Forum Miłośników Suzuki SV650/1000, TL1000 i Gladius
Forum dla dojrzałych motocyklistów.
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum Miłośników Suzuki SV650/1000, TL1000 i Gladius Strona Główna
->
Układ jezdny (rama, zawieszenie, hamulce, napęd, opony)
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum zostało przeniesione na nowy adres: http://www.suzukisv.pl . ZAPRASZAMY!
----------------
W razie problemów z logowaniem na nowym adresie proszę o kontakt. Kermadec
Suzuki SV 650/1000 (N/S)
----------------
Układ jezdny (rama, zawieszenie, hamulce, napęd, opony)
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
covboy
Wysłany: Nie 21:44, 15 Cze 2008
Temat postu:
Potwierdzam, najbardziej podoba mi się odporność na nierówności - zero stresu że coś dobije. Zauważyłem też że skok przednich zawiasów dochodzi do ok 2cm poniżej dolnej półki, więc moto nie jest twarde. Ogólnie polecam.
bordial
Wysłany: Nie 19:03, 15 Cze 2008
Temat postu:
Założyłem progresywne sprężyny Hyperpro i zalałem olejem który był w zestawie.Oto co moge stwierdzić po przejechaniu 300km.Moto prowadzi się znacznie lepiej,nie ma kolosalnej rónicy w prowadzeniu ale sv stała się jakby bardziej precyzyjna i przewidywalna w zakręcie.Natomiast o niebo lepiej wygląda sytuacja podczas gwałtownego "dohamowania" przed winklem zarówno na równej drodze jak i na wybojach.Myślę ,że opłaciła się inwestycja w sprężyny.
w3sol
Wysłany: Pią 22:15, 16 Maj 2008
Temat postu:
Co do bujania to nie odczułem tego jeszcze, może troszke skacze na wybojach ale jest gitarka. A co do przodu to mi dobijał masakrycznie czy to wyboje czy hamowanie, zmieniłem olej w lagach na 15W i teraz jest zarąbiście !
Kronos
Wysłany: Czw 16:37, 15 Maj 2008
Temat postu:
Wyboje i zakręt = kołysanie. Tego uniknąć się nie da to równanie fizyczne i tyle. I mniejsza prędkość tym delikatniej i bezpiecznej.
bordial
Wysłany: Czw 15:17, 15 Maj 2008
Temat postu:
Widze ,że taka już przypadłość naszych Sv.Ja założe sprężyny Hyperpro w przyszłym tygodniu.Również podziele sie wrażeniami z jazdy.Pozdro
covboy
Wysłany: Czw 11:31, 15 Maj 2008
Temat postu:
Mi jakoś nie przeszkada pływanie na zakrętach - tzn nie zauważyłem żeby to był problem bo prowadzi się precyzyjnie, bardziej to że czasem przód dobija. Też planuję założyć hyperpro (może w ten weekend sie uda) zobaczymy jaka różnica.
Mooon
Wysłany: Czw 10:40, 15 Maj 2008
Temat postu:
Jakimś wielkim specjalistą nie jestem, ale tu by raczej tłumienie na odbiciu pomogło. Jak Suzi zmiękczysz to będzie jeszcze bardziej pływać. Moja też przy znacznych nierównosciach w przechyle tańczy.
bordial
Wysłany: Śro 22:12, 14 Maj 2008
Temat postu: Zachowanie sv w zakręcie
Witam
Mam pytanie.Mam sv650n '06.Chciałbym sie dowiedziec jak wasze maszyny zachowują sie w zakrętach przy nierównej nawierzchni.U mnie buja cały czas ,moto "tańczy".Mam wrażenie ,ze tył jakby był za twardy w stosunku do przodu i tylne kolo podskakiwało.Napięcie tylnej sprężyny jest w ustawieniu fabrycznym,przód skręcony do końca(zamówiłem już sprężyny Hyper pro-mam nadzeje ze bedzie lepiej).Waze 80kg.Jak jest u was?Może pomóc ustawienie tyłu jeszcze bardziej miękko?Z góry dzięki za każdą odp
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin