Forum Miłośników Suzuki SV650/1000, TL1000 i Gladius
Forum dla dojrzałych motocyklistów.
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum Miłośników Suzuki SV650/1000, TL1000 i Gladius Strona Główna
->
Układ jezdny (rama, zawieszenie, hamulce, napęd, opony)
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum zostało przeniesione na nowy adres: http://www.suzukisv.pl . ZAPRASZAMY!
----------------
W razie problemów z logowaniem na nowym adresie proszę o kontakt. Kermadec
Suzuki SV 650/1000 (N/S)
----------------
Układ jezdny (rama, zawieszenie, hamulce, napęd, opony)
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
ostek
Wysłany: Pon 20:31, 14 Kwi 2008
Temat postu:
przekładałem całe ,nie rozbierałem go to niewiem ,ale jak już ktoś pisał chyba tuleje mają inny wymiar
slayer
Wysłany: Pon 9:26, 14 Kwi 2008
Temat postu:
Ostek, przekladales cale zawieszenie.Czy mozna przelozyc tylko sruby regulacyjne razem z tulejkami?
pszym
Wysłany: Sob 23:47, 12 Kwi 2008
Temat postu:
wow! To fajnie, bo w wersji bez regulacji to wszystko...pływa...
ostek
Wysłany: Pią 21:01, 11 Kwi 2008
Temat postu:
no właśnie ,nic skomplikowanego ,właśnie zrobiłem to co napisał mój przedmówca ,jezdzi sie o niebo lepiej ,zawiecha dużo sztywniejsza ,wszystko pasawało i koszt niezbyt duży bo udało mi sie kupic okazyjnie.
Przypominam o regulaminie.
kermadec
WarDog
Wysłany: Pią 16:19, 11 Kwi 2008
Temat postu:
slayer napisał:
ostek napisał:
ja dzisiaj przekładam całe zawiecho z wersji z regulacją
To napisz cos wiecej.Taka informacja na pewno sie przyda dla osob ktore chca zrobic to samo.
Przełożenie kompletnego zawieszenia nie jest chyba skomplikowane nawet dla początkującego...Zdjąć koło, zaciski, błotnik, poluzować półki i wyciągnąć. A potem odwrotna kolejność.
ostek
Wysłany: Pią 15:26, 11 Kwi 2008
Temat postu:
Naturalnie,jak zrobie to opisze
Spacja, kropeczka... Zgubiły się?
kermadec
slayer
Wysłany: Pią 11:53, 11 Kwi 2008
Temat postu:
ostek napisał:
ja dzisiaj przekładam całe zawiecho z wersji z regulacją
To napisz cos wiecej.Taka informacja na pewno sie przyda dla osob ktore chca zrobic to samo.
ostek
Wysłany: Pią 11:17, 11 Kwi 2008
Temat postu:
ja dzisiaj przekładam całe zawiecho z wersji z regulacją
slayer
Wysłany: Pią 16:46, 04 Kwi 2008
Temat postu:
Lagi sa takiej samej dlugosci.Roznice sa w dlugosci tulejek ktore znajduja sie pod korkami.Mysle ze taka przekladka bylaby mozliwa.
Kanalia
Wysłany: Pią 16:44, 04 Kwi 2008
Temat postu:
z tego co widzialem na rysunkach jest inny korek z regulacja i dodatkowo na tej tuleji wewnatrz jest stalowy krażek ktorego w wersji bez regulacji niema
WarDog
Wysłany: Pią 15:32, 04 Kwi 2008
Temat postu:
Tzn. masz na myśli lagi? Czy jakieś tuleje wewnątrz? Drążę temat, bo myślę, czy gdybym kupił np. połamany widelec z regulacją, to dałoby się przełożyć?
slayer
Wysłany: Czw 13:35, 03 Kwi 2008
Temat postu:
Nie wystarczy sama podmiana.Wersje z regulacja maja krotsze tuleje ktore sa bezpoosrednio pod korkami.
WarDog
Wysłany: Czw 12:29, 03 Kwi 2008
Temat postu: Przeróbka zawieszenia na regulowane
Panowie czy ktoś się orientuje, jaka jest różnica pomiędzy zawieszeniami z przodu w wersji z regulacją i bez? Zastanawiam się, czy jest możliwość przeróbki. Bo jeśli wystraczy zmienić tylko "górę" czyli korki ze srubami, to byłaby to prosta przeróbka. Chyba, że zmiany są większę lub całkiem inna konstrukcja widelca.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin