Forum Miłośników Suzuki SV650/1000, TL1000 i Gladius
Forum dla dojrzałych motocyklistów.
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum Miłośników Suzuki SV650/1000, TL1000 i Gladius Strona Główna
->
Układ jezdny (rama, zawieszenie, hamulce, napęd, opony)
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum zostało przeniesione na nowy adres: http://www.suzukisv.pl . ZAPRASZAMY!
----------------
W razie problemów z logowaniem na nowym adresie proszę o kontakt. Kermadec
Suzuki SV 650/1000 (N/S)
----------------
Układ jezdny (rama, zawieszenie, hamulce, napęd, opony)
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
dzikus330
Wysłany: Sob 15:50, 11 Kwi 2009
Temat postu:
gonzo911 napisał:
Jak ci się ta diablo rozgrzewa?? ja miałem bodajże wersje pro i dość długo robiła się ciepła, ale stopale to fakt co hamowanie:P
...no właśnie dość szybko w porownaniu z Michelinem Pilotem poprzednim.
kanapa
Wysłany: Sob 14:03, 11 Kwi 2009
Temat postu:
Na ile km wytrzymuje miękka guma z przodu w litrze? Dotrwa do 6000 km?
scr
Wysłany: Sob 11:32, 11 Kwi 2009
Temat postu:
Hamowanie silnikiem czasem przeszkadza. Jeśli nie wdusisz lewej klamki i hamujesz przodem musisz więcej walczyć niż byś hamował przodem na sprzęgle.
Ostatnio się zagapiłem i miałem awaryjne hamowanie - żeby nie pomoc tylnego byłoby nieciekawie
Oczywiście tylni polecam wyregulować na ABSa.
opal napisał:
SV akurat ma duży moment obrotowy i zamkniecie rolgazu daje taki sam skutek jak wciśnięcie tylnego hebla
Razor
Wysłany: Sob 11:26, 11 Kwi 2009
Temat postu:
Powiem tak, ja mam komplet Pirelli Super Corsa III. Przednia opona super się trzyma, tylna raczej już średniawo... chociaż dużo osób twierdzi, że to przez duży moment obrotowy w lytrze i wymiana na nową dużo by nie zmieniła :wink:
gonzo911
Wysłany: Pią 23:51, 10 Kwi 2009
Temat postu:
Jak ci się ta diablo rozgrzewa?? ja miałem bodajże wersje pro i dość długo robiła się ciepła, ale stopale to fakt co hamowanie:P
dzikus330
Wysłany: Pią 21:35, 10 Kwi 2009
Temat postu:
Dla mnie to szczerze mogą wogóle go nie montować w moto, jest tak mało kontrolowalny że lepiej go wcale nie używać, 100 razy wolę opone o miękkiej mieszance na przodzie i dobre klocki. Teraz mysle o jakiejś dobrej tarczy na przod jeszcze. Opone już mam pirelli diablo supercorsa SC1, dziś ładnie sie mi tył podnosił przy dohamowaniu ostrzejszym.
opal
Wysłany: Pią 21:25, 10 Kwi 2009
Temat postu:
SV akurat ma duży moment obrotowy i zamkniecie rolgazu daje taki sam skutek jak wciśnięcie tylnego hebla. Czytałem jednak, że warto go użyć na początku hamowania, żeby moto ustabilizować ładnie i później zaraz za nim gnieść klamkę przedniego.
Razor
Wysłany: Pią 20:41, 10 Kwi 2009
Temat postu:
Ja też nie używam (czasem na światłach by się nie stoczył) , ale u mnie jest taki sam skok
kanapa
Wysłany: Pią 20:25, 10 Kwi 2009
Temat postu:
Ja bardzo często używam jako wspomagacza przodu.
dzikus330
Wysłany: Pią 19:57, 10 Kwi 2009
Temat postu:
A ktoś wogóle używa tylnego hamulca?? Przyznam się szczerze że ja nie pamietam kiedy go użyłem w ciągu ostanich paru sezonów
kanapa
Wysłany: Pią 17:17, 10 Kwi 2009
Temat postu: tylny hamulec sv 1000
U mnie skok na końcu dźwigni hamulca nożnego wynosi jakieś 10-12mm :shock: To norma?
Płyn wymieniłem i jest tak samo jak przed wymianą.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin