Autor Wiadomość
Nano
PostWysłany: Pon 7:58, 14 Paź 2013    Temat postu: PKBwrycJxgHliiVmQcO

I don't know what it is but I haven't been able to get myself to go see antamied films, but after reading some of your reviews I might start giving them a shot. Out of all the cgi films, what's your favorite?Rick s last [type] ..
spazz
PostWysłany: Pią 17:17, 18 Gru 2009    Temat postu:

Napisal mi ze okolo 155 mm. Nie wiem ile SV bo motocykl u kumpla stoi na zime. Jak sie tam przejde to sie pochwale ile ma sv.
lasooch
PostWysłany: Pią 13:47, 18 Gru 2009    Temat postu:

A sprzedającego nie możesz poprosić żeby Ci zmierzył rozstaw lag w gixie? Jeżeli tylko dysponuje trochę większą suwmiarką, to da radę Mruga
spazz
PostWysłany: Pią 12:58, 18 Gru 2009    Temat postu:

Bede ci wdzieczny. Problem gornej polki dalej nierozwiazany.
PęDZEL
PostWysłany: Pią 11:37, 18 Gru 2009    Temat postu:

Mój kumpel robił ostatnio podobną transfuzję w swojej SV1000s, kupił przednie zawieszenie z bodajże gsxr 1000 z lat 2000-2002 czy coś w tych okolicach, mówi że wszystko pasuje bez przeróbek, koło idealnie podchodzi, zaciski hamulcowe również pasują bez problemów. Robił już wstępny montaż, teraz przed ostatecznym montażem wysłał jeszcze lagi do oksydowania na czerwono i będzie montował, jak będzie już miał jakieś fotki to postaram się tu wkleić.
spazz
PostWysłany: Pią 10:23, 18 Gru 2009    Temat postu:

Rafal tu jest link do aukcji : http://www.allegro.pl/item853511268_lagi_gsxr_600_750_k6_k7_bez_ceny_minimalnej.html
Rafał
PostWysłany: Czw 23:15, 17 Gru 2009    Temat postu:

Spazz - z jakiego rocznika masz zamiar mieć (lub masz) części do 0.6 lub 3/4?
Yyveel
PostWysłany: Czw 21:02, 17 Gru 2009    Temat postu:

Lepiej zmieniac kompleksowo. Polka, lagi, ośka, kolo itd. Sprawdz tez gsxr 1000.
Owca007
PostWysłany: Czw 19:07, 17 Gru 2009    Temat postu:

Kurde prawda o tym nie pomyślałem. Więc najlepiej jak lasooch mówi przełożyć komplet i wywiercić otwory na uchwyty z kierownicy.
spazz
PostWysłany: Czw 18:12, 17 Gru 2009    Temat postu:

To ten temat musze zbadac z rozstawem..
Dzieki za sugestie!
lasooch
PostWysłany: Czw 17:28, 17 Gru 2009    Temat postu:

Rozszerzyć (rozgiąć) otwory? A nie przyszło Wam do głowy, że to zmieni też rozstaw goleni o kilka mm? I w efekcie przednie koło nie będzie w osi motocykla, bo będzie dociśnięte do jednej lagi... Przekładka zawieszenia od sporta i w efekcie dwuśladowy motocykl, dla mnie do dupy rozwiązanie Jezyk

Nie wiem ile jest materiału w półce, żeby próbować to roztoczyć, ale nie sądzę, żeby był to najszczęśliwszy pomysł. Kolejny problem jest taki, że nie wiesz, jaki jest rozstaw goleni w Gixie i czy jest równy SVkowemu. Jeżeli nie jest (a jestem przekonany, że nie jest), to wracamy do tego co napisałem wyżej - dwuślad.

Ja bym przełożył wszystko razem z górną półką i w półce od Gixa wywiercił otwory do zamocowania kierownicy.
spazz
PostWysłany: Czw 17:00, 17 Gru 2009    Temat postu:

w styczniu bede we wrocku to polatamy Jezyk
Owca007
PostWysłany: Czw 16:58, 17 Gru 2009    Temat postu:

Spokojnie najwyżej możesz otwór śruby troszkę poszerzyć żeby śruby nie kantowało. Jak nie wierzysz to przywieź to mi i się zrobi, przy okazji polata trochę po śniegu Wesoly.
spazz
PostWysłany: Czw 16:54, 17 Gru 2009    Temat postu:

Pewno sie uda rozszerzyc o te 4 mm ale czy potem ta srubka ktora top skrece nie bedzie miec jakichs obiekcji? W sumie calosc tego badziewia trzyma dolna polka przez co jest masywna i na dwie sruby skrecana na jedna lage, gora odpowiada za stabilizacje tego. Chyba bede w to brnal dalej.... Wesoly
Owca007
PostWysłany: Czw 16:52, 17 Gru 2009    Temat postu:

Moim zdaniem lag lepiej nie ruszać bo bardzo je osłabisz. Otwory w pólkach trochę powiększyć i rozgiąć troszkę przecież tam jest regulacja na tej szczelinie. I będzie gites Wesoly.
slayer
PostWysłany: Czw 16:51, 17 Gru 2009    Temat postu:

Laga zbyt wąskie ma ścianki żeby zbierać z niej materiał.IMO zbyt ryzykowna operacja.Prędzej zwiększenie średnicy otworu w półce ale to też rzeźba...
spazz
PostWysłany: Czw 16:33, 17 Gru 2009    Temat postu:

Kawasaki raczej odpada, polka z gsxra gorna tez odpada bo mam teraz Nke. Rozwiercenie o 4 mm to chyba duzo? A moze rozwiercic polke troszke i lage dac tokarzowi zeby ja troszke odchodzil? Czy to oslabi konstrukcje w znaczacym stopniu??
dzikus330
PostWysłany: Czw 16:25, 17 Gru 2009    Temat postu:

Spróbować od Kawasaki same lagi wrzucić bo jest to samo, albo roztoczyc otwory w półkach.

Albo kupić komplet z półkami od Gixa.
spazz
PostWysłany: Czw 16:22, 17 Gru 2009    Temat postu:

Czyli rozumiem ze jest tam 50-tka. W sv jest 46 mm. Jakies pomysly jak to pogodzic?
dzikus330
PostWysłany: Czw 16:17, 17 Gru 2009    Temat postu:

Moze to Ci pomoże.

http://www.hardracing.com/Vortex/VortexClipOns.htm
lasooch
PostWysłany: Czw 16:08, 17 Gru 2009    Temat postu:

Uderz do Rafała...
spazz
PostWysłany: Czw 15:51, 17 Gru 2009    Temat postu: Kto na forum ma gsxra 600 or 750?

Kto ma ten motór, bo mam pytanie jedno. Chodzi mi o średnicę lagi na górze, tam gdzie jest półka górna. Innymi słowy jaka jest średnica dziur w półce górnej. Jakby się znalazła jakaś mila osoba, która by mi to zmierzła, to będę wdzięczny. Myślę nad dalszym psuciem sv przez zimę i doprowadzeniem go do całkowitej niesprzedawalności, poprzez swap`a zawieszenia.

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group