Forum  Forum Miłośników Suzuki SV650/1000, TL1000 i Gladius Strona Główna Forum Miłośników Suzuki SV650/1000, TL1000 i Gladius
Forum dla dojrzałych motocyklistów.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Coś na ewentualność kapcia...

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Miłośników Suzuki SV650/1000, TL1000 i Gladius Strona Główna -> Układ jezdny (rama, zawieszenie, hamulce, napęd, opony)
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ruleś
Gość





PostWysłany: Pią 11:20, 20 Lip 2007    Temat postu: Coś na ewentualność kapcia...

Co polecacie i co stosujecie?

pozdro

Ruleś
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
cerb
Kontaktowy


Dołączył: 09 Cze 2007
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Mława
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Pią 11:53, 20 Lip 2007    Temat postu:

Ja na dalsze trasy woze ze soba taki spray do opon (tzw. detka w sprayu) i dwa wkrety do metalu (zeby wkrecic w dziure z ktorej na przyklad wypadl gwozdz). Jezszcze nie mialem okazji testowac ale slyszalem ze takie kombo spisuje sie niezle.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kermadec
Administrator


Dołączył: 21 Mar 2006
Posty: 3537
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Pią 12:03, 20 Lip 2007    Temat postu:

A do tego potrzebny jest jeszcze śrubokręt, żeby wkręcić te wkręty... A jak nie masz go ze sobą to co robisz?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PTB_PL
Świeżak


Dołączył: 13 Paź 2006
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Pią 13:34, 20 Lip 2007    Temat postu:

w SV'ce przeciez jest oryginalny komplet kluczy, jesli ktos go ma to po kłopocie:)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
cerb
Kontaktowy


Dołączył: 09 Cze 2007
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Mława
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Pią 21:11, 20 Lip 2007    Temat postu:

kermadec napisał:
A do tego potrzebny jest jeszcze śrubokręt, żeby wkręcić te wkręty... A jak nie masz go ze sobą to co robisz?

Zawsze mam przy sobie szwajcarski scyzoryk :twisted: .


Ostatnio zmieniony przez cerb dnia Pią 22:31, 20 Lip 2007, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bartman
Stały bywalec


Dołączył: 27 Paź 2006
Posty: 752
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Kraków

PostWysłany: Pią 22:10, 20 Lip 2007    Temat postu:

ja skolei słyszłalem ze te spreje do kół to tylko na nieiwlki kawałek wystrczają, bo zmienia diametralnie wlasnosci opony min ciśnienie... po użyciu tego to tylko zeby dojechac do najblizeszego zakladu lub od razu po nową gume:) Nie wiem ile z tego jest prawdą?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kermadec
Administrator


Dołączył: 21 Mar 2006
Posty: 3537
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Pią 22:38, 20 Lip 2007    Temat postu:

Przepraszam... a uważasz, że łatana u wulkanizatora opona nie ma zmienionych własności? Dla mnie opona raz przebita nadaje się na śmieci. Jak ktoś chce na czymś takim jeździć to niech jeździ. Ja wolę bezpieczeństwo.

P.S. Innych gum to też dotyczy Jezyk.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
cerb
Kontaktowy


Dołączył: 09 Cze 2007
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Mława
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Pią 22:41, 20 Lip 2007    Temat postu:

No chyba nie myslales ze bedziesz po uzyciu sprayu smiagal jakby nic sie nie stalo ? Podobny blad popelnil moj znajomy jak lecial na Yamaha Vmax 220 km/h z żona na tylnym siedzeniu, po prostu zapomnial ze ma dziurawa gume i przycisnal co skonczylo sie wystrzalem opony (tylnej). Na szczescie bylo to na trasie E77 wiec w miare prosta droga ale rzucalo go po calej jezdni i do dzis nie pamieta jak udalo mu sie zatrzymac, ma po prostu te kilka chwil wyciete z zyciorysu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bartman
Stały bywalec


Dołączył: 27 Paź 2006
Posty: 752
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Kraków

PostWysłany: Pią 22:41, 20 Lip 2007    Temat postu:

kermadec napisał:
Przepraszam... a uważasz, że łatana u wulkanizatora opona nie ma zmienionych własności? Dla mnie opona raz przebita nadaje się na śmieci. Jak ktoś chce na czymś takim jeździć to niech jeździ. Ja wolę bezpieczeństwo.

P.S. Innych gum to też dotyczy Jezyk.


oczywiscie ze tak, ale mowimy co zrobic jak jestes na trasie a tu kapeć i co wtedy, bo ja to tak rozumeim ze na tym spreju to moze tylko kilka km mozna jechac, a potem beret :?


Ostatnio zmieniony przez Bartman dnia Pią 22:44, 20 Lip 2007, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kermadec
Administrator


Dołączył: 21 Mar 2006
Posty: 3537
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Pią 22:42, 20 Lip 2007    Temat postu:

A to prawda. Do najbliższego wulkanizatora i koniec.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tiber
Kontaktowy


Dołączył: 04 Maj 2006
Posty: 395
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Zabrze

PostWysłany: Sob 16:20, 18 Sie 2007    Temat postu:

Przetestowalem spray do opon na odcinku ok 100km. Niestety w moim przypadku opona nie trzymala cisnienia i musialem stawac na kilku stacjach zeby uzupelniac powietrze. Oprcz sprajow, sa zestawy naprawcze z gumowymi kolkami i malymi nabojami ze sprezonym powietrzem co moze pomoc gdy jestesmy na jakims zadupiu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kermadec
Administrator


Dołączył: 21 Mar 2006
Posty: 3537
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Wto 20:38, 21 Sie 2007    Temat postu:

Tiber wrócił Mruga.

Pozdrawiam.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PiotrFF
Stały bywalec


Dołączył: 19 Wrz 2006
Posty: 1146
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Wto 20:41, 21 Sie 2007    Temat postu:

Tiber na forum a Karmadec z wakacji -dawać mi tu relacje !!!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kermadec
Administrator


Dołączył: 21 Mar 2006
Posty: 3537
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Wto 20:53, 21 Sie 2007    Temat postu:

Tiber wrócił bo przed wyjazdem na urlop zastosowałem amnestię i zdjąłem mu bana Mruga.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Miłośników Suzuki SV650/1000, TL1000 i Gladius Strona Główna -> Układ jezdny (rama, zawieszenie, hamulce, napęd, opony) Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin