Autor |
Wiadomość |
HUNTERKILLER |
Wysłany: Śro 19:49, 19 Lis 2008 Temat postu: |
|
dropskz napisał: | Mam nadzieje że się mylisz a ja trafiłem na jakąś perełke :wink: hehe |
...albo już masz zalany 15 W :lol: |
|
 |
dropskz |
Wysłany: Wto 0:01, 18 Lis 2008 Temat postu: |
|
Mam nadzieje że się mylisz a ja trafiłem na jakąś perełke :wink: hehe |
|
 |
lasooch |
Wysłany: Pon 23:46, 17 Lis 2008 Temat postu: |
|
Jest zimno, więc olej jest gęstszy i przez to zawieszenie jest twardsze niż w lecie  |
|
 |
dropskz |
Wysłany: Pon 22:39, 17 Lis 2008 Temat postu: |
|
W ten weekend kupiłem wersje S z 2001r ze srebrnym silnikiem. Prawie posikałem się ze szczęścia ale to inna historia :wink: Może i jest zimno ale nabiłem nią już kilkaset kilometrów Kilka ostrych hamowań, kilka dziur w drodze też zaliczyłem ale narazie nie zauważyłem żeby przód jakoś ostro nurkował. Może to przyjdzie z czasem jak dłużej pojeżdżę ale póki co jest jak najbardziej OK  |
|
 |
HUNTERKILLER |
Wysłany: Pon 21:44, 17 Lis 2008 Temat postu: |
|
Wracając do tematu sprężyny mam standard. Raczej nie odważę się na 20W bo jeżdżę nie tylko po gładkim asfalcie (niestety). ;-) |
|
 |
Yyveel |
Wysłany: Czw 12:15, 13 Lis 2008 Temat postu: |
|
Z tego co wiem srebrny tez mozna zakatowac, podobno te na wtrysku sa juz odporne. |
|
 |
slayer |
Wysłany: Czw 12:01, 13 Lis 2008 Temat postu: |
|
Wychodzi na to ze rozwiazanie posrednie.Najlepiej kupic sv-ke na wtrysku.Tam problemy z panewkami nie wystepuja.Przynajmniej tak wielokrotnie czytalem. |
|
 |
dropskz |
Wysłany: Śro 23:07, 12 Lis 2008 Temat postu: |
|
Czyli w tym srebrnym całkowicie wyeliminowali problem z panewkami czy jest to jakieś rozwiązanie pośrednie pomiędzy czarnym silnikiem a tym na wtrysku? |
|
 |
slayer |
Wysłany: Śro 19:07, 12 Lis 2008 Temat postu: |
|
No to wszystko w temacie.Nie wiedzialem ze srebrne silniki maja przeprojektowana magistrale olejowa.Dzieki za info. |
|
 |
Yyveel |
Wysłany: Śro 17:01, 12 Lis 2008 Temat postu: |
|
Zaden sabotaz, nawet Suzuki oficjalnie przyznalo ze jest problem ze smarowaniem w tych silnikch (brak odopwiedniej przegrody powoduje ze w wyniku pracy korbowodu w oleju pojawiaja sie pecherzyki powietrza, no i jak pompa olejowa zaciagnie olej z powietrzem to wiadomo co sie dzieje). Nie tylko tyczy to stawiania na kolo ale tez jazdy na wysokich obrotach. Srebrny silnik ma juz przeprojektowana magistrale olejowa. W niemieckich testach dlugodystansowych rocznika 99 tazke stwierdzili ze po przebiegu 50kkm panewki byly nadmiernie zuzyte (mysle ze na kolo go nie stawiali). Słyszalem tez o ektremalnych przypadkach ze konczylo sie na dziurze w silniku, zblokowanym korbowodzie itd itp. Z reszta na allegro zaden problem zeby kupic czarny silnik za 300-400pln z zatartymi panewkami.
Chodzi o to ze jak kupujesz uzywany to ryzyko ze cos sie dzieje z panewkami jest bardzo duze w czarnych silnikach. Mam tez znajomego ktory złozyl troche silnikow od SV i zakatowal kilka razy tez silnik od SV od stawiania na kolo, i zdecydownie poleca ten nowszy (srebrny) albo ten na wrysku. |
|
 |
slayer |
Wysłany: Śro 12:23, 12 Lis 2008 Temat postu: |
|
Ja tez mam '99 i super chodzi
Silnik do 2002 nie rozni sie niczym oprocz malowania...
Yyveel, co to za sabotaz...
H&K, rozumiem ze masz sprezyny standard.Ja takie mam i przy oleju 20 W wcale nie czuje duzego usztywnienia przedniego zawieszenia.Pisalem juz o tym na forum i mialem takie same spostrzezenia jak PiotrFF. |
|
 |
HUNTERKILLER |
Wysłany: Wto 23:49, 11 Lis 2008 Temat postu: |
|
:lol: :lol: Ja mam '99 (z czarnym silnikiem) nakręciłem już sporo kkm i nie narzekam.
Co do zawieszenia: Można wymienić sprężyny na progresywne i olej na sztywniejszy (10W standard). Ja wymieniłem na 15W i jest rewelacyjna poprawa. o2o wreszcie zaczęło się pewnie prowadzić w winklach (komfort jazdy na dołach się pogorszył :wink:). Niestety jeżdżąc po tych dołach rozbiłem nieco łożyska główki ramy i mam teraz nieprzyjemne stukanie. :lol: Teraz będę wymieniał uszczelniacze lag, olej i łożyska główki ramy. Olej oczywiście 15W. Słyszałem, że od 20W wypadają plomby w zębach i nadaje się tylko na tor. :wink: |
|
 |
dropskz |
Wysłany: Wto 23:26, 11 Lis 2008 Temat postu: |
|
No właśnie ten czarny silnik mnie też gryzie :? Pierwszy raz o tym tutaj przeczytałem i w sumie nigdzie więcej - przeszukałem cały internet i nic o tym nie znalazłem :roll: |
|
 |
slayer |
Wysłany: Wto 21:08, 11 Lis 2008 Temat postu: |
|
Yyveel napisał: | K2 jest nabardziej dopracowane z tej calej serii. Tyle ze ceny sa prawie takie jak za wersje z wtryskiem >k3. Podono ta regulacja pomaga, a jak wymienisz sprezyny to juz jest bardzo dobrze. Na pewno nie kupuj rocznikow 1999-2000 ktore maja caly czarny silnik. Patrz zeby byl czarno srebrny. |
Czemu nie kupowac z czarnym silnikiem  |
|
 |
dropskz |
Wysłany: Pon 10:38, 10 Lis 2008 Temat postu: |
|
Tak popytałem na boku i faktycznie ludzie mówią że lepiej kupić starszego sprzęta za mniejszą kase i wymienić sprężyny niż kupować k2 z regulacją która jakoś specjalnie szału nie robi.
Pozdrawiam |
|
 |
kasper79 |
Wysłany: Czw 20:41, 06 Lis 2008 Temat postu: |
|
Ja mam K2. Wkręciłem regulację na maxa, lecz efekt i tak jest mierny. Zimą zmiana płynu. |
|
 |
dropskz |
Wysłany: Czw 19:41, 06 Lis 2008 Temat postu: |
|
No z tym wentylem to całkiem niezłe A o co chodzi z tymi czarnymi silnikami 99-2000? Jakieś padło? Nic o tym nie słyszałem :roll: |
|
 |
lasooch |
Wysłany: Czw 19:36, 06 Lis 2008 Temat postu: |
|
a próbował ktoś może przekładać same korki zawieszenia od K2 do starszej? Powinno pomóc
Ew. można też dorobić regulację pneumatyczną jak w motocyklach enduro - w korku wiercimy dziurę, wkręcamy/wklejamy wentyl (taki jak w feldze) i mamy pompowane zawieszenie. Nie wiem czy tego właśnie patentu przez zimę nie zrobię w swojej SV  |
|
 |
Yyveel |
Wysłany: Czw 16:45, 06 Lis 2008 Temat postu: |
|
K2 jest nabardziej dopracowane z tej calej serii. Tyle ze ceny sa prawie takie jak za wersje z wtryskiem >k3. Podono ta regulacja pomaga, a jak wymienisz sprezyny to juz jest bardzo dobrze. Na pewno nie kupuj rocznikow 1999-2000 ktore maja caly czarny silnik. Patrz zeby byl czarno srebrny. |
|
 |
dropskz |
Wysłany: Czw 15:19, 06 Lis 2008 Temat postu: Regulacja przedniego zawieszenia w k2 |
|
Witam
O miękkim przednim zawieszeniu w Sv do 2002 r. krążą już legendy Wiem że są sprężyny akcesoryjne, czy gęstsze oleje ale wiem też że Sv k2 ma już jakąś regulacje. Rozglądam się za moto właśnie do 2002r. i chciałby się dowiedzieć czy ta regulacja się sprawdza czy jest to raczej jakaś ściema. Model z roku 02 trudniej jest upolować i są one zazwyczaj sporo droższe dlatego chcę się dowiedzieć czy jest wogóle sens czy lepiej sobie to odpuścić i znaleźć coś starszego. A może Sv k2 ma więcej zmian oprócz tej regulacji o których nie wiem?? :roll: |
|
 |