Forum  Forum Miłośników Suzuki SV650/1000, TL1000 i Gladius Strona Główna Forum Miłośników Suzuki SV650/1000, TL1000 i Gladius
Forum dla dojrzałych motocyklistów.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Zachowanie sv w zakręcie

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Miłośników Suzuki SV650/1000, TL1000 i Gladius Strona Główna -> Układ jezdny (rama, zawieszenie, hamulce, napęd, opony)
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bordial
Świeżak


Dołączył: 25 Sty 2008
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 22:12, 14 Maj 2008    Temat postu: Zachowanie sv w zakręcie

Witam
Mam pytanie.Mam sv650n '06.Chciałbym sie dowiedziec jak wasze maszyny zachowują sie w zakrętach przy nierównej nawierzchni.U mnie buja cały czas ,moto "tańczy".Mam wrażenie ,ze tył jakby był za twardy w stosunku do przodu i tylne kolo podskakiwało.Napięcie tylnej sprężyny jest w ustawieniu fabrycznym,przód skręcony do końca(zamówiłem już sprężyny Hyper pro-mam nadzeje ze bedzie lepiej).Waze 80kg.Jak jest u was?Może pomóc ustawienie tyłu jeszcze bardziej miękko?Z góry dzięki za każdą odp


Ostatnio zmieniony przez bordial dnia Śro 22:12, 14 Maj 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mooon
Świeżak


Dołączył: 20 Kwi 2008
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Toruń

PostWysłany: Czw 10:40, 15 Maj 2008    Temat postu:

Jakimś wielkim specjalistą nie jestem, ale tu by raczej tłumienie na odbiciu pomogło. Jak Suzi zmiękczysz to będzie jeszcze bardziej pływać. Moja też przy znacznych nierównosciach w przechyle tańczy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
covboy
Kontaktowy


Dołączył: 22 Mar 2008
Posty: 421
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Supraśl Podlaskie

PostWysłany: Czw 11:31, 15 Maj 2008    Temat postu:

Mi jakoś nie przeszkada pływanie na zakrętach - tzn nie zauważyłem żeby to był problem bo prowadzi się precyzyjnie, bardziej to że czasem przód dobija. Też planuję założyć hyperpro (może w ten weekend sie uda) zobaczymy jaka różnica.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bordial
Świeżak


Dołączył: 25 Sty 2008
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 15:17, 15 Maj 2008    Temat postu:

Widze ,że taka już przypadłość naszych Sv.Ja założe sprężyny Hyperpro w przyszłym tygodniu.Również podziele sie wrażeniami z jazdy.Pozdro
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kronos
Stały bywalec


Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 737
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Czw 16:37, 15 Maj 2008    Temat postu:

Wyboje i zakręt = kołysanie. Tego uniknąć się nie da to równanie fizyczne i tyle. I mniejsza prędkość tym delikatniej i bezpiecznej.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
w3sol
Kontaktowy


Dołączył: 21 Sty 2008
Posty: 206
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Turek (wlkp)

PostWysłany: Pią 22:15, 16 Maj 2008    Temat postu:

Co do bujania to nie odczułem tego jeszcze, może troszke skacze na wybojach ale jest gitarka. A co do przodu to mi dobijał masakrycznie czy to wyboje czy hamowanie, zmieniłem olej w lagach na 15W i teraz jest zarąbiście !
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bordial
Świeżak


Dołączył: 25 Sty 2008
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 19:03, 15 Cze 2008    Temat postu:

Założyłem progresywne sprężyny Hyperpro i zalałem olejem który był w zestawie.Oto co moge stwierdzić po przejechaniu 300km.Moto prowadzi się znacznie lepiej,nie ma kolosalnej rónicy w prowadzeniu ale sv stała się jakby bardziej precyzyjna i przewidywalna w zakręcie.Natomiast o niebo lepiej wygląda sytuacja podczas gwałtownego "dohamowania" przed winklem zarówno na równej drodze jak i na wybojach.Myślę ,że opłaciła się inwestycja w sprężyny.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
covboy
Kontaktowy


Dołączył: 22 Mar 2008
Posty: 421
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Supraśl Podlaskie

PostWysłany: Nie 21:44, 15 Cze 2008    Temat postu:

Potwierdzam, najbardziej podoba mi się odporność na nierówności - zero stresu że coś dobije. Zauważyłem też że skok przednich zawiasów dochodzi do ok 2cm poniżej dolnej półki, więc moto nie jest twarde. Ogólnie polecam.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Miłośników Suzuki SV650/1000, TL1000 i Gladius Strona Główna -> Układ jezdny (rama, zawieszenie, hamulce, napęd, opony) Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin