Autor Wiadomość
slayer
PostWysłany: Śro 18:58, 22 Kwi 2009    Temat postu:

Ja złotego nie zakładałem i dlatego nie mam żadnych problemów :wink:
HUNTERKILLER
PostWysłany: Wto 21:11, 21 Kwi 2009    Temat postu:

drugdill napisał:
Schodzimy panowie trochę z tematu..

Może szczęście mnie opuściło i trafiłem na lipną serię DIDa :x

HUNTERKILLER napisał:

Jeżeli nie DID to co???


Tsubaki lub Renthal


Na ogniwach DID-a są napisy jaki jest to łańcuch. Sprawdź może jedno z ogniwek jest od mniejszego łańcucha. DID wysyła łańcuchy w belach i dopiero u dystrybutorów (obecnie (od zeszłego roku) w Polsce) z bel są cięte na odpowiednie odcinki, dodawane ogniwa łączące i pakowane. Do wyciągania z bel używają końcówek różnych łańcuchów i to może być przyczyna. Swego czasu można było kupić łańcuch na ogniwka.
B2RT
PostWysłany: Wto 20:51, 21 Kwi 2009    Temat postu:

O renthalu słyszałem sporo złych opinii. Tsubaka to chyba w piłę grał Wesoly?

HUNTERKILLER napisał:
B2RT napisał:


Dostałem takie samo info. Więc jednak są ludzie niezastąpieni?!


:shock: Jestem w sioku!!! Wypowiedziałem to samo zdanie.


Samo się na usta cisnęło.
drugdill
PostWysłany: Wto 20:42, 21 Kwi 2009    Temat postu:

Schodzimy panowie trochę z tematu..

Może szczęście mnie opuściło i trafiłem na lipną serię DIDa :x

HUNTERKILLER napisał:

Jeżeli nie DID to co???


Tsubaki lub Renthal
HUNTERKILLER
PostWysłany: Wto 20:11, 21 Kwi 2009    Temat postu:

B2RT napisał:
HUNTERKILLER napisał:
B2RT napisał:
drugdill napisał:
i na pewno nie będzie to złoty DID...


Dlaczego nie? Ja kupiłem złoty Wesoly


Ja też kupiłem złoty. :wink:


Slayer! A gdzie twój złoty DID WesolyWesoly?

HUNTERKILLER napisał:

Nieoficjalnie dowiedziałem się, że człowiek, który tworzył zamówienia w tej firmie niestety zmarł. Miał on ponoć super kontakty w samej firmie Sunstar i potrafił wszystko załatwić na cito. Nowy się mota i go olewają. Cała firma jedzie na zapasach z zimy. To pokrótce na temat zębatek Sunstar-a.


Dostałem takie samo info. Więc jednak są ludzie niezastąpieni?!


:shock: Jestem w sioku!!! Wypowiedziałem to samo zdanie.
B2RT
PostWysłany: Wto 19:23, 21 Kwi 2009    Temat postu:

HUNTERKILLER napisał:
B2RT napisał:
drugdill napisał:
i na pewno nie będzie to złoty DID...


Dlaczego nie? Ja kupiłem złoty Wesoly


Ja też kupiłem złoty. :wink:


Slayer! A gdzie twój złoty DID WesolyWesoly?

HUNTERKILLER napisał:

Nieoficjalnie dowiedziałem się, że człowiek, który tworzył zamówienia w tej firmie niestety zmarł. Miał on ponoć super kontakty w samej firmie Sunstar i potrafił wszystko załatwić na cito. Nowy się mota i go olewają. Cała firma jedzie na zapasach z zimy. To pokrótce na temat zębatek Sunstar-a.


Dostałem takie samo info. Więc jednak są ludzie niezastąpieni?!
HUNTERKILLER
PostWysłany: Wto 19:12, 21 Kwi 2009    Temat postu:

B2RT napisał:
drugdill napisał:
i na pewno nie będzie to złoty DID...


Dlaczego nie? Ja kupiłem złoty Wesoly


Ja też kupiłem złoty. :wink:

Carry napisał:
Inwestuj w DID i Sunstar'aSmile


Jeżeli nie DID to co??? IRIS??? - odradzam.
Z zębatkami Sunstar-a w Polsce będziesz miał problem - nigdzie nie ma zestawów do SV-ki. Wyjaśnienia od przedstawiciela na Polskę były pokrętne.
Nieoficjalnie dowiedziałem się, że człowiek, który tworzył zamówienia w tej firmie niestety zmarł. Miał on ponoć super kontakty w samej firmie Sunstar i potrafił wszystko załatwić na cito. Nowy się mota i go olewają. Cała firma jedzie na zapasach z zimy. To pokrótce na temat zębatek Sunstar-a.
slayer
PostWysłany: Wto 10:21, 21 Kwi 2009    Temat postu:

drugdill napisał:
slayer napisał:
Sprawdź suwmiarką odległość między płytkami na uszkodzonym ogniwie i na pozostałych.Może trzeba będzie nieco rozgiąć.


Użyłem suwmiarki i:
Szerokość ogniwa sztywnego 19,93mm
szerokość ogniwa "zdrowego" 20,01mm

Wada fabryczna czy wynik niewłaściwego użytkowania??

Przednia zębatka klasyfikuje się do wymiany, więc chyba odpuszczę próby rozruszania ogniwa i założę nowy napęd, i napewno nie będzie to złoty DID...

Nie wydaje mi się by był to wynik błędu z twojej strony.Obstawiam wadę fabryczną.Jeśli masz zużytą przednią zębatkę to wymieniaj komplet i będzie hulało Opcja z rozginaniem to ostateczność którą zastosowałbym tylko w przypadku bardzo dobrego stanu zestawu.
Carry
PostWysłany: Wto 8:59, 21 Kwi 2009    Temat postu:

Inwestuj w DID i Sunstar'aWesoly
B2RT
PostWysłany: Wto 8:57, 21 Kwi 2009    Temat postu:

drugdill napisał:
i na pewno nie będzie to złoty DID...


Dlaczego nie? Ja kupiłem złoty Wesoly
drugdill
PostWysłany: Pon 21:16, 20 Kwi 2009    Temat postu:

slayer napisał:
Sprawdź suwmiarką odległość między płytkami na uszkodzonym ogniwie i na pozostałych.Może trzeba będzie nieco rozgiąć.


Użyłem suwmiarki i:
Szerokość ogniwa sztywnego 19,93mm
szerokość ogniwa "zdrowego" 20,01mm

Wada fabryczna czy wynik niewłaściwego użytkowania??

Przednia zębatka klasyfikuje się do wymiany, więc chyba odpuszczę próby rozruszania ogniwa i założę nowy napęd, i napewno nie będzie to złoty DID...
Carry
PostWysłany: Nie 12:59, 19 Kwi 2009    Temat postu:

Możesz spróbować to rozruszać, ale szanse marne. Jeśli już to sam łańcuch wymień jeśli zębatki są w miare.
slayer
PostWysłany: Nie 12:57, 19 Kwi 2009    Temat postu:

Tak jakby ogniwo było za mocno ściśnięte ale mówisz że rolka obraca się swobodnie?Dziwne to...
Nie wiem czy moczenie coś da.Trzeba pewnie będzie użyć siły.Sprawdź suwmiarką odległość między płytkami na uszkodzonym ogniwie i na pozostałych.Może trzeba będzie nieco rozgiąć.
B2RT
PostWysłany: Nie 12:45, 19 Kwi 2009    Temat postu:

Przed chwilą sprawdziłem i nie mam takiego problemu.
drugdill
PostWysłany: Nie 12:43, 19 Kwi 2009    Temat postu:

B2RT napisał:
Może ktoś dał ciała przy zakuwaniu?


Odpada taka opcja. Ogniwo zakute pracuje jak należy.
By rozwiać wszelkie wątpliwości o łańcuch staram się dbać jak należy - dosyć często używam Motula Road cośtam w sprayu do łańcuchów O-ringowych.
Natomiast trochę mniej często go czyszczę - raz na jakieś 1600 km
Jeżdżę codziennie bez różnicy na warunki pogodowe.

Łańcuch to złoty O-ringowy DID
B2RT
PostWysłany: Nie 12:29, 19 Kwi 2009    Temat postu:

Może ktoś dał ciała przy zakuwaniu?
drugdill
PostWysłany: Nie 11:45, 19 Kwi 2009    Temat postu: Łańcuch - sztywne ogniwo

Przeglądałem forum w poszukiwaniu podobnego wątku, i albo szukać nie umiem albo poprostu jeszcze nie było..

Do tematu:
Podczas czyszceznia łańcucha znalazłem sztywne ogniwo nie dające się ruszyć. Jest zgięte tak by dopasować się na zębatkę, ale gdy łańcuch się prostuje ono pozostaje nieruszone. Zaznaczam że rolka na ogniwie obraca się swobodnie a oringi są na miejscu.
Próbowałem już wpuścic kilka kropel nafty i potraktowałem je kombinerkami - nie pomogło.
Podczas jazdy słychać że coś z napędem jest nie tak..

Pozostała jeszcze połowa skali do naciągnięcia na wachaczu - stąd pytanie, czy jest sens walczyć z łańcuchem (wymoczyć w nafcie i starać się rozruszać) czy podarować sobie i fundnąć nówkę napęd (2xzębatka + łańcuch) ??

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group