michał Pilot Road 2 od Pilot Road 2 2CT ?
Bo np. na tej: [link widoczny dla zalogowanych] aukcji jest to opona 2ct ale na naklejce na oponie tego oznaczenia nie ma. Ta opona jest z 2009roku.


To są dokładnie te same opony, na naklejkach jest zawsze nazwa Michelin Pilot Road 2, jest to opona dwuskładnikowa w technologi 2CT, dlatego niektórzy sprzedawcy dodają do nazwy ten przyrostek "2CT" ale to są te same opony :mrgreen:
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
oczko82
SV Rider


Dołączył: 31 Sie 2009
Posty: 181
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Pon 18:54, 28 Gru 2009    Temat postu:

PęDZEL napisał:
oczko82 napisał:
Ja mam takie pytanie: czym różni się Michał Pilot Road 2 od Pilot Road 2 2CT ?
Bo np. na tej: [link widoczny dla zalogowanych] aukcji jest to opona 2ct ale na naklejce na oponie tego oznaczenia nie ma. Ta opona jest z 2009roku.


To są dokładnie te same opony, na naklejkach jest zawsze nazwa Michelin Pilot Road 2, jest to opona dwuskładnikowa w technologi 2CT, dlatego niektórzy sprzedawcy dodają do nazwy ten przyrostek "2CT" ale to są te same opony :mrgreen:

Dzięki PęDZEL - już wszystko jasne - tak więc czas zakupić nowe oponki. Myślę, że zawitają u mnie na początku stycznia.


Ostatnio zmieniony przez oczko82 dnia Pon 18:55, 28 Gru 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
koksik_sv650n
Świeżak


Dołączył: 28 Paź 2009
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Krakow
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Wto 2:37, 29 Gru 2009    Temat postu:

Przeglądałem już rożne opinie i gumy ( oczywiście tylne bo takie mnie interesują ) , reasumując guma taka żeby:
- przypalić ( bo czasem się zdarzy )
- bezpiecznie wejść w winkiel ( pewnie szybciej bo tak bywa )
- co ważne nie droga ( bo hodowli jedwabników to nie mam )
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ROMEL
SV Rider


Dołączył: 03 Sty 2009
Posty: 163
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Strzelin

PostWysłany: Wto 8:19, 29 Gru 2009    Temat postu:

A właśnie - dużo się tu klepie o Michelinkach Pilot Road2.
Jak pamiętam to w tym poście - pewnie zakładka nr 15 Wesoly bo kawałek czasu temu to było - wypytywałem o te oponki - i jakoś jednoznacznie nikt się o nich nie wypowiedział. Tak czy inaczej kupiłem komplet tych opon - świeże, nowe, z gwarancją.
Pierwsza jazda grozi śmiercią - ale to każdy wie... po dotarciu i oczyszczeniu opon był wyjazd na czeskie winkle - wróciłem stamtąd z bananem na twarzy...
Tak było fajnie, że Samogonkiem szukaliśmy po bzykach, czym szorujemy po asfalcie Wesoly
Dodatkowo - drgania na kierownicy i małe shimki zmniejszyły się o 60%.
Zrobiłem około 3000km i nie widać specjalnie mocnego zużycia bieżnika.
To były plusy...
A teraz minusy: - opona jak jest zimnawa..ojjjj - lepiej ją dobrze zagrzać przed ostrym winklem – jak nie jest zimno bo jak jest...poniżej
Jak jest zimno na dworze 5C i oponkę ciężko rozgrzać - opona zaczyna się dość mocno ślizgać przy przyspieszeniach i hamowaniach - dupka fruwa non-stop – chyba, że się jedzie po kapelusznikowatemu...dość mocno czuć tą twardszą mieszankę gumy podczas jazdy na wprost...
Ogólna ocena – pozytywnie – warto dać tą kasę.

Mam nadzieję, że nie przenudziłem.

PZDR
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PęDZEL
Stały bywalec


Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 583
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Opolskie
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Wto 11:24, 29 Gru 2009    Temat postu:

Przez cały poprzedni sezon szukaliśmy odpowiedniej opony na przód dla Rafała Pasierbka (Stunter 13), zmienialiśmy na rożne modele, później Rafał testował, przeszliśmy przez sporo opon, były Pirellki Super Corsy, Micheliny Pilot Power, Micheliny Pilot Race, Bridgestony BT002, BT003, BT016, BT015, Metzelery Racetec, Metzelery M3 itp., ale w końcu trafiliśmy w "10", okazało się, że najbardziej przypasowały Rafałowi właśnie Micheliny Pilot Road2, bardzo szybko się grzeją, świetnie trzymają przy każdej temperaturze, nawet teraz przy minusowych spokojnie można zrobić stoopie bez uślizgów koła.
Sam osobiście jeszcze na nich nie jeździłem ale jeżeli tak dobrze sprawują się w stuncie to w normalnej eksploatacji powinny być rewelacyjne, mimo tego że bardzo szybko znikają :? Ogólnie opony dosyć drogie ale godne polecenia.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lasooch
Gość





PostWysłany: Wto 11:33, 29 Gru 2009    Temat postu:

Na pewno się nie przejęzyczyłeś? Pilot Road 2 szybko znikają? Toć to opona turystyczna niby jest...
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Yyveel
Gość





PostWysłany: Wto 12:32, 29 Gru 2009    Temat postu:

Serio na przod uzywa Pilot Road? Slyszalem ze ta opona jest super do stuntu ale na tył. A na przod to torowki a'la racetec czy super corsy.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
koksik_sv650n
Świeżak


Dołączył: 28 Paź 2009
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Krakow
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Wto 13:33, 29 Gru 2009    Temat postu:

No właśnie, że szybko znikają to już słyszałem. Czy nie ma idealnej gumy... Smutny

A ta to lipa czy daje rade [link widoczny dla zalogowanych]
?


Ostatnio zmieniony przez koksik_sv650n dnia Wto 13:54, 29 Gru 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PęDZEL
Stały bywalec


Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 583
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Opolskie
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Wto 15:29, 29 Gru 2009    Temat postu:

lasooch napisał:
Na pewno się nie przejęzyczyłeś? Pilot Road 2 szybko znikają? Toć to opona turystyczna niby jest...


Tak, niestety ale z tego co zauważyłem to te opony szybko znikają, miałem już sporo używek bardzo świeżych rocznikowo, kilkumiesięcznych które przejechały po kilka tysięcy i już były praktycznie łyse, zapewne jest to uwarunkowane stylem jazdy ale i tak stosunkowo szybko znikają.

Yyveel napisał:
Serio na przod uzywa Pilot Road? Slyszalem ze ta opona jest super do stuntu ale na tył. A na przod to torowki a'la racetec czy super corsy.


Na przodzie ma założoną Michelin Pilot Road 2 a na tyle tylko i wyłącznie już od dwóch lat Michelin Pilot Road , na tyle Pilot Roady2 się nie sprawują, są zbyt przyczepne do diftów itp. a zwykłe Pilot Roady są optymalne do wszystkich ewolucji.
Na przodzie tak jak wspominałem przetestowaliśmy sporo torówek i nie tylko ale ten Pilot Road 2 jest idealny, a jak jest bardzo ciepło to zakładamy Pirelli dragon super corse pro sc1.

Sorrki, za ten mały off top o oponach do stunt'u ale może komuś kto się będzie chciał pobawić we freestyle to się przyda.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Yyveel
Gość





PostWysłany: Wto 16:22, 29 Gru 2009    Temat postu:

Bardzo mozliwe bo podobno dobre rozgrzanie torowek to sporo zabawy.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Krzychu89
Świeżak


Dołączył: 09 Cze 2009
Posty: 77
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Krapkowice
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Śro 14:40, 30 Gru 2009    Temat postu:

Ma ktoś z was może gumy: DUNLOP SPORTMAX D207 E?
Jak one się trzymają nawierzchni i jak wygląda zużycie?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Diablos
SV Rider


Dołączył: 08 Lis 2008
Posty: 129
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Podkarpacie (Paszowa)
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Śro 22:12, 30 Gru 2009    Temat postu:

Moje michałki 2CT, opisywane wyżej, przejeździły około 7 tysiaków i nie widać jakiegoś drastycznego zużycia. Minimum drugie tyle nakręcę. Następne będą takie same i chyba nie muszę pisać dlaczego... :-)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
koksik_sv650n
Świeżak


Dołączył: 28 Paź 2009
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Krakow
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Pią 13:06, 01 Sty 2010    Temat postu:

Wszystkiego dobrego w nowym roku Wesoly a co sadzicie o tej gumie ( wiem michaly sa nr 1 ) [link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ozd
Kontaktowy


Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 402
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Trójmiasto
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Pią 13:22, 01 Sty 2010    Temat postu:

Battlaxy szybko znikają, za szybko...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gonzo911
Kontaktowy


Dołączył: 30 Maj 2008
Posty: 371
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin / Kalisz Pomorski
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Pią 13:53, 01 Sty 2010    Temat postu:

Chyba jak je będziesz palić Wesoly
Miałem obie z wyżej wymienionych i oba dla mnie to kartofle. Strasznie niepewnie się dla mnie na nich jeździ, tył potrafi na suchym z 2 biegu odjechać w winklu. Na turystę są dość ok, chodź w deszczu przyczepność mizerna.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PęDZEL
Stały bywalec


Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 583
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Opolskie
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Pią 16:06, 01 Sty 2010    Temat postu:

Ozd napisał:
Battlaxy szybko znikają, za szybko...


Wręcz przeciwnie, te opony właśnie sporo wytrzymują.
Jeździłem osobiście już na BT020R, a obecnie na kole mam BT021R.
BT020R to gumy typowo turystyczne choć dobrze mi się na nich latało na winklach, podobnie jak modele BT-56R, BT-57R.
Model BT021R to już gumy na których można trochę śmielej polatać po winklach, oponkę kładłem do tarcia podnóżkami i nie było jakiś niepokojących zachować, jak dla mnie OK, choć trzeba przyznać że do gum typowo sportowych to one się nie zaliczają.

P.S. W przyszłym tygodniu będę jechał po nową dostawę opon, chłopaki już coś dla przygotowali także mam nadzieję, że będę miał co Wam zaoferować :lol:
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
oczko82
SV Rider


Dołączył: 31 Sie 2009
Posty: 181
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Pią 17:21, 01 Sty 2010    Temat postu:

Jeśli było to proszę o usunięcie, jeśli nie to może komuś ten test pomoże w wyborze opon (ja ten test znalazłem dopiero jak zakupiłem swój nowy zestaw).

[link widoczny dla zalogowanych]


Ostatnio zmieniony przez oczko82 dnia Pią 17:24, 01 Sty 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Krzychu89
Świeżak


Dołączył: 09 Cze 2009
Posty: 77
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Krapkowice
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Wto 20:14, 05 Sty 2010    Temat postu:

A do mnie dziś dotarła michelin pilot sport jak założę i polatam trochę na niej to dam znać jak wrażenia..
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ludi
SV Rider


Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Kępno
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Nie 22:20, 10 Sty 2010    Temat postu:

Witam! Mam pytanie odnośnie rozmiaru. Teraz z przodu mam katalogowy rozmiar Michelina Pilot Power 120/60 i mi sie wydaje niska i twarda. Zakupiłem więc używaną 120/70 aby sezon jeszcze przelatać. Czy może być ten rozmiar czy nie bardzo, jeździcie na takim rozmiarze? Wiem że będzie ciut wyższa i troszke licznik może mniej pokazywać ale czy da sie bezpiecznie na tym jeździć?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Yyveel
Gość





PostWysłany: Nie 23:33, 10 Sty 2010    Temat postu:

Stary ten temat juz był wałkowany z 10 razy. Przeciez zawsze mozesz podregulowac zawieszenie i warto tez sprawdzic cisnienie.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
selisek
Stały bywalec


Dołączył: 06 Maj 2008
Posty: 591
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Kęty/Kraków
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Nie 23:37, 10 Sty 2010    Temat postu:

Temat byl wielokrotnie juz poruszany.

Roznica w wysokosci to 20 mm. Zmienia to geometrie.
Jezeli bedziesz jezdzil agresywnie wrecz wyscigowo to na wyjsciu z zakretu jest pewne ze dostaniesz shimmy.
Przy normalnej jezdzie nie bedziesz mial tego efektu.

Osobiscie jezdze na takim profilu 120/70 dosc szybko, shimmy jeszcze nie mialem, wiec trzeba na prawde szybko jezdzic. Ja z predkosciami 150 km/h nie przekroczylem granicy.

Czy taka guma jest mieksza ? Watpie. Raczej twardsza. Masz wyzsza gume czyli jest bardziej obla, co zwieksza jej zwrotnosc, przerzucanie z jednej strony na druga. Wydaje mi sie, ze skoro jest bardziej obla to jest mniejsza powierzchnia styku z droga, a jak jest mniejsza powierzchnia to bardziej odczujesz sily podczas przejezdzania np. dziury i bedziesz to odczuwal, ze jest twardsza.
Tak mysle.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kiju
Świeżak


Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Warszawa/Poznań

PostWysłany: Pon 17:29, 11 Sty 2010    Temat postu:

Czy ktoś miał okazję używać tych opon? [link widoczny dla zalogowanych]

Obecnie mam Michelina road, może przejechane 2,5 tys km i jestem strasznie nim zawiedziony... Na zakrętach podczas odkręcenia ślizga się czasem opona, przez co nie mam większego do niej zaufania... Wcześniej miałem Micheliny Powery 2 ct i tu przyczepność była dobra, ale potrzebuję czegoś, co będzie super się trzymało w szybkich zakrętach i będę miał do niej pewne zaufanie. Wesoly Jeżeli możecie coś mi polecić, to będę wdzięczny. Wesoly

Znikanie opony mnie nie przeraża, wiadomo przyczepność kosztuje. Wesoly


Upominałem już dwukrotnie, nie mam zamiaru w nieskończoność poprawiać poprawiać Twojej pisowni. Proszę o używanie poprawnej polszczyzny.
lasooch
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Yyveel
Gość





PostWysłany: Pon 19:47, 11 Sty 2010    Temat postu:

Lepszych opon na droge niz pilot power 2ct nie znajdziesz. Torowki sa dobre na tor, zeby wytrzymac np 20-30 okrazen bez przegrzania opon. A na ulicy beda nonstop nie dogrzane.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PęDZEL
Stały bywalec


Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 583
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Opolskie
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Śro 17:43, 13 Sty 2010    Temat postu:

kiju napisał:
Czy ktoś miał okazję używać tych opon?
[link widoczny dla zalogowanych]


Rewelacyjne oponki, u nas sporo chłopaków na nich jeździ, sam osobiście nie jeździłem ale z opinii kumpli wiem, że trzymają się w złożeniach perfekcyjnie, podobno lepiej nawet od Pilot Powerów 2CT Niepewny
Chłopaki jeżdżą głównie po "czeskich winklach", także liczy się przede wszystkim idealna przyczepność przy maksymalnych złożeniach i podobno właśnie te opony się najlepiej spisują choć szybko znikają Zdegustowany

Dzikus chyba jeździ właśnie na Diablo Supercorsach o ile dobrze pamiętam ze zdjęć Jego o2o - może się wypowie Padam
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kirk
Świeżak


Dołączył: 01 Lis 2007
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Sob 14:50, 16 Sty 2010    Temat postu:

Witam. Ja użytkuje PIRELLI DIABLO CORSA 120/70 i 180/55. Opony bardzo dobre, najlepsze jakie miałem okazje używać a juz kilka kompletów zjeździłem. Super trzymają w dużym pochyleniu i na szybkich łukach.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KID
Świeżak


Dołączył: 21 Sie 2009
Posty: 85
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Pon 22:57, 25 Sty 2010    Temat postu:

I jak tutaj coś kupować u nas.

[link widoczny dla zalogowanych]

vs

[link widoczny dla zalogowanych]

Nawet z przesyłką wyjdzie taniej. Jeszcze zostanie na dobry alkohol, co by dobrze opić zakup. A można znaleźć nawet za 206 funciaków, tylko nie wysyłają na kontynent...


Ostatnio zmieniony przez KID dnia Pon 23:22, 25 Sty 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PęDZEL
Stały bywalec


Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 583
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Opolskie
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Wto 10:17, 26 Sty 2010    Temat postu:

KID napisał:
I jak tutaj coś kupować u nas.

[link widoczny dla zalogowanych]

vs

[link widoczny dla zalogowanych]

Nawet z przesyłką wyjdzie taniej. Jeszcze zostanie na dobry alkohol, co by dobrze opić zakup. A można znaleźć nawet za 206 funciaków, tylko nie wysyłają na kontynent...


Akurat wybrałeś kolego najwyższą ofertę na allegro, pisałem już o tym sprzedawcy, że ceny to bierze z kosmosu, do tego kompletu naliczył sobie według moich informacji za ile można kupić takie opony przynajmniej 30% marży, dla mnie to przesada O rany...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lasooch
Gość





PostWysłany: Wto 12:16, 26 Sty 2010    Temat postu:

30% to jeszcze nie jest chyba szczyt możliwości. W ASO mają dobre ceny. Pamiętam, że w moim byłym serwisie przy detalicznej cenie opony np. 1000zł, marża stanowiła 400-450zł...
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sadamik
SV Rider


Dołączył: 13 Sty 2009
Posty: 130
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Docelowo Wawa
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Wto 13:19, 26 Sty 2010    Temat postu:

kiju napisał:
Czy ktoś miał okazję używać tych opon? [link widoczny dla zalogowanych]

Obecnie mam Michelina road, może przejechane 2,5 tys km i jestem strasznie nim zawiedziony... Na zakrętach podczas odkręcenia ślizga się czasem opona, przez co nie mam większego do niej zaufania... Wcześniej miałem Micheliny Powery 2 ct i tu przyczepność była dobra, ale potrzebuję czegoś, co będzie super się trzymało w szybkich zakrętach i będę miał do niej pewne zaufanie. Wesoly Jeżeli możecie coś mi polecić, to będę wdzięczny. Wesoly

Znikanie opony mnie nie przeraża, wiadomo przyczepność kosztuje. Wesoly


Upominałem już dwukrotnie, nie mam zamiaru w nieskończoność poprawiać poprawiać Twojej pisowni. Proszę o używanie poprawnej polszczyzny.
lasooch


Ja z czystym sumieniem mogę Ci polecić dunlop sportmax d208, fakt że dość szybko się zużywają,ale w zakrętach możesz się pochylać jak chcesz, po prostu kleją się do asfaltu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Razor
Gość





PostWysłany: Wto 20:57, 26 Sty 2010    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych] tańsze niż te z Ebaya.

sadamik, może dunlopy się ładnie kleją (nie wiem, nie jeździłem na nich) ale każdy wulkanizator z którym się spotkałem na nie klnie mówiąc, że są twarde jak skała do zdejmowania.
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Miłośników Suzuki SV650/1000, TL1000 i Gladius Strona Główna -> Układ jezdny (rama, zawieszenie, hamulce, napęd, opony) Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 22, 23, 24, 25, 26  Następny
Strona 23 z 26

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin