|
Forum Miłośników Suzuki SV650/1000, TL1000 i Gladius Forum dla dojrzałych motocyklistów.
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kilerpl
Kontaktowy
Dołączył: 17 Lut 2007
Posty: 229
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Toronto , Canada
|
Wysłany: Wto 0:17, 15 Maj 2007 Temat postu: Tylni hamulec |
|
|
Sory za glupie pytanie ale czy tarcza hamulca tylniego powinna byc w 100% prosta , bo u mnie wygina sie minimalnie w strone hamulca :wink:
Tak pytam bo nie wiem dlaczego moj moto wydaje sie byc mniej stabilny niz byl wczesniej. Jezdzac mam odczucie jak by mi sie tylnie kolo slizgalo od czasu do czasu i w zakretach tez jakos tak niepewnie :roll:
Wczesniej (tydzien temu) slizganie zwalalem na pogode bo zimno bylo i opony nie mialy takiej przyczepnosci ale teraz to juz nie wiem moze to tylko moja wyobraznia
Cos w tym musi byc bo wczesniej tak nie mialem , dlatego szukam przyczyn .
Czy to mozliwe ze kolo jest zle scetrowane lub jakas inna przyczyna tego moze byc ??
Na oko nic nie widac oprocz tego hamulca , jak mu dam po obrotach to nic nie czuc bo leci prosto jak rakieta i prawie nie dotyka ziemi ale na malych predkosciach mam takie odczucia ze cos jest nie tak hmm...
Edit:
Przepraszam za umieszczenie w dziale ogolne to raczej powinno byc w dziale problemy techniczne , prosze o przeniesienie :oops:
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Złoty
Kontaktowy
Dołączył: 20 Lip 2006
Posty: 287
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: Wto 6:13, 15 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
a jak to sprawdzasz ze masz tarcze krzywa?? wciskasz hamulec i wtedy widzisz jak tarcza "stoi" w zacisku?? czy jak jedziesz i wcisniesz lekko hamulec to zaczyna Ci impulsowo drgac pedal hamulca? wydaje mi sie ze to raczej niemozliwe zebys skrzywił tylna tarcze chyba ze ostro latales i tak ja nagrzales ze byla prawie czerwona i wpadles gdzies w kaluze ze sie bardzo szybko schlodzila wtedy tylko mogles ja skrzywic w co jednak watpie bo przeciez jak sie sportowo i nie sportowo lata to sie uzywa przodu.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pedros
Kontaktowy
Dołączył: 24 Wrz 2006
Posty: 411
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: from Wołomin
|
Wysłany: Wto 12:42, 15 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
tarcze jedynie mogą chodzić na pływakach tj. góra dół... ślizganie koła to prędzej wina opony lub krzywego ustawienia koła... myślę że w 100% nie musi być prosta ale nie powinna być na tyle krzywa aby moto sam z siebie nie hamował...
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kilerpl
Kontaktowy
Dołączył: 17 Lut 2007
Posty: 229
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Toronto , Canada
|
Wysłany: Wto 12:42, 15 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
nie no az ak ostro to nie latam moze tak powinno byc nigdy na to nie zwracalem uwagi :twisted: chdzi mi o to ze jak sie na nia patrzy od tylu to wyglada jak by nie byla w 100% prosta ale nic nie obciera to moze tak powinno byc
Musze znalesc jakas sv i obczaic jak to wyglada :roll:
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pedros
Kontaktowy
Dołączył: 24 Wrz 2006
Posty: 411
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: from Wołomin
|
Wysłany: Wto 12:43, 15 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
a i jeszcze tylNY nie tylNI
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Złoty
Kontaktowy
Dołączył: 20 Lip 2006
Posty: 287
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: Wto 14:19, 15 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
musi byc prosta bo przy hamowaniu jezeli bedzie miala bicie na rozne strony to bedziesz mial uczucie jak bys mial abs w tylnym kole, tarcza tyl musi byc prosta troche sie podda bo jest plywajaca ale nie wiele a anapewno nie tak zeby bylo widac na oko
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
PiotrFF
Stały bywalec
Dołączył: 19 Wrz 2006
Posty: 1146
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań Płeć: Biker płci męskiej
|
Wysłany: Wto 18:29, 15 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
Proponuje zacznij od sprawdzenia ciśnienia w kole. Potem jak wyżej ...wycentruj koło, tarczy raczej nic nie jest
Ps. oddaj mi tego pięknego tysiaka:-) -ciągle coś w nim "psujesz" :-) :-) :-)
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kilerpl
Kontaktowy
Dołączył: 17 Lut 2007
Posty: 229
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Toronto , Canada
|
Wysłany: Śro 4:11, 16 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
Cytat: | a i jeszcze tylNY nie tylNI |
Sory wlasnie nie bylem pewien jak to napisac , poza tym forum to nigdzie indziej po Polsku nie pisze a wiec troche zapomnialem :oops:
Cytat: | Proponuje zacznij od sprawdzenia ciśnienia w kole. Potem jak wyżej ...wycentruj koło, tarczy raczej nic nie jest
Ps. oddaj mi tego pięknego tysiaka:-) -ciągle coś w nim "psujesz" |
No cisnienie musze sprawdzic tylko czasu brak :wink: , mysle ze co do tarczy to jest ok a tysiaczka Ci nie oddam :wink: Ja nic nie psuje tylko ten servis go nie przygotowal jak nalezy :roll:
A co do centrowania kola to pewnie to bedzie trzeba u dealera zrobic ?? a tam kase z dzieraja jak ****** no nic jeszcze poczekam az slonce przyswieci bo mam wrazenie ze te oryginalne opony jakies takie sa nie klejace jak jest zimno
Moto ma przejechane dopiero 1700km myslicie ze kolo moglo sie zdecentrowac ( nie wiem jak to sie pisze ) :wink:
Cytat: | ale nie wiele a anapewno nie tak zeby bylo widac na oko
|
Ale ja mam dobre oko :lol: w pracy ciagle cos robie na oko i musze sie upewniac ze wszystko jest prosto a wiec chyba dlatego sie czegos takiego dopatrzylem Jak sie dlugo wpatrujesz w proste to okaze sie krzywe :wink: :lol:
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
slayer
Gość
|
Wysłany: Śro 9:04, 16 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
Gdy Piotr pisal o wycentrowaniu kola to chodzilo mu pewnie o rowne ustawienie, zgodnie z nacieciami regulacji na wachaczu.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kilerpl
Kontaktowy
Dołączył: 17 Lut 2007
Posty: 229
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Toronto , Canada
|
Wysłany: Czw 21:43, 17 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
Ciekawe ile ja z ta sruba w kole jezdzilem moze dlatego moto byl taki nie stabilny w zakretach :lol:
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|