Forum  Forum Miłośników Suzuki SV650/1000, TL1000 i Gladius Strona Główna Forum Miłośników Suzuki SV650/1000, TL1000 i Gladius
Forum dla dojrzałych motocyklistów.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Jakie opony [opony]
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 16, 17, 18 ... 24, 25, 26  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Miłośników Suzuki SV650/1000, TL1000 i Gladius Strona Główna -> Układ jezdny (rama, zawieszenie, hamulce, napęd, opony)
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wasior
Gość





PostWysłany: Pon 21:22, 01 Cze 2009    Temat postu:

MiszCZ napisał:
Jutro postaram się oblukać jaki model posiada mój sprzęt :wink: Shinko Advanced 005 rozmiar 160/60 Wesoly


DZięki mistrzu, jednak się nad nimi zastanawiam. Cena jest atrakcyjna.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MiszCZ
Świeżak


Dołączył: 06 Lip 2008
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Kielce
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Wto 14:30, 02 Cze 2009    Temat postu:

Wczoraj trochę poszperałem po necie, jeżeli chodzi o model Advanced to są trzy rodzaje Wesoly 003, oponka która nadaje się tylko do drag racing'u, żeby nadawała się do normalnej jazdy trzeba ja nieźle przysmażyć Wesoly 005, niezła trwałość, niby sportowo-turystyczna, ale bardziej ukierunkowana na turystykę Wesoly No i 009, podobno wypas jeżeli chodzi o winkle. Są to opinie użytkowników. Ja jak narazie nie narzekam na 005, jeszcze ani razu mi się nie uślizgneła, gorzej z Metzelerem którego mam na przodzie, ostatnio po deszczu musiałem podnosić moto na skrzyżowaniu, na szczęście nic się nie stało, czyli na mokrym fatalnie, na suchym już dwa razy zerwałem przyczepność :shock:
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Yyveel
Gość





PostWysłany: Wto 18:39, 02 Cze 2009    Temat postu:

Ja tez probowalem jakies testy czy cos takiego znalezc. Niestety nie ma, a na forach opinie na temat shinko sa bardzo rozbiezne. Lepiej uderzac w bardziej znane marki.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PęDZEL
Stały bywalec


Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 583
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Opolskie
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Czw 19:25, 04 Cze 2009    Temat postu:

Zakładał może ktoś do siebie na przód opony w rozmiarze 120/70/17? Interesuje mnie jak bardzo przekłamuje wtedy prędkościomierz, jakie ogólnie wrażenia z jazdy na tym rozmiarze, jak stabilność na winklach?

Mam kilka ładnych oponek, które chętnie widziałbym u siebie na przodzie ale wszystkie w rozmiarze na "70", dlatego zanim coś zacznę przekładać chciałbym posłuchać opinii tych którzy już jeździli na takim profilu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Susel1981
Stały bywalec


Dołączył: 17 Lut 2009
Posty: 548
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Pią 12:09, 05 Cze 2009    Temat postu:

PęDZEL napisał:
Zakładał może ktoś do siebie na przód opony w rozmiarze 120/70/17? Interesuje mnie jak bardzo przekłamuje wtedy prędkościomierz, jakie ogólnie wrażenia z jazdy na tym rozmiarze, jak stabilność na winklach?

Ja przez 1,5 sezonu jeździłem na 70 tce z przodu. Niestety jak kupiłem SV-kę to już była założona więc niepochlebnej opinii nie jestem w stanie wystawić, po prostu dla mnie to było normalne Wesoly Jeździło mi się naprawdę bardzo dobrze (to były MZ6), raz czy dwa razy zdarzyło mi się że mi przód zaczął uciekać ale myślę że to nie z winy opony tylko mojej i spokojnie naprawiałem swój błąd. Co do prędkości aż tak tego nie sprawdzałem, myślę że jest to naprawdę nie duża różnica. Teraz po zmianie opon mam wrażenie że prędkości są takie same. Ogólnie to mam całkiem pozytywne wrażenia z jazdy na 70stce z przodu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PęDZEL
Stały bywalec


Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 583
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Opolskie
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Pią 20:01, 05 Cze 2009    Temat postu:

Dzięki kolego, w takim razie trzeba będzie założyć i zobaczyć czy będzie jakaś różnica
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rafał
Moderator


Dołączył: 27 Lip 2007
Posty: 1528
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wa_wa/Jabłonna
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Nie 20:56, 07 Cze 2009    Temat postu:

Jak tylko skasuję przód w D209 przesiądę się na D208 RR. Miałem okazję jeździć na nich w ostatnią sobotę na CBR1000. Czasy miałem podobne jak na moim 3/4 a zdaniem kumpla na dłużej starczą (u mnie tył już się kończy po 4k przebiegu).

208RR nie kleją się tak samo jak D209 (sprawdzałem organoleptycznie - dłońmi) ale zdaniem moich kolegów, jestem zdecydowanie zbyt "cienki" aby wykorzystać potencjał D209 Wesoly
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Notturno SV
Kontaktowy


Dołączył: 05 Cze 2009
Posty: 293
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Warszawa
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Nie 21:29, 07 Cze 2009    Temat postu:

Ciekawośc mnie zżera co ty robisz na tym moto jak po 4k musis gume zmieniacd ??Jezyk
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PęDZEL
Stały bywalec


Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 583
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Opolskie
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Nie 21:48, 07 Cze 2009    Temat postu:

Notturno SV napisał:
Ciekawośc mnie zżera co ty robisz na tym moto jak po 4k musis gume zmieniacd ??Jezyk


Kolega pewnie dużo lata po winklach a to jednak najbardziej zżera opony :?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukkas00
Kontaktowy


Dołączył: 10 Kwi 2009
Posty: 301
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Szczecin/Pyrzyce
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Pon 5:36, 08 Cze 2009    Temat postu:

A ja załapałem ostatnio coś w przednią oponę coś małego i powietrze mi delikatnie schodzi co kilka dni więc muszę oczywiście nową kupić no właśnie a może używaną??

Macie może jakieś sklepy internetowe z oponami lub coś w okolicach Szczecina???
No i pytanie do chłopaków ze Szczecina gdzie mogę wymienić koło moto klinika???? Jakieś jeszcze miejsca ?? Dopiero zacząłem zabawę z moto więc wyrozumiałości;)))

Pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rafał
Moderator


Dołączył: 27 Lip 2007
Posty: 1528
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wa_wa/Jabłonna
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Pon 7:24, 08 Cze 2009    Temat postu:

PęDZEL napisał:
Notturno SV napisał:
Ciekawośc mnie zżera co ty robisz na tym moto jak po 4k musis gume zmieniacd ??Jezyk


Kolega pewnie dużo lata po winklach a to jednak najbardziej zżera opony :?

Amen Wesoly

Ciągnie mnie jeszcze do spróbowania Michelin Pilot Power i Pilot Sport (mają takie fajne znaczniki zużycia bocznej powierzchni opony - nie trzeba myśleć, wszystko widać Wesoly). Na tych ostatnich również miałem okazję jeździć w sobotę - na VFR mojego kumpla. Co prawda miałem różne dziwne wrażenia przy wchodzeniu w zakręt, ale składam to raczej na karb układu dual CBS (czy jak sie to dziadostwo nazywa) - sprzężonych przednich i tylnych hebli, niż na opony. Po prostu wchodząc w zakręt na heblu i dodając gazu miałem wrażenie niestabilnego tyłu, motocykl nie chciał skręcać. Od środka zakrętu wszystko wracało do normy - tyle, że tam miałem już odpuszczone heble Wesoly

Kolega ma na nich nawinięte 4.5k km i są nadal w całkiem niezłym stanie. A patrząc na styl jego jazdy to na gumach nie oszczędza Wesoly
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lukas
Stały bywalec


Dołączył: 27 Kwi 2008
Posty: 1022
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin

PostWysłany: Pon 21:24, 08 Cze 2009    Temat postu:

Dobra. Dziś zmieniłem opony seryjne na roadsmarty. Oczywiście nie mogłem się nie przejechać na nowych gumkach. Zrobiłem tylko 15 km ale pierwsze odczucia są b. pozytywne. Moto stało się jeszcze bardziej poręczne, a poprzeczne nierówności na drodze pokonuje bardzo gładko w porównaniu do ST220. Także komfort zdecydowanie na plus.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
B2RT
Moderator


Dołączył: 16 Mar 2008
Posty: 4262
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław / Goleniów / Szczecin
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Wto 6:38, 09 Cze 2009    Temat postu:

Lukas napisał:
Dobra. Dziś zmieniłem opony seryjne na roadsmarty. O........ Także komfort zdecydowanie na plus.


To prawda. Dobrze jest również gdy jest mokro. Jednak na trawie hamują słabo :twisted:
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PęDZEL
Stały bywalec


Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 583
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Opolskie
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Nie 17:56, 14 Cze 2009    Temat postu:

Dzisiaj ponownie przetestowałem oponki po przestrojeniu zawieszenia, jakoś nie mogłem uwierzyć że przednia opona Metzeler Sportec M-1 jest tak słaba jak opisałem poprzednim razem, nie dawało mi to spokoju więc zmieniłem nastawienia zawieszenia, ciśnienie w oponie 2,3 bara.

Jakie wrażenia? - tym razem jak najbardziej pozytywne, czułem się bardzo pewnie, ani razu nie było sytuacji stresowych, zawsze trzymała się taka jak powinna mimo sporych złożeń, w zasadzie została zamknięta co nie do końca widać na fotce ale zapewniam, że po ostrzejszym przejeździe pojawiła się na niej tzw. "gęsia skórka", czyli bardzo dobrze się rozgrzewa i tym samym daje pewność przyczepności przy mocnych złożeniach :wink:

Co do tylnej (Michelin Pilot Road) nie ma co pisać bo to zaje...ista guma, zero sytuacji stresowych, przyczepność na najlepszym poziomie, zamknąć się jej nie udało po podnóżki nie pozwoliły

Fotki z dzisiaj:

Opona tylna:


Opona przednia:


... i to co przeszkadzało w jeszcze lepszym przetestowaniu opon :twisted:
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tiber
Kontaktowy


Dołączył: 04 Maj 2006
Posty: 395
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Zabrze

PostWysłany: Wto 13:36, 16 Cze 2009    Temat postu:

Ktos sie spotkal juz z jakimis opiniami o nowych Michelinach Power One? Moj przod wlasnie dogorywa i na dniach planuje zakup nowej oponki (swoją drogą moj bt016 wytrzymal 12tys km co uwazam za niezly wynik, zwlaszcza ze 2 razy goscil na torze). Zastanawiam sie nad d209 (bylaby do kompletu z tylem) lub wlasnie nad tym nowym Power One. Niepokoi mnie w nich tylko jedna rzecz. Niby sa to torowki z homologacja na droge ale ich skromny bieznik w postaci niby kropel po pewnym czasie znika zupelnie. Z tego co podaje Michelin opona bez bierznika nie jest zuzyta tylko staje sie juz zupelnym slikiem :roll:
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Yyveel
Gość





PostWysłany: Wto 14:37, 16 Cze 2009    Temat postu:

To chyba ma byc konkurencja dla Pirelli Corsa Pro. Takze jesli smigasz po torze bardzo czesto to to jest ok, bo na ulicy musial byc ostro ciac zeby je rozgrzac.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PęDZEL
Stały bywalec


Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 583
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Opolskie
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Wto 15:20, 16 Cze 2009    Temat postu:

O tych Michelinach power one nic nie słyszałem więc się nie wypowiadam, ale jeżeli szukasz dobrej gumy na której będziesz mógł sobie polatać po torze jak i normalnych drogach rozejrzyj się za Bridgestone battlax bt002 street racing.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Owca007
Gość





PostWysłany: Wto 17:46, 16 Cze 2009    Temat postu:

Ja śmigam na PIRELLI DIABLO STRADA i chwale se jak na razie trzymanie dobre a śmigam na nich już prawie 10tys. i jeszcze źle nie wyglądają tylko przyprawiają o ból głowy Wesoly))
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rafał
Moderator


Dołączył: 27 Lip 2007
Posty: 1528
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wa_wa/Jabłonna
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Wto 23:32, 16 Cze 2009    Temat postu:

Tiber napisał:
Ktos sie spotkal juz z jakimis opiniami o nowych Michelinach Power One? (...)Zastanawiam sie nad d209 (bylaby do kompletu z tylem) lub wlasnie nad tym nowym Power One. (...)

Odpowiednikiem z Dunlopa jest IMO D211.

Tutaj masz info ze ścigacza.
[link widoczny dla zalogowanych]

Tutaj "konfigurator" Michelin
[link widoczny dla zalogowanych]
Ale chyba zawsze wychodzi Power One :lol:

Ja bym się nie przejmował znikającym bieżnikowaniem - głębokość rowków jest IMO standardowa - więc jak doprowadzisz P-One do stanu slick, to i tak oznacza to kompletne zużycie opony Wesoly Problemem może być odprowadzenie wody przy jeździe po mokrym. No ale w jakiś sposób homologację na drogę dostały.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lasooch
Gość





PostWysłany: Śro 9:06, 17 Cze 2009    Temat postu:

Rozmawiamy o tej oponie?

Nie boisz się co będzie, gdy złapie Cię jakikolwiek deszcz? To, że opona ma homologację, nie oznacza jeszcze, że jest w pełni bezpieczna w każdych warunkach drogowych... Miałem okazję sprawdzić to na oponach samochodowych - Toyo R888. To semi-slick z homologacją. Na suchym asfalcie poezja - opony kleją się do drogi, przyspieszanie, hamowanie to czysta przyjemność. Ale gdy tylko popadało, to okazało się, że pierwsze lepsze dębice trzymają lepiej Mruga
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
snow
Stały bywalec


Dołączył: 19 Sie 2008
Posty: 562
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań[v] Szczecin[]
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Pią 14:03, 19 Cze 2009    Temat postu:

Właśnie założyłem "Michała" Pilot Road... Muszę to powiedzieć - o żesz kurza dupa!
Nie sądziłem, że można TAK poczuć różnicę (in plus af korss) Teraz to ja się mogę składać w zakrętasach hehehe
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lukas
Stały bywalec


Dołączył: 27 Kwi 2008
Posty: 1022
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin

PostWysłany: Pią 14:45, 19 Cze 2009    Temat postu:

snow napisał:
Właśnie założyłem "Michała" Pilot Road... Muszę to powiedzieć - o żesz kurza dupa!
Nie sądziłem, że można TAK poczuć różnicę (in plus af korss) Teraz to ja się mogę składać w zakrętasach hehehe


Też jeszcze nie mogę wyjść z zachwytu po zmianie na roadsmarty. Miejsca z kiepską nawierzchnią, które wcześniej przejeżdżałem z telepaniem moto teraz przejeżdżam zdecydowanie bardziej komfortowo i mięciutko. Wczoraj miałem okazję pohasać trochę w deszczu i muszę przyznać, że trzymają nadzwyczaj dobrze - naprawdę czułem się pewnie.
Technologia w produkcji opon jednak idzie do przodu Wesoly
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Petu
Świeżak


Dołączył: 05 Maj 2007
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tychy

PostWysłany: Pon 15:37, 22 Cze 2009    Temat postu:

Witam. Potrzebuje oponkę na przód, wybieram między Pilot Power, a Conti Sport Attack. Oponka ma kleić bardzo dobrze na różnych podłożach. Co byście polecili? Na razie mam Pilot Road i powiem tyle, że do turystyki są fajne.

Ostatnio zmieniony przez Petu dnia Pon 15:40, 22 Cze 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Yyveel
Gość





PostWysłany: Pon 23:16, 22 Cze 2009    Temat postu:

Ja wlasnie zalozylem komplet Pilot Power - uzywane, tyl okragly ale na wykonczeniu za to przod powyzej 4mm, rocznik 2005 i generalnie mam inny motocykl Wesoly. Czuc co sie dzieje przy wchodzeniu w zakret, daja mega pewne poczucie prowadzenia, rozgrzewaja sie blyskawicznie i do tego trzymaja sie na mokrym super (dzis pol dnia po wawie smigalem). Mimo tego wieku sa bardziej miekkie niz nie jedna nowa turystyczna opona. Bierz piloty.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Petu
Świeżak


Dołączył: 05 Maj 2007
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tychy

PostWysłany: Wto 15:01, 23 Cze 2009    Temat postu:

no właśnie Piloty bym wziął, ale martwi mnie twardszy środek.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Yyveel
Gość





PostWysłany: Wto 17:12, 23 Cze 2009    Temat postu:

Ty chcesz wziac 2CT? A czym Cie to martwi Wesoly, ze dluzej wytrzymaja? Sprawdz tylko czy nie sa z serii ktora miala wady fabryczne.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Petu
Świeżak


Dołączył: 05 Maj 2007
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tychy

PostWysłany: Śro 5:36, 24 Cze 2009    Temat postu:

martwi mnie czy będzie kleił jak superglue
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
parys
Świeżak


Dołączył: 14 Kwi 2009
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Śro 10:12, 24 Cze 2009    Temat postu:

Ja około miesiąc temu wymieniałem oponę tylną na Pirelli Dragon MTR02, jako świeżynka kilka-kilkanaście km się bardzo mocno ślizgała ale to normalne. Jeszcze nie wiem czy uda się zamknąć ale to narazie kwestia mojej psychiki brakuje mi około centymetr - półtora do zamknięcia.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Skowronn
Kontaktowy


Dołączył: 19 Cze 2009
Posty: 251
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Augustów
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Śro 12:47, 24 Cze 2009    Temat postu:

Do tej pory jeździłem na Metzelerach Z6 ale przebiłem tylną i zastanawiam się nad zakupem Pirelli Angel ST. Wie ktoś może coś na temat tych opon?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
maciekSV
Świeżak


Dołączył: 29 Maj 2008
Posty: 81
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 22:22, 25 Cze 2009    Temat postu:

Yyveel napisał:
Ja wlasnie zalozylem komplet Pilot Power - uzywane, tyl okragly ale na wykonczeniu za to przod powyzej 4mm, rocznik 2005 i generalnie mam inny motocykl Wesoly. Czuc co sie dzieje przy wchodzeniu w zakret, daja mega pewne poczucie prowadzenia, rozgrzewaja sie blyskawicznie i do tego trzymaja sie na mokrym super (dzis pol dnia po wawie smigalem). Mimo tego wieku sa bardziej miekkie niz nie jedna nowa turystyczna opona. Bierz piloty.

Yyveel polecasz Pilot Powery, ja też zamierzam je zanabyć. Jeździłem na Pirelli Diablo i dawały radę, ale chcę zobaczyć jak inne firmy się prezentują! :twisted:


Ostatnio zmieniony przez maciekSV dnia Czw 22:48, 25 Cze 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Miłośników Suzuki SV650/1000, TL1000 i Gladius Strona Główna -> Układ jezdny (rama, zawieszenie, hamulce, napęd, opony) Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 16, 17, 18 ... 24, 25, 26  Następny
Strona 17 z 26

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin