Forum  Forum Miłośników Suzuki SV650/1000, TL1000 i Gladius Strona Główna Forum Miłośników Suzuki SV650/1000, TL1000 i Gladius
Forum dla dojrzałych motocyklistów.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Przeróbka zawieszenia na regulowane

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Miłośników Suzuki SV650/1000, TL1000 i Gladius Strona Główna -> Układ jezdny (rama, zawieszenie, hamulce, napęd, opony)
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
WarDog
Świeżak


Dołączył: 02 Mar 2008
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnów/młp
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Czw 12:29, 03 Kwi 2008    Temat postu: Przeróbka zawieszenia na regulowane

Panowie czy ktoś się orientuje, jaka jest różnica pomiędzy zawieszeniami z przodu w wersji z regulacją i bez? Zastanawiam się, czy jest możliwość przeróbki. Bo jeśli wystraczy zmienić tylko "górę" czyli korki ze srubami, to byłaby to prosta przeróbka. Chyba, że zmiany są większę lub całkiem inna konstrukcja widelca.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
slayer
Gość





PostWysłany: Czw 13:35, 03 Kwi 2008    Temat postu:

Nie wystarczy sama podmiana.Wersje z regulacja maja krotsze tuleje ktore sa bezpoosrednio pod korkami.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
WarDog
Świeżak


Dołączył: 02 Mar 2008
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnów/młp
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Pią 15:32, 04 Kwi 2008    Temat postu:

Tzn. masz na myśli lagi? Czy jakieś tuleje wewnątrz? Drążę temat, bo myślę, czy gdybym kupił np. połamany widelec z regulacją, to dałoby się przełożyć?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kanalia
Świeżak


Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Toruń

PostWysłany: Pią 16:44, 04 Kwi 2008    Temat postu:

z tego co widzialem na rysunkach jest inny korek z regulacja i dodatkowo na tej tuleji wewnatrz jest stalowy krażek ktorego w wersji bez regulacji niema
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
slayer
Gość





PostWysłany: Pią 16:46, 04 Kwi 2008    Temat postu:

Lagi sa takiej samej dlugosci.Roznice sa w dlugosci tulejek ktore znajduja sie pod korkami.Mysle ze taka przekladka bylaby mozliwa.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ostek
Świeżak


Dołączył: 12 Mar 2008
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Pią 11:17, 11 Kwi 2008    Temat postu:

ja dzisiaj przekładam całe zawiecho z wersji z regulacją
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
slayer
Gość





PostWysłany: Pią 11:53, 11 Kwi 2008    Temat postu:

ostek napisał:
ja dzisiaj przekładam całe zawiecho z wersji z regulacją

To napisz cos wiecej.Taka informacja na pewno sie przyda dla osob ktore chca zrobic to samo.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ostek
Świeżak


Dołączył: 12 Mar 2008
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Pią 15:26, 11 Kwi 2008    Temat postu:

Naturalnie,jak zrobie to opisze

Spacja, kropeczka... Zgubiły się?

kermadec
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
WarDog
Świeżak


Dołączył: 02 Mar 2008
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnów/młp
Płeć: Biker płci męskiej

PostWysłany: Pią 16:19, 11 Kwi 2008    Temat postu:

slayer napisał:
ostek napisał:
ja dzisiaj przekładam całe zawiecho z wersji z regulacją

To napisz cos wiecej.Taka informacja na pewno sie przyda dla osob ktore chca zrobic to samo.


Przełożenie kompletnego zawieszenia nie jest chyba skomplikowane nawet dla początkującego...Zdjąć koło, zaciski, błotnik, poluzować półki i wyciągnąć. A potem odwrotna kolejność.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ostek
Świeżak


Dołączył: 12 Mar 2008
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Pią 21:01, 11 Kwi 2008    Temat postu:

no właśnie ,nic skomplikowanego ,właśnie zrobiłem to co napisał mój przedmówca ,jezdzi sie o niebo lepiej ,zawiecha dużo sztywniejsza ,wszystko pasawało i koszt niezbyt duży bo udało mi sie kupic okazyjnie.

Przypominam o regulaminie.

kermadec
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pszym
Kontaktowy


Dołączył: 01 Mar 2008
Posty: 389
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Sob 23:47, 12 Kwi 2008    Temat postu:

wow! To fajnie, bo w wersji bez regulacji to wszystko...pływa...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
slayer
Gość





PostWysłany: Pon 9:26, 14 Kwi 2008    Temat postu:

Ostek, przekladales cale zawieszenie.Czy mozna przelozyc tylko sruby regulacyjne razem z tulejkami?
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ostek
Świeżak


Dołączył: 12 Mar 2008
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Pon 20:31, 14 Kwi 2008    Temat postu:

przekładałem całe ,nie rozbierałem go to niewiem ,ale jak już ktoś pisał chyba tuleje mają inny wymiar
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Miłośników Suzuki SV650/1000, TL1000 i Gladius Strona Główna -> Układ jezdny (rama, zawieszenie, hamulce, napęd, opony) Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin