Forum Miłośników Suzuki SV650/1000, TL1000 i Gladius
Forum dla dojrzałych motocyklistów.
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum Miłośników Suzuki SV650/1000, TL1000 i Gladius Strona Główna
->
Układ jezdny (rama, zawieszenie, hamulce, napęd, opony)
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum zostało przeniesione na nowy adres: http://www.suzukisv.pl . ZAPRASZAMY!
----------------
W razie problemów z logowaniem na nowym adresie proszę o kontakt. Kermadec
Suzuki SV 650/1000 (N/S)
----------------
Układ jezdny (rama, zawieszenie, hamulce, napęd, opony)
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
B2RT
Wysłany: Sob 7:50, 28 Mar 2009
Temat postu:
Carry napisał:
Ja bym na twoim miejscu poszukał dobrze Sunstara jednak...
Szukałem Carry, naprawdę.
Jedyny plus to że obiecali jakiś smar do łańcucha w ramach przeprosin. Mimo wszystko strzeliłem im oficjalnego FOCHA
.
kamilo_p1 SV650S
Wysłany: Sob 1:29, 28 Mar 2009
Temat postu:
Może i tak jest jak piszesz, ale napewno lepiej na nowym łańcuchu sie jeździ i przynajmniej mam wrażenie że coś się polepszyło, ale może to złudzenie sugerowne całym nowym zestawem napędowym, który już nie szarpie i nie "strzela"...
lasooch
Wysłany: Sob 1:22, 28 Mar 2009
Temat postu:
kamilo_p1 SV650S napisał:
lasooch
Mówie odrazu niema jakiegoś wielkiego szału że jest wielka różnica, tylko trochę ją czuć wiadomo jak to zwykle jest na nowym napędzie, a zębatka tylna niewiele wieksza od starej z resztą i przednia większa wiec to pewnie znikoma poprawa... Ale jak ktoś ma mozliwość może sobie zarzucić wiekszą, a napewno to nie zaszkodzi.
Nie wiem o jakiej różnicy piszesz, bo obie nowe zębatki o których piszesz, są idealnie równo proporcjonalnie większe od starych. Przełożenie, moc, moment, przyspieszenie oraz prędkość maksymalna - pozostały absolutnie bez zmian
Jedynie łańcuch masz dłuższy o 2 ogniwa
To się chyba nazywa autosugestia
kamilo_p1 SV650S
Wysłany: Sob 1:14, 28 Mar 2009
Temat postu:
lasooch
Mówie odrazu niema jakiegoś wielkiego szału że jest wielka różnica, tylko trochę ją czuć wiadomo jak to zwykle jest na nowym napędzie, a zębatka tylna niewiele wieksza od starej z resztą i przednia większa wiec to pewnie znikoma poprawa... Ale jak ktoś ma mozliwość może sobie zarzucić wiekszą, a napewno to nie zaszkodzi.
lasooch
Wysłany: Sob 1:01, 28 Mar 2009
Temat postu:
kamilo_p1 SV650S napisał:
spazz napisał:
Dzieki za podpowiedz. Mowisz ze jeden zabek i roznica odczuwalna jest? Ciekawe co by bylo jkaby byly dwa wiecej i jak taki zabieg bedzie wygladal w lytrze?
U mnie nie jest różnica tylko jednego ząbka... W swojej Sv jak ją kupiłem miałem stary napęd tzn. on był pirwszy od nowości nie zmieniany. Przynajmniej tak mi oznajmił mój mechnik. Moto jest z Francji ściągnięte przez komis jako nowe które kupiła dziewczyna - pierwsza właścicielka w PL ja kupiłem moto od niej. Ona od poczatku jeździła na seryjnym napędzie zębatki były "Made In France" a łąńcuch niewim jaki był ale napewno zużyty... Tylna zębatka miała 42zęby, a nowa która ja założyłem 45 więc różnica trzech ząbków. Dodam też że przednia miała seryjnie u mnie 14ząbków - ja założyłem 15, obie nowe zebatki Sun Star, łańcuch DID kupiony w Motopasji-którą polecam.
Czyli zmieniłeś przełożenie 42/14=3 na 45/15=3
Różnica musiała być mocno odczuwalna
kamilo_p1 SV650S
Wysłany: Sob 0:43, 28 Mar 2009
Temat postu:
spazz napisał:
Dzieki za podpowiedz. Mowisz ze jeden zabek i roznica odczuwalna jest? Ciekawe co by bylo jkaby byly dwa wiecej i jak taki zabieg bedzie wygladal w lytrze?
U mnie nie jest różnica tylko jednego ząbka... W swojej Sv jak ją kupiłem miałem stary napęd tzn. on był pirwszy od nowości nie zmieniany. Przynajmniej tak mi oznajmił mój mechnik. Moto jest z Francji ściągnięte przez komis jako nowe które kupiła dziewczyna - pierwsza właścicielka w PL ja kupiłem moto od niej. Ona od poczatku jeździła na seryjnym napędzie zębatki były "Made In France" a łąńcuch niewim jaki był ale napewno zużyty... Tylna zębatka miała 42zęby, a nowa która ja założyłem 45 więc różnica trzech ząbków. Dodam też że przednia miała seryjnie u mnie 14ząbków - ja założyłem 15, obie nowe zebatki Sun Star, łańcuch DID kupiony w Motopasji-którą polecam.
Susel1981
Wysłany: Pią 20:23, 27 Mar 2009
Temat postu:
Ale też nie słyszałem i wy chyba też żeby ktoś się skarżył na JT. Ja biorę JT, jutro jadę po zestaw do Kobyłki do motopasji a w poniedziałek będę montował.
B2RT
Wysłany: Pią 9:43, 27 Mar 2009
Temat postu:
dzikus330 napisał:
Weź PBRa, mi się wydaję że są lepsze od JT. Nie słyszalem żeby ktoś narzekał na PBR.
Póki co też się skłaniam ku PBR.
dzikus330
Wysłany: Pią 9:35, 27 Mar 2009
Temat postu:
Weź PBRa, mi się wydaję że są lepsze od JT. Nie słyszalem żeby ktoś narzekał na PBR.
B2RT
Wysłany: Pią 8:31, 27 Mar 2009
Temat postu:
Grrrrryyyyy :twisted:
Hmm no to mam teraz dylemat.
PBR czy JT :|
dzikus330
Wysłany: Czw 23:37, 26 Mar 2009
Temat postu:
Jak sie sprawują 4 zęby wiecej na tyle to opisze za jakiś czas na podstawie moto brata, ZX12 robione pod wyscigi na 1/4, własnie zębatka ma 4 zęby wiecej, tu nasz projekt do wglądu:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=42505
sorry za OT
Carry
Wysłany: Czw 23:17, 26 Mar 2009
Temat postu:
Ja bym na twoim miejscu poszukał dobrze Sunstara jednak...
spazz
Wysłany: Czw 22:48, 26 Mar 2009
Temat postu:
Dzieki za podpowiedz. Mowisz ze jeden zabek i roznica odczuwalna jest? Ciekawe co by bylo jkaby byly dwa wiecej i jak taki zabieg bedzie wygladal w lytrze?
kamilo_p1 SV650S
Wysłany: Czw 21:23, 26 Mar 2009
Temat postu: Re: Zębatka - przód.
B2RT napisał:
Witam.
Z racji tego, że nie udało się dostać zębatek sunstara. Chciałbym poprosić was o opinię co wybrać:
1. PBR.
2. JT.
3. Chiaravelli.
Co do JT mogę sie wypowiedzieć: bo kolega takie założył do Cebry (F4). Sam też ich nie był pewny, SunStar'ów nie mógł dostać i odziwo jest zadowolony, a znam go to wybredny typek i na JT nie narzeka więc chyba można je zastosować bez zastrzezeń. Stawia moto na koło, pali, szaleje i cuduje co się da i łańcuch(DID złoty) i zębatki JT dobrze sie spisują.
spazz co do Twojego pytania - już było na forum o tym link poniżej.
Ja uważam że warto zmienić na trochę większą, bo na codzień sie Vmaxa nie wykożystuje, a do jazdy miejskiej wieksza zębatka na tyle się przydaje.
http://www.sv650.fora.pl/porady,12/ktory-zestaw-napedowy,3066.html
slayer
Wysłany: Czw 19:00, 26 Mar 2009
Temat postu:
1.Tak jak lasooch słyszałem o nich pozytywne opinie.
2.Nie wiem jak się sprawują w mocniejszych moto ale znam 2 GS-y i jedną ER 5 w których po kilku kkm nie było widać żadnych śladów zużycia.
3.Nie znam.
B2RT
Wysłany: Czw 18:23, 26 Mar 2009
Temat postu:
Do tematu mi tu wracać
spazz
Wysłany: Czw 17:42, 26 Mar 2009
Temat postu:
Ja tez mysle o tyle. Sorry jak napisalem niezrozumiale. Doszedlem do wniosku ze jak bede mial juz ta moja Nke to na cholere mi v max 250 km\h? Tak mi leb urwie przy 220.
dzikus330
Wysłany: Czw 16:28, 26 Mar 2009
Temat postu:
Ja myślę o wiekszej ale na tył...musze popatrzeć co w temacie sie da zrobić.
spazz
Wysłany: Czw 16:24, 26 Mar 2009
Temat postu:
Nawiazujac do tematu zebatek. Czy ktorys z kolegow dawal wieksza zebate zeby przyspiesznie poprawic?
lasooch
Wysłany: Czw 15:14, 26 Mar 2009
Temat postu:
O PBR słyszałem tylko pochlebne opinie. Są dość popularne w MX/enduro, a to dobre pole testowe - panujące warunki są niezbyt korzystne dla zestawu napędowego
O JT nie mam zdania, o Chiaravelli pierwszy raz usłyszałem od Ciebie
B2RT
Wysłany: Czw 13:51, 26 Mar 2009
Temat postu: Zębatka - przód.
Witam.
Z racji tego, że nie udało się dostać zębatek sunstara. Chciałbym poprosić was o opinię co wybrać:
1. PBR.
2. JT.
3. Chiaravelli.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin