Autor Wiadomość
seba
PostWysłany: Wto 9:37, 10 Lut 2009    Temat postu:

Dzięki za pomoc. Wesoly
B2RT
PostWysłany: Wto 7:33, 10 Lut 2009    Temat postu:

Czyli szlifierka kątowa w dłoń i upgrade promienia skrętu Mruga
lasooch
PostWysłany: Wto 0:02, 10 Lut 2009    Temat postu:

Myślę, że skoro masz w ręku półkę od N i od S, to najprościej będzie jeżeli sam porównasz te półki Mruga Jeżeli jakikolwiek wymiar by się nie się zgadzał (w co szczerze wątpię), to nowa półka po prostu nie da się zamontować.

Co do większego promienia skrętu wersji S - wahacz jest 5mm dłuższy, ale to ma raczej śladowy wpływ. Głównym powodem jest inna kierownica. Kąt skrętu kierownicy w S-ce jest ograniczony, żeby clip-on nie uderzał w zbiornik. Pewnie ograniczniki skrętu na dolnej półce są nieco inaczej umiejscowione i ot cała różnica.
kanapa
PostWysłany: Pon 23:26, 09 Lut 2009    Temat postu:

To S ma mniejszy promień skrętu.

Był temat o tym jak jakiś typek wywiercił tylko dziurki w półce S.
seba
PostWysłany: Pon 23:08, 09 Lut 2009    Temat postu: Półki SV-S a SV-N

Witajcie mam pytanie.
Zmieniał ktoś z was półki w S-ce na półki od N-ki?
Jeżeli tak to trzeba zmienić obie tzn. górną i dolną czy wystarczy tylko górną?
Chce zmienić mocowanie kierownicy, mam już górną półkę od N-ki niby otwory lag i główki ramy się pokrywają, ale coś mi nie do końca pasuje. Z tego co wiem N-ki mają mniejszy promień skrętu, więc wydaje mi się że lagi powinny być bardziej wysunięte niż w S-ce w dolnej półce.
Może ktoś rozwiać moje obawy, nie chce lag pokrzywić! Mowa a roczniku 2000.
Z góry dziękuję.

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group