Autor |
Wiadomość |
slayer |
Wysłany: Wto 21:17, 11 Lis 2008 Temat postu: |
|
Rafał napisał: |
P.S.
Im twardziej tym lepiej |
Im twardszy tym lepszy |
|
|
Rafał |
Wysłany: Pon 21:13, 10 Lis 2008 Temat postu: |
|
Po prostu zrób max. twardy tył i gdy ostro ruszasz przenoś ciężar ciała (poprzez bak lub w ekstremalnej wersji opierając się o clipy:D).
W moim przypadku tylko taki sposób pozwalał odwijać przy starcie na 100% bez stawiania na koło.
P.S.
IMO w SV przód trzeba mieć skręcony na max. Im twardziej tym lepiej |
|
|
pm2z |
Wysłany: Pon 16:55, 10 Lis 2008 Temat postu: Re: Ustawienie przedniego zawieszenia SV k4 |
|
Ludi napisał: | Witam! Tak jak w temacie, chce wiedzieć jak ustawic przedni amor. Chodzi mi o to że jak przyspieszam to mocno przod do góry unosi. Idzie jakoś skręcić żeby tak nie było? |
Jak się mylę, to mnie poprawcie, ale wydaje mi się, że jeżeli przyczyn szukać w twardości zawieszenia, to nie przedniego, a tylnego. Przód, jak podnosi z gazu, to nie ważne czy jest sztywny jak pała na wieczorze kawalerskim, czy miękka jak u pana po 60-ce :-) Wydaje mi się, że ew. można skręcić tylny amor, by mniej się uginał... Mam rację? |
|
|
lasooch |
Wysłany: Czw 23:34, 06 Lis 2008 Temat postu: |
|
A co do zawieszenia, to jedyne co mi do głowy przychodzi, to nie odwijaj tak mocno lub postaraj się dociążyć ciałem przód |
|
|
B2RT |
Wysłany: Czw 22:13, 06 Lis 2008 Temat postu: |
|
Hmm no mi zaczyna mrugać tak po około 12litrach świeci po 13/14 więc wychodzi circa~4L na rezerwie. |
|
|
Bobo |
Wysłany: Czw 22:12, 06 Lis 2008 Temat postu: |
|
Ja gdzieś przeczytałem że rezerwa zaczyna się od 3 litrów. Ale mogę się mylić. |
|
|
B2RT |
|
|
Ludi |
Wysłany: Czw 19:57, 06 Lis 2008 Temat postu: Ustawienie przedniego zawieszenia SV k4 |
|
Witam! Tak jak w temacie, chce wiedzieć jak ustawic przedni amor. Chodzi mi o to że jak przyspieszam to mocno przod do góry unosi. Idzie jakoś skręcić żeby tak nie było?
Jeszcze jedno pytanko, ile jest rezerwy [L] w zbiorniku paliwa? |
|
|