Autor Wiadomość
B2RT
PostWysłany: Sob 7:50, 28 Mar 2009    Temat postu:

Carry napisał:
Ja bym na twoim miejscu poszukał dobrze Sunstara jednak...


Szukałem Carry, naprawdę.
Jedyny plus to że obiecali jakiś smar do łańcucha w ramach przeprosin. Mimo wszystko strzeliłem im oficjalnego FOCHA Mruga.
kamilo_p1 SV650S
PostWysłany: Sob 1:29, 28 Mar 2009    Temat postu:

Może i tak jest jak piszesz, ale napewno lepiej na nowym łańcuchu sie jeździ i przynajmniej mam wrażenie że coś się polepszyło, ale może to złudzenie sugerowne całym nowym zestawem napędowym, który już nie szarpie i nie "strzela"...
lasooch
PostWysłany: Sob 1:22, 28 Mar 2009    Temat postu:

kamilo_p1 SV650S napisał:
lasooch
Mówie odrazu niema jakiegoś wielkiego szału że jest wielka różnica, tylko trochę ją czuć wiadomo jak to zwykle jest na nowym napędzie, a zębatka tylna niewiele wieksza od starej z resztą i przednia większa wiec to pewnie znikoma poprawa... Ale jak ktoś ma mozliwość może sobie zarzucić wiekszą, a napewno to nie zaszkodzi.


Nie wiem o jakiej różnicy piszesz, bo obie nowe zębatki o których piszesz, są idealnie równo proporcjonalnie większe od starych. Przełożenie, moc, moment, przyspieszenie oraz prędkość maksymalna - pozostały absolutnie bez zmian Wesoly Jedynie łańcuch masz dłuższy o 2 ogniwa Mruga To się chyba nazywa autosugestia Jezyk
kamilo_p1 SV650S
PostWysłany: Sob 1:14, 28 Mar 2009    Temat postu:

lasooch
Mówie odrazu niema jakiegoś wielkiego szału że jest wielka różnica, tylko trochę ją czuć wiadomo jak to zwykle jest na nowym napędzie, a zębatka tylna niewiele wieksza od starej z resztą i przednia większa wiec to pewnie znikoma poprawa... Ale jak ktoś ma mozliwość może sobie zarzucić wiekszą, a napewno to nie zaszkodzi.
lasooch
PostWysłany: Sob 1:01, 28 Mar 2009    Temat postu:

kamilo_p1 SV650S napisał:
spazz napisał:
Dzieki za podpowiedz. Mowisz ze jeden zabek i roznica odczuwalna jest? Ciekawe co by bylo jkaby byly dwa wiecej i jak taki zabieg bedzie wygladal w lytrze?


U mnie nie jest różnica tylko jednego ząbka... W swojej Sv jak ją kupiłem miałem stary napęd tzn. on był pirwszy od nowości nie zmieniany. Przynajmniej tak mi oznajmił mój mechnik. Moto jest z Francji ściągnięte przez komis jako nowe które kupiła dziewczyna - pierwsza właścicielka w PL ja kupiłem moto od niej. Ona od poczatku jeździła na seryjnym napędzie zębatki były "Made In France" a łąńcuch niewim jaki był ale napewno zużyty... Tylna zębatka miała 42zęby, a nowa która ja założyłem 45 więc różnica trzech ząbków. Dodam też że przednia miała seryjnie u mnie 14ząbków - ja założyłem 15, obie nowe zebatki Sun Star, łańcuch DID kupiony w Motopasji-którą polecam.


Czyli zmieniłeś przełożenie 42/14=3 na 45/15=3 Wesoly Różnica musiała być mocno odczuwalna Wesoly
kamilo_p1 SV650S
PostWysłany: Sob 0:43, 28 Mar 2009    Temat postu:

spazz napisał:
Dzieki za podpowiedz. Mowisz ze jeden zabek i roznica odczuwalna jest? Ciekawe co by bylo jkaby byly dwa wiecej i jak taki zabieg bedzie wygladal w lytrze?


U mnie nie jest różnica tylko jednego ząbka... W swojej Sv jak ją kupiłem miałem stary napęd tzn. on był pirwszy od nowości nie zmieniany. Przynajmniej tak mi oznajmił mój mechnik. Moto jest z Francji ściągnięte przez komis jako nowe które kupiła dziewczyna - pierwsza właścicielka w PL ja kupiłem moto od niej. Ona od poczatku jeździła na seryjnym napędzie zębatki były "Made In France" a łąńcuch niewim jaki był ale napewno zużyty... Tylna zębatka miała 42zęby, a nowa która ja założyłem 45 więc różnica trzech ząbków. Dodam też że przednia miała seryjnie u mnie 14ząbków - ja założyłem 15, obie nowe zebatki Sun Star, łańcuch DID kupiony w Motopasji-którą polecam.
Susel1981
PostWysłany: Pią 20:23, 27 Mar 2009    Temat postu:

Ale też nie słyszałem i wy chyba też żeby ktoś się skarżył na JT. Ja biorę JT, jutro jadę po zestaw do Kobyłki do motopasji a w poniedziałek będę montował.
B2RT
PostWysłany: Pią 9:43, 27 Mar 2009    Temat postu:

dzikus330 napisał:
Weź PBRa, mi się wydaję że są lepsze od JT. Nie słyszalem żeby ktoś narzekał na PBR.


Póki co też się skłaniam ku PBR.
dzikus330
PostWysłany: Pią 9:35, 27 Mar 2009    Temat postu:

Weź PBRa, mi się wydaję że są lepsze od JT. Nie słyszalem żeby ktoś narzekał na PBR.
B2RT
PostWysłany: Pią 8:31, 27 Mar 2009    Temat postu:

Grrrrryyyyy :twisted:

Hmm no to mam teraz dylemat.

PBR czy JT :|
dzikus330
PostWysłany: Czw 23:37, 26 Mar 2009    Temat postu:

Jak sie sprawują 4 zęby wiecej na tyle to opisze za jakiś czas na podstawie moto brata, ZX12 robione pod wyscigi na 1/4, własnie zębatka ma 4 zęby wiecej, tu nasz projekt do wglądu:

http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=42505


sorry za OT Wesoly
Carry
PostWysłany: Czw 23:17, 26 Mar 2009    Temat postu:

Ja bym na twoim miejscu poszukał dobrze Sunstara jednak...
spazz
PostWysłany: Czw 22:48, 26 Mar 2009    Temat postu:

Dzieki za podpowiedz. Mowisz ze jeden zabek i roznica odczuwalna jest? Ciekawe co by bylo jkaby byly dwa wiecej i jak taki zabieg bedzie wygladal w lytrze?
kamilo_p1 SV650S
PostWysłany: Czw 21:23, 26 Mar 2009    Temat postu: Re: Zębatka - przód.

B2RT napisał:
Witam.
Z racji tego, że nie udało się dostać zębatek sunstara. Chciałbym poprosić was o opinię co wybrać:
1. PBR.
2. JT.
3. Chiaravelli.


Co do JT mogę sie wypowiedzieć: bo kolega takie założył do Cebry (F4). Sam też ich nie był pewny, SunStar'ów nie mógł dostać i odziwo jest zadowolony, a znam go to wybredny typek i na JT nie narzeka więc chyba można je zastosować bez zastrzezeń. Stawia moto na koło, pali, szaleje i cuduje co się da i łańcuch(DID złoty) i zębatki JT dobrze sie spisują.

spazz co do Twojego pytania - już było na forum o tym link poniżej.
Ja uważam że warto zmienić na trochę większą, bo na codzień sie Vmaxa nie wykożystuje, a do jazdy miejskiej wieksza zębatka na tyle się przydaje.
http://www.sv650.fora.pl/porady,12/ktory-zestaw-napedowy,3066.html
slayer
PostWysłany: Czw 19:00, 26 Mar 2009    Temat postu:

1.Tak jak lasooch słyszałem o nich pozytywne opinie.
2.Nie wiem jak się sprawują w mocniejszych moto ale znam 2 GS-y i jedną ER 5 w których po kilku kkm nie było widać żadnych śladów zużycia.
3.Nie znam.
B2RT
PostWysłany: Czw 18:23, 26 Mar 2009    Temat postu:

Do tematu mi tu wracać Mruga
spazz
PostWysłany: Czw 17:42, 26 Mar 2009    Temat postu:

Ja tez mysle o tyle. Sorry jak napisalem niezrozumiale. Doszedlem do wniosku ze jak bede mial juz ta moja Nke to na cholere mi v max 250 km\h? Tak mi leb urwie przy 220.
dzikus330
PostWysłany: Czw 16:28, 26 Mar 2009    Temat postu:

Ja myślę o wiekszej ale na tył...musze popatrzeć co w temacie sie da zrobić.
spazz
PostWysłany: Czw 16:24, 26 Mar 2009    Temat postu:

Nawiazujac do tematu zebatek. Czy ktorys z kolegow dawal wieksza zebate zeby przyspiesznie poprawic?
lasooch
PostWysłany: Czw 15:14, 26 Mar 2009    Temat postu:

O PBR słyszałem tylko pochlebne opinie. Są dość popularne w MX/enduro, a to dobre pole testowe - panujące warunki są niezbyt korzystne dla zestawu napędowego Mruga
O JT nie mam zdania, o Chiaravelli pierwszy raz usłyszałem od Ciebie Mruga
B2RT
PostWysłany: Czw 13:51, 26 Mar 2009    Temat postu: Zębatka - przód.

Witam.
Z racji tego, że nie udało się dostać zębatek sunstara. Chciałbym poprosić was o opinię co wybrać:
1. PBR.
2. JT.
3. Chiaravelli.

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group