Forum  Forum Miłośników Suzuki SV650/1000, TL1000 i Gladius Strona Główna Forum Miłośników Suzuki SV650/1000, TL1000 i Gladius
Forum dla dojrzałych motocyklistów.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Jakie opony [opony]
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 19, 20, 21 ... 24, 25, 26  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Miłośników Suzuki SV650/1000, TL1000 i Gladius Strona Główna -> Układ jezdny (rama, zawieszenie, hamulce, napęd, opony)
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lasooch
Gość





PostWysłany: Pon 13:24, 21 Wrz 2009    Temat postu:

Przejechałem już na shinko 009 ponad 1,5tys km, więc mogę coś o nich powiedzieć. Szukałem opon, na których zrobię min. 15tys km, które będą dobrze trzymać się na deszczu i które nie odmówią posłuszeństwa na torze. No i w trasie zrobiłem już na nich ok. 800km, 100km na torze i ok. 500km w mieście. Oto moje spostrzeżenia:

- Z opinii kolegów wnioskuję, że nie mam co się przejmować zużyciem opon, wytrzymują po kilkanaście tysięcy na mocniejszych sprzętach niż SV.
- Trzymanie na mokrym asfalcie - bez zastrzeżeń. Na pewno czuję się na nich lepiej niż na komplecie MeZ4/PilotRoad.
- Rozgrzewanie opon - tu kolejny duży plus dla shinko. Duża część moich przebiegów to trasa z domu do mojej dziewczyny (2km). Cieszy mnie, że gdy odstawiam motocykl po tak krótkiej jeździe (nawet w środku nocy przy niskich temperaturach otoczenia), opony są już dobrze ciepłe.
- Jazda na torze. No właśnie, wczoraj była okazja pomęczyć opony w Lublinie. Ciężko mi porównywać trzymanie na zakrętach do innych modeli opon, bo ani nie mam takich umiejętności, ani nie jeździłem na Bóg wie ilu oponach. Na pewno jest lepiej niż na ww. Z4/PR. Po kilkunastu kółkach porównywaliśmy ręką temperaturę i "lepkość" Shinko oraz sportowych Dunlopów D208, moim zdaniem na korzyść Shinko.
- Białe pasy na jezdni - raz (w sumie celowo) złapałem uślizg tylnego koła na mokrych białych pasach dla pieszych. Ale podkreślam, celowo dałem gazu w pochyleniu, żeby zobaczyć co się stanie, było to w pełni kontrolowane. Drugi poślizg zdarzył się na mokrej drodze. Jechałem w koleinie i póki była tylko woda, było ok. Ale na odcinku paru metrów droga była pokryta jakąś białą pianą. Nie wiem co to za świństwo, ale przednie koło zaczęło mi tańczyć przy ok. 100km/h. Po wjechaniu znów na zwykłą wodę, problem zniknął.

Z własnego doświadczenia mogę więc gorąco polecić te opony Wesoly Ceny w Polsce są dosyć wysokie, ale warto sprowadzić je przez mynetmoto.


Ostatnio zmieniony przez lasooch dnia Pon 13:28, 21 Wrz 2009, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
voorek
Świeżak


Dołączył: 14 Wrz 2009
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Śrem
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Wto 8:46, 29 Wrz 2009    Temat postu:

A co powiecie o Pirelli Angel ST lub Continental Sport Attack ? Myślę o zakupie jednej z nich...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
arwo
Kontaktowy


Dołączył: 16 Cze 2009
Posty: 290
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Wto 9:11, 29 Wrz 2009    Temat postu:

Test Pirelli Angel ST:
[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
voorek
Świeżak


Dołączył: 14 Wrz 2009
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Śrem
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Wto 9:26, 29 Wrz 2009    Temat postu:

wnioskuje po artykule że Pirelli Angel ST są bardzo dobre ? Chodzi mi też o odczucia kogos kto jeździł na nich (może ktoś z forum ?)

Ostatnio zmieniony przez voorek dnia Wto 9:27, 29 Wrz 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dono
Kontaktowy


Dołączył: 16 Sie 2008
Posty: 297
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: łódzkie
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Wto 22:09, 29 Wrz 2009    Temat postu:

Czy ktoś wie jaką głębokość ma bieżnik nowej opony przedniej? Tył to zawsze ok. ~6mm a przód?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ozd
Kontaktowy


Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 402
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Trójmiasto
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Wto 22:38, 29 Wrz 2009    Temat postu:

Niekoniecznie, różne firmy, różna głębokość.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
selisek
Stały bywalec


Dołączył: 06 Maj 2008
Posty: 591
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Kęty/Kraków
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Wto 23:23, 29 Wrz 2009    Temat postu:

okolo 4.5 mm
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dono
Kontaktowy


Dołączył: 16 Sie 2008
Posty: 297
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: łódzkie
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Śro 8:38, 30 Wrz 2009    Temat postu:

Ozd, dlatego napisałem około 6mm.
Gość ma do sprzedania Z6 z 3mm bieżnikiem i twierdzi że nowa to 3,4mm bieżnika.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
opal
Stały bywalec


Dołączył: 11 Sty 2007
Posty: 955
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Skierniewice
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Śro 21:10, 30 Wrz 2009    Temat postu:

Tutaj masz głębokość bieżnika niektórych z opon: [link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dono
Kontaktowy


Dołączył: 16 Sie 2008
Posty: 297
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: łódzkie
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Śro 21:19, 30 Wrz 2009    Temat postu:

Dzięki, wpadłem już dizś na ten artykuł Mruga
Jednak dam sobie spokój z używkami, wolę kupić leżaka, ale zawsze to nowa.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PęDZEL
Stały bywalec


Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 583
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Opolskie
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Śro 21:24, 30 Wrz 2009    Temat postu:

dono napisał:
Dzięki, wpadłem już dizś na ten artykuł Mruga
Jednak dam sobie spokój z używkami, wolę kupić leżaka, ale zawsze to nowa.


Kolego jak już chcesz kupić to nigdy "leżaka" starszego jak 5-6 lat, moim skromnym zdaniem jak już kogoś nie stać na zupełnie nową gumę lepiej kupić używkę w średnim stanie ale młodą, tak do 3 lat, im młodsza tym lepsza.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dono
Kontaktowy


Dołączył: 16 Sie 2008
Posty: 297
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: łódzkie
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Śro 21:30, 30 Wrz 2009    Temat postu:

Mam na oku dwie - Z6 z 2004 i Diablo Stradę z 2005, Diablo będzie dla mnie odpowiednia. W przyszłym sezonie będzie miała 5 lat, ale myślę, że starczy na jakieś max 2 sezony, więc tragedii nie ma. Teraz mam D220 z '05 roku i jest ok, poza tym, że przy mocniejszym hamowaniu i nieco gorszym asfalcie lubi się uślizgnąć.

PS Stać mnie ale żul jestem :roll:


Ostatnio zmieniony przez dono dnia Śro 21:32, 30 Wrz 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Raptor
Kontaktowy


Dołączył: 30 Maj 2009
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: śląskie
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Pon 17:26, 05 Paź 2009    Temat postu:

Czy pirelli diablo /głównie chodzi mi o tylną / daje radę na mokrym i w deszczu, albo gdy jest zimno 0-10 st, prosze o opinie użytkowników.
[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bugi2009
Świeżak


Dołączył: 02 Paź 2009
Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Czw 21:28, 08 Paź 2009    Temat postu:

Co do Dunlopa ROADSMART bardzo polecam super opony na SVke.
Zrobilem jakies 6-7tys. km. na nich-kolo 10tys.km. mysle ze jeszcz paknom.
Ja osobiscie troche mniej powietrza mam (P.-2.1 T-2.0).
Co do orginalu to umnie po 6tys.km byl w koszu.(byly do bani).
Bridston BT20 dobra opona,ale nie na deszcz-stary SV na trzecim biegu tracil kontak z asfaltem-na sucho okej(10tys.km.i cos tam jeszcze profilu zostalo).
Conti SPORT ATTACE-na zxr750-dobra guma,ale po 7-8tys-brak profilu-w niemczech bardzo dobra cena byla.
Wszystkie od nowosci.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ozd
Kontaktowy


Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 402
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Trójmiasto
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Pią 5:40, 09 Paź 2009    Temat postu:

Raptor napisał:
Czy pirelli diablo /głównie chodzi mi o tylną / daje radę na mokrym i w deszczu, albo gdy jest zimno 0-10 st, prosze o opinie użytkowników.
[link widoczny dla zalogowanych]


Kumpel miał w F4i i wszystko byłoby w porządku, gdyby nie to, że na oponie zaczęły masowo pojawiać się małe nacięcia, aż w końcu jedno się powiększyło i guma do wywalenia.
Ja również będę musiał kupić lepsze opony bo ostatnio po deszczu na oryginałach leciałem bokami aż do 3 biegu...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Diablos
SV Rider


Dołączył: 08 Lis 2008
Posty: 129
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Podkarpacie (Paszowa)
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Pią 18:58, 09 Paź 2009    Temat postu:

Ja ten sezon przejeździłem na nowych Michelinach Pilot Road 2 CT. Zrobiłem jakieś 7 tysiaków i wygląda że jeszcze podobny przebieg przelatają. Co do trzymania się drogi w różnych warunkach - bez zarzutu. Myślę że między innymi od oponek zależy nasze życie, więc nie należy na nie skąpić kasiorki.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
boomer_666
SV Rider


Dołączył: 04 Paź 2009
Posty: 130
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia/ Blackpool

PostWysłany: Pon 16:38, 19 Paź 2009    Temat postu:

Diablos - w pełni się z tobą zgadzam. Opony to jedyne co łączy nas z ziemią podczas jazdy. NIE MOŻNA na nich oszczędzać! Jak słyszę, że ktoś kupuje używki to mi słabo. Skoro ktoś je sprzedaje to znaczy, że najlepsze chwile mają za sobą albo nie spełniają swego zadania w określonych warunkach. Nie kupujcie używanych opon. Odmówcie sobie jabola lub innego trunku ale kupcie nówki. Pamiętajcie, że to od nich zależy wasze życie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PęDZEL
Stały bywalec


Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 583
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Opolskie
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Pon 19:52, 19 Paź 2009    Temat postu:

boomer_666 na temat zakładania nowych lub używanych opon była tu już niejedna dyskusja, każdy robi tak jak uważa i tutaj nie należy dyskutować, jedni jeżdżą całe życie na używkach (na przykład JA, ponad 120 tys km przejechane w życiu i tylko na używkach), a inni zakładają zawsze nowe. Oczywiście gdybym miał kasę to zakładałbym nówki ale kwota 800-1000 zł to dla mnie kosmos i pewnie nie tylko dla mnie :?

Siedzę w oponach motocyklowych już zawodowo i ja osobiście nie widzę praktycznie żadnego powodu dlaczego nie można zakładać używek, wręcz przeciwnie, jestem ich zwolennikiem i tak pozostanie, nie ma takiego argumentu który pokaże mi wyższość opon nowych nad używanymi

Wydaje mi się, że tutaj jest kwestia gdzie taką używkę się kupuje, z jakiego źródła, jeżeli kupujesz w firmy która się tym zajmuje, sprawdza dokładnie opony na maszynach i daje Ci gwarancję to czego tu się obawiać. Ale i tak największym argumentem przemawiającym za używkami jest ich CENA, nierzadko 10x niższa niż nowych :lol:
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dono
Kontaktowy


Dołączył: 16 Sie 2008
Posty: 297
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: łódzkie
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Pon 20:33, 19 Paź 2009    Temat postu:

Poza tym, czy Twoja nowa opona po pół sezonu i 5 tys. km też będzie nowa? :> a mimo to jeździsz dopóki się nie zużyje Mruga
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
TastPiotr
Stały bywalec


Dołączył: 25 Lis 2008
Posty: 502
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Śro 21:05, 21 Paź 2009    Temat postu:

A ja mam takie pytanie do Was.. Jaka jest różnica przy współczynniku prędności dla gumy w przypadku Svałki (650)? Cały czas szukam opon dla siebie i natknalem sie na dwie takie same ale jedna o współczynniku H, druga W:

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Różnica w cenie to ponad 100 złoty, więc znaczna (jak dla mnie nawet bardzo Jezyk ).
Wiadomo, że Svałka więcej jak te 210 nie poleci, więc jak? Można śmiało kupować gumy o wspołczynniku H?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Owca007
Gość





PostWysłany: Śro 21:20, 21 Paź 2009    Temat postu:

Fabrycznie wychodzą z oponkami o współczynniku W. Przecież Sv 210 km/h przekracza ale jeżeli nie jeździsz szybciej to możesz założyć takie oponki. Po zdjęciach w galerii widać, że dużo ludzi ma założone Metzelery i one mają homologację do 210 ja osobiście mam do 270 powiem, że pewniej się czuję i wiem, że opona ma zapas Wesoly
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
TastPiotr
Stały bywalec


Dołączył: 25 Lis 2008
Posty: 502
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Śro 21:29, 21 Paź 2009    Temat postu:

No właśnie chodzi mi o ten 'zapas'.. Czy jeśli nie przekraczam 200 km/h, albo latam rzadko z takimi prędkościami, to guma będzie się sprawdzać tak samo jak ta z większym współczynnikiem? Czy ten zapas daję coś więcej niż komfort psychiczny? Jezyk
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PęDZEL
Stały bywalec


Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 583
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Opolskie
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Czw 5:44, 22 Paź 2009    Temat postu:

Ja przez jakiś czas latałem na sportowej gumie ze współczynnikiem H, z moich obserwacji wynika, że takie gumy dużo szybciej się grzeją, szybciej i pewniej trzymają na winklach. Ja tam bym wybrał H bo i tak nikt nie lata non stop ponad 200km/h więc spokojnie :lol:
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
net4krone
Świeżak


Dołączył: 13 Lip 2008
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: piaseczno
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Czw 8:20, 22 Paź 2009    Temat postu:

Ma ktoś z was jakieś doświadczenie z oponami bridgestone bt 016 ? Po nowym roku będę miał okazję nabyć je w okazyjnej cenie ale nie wiem czy warto. Może lepiej jakieś Micheliny?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PęDZEL
Stały bywalec


Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 583
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Opolskie
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Pią 19:26, 23 Paź 2009    Temat postu:

net4krone napisał:
Ma ktoś z was jakieś doświadczenie z oponami bridgestone bt 016 ? Po nowym roku będę miał okazję nabyć je w okazyjnej cenie ale nie wiem czy warto. Może lepiej jakieś Micheliny?


BT016 to gumy trójskładnikowe, osobiście nie jeździłem ale mogę Ci powiedzieć że są na bokach bardzo miękkie i budzą zaufanie, są to opony raczej do sportowej jazdy, na Twoim miejscu brałbym właśnie BT016 bo to chyba w tej chwili najbardziej sportowe gumy Bridgestona dopuszczone do jazdy publicznej :lol:
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Owca007
Gość





PostWysłany: Pią 21:50, 23 Paź 2009    Temat postu:

Tylko jak te oponki sprawdzą się w użytkowaniu chodzi mi o przebieg jaki się na nich zrobi jeżeli są sportowe to chyba mniej niż na oponach bardziej turystycznych. Na pewno lepsze warunki podczas jazdy i zachowanie motocykla i cena chyba też lepsza od innych Wesoly
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bugi2009
Świeżak


Dołączył: 02 Paź 2009
Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Pią 23:03, 23 Paź 2009    Temat postu:

Ja polecam turystyczne opony te dwuskładnikowe. Na SVce bardzo dobrze sie spisuja prawie tak dobre jak sportowe. Co do sportowych kapci to w takich normalnych warunkach- turystyczna=dwie sportowe (przebieg).

ps. Dobra guma na SV to polowa sukcesu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomek_K.
Moderator


Dołączył: 05 Wrz 2009
Posty: 983
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bielsko-Biała
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Sob 6:53, 24 Paź 2009    Temat postu:

Miłośnicy używanych opon, niech sobie poczytają: [link widoczny dla zalogowanych] Mruga
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PęDZEL
Stały bywalec


Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 583
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Opolskie
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Sob 16:06, 24 Paź 2009    Temat postu:

Tomek_K. napisał:
Miłośnicy używanych opon, niech sobie poczytają: [link widoczny dla zalogowanych] Mruga


Dla mnie osobiście wygląda to na "sponsorowany" artykuł, nie ma żadnych statystyk ile na przykład było wypadków w których zawiniła opona, producenci wiedzą, że jak tylko przestaną negować zakładania używanych opon to sprzedaż nowych strasznie spadnie a to przecież dla nich pieniążki...
Kryzys im zagląda do portfeli, ludzi obecnie wolą kupić dużo tańszą "używkę" niżeli wykładać górę grosza na nówki, a to producentów bardzo boli i stąd takie artykuły...

Dlatego też swojego zdania nie zmienię, jestem zwolennikiem używek, ale jak macie już je gdzieś kupować to tylko z pewnych źródeł, nigdy od jakiś drobnych handlarzy z allegro który działają w "szarej strefie". Kupujcie od legalnie działających firm, macie wtedy pewność, że dostaniecie sprawdzone gumy z gwarancją
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
selisek
Stały bywalec


Dołączył: 06 Maj 2008
Posty: 591
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Kęty/Kraków
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Sob 19:49, 24 Paź 2009    Temat postu:

Zostawcie juz ten temat - uzywane a nowe - kazdy jest dorosly i robi co chce.

Ps. Sam mam uzywane i chwale.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Miłośników Suzuki SV650/1000, TL1000 i Gladius Strona Główna -> Układ jezdny (rama, zawieszenie, hamulce, napęd, opony) Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 19, 20, 21 ... 24, 25, 26  Następny
Strona 20 z 26

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin