Autor Wiadomość
Rafał
PostWysłany: Wto 23:37, 25 Wrz 2007    Temat postu:

No i mi się przytrafiło - 10 min. po uruchomieniu silnika i ruszeniu, na pierwszym zakręcie 90 st. - się mi uśliznęło :-) Super wrażenie - szczególnie, że obyło się bez gleby :-)
Sienkos
PostWysłany: Wto 9:31, 25 Wrz 2007    Temat postu:

nop fajna sprawa co dzień sie bawię jak jadę o 7 do pracy:P. wyjścia z zakrętów jak na crossowce Wesoly jednak doświadczenia z 14 letniego śmigania na crossowkach na drodze baaardzo sie przydają Wesoly
budda
PostWysłany: Wto 9:19, 25 Wrz 2007    Temat postu:

Niestety troche za mocno i mozna sie wylozyc Smutny
Bartman
PostWysłany: Pon 13:46, 24 Wrz 2007    Temat postu:

Wystarczy zdecydowanie odkręcicc manetę na 1 lub 2 drugim biegu a poślizg gwarantowany szczególnei w dzi obecne w godzinach porannych lub wieczornych
Rafał
PostWysłany: Pon 13:42, 24 Wrz 2007    Temat postu:

EEE... trochę to dla mnie za wcześnie, aby sie cieszyć z uślizgów - jeżdżę dopiero od lipca 07. Będe sie starał jeszcze bardziej uważać :-)
budda
PostWysłany: Pon 9:04, 24 Wrz 2007    Temat postu:

Jak troche "zamyszkuje" tyl jest fajna zabawa i latwa korekta.Najbardziej trzeba uwazac na pasach i zacienionych odcinkach.
cerb
PostWysłany: Sob 11:30, 22 Wrz 2007    Temat postu:

No oponka lubi czasem odjechac na bok, szczegolnie odczulem to w czwartek rano jadac do pracy (bylo jakies 3 stopnie na plusie), albo na swiezo polozonym asfalcie tez lubi zatanczyc. Zsade mam taka jak jest zimno to nie odkrecam za mocno bo jedyne co moze mnie spotkac to gleba.
Bartman
PostWysłany: Sob 10:30, 22 Wrz 2007    Temat postu:

Powiem od siebei tyle ze w tempraturach wiosennych jak i jesiennych powiedzmy poniezej 15C tylne koło ostro sie ślizga przy redukcjach a nawet przy mocnym odkręceniu................ i cieżko jest zagrzać taką oponę podaczas jazdy, trzeba po prostu więcej uważać....A małe poślizgi też są fajne, więc.....Wesoly
Rafał
PostWysłany: Pią 22:42, 21 Wrz 2007    Temat postu: Opony vs. temperatura zewnętrzna.

Szanowni,
Słyszałem, że opony motocyklowe przy pewnych temperaturach powietrza w poważnym stopniu zaczynają tracić przyczepność. Jak to wygląda w rzeczywistości? Kiedy gumy zaczynają "plastikowieć"?
Starałem się znaleźć coś na stronach producentów, ale jakoś nie wyszło.

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group