Forum  Forum Miłośników Suzuki SV650/1000, TL1000 i Gladius Strona Główna Forum Miłośników Suzuki SV650/1000, TL1000 i Gladius
Forum dla dojrzałych motocyklistów.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

SV1000 - Jakie klocki hamulcowe montowane są oryginalnie?

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Miłośników Suzuki SV650/1000, TL1000 i Gladius Strona Główna -> Układ jezdny (rama, zawieszenie, hamulce, napęd, opony)
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
_Ruff_
Świeżak


Dołączył: 25 Maj 2009
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków

PostWysłany: Pon 22:02, 25 Maj 2009    Temat postu: SV1000 - Jakie klocki hamulcowe montowane są oryginalnie?

Pytanie jak w tytule - jakie klocki hamulcowe z przodu są montowane fabrycznie w SV 1000 S ?? TOKICO czy NISSIN, sintered czy zwykłe ??
Umie ktoś odpowiedzieć na to pytanie ?? A jakby ktoś znał jeszcze oznaczenia to byłaby rewelacja...

SV650 - Kloski hamulcowe
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kolecik
Gość





PostWysłany: Wto 8:32, 26 Maj 2009    Temat postu: Re: Jakie klocki hamulcowe oryginalnie w SV 1000 S ???

_Ruff_ napisał:
Pytanie jak w tytule - jakie klocki hamulcowe z przodu są montowane fabrycznie w SV 1000 S ?? TOKICO czy NISSIN, sintered czy zwykłe ??
Umie ktoś odpowiedzieć na to pytanie ?? A jakby ktoś znał jeszcze oznaczenia to byłaby rewelacja...


Zadzwoń do pierwszego lepszego salonu Suzuki to na pewno Ci powiedzą.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Yyveel
Gość





PostWysłany: Wto 13:49, 26 Maj 2009    Temat postu:

Seria to TOKICO HH czyli dobrze wysmazone Wesoly.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
_Ruff_
Świeżak


Dołączył: 25 Maj 2009
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków

PostWysłany: Wto 18:51, 26 Maj 2009    Temat postu: Re: Jakie klocki hamulcowe oryginalnie w SV 1000 S ???

kolecik napisał:
_Ruff_ napisał:
Pytanie jak w tytule - jakie klocki hamulcowe z przodu są montowane fabrycznie w SV 1000 S ?? TOKICO czy NISSIN, sintered czy zwykłe ??
Umie ktoś odpowiedzieć na to pytanie ?? A jakby ktoś znał jeszcze oznaczenia to byłaby rewelacja...


Zadzwoń do pierwszego lepszego salonu Suzuki to na pewno Ci powiedzą.


Gdyby to było takie proste. Pierwszy lepszy salon powiedział mi, że "klocki suzuki" Wesoly
Powiedziałem, że chyba jednak nie suzuki tylko jakieś firmy, która dla suzuki je produkuje. Tu sprzedawca się poddał i powiedział, że nie ma takich informacji Wesoly Drugi sprzedawca najpierw stwierdził, że NISSINy a potem, jak wyraziłem podejrzenie, że może jednak TOKICO skoro na zaciskach widnieje taki napis to powiedział, że w takim razie TOKICO Wesoly Wesoly Wesoly
Lubie tych chłopaków, ale czasem i im się przydarzą wpadki Wesoly
Niestety oryginałów nie założę, bo cena tychże w ASO to ponad 500 złotych...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
slayer
Gość





PostWysłany: Wto 20:02, 26 Maj 2009    Temat postu:

Nie łatwiej wyjąć klocek i po prostu odczytać oznaczenia?
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
_Ruff_
Świeżak


Dołączył: 25 Maj 2009
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków

PostWysłany: Wto 20:55, 26 Maj 2009    Temat postu:

Jeśli mam do wyboru: grzebać przy moto albo grzebać w internecie to wole to drugie. Ani nie mam miejsca ani smykałki ani chęci do rozkręcania czegokolwiek przy moto. Z tego typu czynności ograniczam się do naciągania łańcucha i smarowania go. Inne sprawy pozostawiam serwisowi.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Razor
Gość





PostWysłany: Wto 21:54, 26 Maj 2009    Temat postu:

Leniwyś...

Żeby nie umieć wymienić sobie klocków hamulcowych to już jest obciach Jezyk
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kacperski
Stały bywalec


Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 581
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Milanówek
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Wto 22:25, 26 Maj 2009    Temat postu:

Razor napisał:
Leniwyś...

Żeby nie umieć wymienić sobie klocków hamulcowych to już jest obciach Jezyk

Chociaż byś naściemniał że chcesz oddać zaciski do porządnego czyszczenia :wink:
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Razor
Gość





PostWysłany: Wto 23:25, 26 Maj 2009    Temat postu:

Płynu do chłodnicy też Ci w serwisie dolewają? By sprawdzić ciśnienie w oponach też tam jeździsz? :lol: Wybacz, nie mogłem się powstrzymać, ale motocykl to nie to samo co samochód. Czy stary czy nowy i tak zawsze się coś przy nim grzebie.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
_Ruff_
Świeżak


Dołączył: 25 Maj 2009
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków

PostWysłany: Wto 23:47, 26 Maj 2009    Temat postu:

Razor napisał:
Żeby nie umieć wymienić sobie klocków hamulcowych to już jest obciach Jezyk


A czy ja napisałem, że nie umiem ?? Jak będę potrzebował to zrobić sam to pewnie zrobię, bo klucze kombinerki i inne takie nie są mi obce, kiedyś przy rowerach grzebałem dużo - sam nawet ze dwa złożyłem. Ale nie znaczy, że lubię, a już wcześniej napisałem - nie mam ani narzędzi, ani miejsca do grzebania (brak garażu), więc po co mam się szarpać skoro może to zrobić serwis.

Razor napisał:
Płynu do chłodnicy też Ci w serwisie dolewają? By sprawdzić ciśnienie w oponach też tam jeździsz? :lol: Wybacz, nie mogłem się powstrzymać, ale motocykl to nie to samo co samochód. Czy stary czy nowy i tak zawsze się coś przy nim grzebie.


No to wyobraź sobie, że nie jest tak jak myślisz. Widocznie Ty musisz przy swoim grzebać. W moich wszystkich wystarczyło lać benzynę i czynności obsługowe robić pamiętając o regularnych przeglądach i jakoś nic im się nie dzieje i nie działo. A i trasy typu Chorwacja (na GS) czy Czarnogóra (na CBR) tez objeżdżały te motocykle bez potrzeby grzebania. Może zmień serwis na taki po którym nie będziesz musiał poprawiać ?? Wybacz, nie mogłem się powstrzymać.
A ciśnienie w oponach to jak się sprawdza? Poratuj, bo nie wiem. Pewnie jakoś tym dingsem co wystaje, tak ??
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
slayer
Gość





PostWysłany: Śro 8:08, 27 Maj 2009    Temat postu:

Panowie, schodzicie trochę z tematu.
@Ruff jeśli nie chce ci się sprawdzać jakie masz klocki przez grzebanie przy moto to twoja sprawa.Z drugiej strony chcesz zaoszczędzić i nie kupować oryginałów za grubą kasę.Zastanowiłbym się czy nie warto odkręcić tych dwóch śrubek...
Pewnie liczyłeś na szybką odpowiedź ale niestety nikt z nas nie wie co tam siedzi :wink:
Jeśli upierasz się przy szukaniu w necie to wbijaj na amerykańskie i angielskie strony poświęcone SV1000.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
neuro
Kontaktowy


Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 347
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Śro 8:19, 27 Maj 2009    Temat postu:

Fabryczne to Tokico.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
slayer
Gość





PostWysłany: Śro 8:27, 27 Maj 2009    Temat postu:

neuro napisał:
Fabryczne to Tokico.

Masz 1000?
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
neuro
Kontaktowy


Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 347
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Śro 8:31, 27 Maj 2009    Temat postu:

Nie, kumpel ma

p.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
B2RT
Moderator


Dołączył: 16 Mar 2008
Posty: 4262
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław / Goleniów / Szczecin
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Śro 8:41, 27 Maj 2009    Temat postu:

I sprawa załatwiona.
Panowie bez przytyków tutaj. Jak dla mnie to nawet możecie oddawać na pompowanie opon moto do serwisu. Wolny kraj.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kermadec
Administrator


Dołączył: 21 Mar 2006
Posty: 3537
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Śro 12:18, 27 Maj 2009    Temat postu:

B2RT napisał:
I sprawa załatwiona.
Panowie bez przytyków tutaj. Jak dla mnie to nawet możecie oddawać na pompowanie opon moto do serwisu. Wolny kraj.


Dokładnie. Nie każdy zna się na mechanice lub ma ochotę na grzebanie w smarach. Ja też oddaje motocykl do serwisu i nic zdrożnego w tym nie widzę.

P.S. Raz sam wymieniłem filtr powietrza. Ciśnienie w oponach też sprawdzam sam i nic poza tym. Kto podskoczy administratorowi Jezyk?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
B2RT
Moderator


Dołączył: 16 Mar 2008
Posty: 4262
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław / Goleniów / Szczecin
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Śro 12:36, 27 Maj 2009    Temat postu:

kermadec napisał:
Kto podskoczy administratorowi Jezyk?


JA :twisted:
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Razor
Gość





PostWysłany: Śro 20:22, 27 Maj 2009    Temat postu:

_Ruff_ napisał:
No to wyobraź sobie, że nie jest tak jak myślisz. Widocznie Ty musisz przy swoim grzebać. W moich wszystkich wystarczyło lać benzynę i czynności obsługowe robić pamiętając o regularnych przeglądach i jakoś nic im się nie dzieje i nie działo. A i trasy typu Chorwacja (na GS) czy Czarnogóra (na CBR) tez objeżdżały te motocykle bez potrzeby grzebania. Może zmień serwis na taki po którym nie będziesz musiał poprawiać ?? Wybacz, nie mogłem się powstrzymać.
A ciśnienie w oponach to jak się sprawdza? Poratuj, bo nie wiem. Pewnie jakoś tym dingsem co wystaje, tak ??


Ghehehe :lol: Nie dość, że leniwy to jeszcze pieniacz Wesoly Wyluzuj chłopie, po prostu źle wyciągnąłem wnioski z Twojego poprzedniego postu. Myślałem, żeś taka d*pa, co jeździ sprzętem a na niczym się nie zna ;-)

PS: ja przy swoim też praktycznie nie grzebie, chyba że coś rozwalę (tak jak ostatnio lusterko prawe) i też jeżdżę na regulacje wedle serwisówki, więc nie masz czym się chwalić Jezyk
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tiber
Kontaktowy


Dołączył: 04 Maj 2006
Posty: 395
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Zabrze

PostWysłany: Śro 23:54, 27 Maj 2009    Temat postu:

Ja przy kolejnej wymianie wrzuce sobie chyba klocki vesrach - model rjl albo srjl. Na wielu forach jest to najlepszy mod motocykla jesli chodzi o kasa/usprawnienie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
_Ruff_
Świeżak


Dołączył: 25 Maj 2009
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków

PostWysłany: Czw 1:40, 28 Maj 2009    Temat postu:

Razor napisał:
Ghehehe :lol: Nie dość, że leniwy to jeszcze pieniacz Wesoly Wyluzuj chłopie, po prostu źle wyciągnąłem wnioski z Twojego poprzedniego postu. Myślałem, żeś taka d*pa, co jeździ sprzętem a na niczym się nie zna ;-)

PS: ja przy swoim też praktycznie nie grzebie, chyba że coś rozwalę (tak jak ostatnio lusterko prawe) i też jeżdżę na regulacje wedle serwisówki, więc nie masz czym się chwalić Jezyk


Ależ ja jestem luźny jak ping-pong Wesoly
Tylko nie lubię jak ktoś czyta bez zrozumienia i na takiej podstawie wyciąga wnioski. Ale jak sam widzisz - moja odpowiedź pomogła Ci to zauważyć Mruga
A że zgryźliwie - cóż - no taki już jestem Jezyk
Wracając do tematu klocków - jutro wymieniam, więc pospieszę donieść co tam siedzi i wpisze tu, żeby zostało dla potomnych Mruga
Chyba, że strasznie będzie lało to wtedy się to opóźni...

Wymieniam na klocki GALFER - taki eksperyment. Znajomy prowadzi sklep i ma to w ofercie a że mało informacji on sam ma np. na temat żywotności tych klocków to postanowiłem je przetestować. Cena porównywalna do EBC a że z EBC mam złe doświadczenia (i co czytam wypowiedzi o EBC to potwierdzają się moje doświadczenia) to wolę już taki eksperyment niż brać EBC.
Nissiny są nie do dostania już niestety. Tokico raczej (poza ASO) też.

Wrzucę wam co udało mi się ustalić podczas ostatnich poszukiwań klocków. Może się kiedyś komuś przyda.

Symbole klocków (przód) do SV1000 w różnych firmach:

EBC:
FA158HH


Carbone Lorraine:
2251 A3
2251 SBK5


Nissin:
2P214ST są jeszcze NS, ale raczej będą za miękkie


LUCAS:
LUC MCB602
LUC MCB602SV
LUC MCB602SRQ
LUC MCB602CRQ

standardowa jakość - okładzina organiczna
SV - okładzina sintermetalowa
SRQ - okładzina sintermetalowa z domieszką karbonu
CRQ - klocki karbonowe stosowane na tory wyścigowe


SBS
631HS


Ferodo:
FDB574XR
FDB574P
FDB574CP911
FDB574ST

Road: P, ST
Racing: CP 911, XR
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
B2RT
Moderator


Dołączył: 16 Mar 2008
Posty: 4262
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław / Goleniów / Szczecin
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Czw 6:28, 28 Maj 2009    Temat postu:

Dzięki Ruff. Temat wylądował w FAQ.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Yyveel
Gość





PostWysłany: Czw 11:36, 28 Maj 2009    Temat postu:

_Ruff_ napisał:
Razor napisał:
Ghehehe :lol: Nie dość, że leniwy to jeszcze pieniacz Wesoly Wyluzuj chłopie, po prostu źle wyciągnąłem wnioski z Twojego poprzedniego postu. Myślałem, żeś taka d*pa, co jeździ sprzętem a na niczym się nie zna ;-)

PS: ja przy swoim też praktycznie nie grzebie, chyba że coś rozwalę (tak jak ostatnio lusterko prawe) i też jeżdżę na regulacje wedle serwisówki, więc nie masz czym się chwalić Jezyk


Ależ ja jestem luźny jak ping-pong Wesoly
Tylko nie lubię jak ktoś czyta bez zrozumienia i na takiej podstawie wyciąga wnioski. Ale jak sam widzisz - moja odpowiedź pomogła Ci to zauważyć Mruga
A że zgryźliwie - cóż - no taki już jestem Jezyk
Wracając do tematu klocków - jutro wymieniam, więc pospieszę donieść co tam siedzi i wpisze tu, żeby zostało dla potomnych Mruga
Chyba, że strasznie będzie lało to wtedy się to opóźni...

Wymieniam na klocki GALFER - taki eksperyment. Znajomy prowadzi sklep i ma to w ofercie a że mało informacji on sam ma np. na temat żywotności tych klocków to postanowiłem je przetestować. Cena porównywalna do EBC a że z EBC mam złe doświadczenia (i co czytam wypowiedzi o EBC to potwierdzają się moje doświadczenia) to wolę już taki eksperyment niż brać EBC.
Nissiny są nie do dostania już niestety. Tokico raczej (poza ASO) też.

Wrzucę wam co udało mi się ustalić podczas ostatnich poszukiwań klocków. Może się kiedyś komuś przyda.

Symbole klocków (przód) do SV1000 w różnych firmach:

EBC:
FA158HH


Carbone Lorraine:
2251 A3
2251 SBK5


Nissin:
2P214ST są jeszcze NS, ale raczej będą za miękkie


LUCAS:
LUC MCB602
LUC MCB602SV
LUC MCB602SRQ
LUC MCB602CRQ

standardowa jakość - okładzina organiczna
SV - okładzina sintermetalowa
SRQ - okładzina sintermetalowa z domieszką karbonu
CRQ - klocki karbonowe stosowane na tory wyścigowe


SBS
631HS


Ferodo:
FDB574XR
FDB574P
FDB574CP911
FDB574ST

Road: P, ST
Racing: CP 911, XR


Genaralnie jak zakladasz to powinny byc HH czyli tak jak napisalem wczescniej porzadnie spiekane. A galfer to dobra firma tylko zalezy jaki model zakladasz.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kacperski
Stały bywalec


Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 581
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Milanówek
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Czw 12:40, 28 Maj 2009    Temat postu:

Ze swojej strony polecam EBC HH, ciekaw jestem jak oceniacie pozostałe okładziny.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
_Ruff_
Świeżak


Dołączył: 25 Maj 2009
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków

PostWysłany: Czw 16:47, 28 Maj 2009    Temat postu:

Ja powiem tak - jedyna przygodę z EBC miałem w GSie - założyłem, bo sprzedawca zapewniał, że EBC HH to identyczne klocki jak te, które oryginalnie miałem załozone (TOKICO też HH). Koszt był 90 zł w stosunku do 140 za oryginały.
Zużyłuy się po 5000km a oryginały wytrzymały 15000km. Dodam jeszcze, że hamowały gorzej niz oryginały. Z podobnymi opiniami sie już nieraz spotkałem. Dlatego mam uraz do EBC.


Yyveel napisał:
A galfer to dobra firma tylko zalezy jaki model zakladasz.

Serię GOLD. Lepsza podobno już tylko seria BIAŁA. Ale szczegółów sie dowiem za ok. 30 minut Mruga

UPDATE:
dodałem do tego temtu w FAQ od razu, żeby nie trzeba było przenosić
http://www.sv650.fora.pl/faq,37/sv-1000-klocki-hamulcowe,3961.html#67565


Ostatnio zmieniony przez _Ruff_ dnia Czw 20:02, 28 Maj 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Miłośników Suzuki SV650/1000, TL1000 i Gladius Strona Główna -> Układ jezdny (rama, zawieszenie, hamulce, napęd, opony) Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin