Autor Wiadomość
Rafał
PostWysłany: Wto 11:26, 08 Wrz 2009    Temat postu:

volfram napisał:
(...)zastanawiam się tylko czy przy wymianie nie wytestować wersji CT2 podobno można nabić na nich więcej km

IMO pewnie w porównaniu z Pilot Power One - tak. Jeśli przesiądziesz się z Power na Power 2CT, to to co zauważysz (jeżdżąc głównie po prostej) to fakt, że boki opon też moga się zużywać Wesoly - bardziej miękka mieszanka z boku szybciej schodzi.
volfram
PostWysłany: Wto 10:26, 08 Wrz 2009    Temat postu:

SV-ke kupiłem z założonymi pilotami POWER oponki świetne nie wiem ile było zrobione na nich wcześniej ja zrobiłem 7000 tysięcy i do znacznika jeszcze spokojnie zrobię 2 tysiące głównie jazda po wawce, Polecam Mruga zastanawiam się tylko czy przy wymianie nie wytestować wersji CT2 podobno można nabić na nich więcej km
selisek
PostWysłany: Wto 18:53, 18 Sie 2009    Temat postu:

Dlatego na tyle mam Pilot Road 2 a z przodu Pilot Power i jest wypasnie Wesoly
Yyveel
PostWysłany: Wto 18:16, 18 Sie 2009    Temat postu:

Ja moge potwierdzic ze Pilot Power na tyle szybko znika, bardzo szybko. Mniej wiecej 1mm na 500-700km. Tyle ze u mnie jazda to miasto czyli non stop start/stop (do tego duzo hamuje tylnim). Przod jest ok.
only
PostWysłany: Wto 12:22, 18 Sie 2009    Temat postu:

Najlepsze gumy na jakich latałem to Metzeler RaceTec K2.
Gumy dosłownie nie dało się odkleić od asfaltu.Grzeje się szybko no i niestety jeszcze szybciej się kończy Wesoly Teraz pasjonując się szybką turystyką używam gum dwuskładnikowych.
selisek
PostWysłany: Wto 10:07, 18 Sie 2009    Temat postu:

No prosze a krazy opinia ze Pilot Sporty to nie sa dobre gumy.
Mi osobiscie tez polecano je jako oponki uniwersalne.
Nie chcialem ryzykowac - wybralem pewniaka Pilot Power Wesoly Miodzio Wesoly
only
PostWysłany: Wto 9:53, 18 Sie 2009    Temat postu:

Mnie udało się pobić rekord(swój oczywiście) Wesoly
Przez ostatnie dwa lata miałem F4i oraz Bladego i nakręciłem grubo ponad 40 tyś km(ponad 20 tyś na każdym z nich) i zrobiłem to TYLKO na dwóch kompletach gum!
W F4i miałem Metzelery Z6 RoadTec a w Fajerze tył-Michelin Pilot Road 2, przód Michelin Pilot Sport. Dodam,że po sprzedaży motocykli nowi właścicielie jeszcze kilka miesięcy nie zmienialu tych gum.
Do SV założę napewno Piloty Road 2 na tył i Sporta na przód.
Świetny klej nie tylko w słoneczne i ciepłe dni. A trasy jakie robię to w większości góry z prędkościa przelotową 80-140 km/h i sporo autostrad z normalną stałą prędkościa 150-160 km/h no i często przekraczam 200 km/h więc przebiegi tych gum uważam za lepiej niż satysfakcjonujące Wesoly Aha...i kilka razy było jaranie laczka ale tak nie długo...po 10 sekund może.
Pozdro!
ROMEL
PostWysłany: Pon 7:56, 10 Sie 2009    Temat postu:

Ori Dunlopy D220 - 12kkm w tym moich 9kkm i mam już przód i tył na znacznikach TWI...(mój pierwszy sezon i w połowie gumy do wymiany ehhh)
1-2kkm jeszcze wytrzymają (muszą) bo w tym czasie sprowadzam MichPR2.

PZDR
Razor
PostWysłany: Nie 22:16, 09 Sie 2009    Temat postu:

Zrobię te 15 tys albo i jeszcze więcej na pewno. Jak kupowałem motocykl to miałem załorzone Pirelli Super Corsa III i były w średnim stanie. Zrobiłem na nich jeszcze ponad 9 tys km. Te Michelliny co kupiłem mają utwardzany środek dla większej wytrzymałości (wygrały test w "Motocyklu" na opony codziennego użytku do motocykli sportowych pod względem właściwości jezdnych i wytrzymałości - jedynie co, to podobno nie nadają się na tor, ale mnie to akurat nie kręci ;-) ).

Różnica między Michelinami a Pirelli jest ogromna - Pirelli nawet jak były jeszcze w średnim stanie to na ciepłym asfalcie potrafiły się ślizgać. Micheliny lepią się niesamowicie, nawet na malowanych pasach.
spazz
PostWysłany: Nie 21:20, 09 Sie 2009    Temat postu:

Bt002 zabilem z tylu w jakies 6000 teraz mam bt020r i chyba wytrzyma to dluzej ale wieksza tendencja do uslizgu jest.
dono
PostWysłany: Nie 17:39, 09 Sie 2009    Temat postu:

Oryginalna D220 na tyle wytrzymała 10 tys. km z czego kilka razy trochę paliłem gumę, przód D220 ma już 12 tys. i mooooże do 15 dojeździ
tomjag
PostWysłany: Nie 16:07, 09 Sie 2009    Temat postu:

Przy mojej jeździe, to oponki (Pirelli MTR02) prędzej będe musiał ze starości wymienić, niż ze zdarcia Mruga.
tomalla
PostWysłany: Nie 15:36, 09 Sie 2009    Temat postu:

zrobisz 15 Wesoly zobaczysz.. w sumie, zalezy jak jezdzisz
selisek
PostWysłany: Nie 13:14, 09 Sie 2009    Temat postu:

Obstawiam ze zrobisz na nich polowe z tego co napisales Wesoly
Razor
PostWysłany: Nie 11:57, 09 Sie 2009    Temat postu:

Ja założyłem tydzień temu komplet Michelin Pilot Power 2CT. Opony produkcji czerwiec 2009 - czyli świeżutkie z fabryki - myślę, że z 15 - 18 tys zrobię.
iktorn79
PostWysłany: Nie 7:55, 09 Sie 2009    Temat postu:

Mi starcza gdzieś na 15kkm.
Notturno SV
PostWysłany: Nie 7:08, 09 Sie 2009    Temat postu:

Cwaniak Jezyk to nie takie proste Jezyk
PęDZEL
PostWysłany: Sob 21:18, 08 Sie 2009    Temat postu:

Odnośnie żywotności opon dzisiaj doszedłem do wniosku, że bardzo istotnym czynnikiem w kwestii szybkości zużywania się opon jest masa kierowcy. Zauważyłem, że Ci "więksi" dużo częściej przyjeżdżają do mnie po gumy

Także Panie i Panowie, jeżeli chcecie rzadziej wymieniać oponki pora schudnąć i popracować nad swoją wagą Jezyk
tomalla
PostWysłany: Wto 22:26, 28 Lip 2009    Temat postu:

Kupiłem sv650 z oponkami firmy dunlop. Jak dostałem moto pod tyłek miały ok 4000 km przetoczonych. Dobiłem 2tyś km i tył się skończył Wesoly Przód elegancki.
Teraz na tyle jest michelin pilot road 2, nakulane ponad 2 tyś km, a bieżnik praktycznie nietknięty... zakładam, że 10 tyś zrobię Wesoly
selisek
PostWysłany: Pon 12:24, 08 Cze 2009    Temat postu:

Wkoncu chyba jeszcze aktualny mistrz Polski Wesoly
Jak mozesz pozdrow go i wyraz podziw bo to co on skacze po tym motorze jak malpa to ludzkie pojecie przechodzi Wesoly i cyrkle wywija zawrotowo ...

Pozdro Wesoly
PęDZEL
PostWysłany: Pon 9:42, 08 Cze 2009    Temat postu:

Jak już poruszyliście temat wytrzymałości opon podczas stunt'owania to powiem Wam, że Rafał Pasierbek (Stunter13), któremu załatwiam opony zużywa nawet do 5 kompletów tygodniowo, szybko idą zarówno przednie jak i tylne opony. Na pokazach przeważnie potrzebne są ze dwie opony na tył :wink:

Chłopak gum na prawdę dużo zużywa :wink:
Rafał
PostWysłany: Pon 7:26, 08 Cze 2009    Temat postu:

selisek napisał:
To tyl Jezyk Jak sie gumuje to na tyle starcza...

Przod polata troche treningow.

Chyba, że głownie jeździsz na przednim kole ... Wesoly
selisek
PostWysłany: Pon 7:04, 08 Cze 2009    Temat postu:

To tyl Jezyk Jak sie gumuje to na tyle starcza...

Przod polata troche treningow.
B2RT
PostWysłany: Nie 23:07, 07 Cze 2009    Temat postu:

TheL napisał:
Jeden - góra dwa treningi WesolyWesolyWesolyWesoly


Oh lol Wesoly

TheL a nie chcesz czasem opony do dobicia?
TheL
PostWysłany: Nie 22:45, 07 Cze 2009    Temat postu:

Jeden - góra dwa treningi WesolyWesolyWesolyWesoly
Fabian1098
PostWysłany: Nie 13:19, 07 Cze 2009    Temat postu:

Ja np dorwałem o2o z orginalnymi oponkami Bridgestone'a z przebiegiem 11 tys km i jest takies 90 % bieżnika Mruga
quiki
PostWysłany: Nie 13:08, 07 Cze 2009    Temat postu:

Ja na fabrycznych dunlopach zrobiłem 14 tyś. i jeszcze 1-2 tyś dały by radę ale ze względu na spękany przód zmieniam kpl.
Montana
PostWysłany: Nie 11:19, 07 Cze 2009    Temat postu:

To zależy nie tylko od stylu jazdy ale i od typu opon. A'la torówki szybciej się zużyją na naszych drogach. Laczki dobierasz wg swoich upodobań i musisz się liczyć że każde mają inne właściwości i lepiej się sprawdzają na np. deszczu lub bardziej kleją się drogi.

Przy normalnej jeździe powinny wytrzymać jakieś 10k km.
PęDZEL
PostWysłany: Nie 11:11, 07 Cze 2009    Temat postu: Re: Wytrzymalosc opon

Notturno SV napisał:
Witam. przeglądałem za pomocą szukaj i nic nie znalazłem Wesoly A wiec moje pytanie brzmi ile km przejeżdżacie mniej więcej na jednym komplecie opon ?? nie mówię o wariacjach typu palenie lub gumowanie typowa jazda turystyczno-sportowa Wesoly :twisted:


Wydaje mi się, że sporo odpowiedzi na ten temat było już w wątku na forum ( http://www.sv650.fora.pl/problemy-techniczne-i-porady,7/jakie-opony-opony,426.html ). Ogólnie ciężko odpowiedzieć na Twoje pytanie, bo wszystko zależy od rodzaju opon, techniki jazdy, masy kierowcy, jedni na oponie przejeżdżają 5 tys. km, inni 10 a jeszcze inni potrafią zrobić nawet 20 tys.km.

Nie da się na to pytanie odpowiedzieć konkretnie, przynajmniej tak mi się wydaje Ogólnie z doświadczenia wiem, że 10 tys. km to powinien być realny przebieg do zrobienia
Notturno SV
PostWysłany: Nie 10:50, 07 Cze 2009    Temat postu: Wytrzymałość opon

Witam. przeglądałem za pomocą szukaj i nic nie znalazłem Wesoly A wiec moje pytanie brzmi ile km przejeżdżacie mniej więcej na jednym komplecie opon ?? nie mówię o wariacjach typu palenie lub gumowanie typowa jazda turystyczno-sportowa Wesoly :twisted:

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group