Forum  Forum Miłośników Suzuki SV650/1000, TL1000 i Gladius Strona Główna Forum Miłośników Suzuki SV650/1000, TL1000 i Gladius
Forum dla dojrzałych motocyklistów.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

SV650 - Klocki hamulcowe - Przegląd rynku.
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Miłośników Suzuki SV650/1000, TL1000 i Gladius Strona Główna -> Układ jezdny (rama, zawieszenie, hamulce, napęd, opony)
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lasooch
Gość





PostWysłany: Czw 1:15, 23 Lip 2009    Temat postu:

lotek napisał:
Witam.
A ja mam mały problem...
Mianowicie chodzi o wymianę klocków hamulcowych. Jak wyjąć z tylnych zacisków te dwa bolce które przytrzymują klocki?
Próbowałem różnymi sposobami i nic;/ z drugiej strony nie ma wyjścia żeby je przebić, więc trzeba je wyciągnąć. Tylko jak?


Najpierw trzeba wyciągnąć zawleczki, wtedy powinno już pójść gładko Wesoly
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bartman
Stały bywalec


Dołączył: 27 Paź 2006
Posty: 752
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Kraków

PostWysłany: Sob 21:50, 08 Sie 2009    Temat postu:

Witam,
A ja jakiś czas założyłem klocki na tył polskiego producenta, mianowiceie MAKLAND.
W tym momencie przejechałemn a nich ok 400km, klocki raczej się już dotarły.
Moge je porównać tylko do wcześniejszych moich klocków, czyli oryginalnch Tokico. Moje wrażenia są takie, że nic się wiele nie zmieniło. Dozowalność jest taka sama, blokowanie koła następuje tak samo szybko jak wcześniejl. Czy zimne czy ciepłe hamują tak samo. Nie piszczą wogóle. Ale mają jedną zasadniczą zaletę, mianowicie cenę: 40zł komplet na tylnią tarczę (bo tylko te wymieniłem).
Z czystym sumieniem mogę je polecić. Klocki kupiłem na allegro, wczesniej pytałem kilku osób, którzy wcześniej kupili je również i kilku z pytających odpisało z opinią zdecydowanie na plus.
Oto link do sprzedwacy na allegro:
[link widoczny dla zalogowanych]
oraz do firmy:
[link widoczny dla zalogowanych]

pzdr
Bartek


Ostatnio zmieniony przez Bartman dnia Sob 21:51, 08 Sie 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Razor
Gość





PostWysłany: Nie 12:03, 09 Sie 2009    Temat postu:

Ja teraz kupiłem komplet na przód SBSy FRy (te miększe) - 220 zł. Mogłem wziąć twarde RSy, ale z tego co mi słyszałem to one są super skuteczne ale też ostro wgryzają się w tarcze i je niszczą. Wolę już częściej zmieniać klocki niż wydawać prawie 1000zł na 1 tarczę :lol:
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gonzo911
Kontaktowy


Dołączył: 30 Maj 2008
Posty: 371
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin / Kalisz Pomorski
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Nie 12:26, 09 Sie 2009    Temat postu:

EBC HH założone jakiś czas temu. Wcześniej miałem jakieś lucasy spiekowe. EBC dużo lepsze, nie piszczą i grzać też ich nie trzeba. Przegrzania tarcz jak i nadmiernego zużycia nie zaobserwowałem - przejechane 2,5k km na EBC. Hebel cały czas gotowy do działania. Często przy mocnym heblowaniu zdarza mi się dobić zawiechąSmutny Stopie to nie problem. EBC HH to dobra alternatywa dla kogoś kto nie ma 350pln na Carbone Lorraine choć wolał bym CL:)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dono
Kontaktowy


Dołączył: 16 Sie 2008
Posty: 297
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: łódzkie
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Śro 10:26, 16 Wrz 2009    Temat postu:

Bartman napisał:
Witam,
A ja jakiś czas założyłem klocki na tył polskiego producenta, mianowiceie MAKLAND.
W tym momencie przejechałemn a nich ok 400km, klocki raczej się już dotarły.
Moge je porównać tylko do wcześniejszych moich klocków, czyli oryginalnch Tokico. Moje wrażenia są takie, że nic się wiele nie zmieniło. Dozowalność jest taka sama, blokowanie koła następuje tak samo szybko jak wcześniejl. Czy zimne czy ciepłe hamują tak samo. Nie piszczą wogóle. Ale mają jedną zasadniczą zaletę, mianowicie cenę: 40zł komplet na tylnią tarczę (bo tylko te wymieniłem).
Z czystym sumieniem mogę je polecić. Klocki kupiłem na allegro, wczesniej pytałem kilku osób, którzy wcześniej kupili je również i kilku z pytających odpisało z opinią zdecydowanie na plus.
Oto link do sprzedwacy na allegro:
[link widoczny dla zalogowanych]
oraz do firmy:
[link widoczny dla zalogowanych]

pzdr
Bartek



Dorabiałem u nich szczęki hamulcowe do XR-ki i Triumpha i muszę również przyznać że świetnie hamują. Wydaje mi się, że okładziny do Xr były są nieco miększe niż oryginalne, ale za to lepiej hamują, pewnie kosztem trwałości.

Czeka mnie wymiana klocków przód i z tematu trudno wywnioskować jakie najlepiej założyć. EBC HH, SBS albo oryginał... Może wezmę Ferodo Platinum, mam takie w XR i zgadza sie to co pisał lasooch - są ok, nic nie można zarzucić poza tym, że przy mocniejszym hamowaniu pod koniec zaczynają piszczeć. A może Makland zaryzykuję?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Razor
Gość





PostWysłany: Śro 17:40, 16 Wrz 2009    Temat postu:

Po wstawieniu tych moich SBSów teraz używam 1 lub 2 palców do hamowania i staje w miejscu. Klocki ani razu nie piskneły, a tarcza nie grzeje się tak jak na fabrycznych... dla mnie bomba.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dono
Kontaktowy


Dołączył: 16 Sie 2008
Posty: 297
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: łódzkie
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Śro 18:59, 16 Wrz 2009    Temat postu:

Muszę zmienić zdanie - Ferodo nie piszczy po dobrym dotarciu Mruga i chyba na takie klocki się zdecyduję. W przyszłości wypróbuję Maklanda na tyle albo na przodzie w XR
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PęDZEL
Stały bywalec


Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 583
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Opolskie
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Czw 20:35, 24 Wrz 2009    Temat postu:

Panowie, możecie podać jakieś namiary gdzie mogę zamówić te klocki SBS, potrzebne są mi na "JUŻ" bo na tyle już mi nic nie zostało. Znacie kogoś może kto handluje dobrymi klockami na allegro, nie koniecznie muszą być to SBSy ale też jakieś dobre.

A może ktoś mi poda linki do aukcji nad którymi warto się zastanowić, chodzi mi o klocki na tył do modelu K3.
Z góry wielkie dzięki.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
selisek
Stały bywalec


Dołączył: 06 Maj 2008
Posty: 591
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Kęty/Kraków
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Czw 21:14, 24 Wrz 2009    Temat postu:

EBC HH sa bardzo dobre.
Przejezdzilem na nich 1.5 tys km i daja rade Wesoly

Sprzedajacego masz juz wczesniej podanego przeze mnie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
opal
Stały bywalec


Dołączył: 11 Sty 2007
Posty: 955
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Skierniewice
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Czw 22:47, 24 Wrz 2009    Temat postu:

Razor napisał:
Po wstawieniu tych moich SBSów teraz używam 1 lub 2 palców do hamowania i staje w miejscu. Klocki ani razu nie piskneły, a tarcza nie grzeje się tak jak na fabrycznych... dla mnie bomba.


Ja również polecam SBS. Jeżdzę na nich i dają radę.... potrafią jednak delikatnie piszczeć przy prędkościach parkingowych.... tak delikatnie piskną tylko.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Razor
Gość





PostWysłany: Pią 16:20, 25 Wrz 2009    Temat postu:

selisek napisał:
Przejezdzilem na nich 1.5 tys km i daja rade Wesoly


Ile?? Panie, ja kupiłem w motocykl z klockami jeszcze fabrycznymi w średnim stanie i zrobiłem na nich jeszcze 8 tys Wesoly Jazk wymieniałem, to jeszcze nie piszczały, ale okładziny było na 1 mm ;-)
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
selisek
Stały bywalec


Dołączył: 06 Maj 2008
Posty: 591
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Kęty/Kraków
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Pią 18:54, 25 Wrz 2009    Temat postu:

Dalej je eksploatuje Jezyk Nie skonczyly sie.

Standardowe EBC starczyly na jakies 6 tys. km.

Wymiana - podobna grubosc klockow tyle ze w SV 650 tloczki sa od zewnatrz i bardziej scieraja sie te okladziny. Okladzina od wewnatrz kola jest ciut grubsza Wesoly


Ostatnio zmieniony przez selisek dnia Pią 18:57, 25 Wrz 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Razor
Gość





PostWysłany: Pią 19:12, 25 Wrz 2009    Temat postu:

Panie, to jest Vka! Jezyk Ja używam hamulca tylko w newralgicznych sytuacjach lub przy dojeżdżaniu do skrzyżowania - tak to silnik hamuje sam - lytrze to objawia się niezłym szarpnięciem samo puszczenie manetki Wesoly
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
selisek
Stały bywalec


Dołączył: 06 Maj 2008
Posty: 591
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Kęty/Kraków
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Pią 19:38, 25 Wrz 2009    Temat postu:

W 650 jest tak samo ale jednak nie wystarcza.
Moto uzywam przede wszystkim w Kraku przebijajac sie przez miasto a ze mi sie bardzo czesto spieszy to sam silnik nie daje rady a hamluec bardzo potrzebny.

Na trasie przy turystycznej jezdzie rowniez hamulec nie jest potrzebny.

Przy winklowaniu, w moich okolicach - Żar, Kocierz, Szczyrk hamulec tez ostro pracuje Wesoly

Dosc offtopu Wesoly

Szerokosci Wesoly
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PęDZEL
Stały bywalec


Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 583
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Opolskie
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Sob 20:19, 03 Paź 2009    Temat postu:

Panowie, powiedzcie po jakim czasie klocki powinny się już "ułożyć" i działać poprawnie?
Mowa o klockach na tylnym kole. Kupiłem te EBC HH, przejechałem około 150 km i jest strasznie lipnie, praktycznie w ogólnie nie można to nazwać hamowaniem tylko lekkim spowalnianiem, liczyłem że będzie lepiej. To że nie hamuje to jedna sprawa, druga to cholernie grzeje się tarcza, co mnie trochę martwi. Czy to normalne po wymianie klocków?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
selisek
Stały bywalec


Dołączył: 06 Maj 2008
Posty: 591
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Kęty/Kraków
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Sob 20:43, 03 Paź 2009    Temat postu:

Mam te same klocki na tyle.
Od wymiany 2000 km i tak od 1000 km dzialaja ok.
Co do temperatury nie jestem w stanie powiedziec bo nie sprawdzam.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rabtosz
Kontaktowy


Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 345
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Stężyca
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Sob 22:16, 07 Lis 2009    Temat postu:

Bartman napisał:
Witam,
A ja jakiś czas założyłem klocki na tył polskiego producenta, mianowiceie MAKLAND.
W tym momencie przejechałemn a nich ok 400km, klocki raczej się już dotarły.
Moge je porównać tylko do wcześniejszych moich klocków, czyli oryginalnch Tokico. Moje wrażenia są takie, że nic się wiele nie zmieniło. Dozowalność jest taka sama, blokowanie koła następuje tak samo szybko jak wcześniejl. Czy zimne czy ciepłe hamują tak samo. Nie piszczą wogóle. Ale mają jedną zasadniczą zaletę, mianowicie cenę: 40zł komplet na tylnią tarczę (bo tylko te wymieniłem).
Z czystym sumieniem mogę je polecić. Klocki kupiłem na allegro, wczesniej pytałem kilku osób, którzy wcześniej kupili je również i kilku z pytających odpisało z opinią zdecydowanie na plus.
Oto link do sprzedwacy na allegro:
[link widoczny dla zalogowanych]
oraz do firmy:
[link widoczny dla zalogowanych]

pzdr
Bartek




I co powiesz kolego o tych klockach po sezonie? Jest sens kupować na przód Maklanda wg. mnie w bardzo dobrej cenie?Może lepiej inwestować około 200 zł w klocki innych firm. Na wiosnę czeka mnie pierwsza wymiana klocków, więc nie mam pojęcia co mam w tej chwili założone i czy będę zadowolony kupując jedne z tańszych klocków o których piszesz...Proszę o odpowiedź Wesoly


Mam jeszcze pytanie do użytkowników Sv. Jak przepycham motor na wyłączonym silniku to słyszę tarcie zacisków o tarczę. Zjawisko to zauważalne jest zarówno na suchych tarczach jak i mokrych. Czy to jest standard czy może nie powinno tak być bo przecież jeżeli trze to hamuje...?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lasooch
Gość





PostWysłany: Nie 12:00, 08 Lis 2009    Temat postu:

rabtosz napisał:
Mam jeszcze pytanie do użytkowników Sv. Jak przepycham motor na wyłączonym silniku to słyszę tarcie zacisków o tarczę. Zjawisko to zauważalne jest zarówno na suchych tarczach jak i mokrych. Czy to jest standard czy może nie powinno tak być bo przecież jeżeli trze to hamuje...?

Możesz rozebrać zaciski, wyczyścić prowadnice, nasmarować, wyjąć tłoczki, wyczyścić, wymienić uszczelniacze tłoczków... To powinno trochę pomóc.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rabtosz
Kontaktowy


Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 345
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Stężyca
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Nie 17:46, 08 Lis 2009    Temat postu:

lasooch napisał:
rabtosz napisał:
Mam jeszcze pytanie do użytkowników Sv. Jak przepycham motor na wyłączonym silniku to słyszę tarcie zacisków o tarczę. Zjawisko to zauważalne jest zarówno na suchych tarczach jak i mokrych. Czy to jest standard czy może nie powinno tak być bo przecież jeżeli trze to hamuje...?

Możesz rozebrać zaciski, wyczyścić prowadnice, nasmarować, wyjąć tłoczki, wyczyścić, wymienić uszczelniacze tłoczków... To powinno trochę pomóc.


Ok, czyli rozumiem, że to negatywny wpływ brudu jaki się zebrał w prowadnicach,ale... czy to się na pewno smaruje i czym? Może ktoś to właśnie wcześnie smarował bo przecież jeżeli to zostało nasmarowane to automatycznie chłonie cały brud, o który przy kole nie trudno.... może to tylko wyczyścić?Smarujecie to przy wymianie klocków?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bartman
Stały bywalec


Dołączył: 27 Paź 2006
Posty: 752
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Kraków

PostWysłany: Pon 15:04, 09 Lis 2009    Temat postu:

Kolego Rabtosz,

Ja ok 1tys km po zakupie klocków sprzedałem motocykl, więc dużo więcej nie napiszę.

Zaraz po wymianie tylni hamulec nie hamował wogóle i już myślałem ze to lipa, jednak to tylko klocki musiały się ułożyć. Po dotarciu tylni hamulec był jak brzytwa, podobnie jak na oryginalnych klockach.
Jeśli chodzi o tylni hamulec to jak najbardziej polecam.

Gdybym stał przed wyborem klocków na przednie tarcze też bym zaryzykował Maklandy, ponieważ są tanie i w razie wpadki dużo nie ryzykujesz, tylko wypada ostrożnie testować.
Ja byłem zadowolony. Inni co zakupili, a których pytałem też.


Ostatnio zmieniony przez Bartman dnia Pon 15:10, 09 Lis 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rabtosz
Kontaktowy


Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 345
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Stężyca
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Wto 17:57, 10 Lis 2009    Temat postu:

Dziękuje za informacje Wesoly

Zaryzykuję z Maklandem i mam nadzieję, że się nie zawiodę ale to stwierdzę dopiero po testach. Jeżeli coś będzie nie tak zainwestuję w droższe klocki, o których była mowa wcześniej w temacie. Wesoly
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dono
Kontaktowy


Dołączył: 16 Sie 2008
Posty: 297
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: łódzkie
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Wto 19:49, 10 Lis 2009    Temat postu:

Opisz jak zachowują się Maklandy na przodzie po testach.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
danek
Świeżak


Dołączył: 24 Lis 2009
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: ZK
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Śro 19:56, 30 Gru 2009    Temat postu:

Koledzy, a w którym momencie wymienialiście klocki??Kupiłem SV w lipcu i klocki raczej wyglądają dobrze, choć nie powiem ile zostało mm. I tak właśnie myślę powoli o wymianie. Jak już coś kupie to podzielę się wrażeniami.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rabtosz
Kontaktowy


Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 345
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Stężyca
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Śro 22:54, 30 Gru 2009    Temat postu:

danek napisał:
Koledzy, a w którym momencie wymienialiście klocki??Kupiłem SV w lipcu i klocki raczej wyglądają dobrze, choć nie powiem ile zostało mm. I tak właśnie myślę powoli o wymianie. Jak już coś kupie to podzielę się wrażeniami.


Nowe klocki wyglądają dobrze, a w jakim stanie Ty masz swoje to przez neta możesz określić właśnie tylko za pomocą milimetrów Wesoly Jeśli nie wiesz jaką masz grubość okładzin to ciężko jest coś powiedzieć konkretnego.
Wiadomo, że czym wcześniej wymienisz tym lepiej dla tarcz, bo nie są narażone na przegrzanie spowodowane nadmierną temperaturą zużytych klocków. Jednak wiadomo też, że nie wymienisz jak się zużyły milimetr Mruga


Ostatnio zmieniony przez rabtosz dnia Śro 22:55, 30 Gru 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
danek
Świeżak


Dołączył: 24 Lis 2009
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: ZK
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Śro 23:17, 30 Gru 2009    Temat postu:

rabtosz napisał:
danek napisał:
Koledzy, a w którym momencie wymienialiście klocki??Kupiłem SV w lipcu i klocki raczej wyglądają dobrze, choć nie powiem ile zostało mm. I tak właśnie myślę powoli o wymianie. Jak już coś kupie to podzielę się wrażeniami.


Nowe klocki wyglądają dobrze, a w jakim stanie Ty masz swoje to przez neta możesz określić właśnie tylko za pomocą milimetrów Wesoly Jeśli nie wiesz jaką masz grubość okładzin to ciężko jest coś powiedzieć konkretnego.
Wiadomo, że czym wcześniej wymienisz tym lepiej dla tarcz, bo nie są narażone na przegrzanie spowodowane nadmierną temperaturą zużytych klocków. Jednak wiadomo też, że nie wymienisz jak się zużyły milimetr Mruga


Ja wcale nie chcę, żebyś oceniał moje klocki na odległość. Tylko się zapytałem kiedy wy wymieniacie lub ewentualnie co mówi o tym serwisówka i wtedy sobie porównam.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
selisek
Stały bywalec


Dołączył: 06 Maj 2008
Posty: 591
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Kęty/Kraków
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Czw 10:23, 31 Gru 2009    Temat postu:

To sobie poszukaj w serwisowce.

Zaciski sa dwutloczkowe i bardziej zbiera sie klocek od strony tloczkow. Generalnie sprawdzaj na tym klocku ile Ci zostalo wykladziny. Zostalo Ci z 1-2 mm to wymien.

Pozdro Wesoly
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Raptor
Kontaktowy


Dołączył: 30 Maj 2009
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: śląskie
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Nie 16:58, 03 Sty 2010    Temat postu:

Moze i ja sobie na wiosnę wymienię :-)

Rozjaśnijcie mi /poprawcie/
EBC FA229HH to lewy przód ?
EBC FA231HH to prawy przód ?
oczywiście patrząc od strony kierowcy.

A tył , symbol ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
selisek
Stały bywalec


Dołączył: 06 Maj 2008
Posty: 591
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Kęty/Kraków
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Nie 17:14, 03 Sty 2010    Temat postu:

No numerki podobne. Przod to przod, po co Ci wiedziec ktora strona, przeciez jednej pary nie bedziesz wymienial Wesoly

Z tylu to FA 174 HH - nowa SV
Z tylu to FA 63 HH - stara SV

Sprawdz sobie na sklepie on-line larssona.

A wogole po co Ci to - przeciez w sklepie dobiora.

Z tylu nie ma sensu wsadzac dobrych klockow jesli jezdzisz normalnie. Wiem z wlasnego doswiadczenia.
Dodatkowe zlotowki wydaj na paliwko Wesoly
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Raptor
Kontaktowy


Dołączył: 30 Maj 2009
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: śląskie
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Nie 18:26, 03 Sty 2010    Temat postu:

selisek napisał:
No numerki podobne. Przod to przod, po co Ci wiedziec ktora strona, przeciez jednej pary nie bedziesz wymienial Wesoly




Skoro różne numerki to myślałem że różna konstrukcja i żebym potem młotkiem nie zakładał jak pomylę strony.
Jeszcze w moto nie wymieniałem

Cytat:
A wogole po co Ci to - przeciez w sklepie dobiora.


Jak bym ufał sprzedawcom to teraz bym jeżdził na Junlin w adidasach i kurtce przeciwdeszczowej Wesoly

Dzieki za numerki, a z tyłu też założę dobre, pewnie ktoś po mnie bedzie chwalił
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
selisek
Stały bywalec


Dołączył: 06 Maj 2008
Posty: 591
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Kęty/Kraków
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Nie 19:33, 03 Sty 2010    Temat postu:

Nie no, roznia sie stronami, ale wykombinujesz jak sie zaklada na 100%.

Jezeli chodzi o sprzedawcow to nie chodzilo mi o marke, tylko ze to oni Ci dobiora odpowiednie modele klockow i nie musisz sie martwic o numerki. Marke to musisz sam zdecydowac bo kazdy chce sprzedac towar.

Powodzenia przy wymianie.

Polecam rowniez wyczyszczenie zaciskow i tloczkow. Warto rowniez posmarowac tloczki zeby latwiej bylo je rozruszac tak zeby bez oporow chodzily gora - dol. Zobacz sobie czy przypadkiem uszczelnienia Ci nie wychodza.
W Twoim mlodym moto moze to jeszcze nie bedzie problem, ale u mnie juz jest(byl mam nadzieje) problem z uszczelnieniami.
Przy tylnym zacisku mialem problem ze zdejmowaniem zabespieczen - przygotuj sobie na wszelki wypadek jakies dobro na zapieczone dziadostwo, wd40 albo inne specyfiki Wesoly
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Miłośników Suzuki SV650/1000, TL1000 i Gladius Strona Główna -> Układ jezdny (rama, zawieszenie, hamulce, napęd, opony) Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin