Forum  Forum Miłośników Suzuki SV650/1000, TL1000 i Gladius Strona Główna Forum Miłośników Suzuki SV650/1000, TL1000 i Gladius
Forum dla dojrzałych motocyklistów.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Jakie opony [opony]
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 24, 25, 26  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Miłośników Suzuki SV650/1000, TL1000 i Gladius Strona Główna -> Układ jezdny (rama, zawieszenie, hamulce, napęd, opony)
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kacperski
Stały bywalec


Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 581
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Milanówek
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Nie 23:02, 28 Gru 2008    Temat postu:

Dzięki Lukas, miło wiedzieć że jestem już za półmetkiem Wesoly
Ps. st220? Właśnie o nich myślałem (ew 208) :lol:
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Komin-Maciek
SV Rider


Dołączył: 11 Wrz 2007
Posty: 159
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wejherowo-Kąpino

PostWysłany: Pon 15:54, 29 Gru 2008    Temat postu:

A ja polecam CONTI ROAD ATACK super cena a trzymanie jak dla mnie pierwsza klasa.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
opal
Stały bywalec


Dołączył: 11 Sty 2007
Posty: 955
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Skierniewice
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Pon 23:15, 29 Gru 2008    Temat postu:

Też łyknąłbym chętnie Conti, ale prawie nie ma używek. Mam teraz Metzelery Z6 i używek tego modelu jest sporo. Na nówki na razie nie mam. Z Conti jest mały problem niestety...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Komin-Maciek
SV Rider


Dołączył: 11 Wrz 2007
Posty: 159
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wejherowo-Kąpino

PostWysłany: Pon 23:33, 29 Gru 2008    Temat postu:

opal napisał:
Też łyknąłbym chętnie Conti, ale prawie nie ma używek. Mam teraz Metzelery Z6 i używek tego modelu jest sporo. Na nówki na razie nie mam. Z Conti jest mały problem niestety...

Ja tam nie polecam używek!!! Nie ma to jak nowa. Jak policzysz przebieg, koszty zmiany opony i wyważenia + twoja robota i czas TO SIĘ NIE OPŁACA Zakładasz Nówkę i masz co najmniej 1 sezon z głowy a pewność nowej opony jest prawie 100%.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wasior
Gość





PostWysłany: Pon 23:45, 29 Gru 2008    Temat postu:

Już się wypowiadałem, ale powtórzę.
Też nie polecam używek! Kilka razy zostałem do tego namówiony i żałuję. Stracona kasa, nerwy i łatanie moto. Opony po sezonie znów do wymiany.
Moje wymarzone opony to conti road attack i planuję takie zakupić niebawem. Jak wymienię to wrzucę recenzję.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szewcu
SV Rider


Dołączył: 07 Sie 2007
Posty: 188
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: Konstancin Jeziorna

PostWysłany: Wto 9:21, 30 Gru 2008    Temat postu:

Ja polecam Michelin pilot road 2.Miałem już różne marki opon w motocyklach ale te mi najbardziej pasują, przyczepność jest bardzo dobra i długo wytrzymują.
[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
opal
Stały bywalec


Dołączył: 11 Sty 2007
Posty: 955
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Skierniewice
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Wto 21:14, 30 Gru 2008    Temat postu:

wasior napisał:
Już się wypowiadałem, ale powtórzę.
Też nie polecam używek! Kilka razy zostałem do tego namówiony i żałuję. Stracona kasa, nerwy i łatanie moto. Opony po sezonie znów do wymiany.
Moje wymarzone opony to conti road attack i planuję takie zakupić niebawem. Jak wymienię to wrzucę recenzję.


No ja właśnie też bym celował w Conti Road Attack.

szewcu napisał:
Ja polecam Michelin pilot road 2.Miałem już różne marki opon w motocyklach ale te mi najbardziej pasują, przyczepność jest bardzo dobra i długo wytrzymują.
[link widoczny dla zalogowanych]


Jakie przebiegi robicie na Conti i michałach? Podobno trzymanie jest OK w obydwu modelach, ale nie wiem jak z trwałością.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szewcu
SV Rider


Dołączył: 07 Sie 2007
Posty: 188
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: Konstancin Jeziorna

PostWysłany: Śro 10:57, 31 Gru 2008    Temat postu:

Ja na Michelin pilot road 2 zrobiłem już około 8tys km i myślę że spokojnie wytrzymają przebieg 15tys a nawet więcej.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Yyveel
Gość





PostWysłany: Sob 19:11, 03 Sty 2009    Temat postu:

Calekim dobre opony [link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cibor
Świeżak


Dołączył: 22 Lis 2008
Posty: 91
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: podlasie

PostWysłany: Sob 21:15, 03 Sty 2009    Temat postu:

A ja mam w swojej SV właśnie używki Pilot Power i nie mam żadnych zastrzeżeń.. świetnie trzymają motocykl prowadzi się idealnie... oczywiście ... zrobiłem już kilka tysięcy na nich i tył kwalifikuje się do wymiany, ale... z racji , że większość dystansu zrobiłem na torze i to z większością lewych zakrętów, to opona jest mocno zużyta tylko po lewej stronie obwodu... prawa strona wygląda znacznie lepiej, a środek całkiem dobrze... teraz na allegro licytuję nową ... bo przód wygląda jeszcze całkiem dobrze ... zatem jeśli ktoś będzie chciał Pilota Powera ... na pewno do normalnej jazdy ulicznej jeszcze się nada to za rozsądne pieniądze mogę oddać.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lukas
Stały bywalec


Dołączył: 27 Kwi 2008
Posty: 1022
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin

PostWysłany: Sob 21:28, 03 Sty 2009    Temat postu:

W artykułach prasowych o sv-kach wszędzie piszą, że N-ka zupełnie inaczej się prowadzi od S-ki - OK. to wiadomo. Rozłożenie mas jest inne dzięki pozycji jeźdźca, który przenosi środek ciężkości trochę do przodu itd. Czytałem kiedyś na forum "svrider.com", że fanatycy jazdy po torze w n-kach podwyższają tylne zawieszenia właśnie po to żeby poprawić tzw. "handling".
Akurat mi się nie chce bawić w kupowanie tego zestawu do podwyższania i w związku z tym mam pytanie:
Czy warto kupić oponę na tył o profilu 70 przy zachowaniu 60 z przodu? Poprawi to coś? Czy nie bawić się w eksperymenty tego typu?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
opal
Stały bywalec


Dołączył: 11 Sty 2007
Posty: 955
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Skierniewice
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Nie 1:27, 04 Sty 2009    Temat postu:

Temat był poruszany odnośnie rozmiaru opon. Uważam, że rozmiar podawany przez producenta jest jedynym słusznym.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cibor
Świeżak


Dołączył: 22 Lis 2008
Posty: 91
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: podlasie

PostWysłany: Nie 2:56, 04 Sty 2009    Temat postu:

Lukas napisał:
W artykułach prasowych o sv-kach wszędzie piszą, że N-ka zupełnie inaczej się prowadzi od S-ki - OK. to wiadomo. Rozłożenie mas jest inne dzięki pozycji jeźdźca, który przenosi środek ciężkości trochę do przodu itd. Czytałem kiedyś na forum "svrider.com", że fanatycy jazdy po torze w n-kach podwyższają tylne zawieszenia właśnie po to żeby poprawić tzw. "handling".
Akurat mi się nie chce bawić w kupowanie tego zestawu do podwyższania i w związku z tym mam pytanie:
Czy warto kupić oponę na tył o profilu 70 przy zachowaniu 60 z przodu? Poprawi to coś? Czy nie bawić się w eksperymenty tego typu?


Ale po co kombinować przecież prościej jest obniżyć o jakiś 1 -2 cm przód na półkach... i masz ten sam efekt co podwyższenie tyłu... motocykl zacznie być bardziej zwrotny, szybciej skręcać, ale coś kosztem czegoś... może stracić na stabilności ... opona o większym profilu... można też spróbować.. nie sądzę jednak aby spowodowała poważne zmiany...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lasooch
Gość





PostWysłany: Nie 3:54, 04 Sty 2009    Temat postu:

Cibor napisał:
Ale po co kombinować przecież prościej jest obniżyć o jakiś 1 -2 cm przód na półkach... i masz ten sam efekt co podwyższenie tyłu...


Niezupełnie, jeżeli opuścisz przód, to zmniejszysz prześwit motocykla i w efekcie wcześniej zaczniesz obcierać podnóżkami o asfalt, nie będzie można składać się tak głęboko.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cibor
Świeżak


Dołączył: 22 Lis 2008
Posty: 91
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: podlasie

PostWysłany: Nie 11:33, 04 Sty 2009    Temat postu:

lasooch napisał:
Cibor napisał:
Ale po co kombinować przecież prościej jest obniżyć o jakiś 1 -2 cm przód na półkach... i masz ten sam efekt co podwyższenie tyłu...


Niezupełnie, jeżeli opuścisz przód, to zmniejszysz prześwit motocykla i w efekcie wcześniej zaczniesz obcierać podnóżkami o asfalt, nie będzie można składać się tak głęboko.


No wiadomo coś kosztem, czegoś.... ja w swojej sv pierwszą rzeczą jaką przerobiłem to były podnóżki ..powędrowały one o jakieś 7 cm do góry i 2-3 cm do tyłu... oczywiście o komforcie można zapomnieć.. ale na tym akurat najmniej mi zależy, za to w winklach mogę latać bezstresowo.... zatem pozostaje Ci wymiana tzw "dog bone" (dżwignie w systemie prowadzenia amortyzatora) na krótszą , lub opcja nr 2 .. wymiana całego amora...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lukas
Stały bywalec


Dołączył: 27 Kwi 2008
Posty: 1022
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin

PostWysłany: Nie 12:24, 04 Sty 2009    Temat postu:

No to rozwialiście moje wątpliwości - pozostaje przy ustawieniach fabrycznych i wsio. Dzięki za info chłopaki.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szocik
Świeżak


Dołączył: 07 Kwi 2008
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Piaseczno

PostWysłany: Wto 13:41, 06 Sty 2009    Temat postu:

Witam

Czy ktoś zna oponkę Continental Conti Force. Zależy mi na opini osób które jezdziły na nich i mogą powiedzeć jak szybko sie nagrzewaja, jak wygląda sprawa z przyczepnością oraz z trwałością tej opony.

Dzięki za info.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mbrodie
Świeżak


Dołączył: 07 Wrz 2007
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: KRAKÓW/okolice

PostWysłany: Wto 16:27, 06 Sty 2009    Temat postu:

Ja mam Conti Road Attack.
Niby piszą ze super i wogule opona, wiadomo producent zawsze tak będzie pisał, tak naprawde wygląda jak sportowa natomiast moim zdaniem jest to uniwersalna, choć na Harmańcu na Słowacji pozamykałem gumy i czułem się bardzo bezpiecznie Wesoly.

Trzyma się super drogi, idealny profil. W zakrętach pełna kontrola nad moto

No...ale ty chyba pytasz o Force model ....a tego nie mam Wesoly




pozdro


Ostatnio zmieniony przez mbrodie dnia Wto 16:34, 06 Sty 2009, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cibor
Świeżak


Dołączył: 22 Lis 2008
Posty: 91
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: podlasie

PostWysłany: Śro 0:24, 07 Sty 2009    Temat postu:

Lukas napisał:
No to rozwialiście moje wątpliwości - pozostaje przy ustawieniach fabrycznych i wsio. Dzięki za info chłopaki.


Dog bones to nie jest aż tak droga sprawa ... tylko nie wiem czy warto zmieniać coś co i tak działa dobrze... tutaj masz link [link widoczny dla zalogowanych]|66%3A2|65%3A12|39%3A1|240%3A1318 ... ja na niemieckim eabayu znalazłem sprężyny progresywne około 340 zł ... i może się skuszę...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gonzo911
Kontaktowy


Dołączył: 30 Maj 2008
Posty: 371
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin / Kalisz Pomorski
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Śro 11:17, 07 Sty 2009    Temat postu:

W moto-akcesoria jest teraz promocja na progresy bodajże 299 pln.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kacperski
Stały bywalec


Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 581
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Milanówek
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Śro 11:48, 07 Sty 2009    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cibor
Świeżak


Dołączył: 22 Lis 2008
Posty: 91
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: podlasie

PostWysłany: Śro 12:45, 07 Sty 2009    Temat postu:

O dzięki panowie za link... już sprężyny zamówiłem....
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
B2RT
Moderator


Dołączył: 16 Mar 2008
Posty: 4262
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław / Goleniów / Szczecin
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Śro 12:47, 07 Sty 2009    Temat postu:

Była 1 sztuka Mruga
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gonzo911
Kontaktowy


Dołączył: 30 Maj 2008
Posty: 371
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin / Kalisz Pomorski
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Śro 13:04, 07 Sty 2009    Temat postu:

Cibor stawiasz browara za tak dobry cynk:)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lukas
Stały bywalec


Dołączył: 27 Kwi 2008
Posty: 1022
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin

PostWysłany: Śro 13:40, 07 Sty 2009    Temat postu:

A może ta 1 sztuka oznacza, że jedna sprężyna kosztuje 299PLN ???
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gonzo911
Kontaktowy


Dołączył: 30 Maj 2008
Posty: 371
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin / Kalisz Pomorski
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Śro 14:00, 07 Sty 2009    Temat postu:

To by było niezłe przegięcie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cibor
Świeżak


Dołączył: 22 Lis 2008
Posty: 91
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: podlasie

PostWysłany: Śro 15:43, 07 Sty 2009    Temat postu:

Z tego co mówił człowiek z tego sklepu, to są sprężyny firmy Wirth.. oczywiście komplet czyli szt. 2 ... Zamawiałem kiedyś progresy do swojego klv 1000 firmy HyperPro to dodatkowo był olej do zawiasu... no ale kosztowało to coś około 500 zł. ale efekt był zadowalający... Do jeżdżenia na codzień pewnie był sobie gitary tymi sprężynami nie zawracał... ale swoją SV mam zamiar większość przebiegu zrobić na torze, a tam sztywniejszy przód powinien się sprawdzić...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gonzo911
Kontaktowy


Dołączył: 30 Maj 2008
Posty: 371
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin / Kalisz Pomorski
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Śro 20:17, 07 Sty 2009    Temat postu:

Na ebay.de takie sprężyny 71E+przesyłka czyli to był dobry interes:) Olej oczywiście 20W do tego:P
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
huba25
Świeżak


Dołączył: 03 Cze 2008
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Sob 1:14, 31 Sty 2009    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych] podaje link do tego kompletu na allegro, który kosztuje 750zł, co o nim sądzicie?

Ostatnio zmieniony przez huba25 dnia Sob 1:26, 31 Sty 2009, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gonzo911
Kontaktowy


Dołączył: 30 Maj 2008
Posty: 371
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin / Kalisz Pomorski
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Sob 10:46, 31 Sty 2009    Temat postu:

To zależy jak jeździsz na sv. Te d207 to bardziej turystyki niż sport opony. Ja w tym roku na 2 kompletach będę latać. Na dłuższe trasy komplet mezelerow Roadtec Z6 a do zabawy na winklach mezeler Sporttec M3:) Czyli Z6 założę gdzieś na tydzień może 2Jezyk

Ostatnio zmieniony przez gonzo911 dnia Sob 10:48, 31 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Miłośników Suzuki SV650/1000, TL1000 i Gladius Strona Główna -> Układ jezdny (rama, zawieszenie, hamulce, napęd, opony) Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 24, 25, 26  Następny
Strona 8 z 26

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin